Wie stemde op wie en waarom
Chantal: “Ik heb Lieske genomineerd. We kunnen niet veel voor elkaar betekenen. En ik zie haar niet als iemand waar ik mee over wil blijven.”
Joost: “Ik heb Ralph genomineerd. Nathalie heeft er niet voor gekozen om met een ex in Huis te zitten en degene die thuis wacht wordt het onnodig moeilijk gemaakt op deze manier.”
Ingrid: “Lieske, het spijt me. Ik wilde eerst Rikkert nomineren, maar die is al weg. Ik kan mijn ei niet bij je kwijt.” Ook voor Big Brother heeft ze nog een woordje klaar: “Lijers!”
Ralph: “Ik nomineer Menno. De manier waarop hij de eindstreep wil behalen is anders dan de mijne.”
Nathalie: “Nou, wie zou ik nou hebben genomineerd”, zegt ze lachend. “Het is nog steeds Ralph, om dezelfde reden als vorige keer.“
Tanja: “Lies, je zit tegenover me, ik heb jou genomineerd. Ik wil niet afwijken van mijn vorige nominatie. Het heeft nog steeds te maken met die 5000 euro.” Ze doelt op het geld dat Lieske verkoos boven het verwennen van haar mede-Bewoners.
Rob: “Ik heb Menno genomineerd omdat we weinig ophebben met elkaar. Menno benadert mij niet echt persoonlijk.”
Linda: “Ik heb Lieske genomineerd. We hebben niet echt een superklik. Ze is ook niet het type karakter waar ik graag mee om ga.”
Roel: “Sorry Linda. Ik heb gezegd dat ik spijt had, maar het akkefietje met de fiets is mij gewoon te bont.”
Dido: “Ook ik heb Lieske dit keer genomineerd, omdat ik met de andere meiden veel meer dingen bepraat. Er zijn ook kleine irritatiepuntjes.”
Lieske: “Ralph. Ik heb jou genomineerd. Ik heb problemen met jou werkwijze. Ik vind het irritant dat mijn mening niet gevraagd wordt en jij bent daar het slachtoffer van geworden.”
Menno: “Ik stem ook op Lieske. Ik ben kort en bondig en jij bent nogal lang van stof.”