Lieske snapt dat soort dingen (nog) niet. Kan ze niks aan doen, maar is gewoon zo.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:48 schreef Marrije het volgende:
Klopt, dat gun je niemand. Toch had ze het kunnen weten (ook als jongste), zoals Dido al zei: 'als je in het begin alleen naar de mannen toe trekt dan bouw je geen band op met de vrouwen'. De vrouwen hebben Lieske geen kans gegeven, maar Lieske vertelde (en nog steeds) alleen over zichzelf en haar ervaringen en toont weinig interesse in de ander (lees vrouwen). Maar die vrouwen zijn ongetwjfeld jaloers. Ook dat heeft Lieske toch wel zien aankomen?
dat Roel haar genomineerd heeftquote:Op donderdag 22 september 2005 22:50 schreef Kinga het volgende:
Wat stond Linda te janken eigenlijk?
Omdat daar iets voor de groep tegenover stond. En Tanja kiest dan liever voor de groep. Heeft ze nu wel bewezen door zich op te offeren voor de groep met dat roken.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:49 schreef -Delta- het volgende:
Wat een bullshit reden vind ik dat van Tanja trouwens, om te nomineren omdat Lieske voor dat geld ging.![]()
Pleur toch op joh, iedereen was voor dat geld gegaan.
Alsof jij dat geld niet had genomen, jaaaaaaaaahoor Tanja
Tanja "Ja ik ben nu al bezig met verzinnen voor het nomineren".
Waarom zeg je niet gewoon dat je iemand niet mag, ipv zo'n shitreden![]()
omdat ze het leuk zou vinden dat er eens iemand achter het hek stond voor haar....maar dat zogenaamde vriendje van haar neemt het niet serieus....zei ie in de internet-live-uitzending....quote:Op donderdag 22 september 2005 22:50 schreef Kinga het volgende:
Wat stond Linda te janken eigenlijk?
Is wel grappig wat Menno zei: "ze kan dan waarschijnlijk niet* goed zoenen"quote:Op donderdag 22 september 2005 22:51 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dat Roel haar genomineerd heeft
Nee, ze voelt zich schuldig dat ze nooit geen fuck heeft uitgevoerd, alleen afgelopen week bij de opdracht, en probeert zich nu in te dekken door initiatief te nemen.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Omdat daar iets voor de groep tegenover stond. En Tanja kiest dan liever voor de groep. Heeft ze nu wel bewezen door zich op te offeren voor de groep met dat roken.
Klopt, heeft geen grote bek maar durft niks. slappe ventjequote:Op donderdag 22 september 2005 22:46 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Joost is een lafbek want die wilde Tanja nomineren maar durfde niet of mocht niet en moest toen iemand anders kiezen ofzo
Alsof ze het gaat redden.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Omdat daar iets voor de groep tegenover stond. En Tanja kiest dan liever voor de groep. Heeft ze nu wel bewezen door zich op te offeren voor de groep met dat roken.
Hoe zou het komen, je hebt net 3 weken wat en je bekt als een dronken sloerie met Roel.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:52 schreef Zapje het volgende:
[..]
omdat ze het leuk zou vinden dat er eens iemand achter het hek stond voor haar....maar dat zogenaamde vriendje van haar neemt het niet serieus....zei ie in de internet-live-uitzending....
laten we 'm nominerenquote:Op donderdag 22 september 2005 22:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Klopt, heeft geen grote bek maar durft niks. slappe ventje
ze zei gisteren dat ze op dezelfde blijft stemmen tot diegene er uit is en dan kiest ze een jongenquote:Op donderdag 22 september 2005 22:53 schreef jessie het volgende:
Tanja heeft helemaal niet jongens meisje jongen meisje gedaan.
Valt me mee van Chantal, had ik nooit van haar verwacht.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:48 schreef D.Rose het volgende:
ik zal mijn 'verhaaltje' ook ff bij de verslagen zetten
Tanja gaat pas over op de jongen als het meisje eruit isquote:Op donderdag 22 september 2005 22:53 schreef jessie het volgende:
Tanja heeft helemaal niet jongens meisje jongen meisje gedaan.
jij kent Rikkert persoonlijkquote:Op donderdag 22 september 2005 22:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja heeft wéér eens gelijk, wat betreft Rikkert
dat snapte ik dus echt niet van hem.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:51 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dat Roel haar genomineerd heeft
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat Lieske eruit gaat, want die had de meeste nominaties. Dan wordt het nomineren weer spannend.
zo begreep ik het ookquote:Op donderdag 22 september 2005 22:55 schreef style het volgende:
[..]
Tanja gaat pas over op de jongen als het meisje eruit is
Dus zolang Lieske erin blijft zal ze daar op stemmen.
Dat is tenminste wat ik ervan begreep.
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:56 schreef Maerycke het volgende:
Als ik in het huis had gezeten en ik had Tanja niet mogen nomineren volgens de dagboekkamer, had ik haar waarschijnlijk alsnog genomineerd tijdens de live-uitzending. Probeer dat maar weer eens terug te draaien
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:56 schreef milagro het volgende:
[..]
dat snapte ik dus echt niet van hem.
hij heeft ook gezegd dat hij niet meer op haar zou stemmen, en dan doet hij het toch, op zich niet erg of zo, maar de reden... nog steeds dat akkefietje met het fietsen, dat zij wilde stoppen.
helemaal na deze weekopdracht, aangezien hij nu degene was die het bijltje erbij neer wilde gooien.
ook die zelfpromotie in de DBK vond ik erg flauw, slechte verliezer.
Lieske mag van mij echt blijven, Ralph spreekt voor zich, Roel mag er van mij wel uit
Milagro: Wie denk je dat er uit gaat volgende week?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:56 schreef milagro het volgende:
ook die zelfpromotie in de DBK vond ik erg flauw, slechte verliezer.
Lieske mag van mij echt blijven, Ralph spreekt voor zich, Roel mag er van mij wel uit
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:56 schreef Maerycke het volgende:
Als ik in het huis had gezeten en ik had Tanja niet mogen nomineren volgens de dagboekkamer, had ik haar waarschijnlijk alsnog genomineerd tijdens de live-uitzending. Probeer dat maar weer eens terug te draaien
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:54 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hoe zou het komen, je hebt net 3 weken wat en je bekt als een dronken sloerie met Roel.
I wonder![]()
Eigenlijk zijn die gasten dom, idereen weet dat Tanja dit niet gaat volhouden.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:53 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee, ze voelt zich schuldig dat ze nooit geen fuck heeft uitgevoerd, alleen afgelopen week bij de opdracht, en probeert zich nu in te dekken door initiatief te nemen.
Walgelijk dat ze nu trouwens wel wilt stoppen, kon dat niet eerder dan?![]()
Moet je beter opletten als hij in de studio is. Hij noemt altijd meteen Lieske als zijn maatje.quote:
daarvoor zou ik der nomineren met de mede deling ga maar terug naar de peuter zaalquote:Op donderdag 22 september 2005 22:59 schreef jessie het volgende:
Ingrid met die duim in dr mond weer. Echt zo debiel staat dat. Zitten ze nu met de hele groep te praten en zit ze met die duim in dr mond. Ik snap niet dat niemand nog gezegd heeft "nu sta je je zo op te tutten voor de live uitzending, maar realiseer je je nu niet dat je er erg debiel uitziet met die duim in je mond "
Ze zei een uur geleden toch dat ze ook van die (ben de naam kwijt) speciale drinkflesjes voor baby's thuis heeft.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:59 schreef jessie het volgende:
Ingrid met die duim in dr mond weer. Echt zo debiel staat dat. Zitten ze nu met de hele groep te praten en zit ze met die duim in dr mond. Ik snap niet dat niemand nog gezegd heeft "nu sta je je zo op te tutten voor de live uitzending, maar realiseer je je nu niet dat je er erg debiel uitziet met die duim in je mond "
tuurlijk niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:46 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Ja nu allemaal weer lekker slijmen bij Lieske. Grote kans trouwens dat zij volgende week ook iemand mag nomineren (als ze eruit moet)....En dan hoop ik dat ze voor Chantal kiest![]()
bij mn dochter op de peuterspeelzaal heb ik nog nooit een peuter zien duimen dus ik denk dat ze verder terug moetquote:Op donderdag 22 september 2005 23:00 schreef Inca het volgende:
[..]
daarvoor zou ik der nomineren met de mede deling ga maar terug naar de peuter zaal
Moet je niet op rekenen. Die gaat echt wel wraak nemenquote:Op donderdag 22 september 2005 23:01 schreef itsme het volgende:
[..]
tuurlijk niet.
dan kiest ze ralph
dat zou dan beter zijn ja, dan moeten de bewoners iemand anders nomineren.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:01 schreef itsme het volgende:
[..]
tuurlijk niet.
dan kiest ze ralph
m.a.w., je gokt maar raakquote:Op donderdag 22 september 2005 22:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet je beter opletten als hij in de studio is. Hij noemt altijd meteen Lieske als zijn maatje.
Dildo denk alleen maar eten en roken, en aan haar zelf.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:00 schreef nodisch18 het volgende:
uien en pindakaas voor de bewoners
dido dacht dat het een grap zou zijn en heus wel iets anderser bij zouden krijgen..., maar behalve boter lekker niks meer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |