dat kan volgens mij niet, omdat hij zowiezo al genomineerd staat.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:02 schreef Sassefras het volgende:
ik snap echt niet waarom niet iedereen op roel gestemd heeft, met als reden: hij staat toch al genomineerd.
Ik hoop dat ze dan Chantal nomineert.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moet je niet op rekenen. Die gaat echt wel wraak nemen... Linda is de klos
is dat gezegd dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:03 schreef b0ng het volgende:
[..]
dat kan volgens mij niet, omdat hij zowiezo al genomineerd staat.
volgens mij snapt Lieske meer dan al die vrouwen daar bij elkaar.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:50 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Lieske snapt dat soort dingen (nog) niet. Kan ze niks aan doen, maar is gewoon zo.
Dido didoquote:Op donderdag 22 september 2005 23:04 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dan Chantal nomineert.
hoezo?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:06 schreef style het volgende:
Als Lieske de hele week zo bezig blijft ben ik bang dat zij toch degene wordt die a.s. donderdag kan vertrekken![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:49 schreef Knurkie het volgende:
heeft iemand een screen gemaakt van die zoon van Rob?
quote:
dit dus omdat ze op rantsoen zittenquote:Op donderdag 22 september 2005 23:06 schreef Knurkie het volgende:
ze zei we kunnen terug denken aan de Joden
Ik ben zooooooo zwaar verslaafd, dat ik hoop dat mijn zus zegt dat ze nog ff achter de pc moet, zodat ik daadwerkelijk slapen ga...quote:
Ze is ineens wel erg aanwezig en maakt vreselijk domme opmerking.quote:
Het type waar Milagro opvalt (next to Ralph).quote:
[streamteampromotour]quote:
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:06 schreef fokje het volgende:
[..]
volgens mij snapt Lieske meer dan al die vrouwen daar bij elkaar.
Het lullige voor Lieske is dat de rest van de vrouwen (op Tanja na misschien) met elkaar zijn gaan klieken, waardoor ze alleen is komen te staan; zij had in de eerste plaats al niks met de andere vrouwen. Die vrouwen, incl Tanja, hebben in Lieske slechts een schaap gevonden om zich groter voor te doen dan ze zijn en haar voortdurend op 'haar plaats' zetten. Dat is wat haar dwars zit. Die discussie kan ze ook niet voeren stomweg omdat de rest dat altijd zullen ontkennen. Dat zag je vanmiddag ook; voortdurend bagatelliseren van hetgeen zij voelt.
Haha, ja herkenbaarquote:Op donderdag 22 september 2005 23:08 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Ik ben zooooooo zwaar verslaafd, dat ik hoop dat mijn zus zegt dat ze nog ff achter de pc moet, zodat ik daadwerkelijk slapen ga...
nog 20 minuten.. dan ga ik echt..
Ik denk toch Lieske... morgen komt er ook weer een Lieske-jankuitzending op tv. Is maar de vraag of men daardoor medelijden met haar krijgt of haar er juist uit wil hebben. en de kans is groot dat BB haar niet al te positief zal neerzetten, omdat ze ws liever Ralph erin willen houden omdat met hem toch iets speciaals is....quote:Op donderdag 22 september 2005 23:07 schreef BBscanner het volgende:
Vindt het heel dom van de bewoners dat ze Ralph hebben genomineerd. Bij een Fysiek zware opdracht, om wat extra centen in de pot te krijgen, heb je veel meer aan Ralph dan aan een zeikende klagende nietsnut als Tanja. Ben bang dat Ralph de klos is.
Wow, dat is die jongen van die ene foto met Rob, waarvan iedereen riep dat het een of andere nicht uit een club was, geschminkt en welquote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 23:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
gadverdamme wat een glad ventje
Dat hoop ik met je mee. En ik denk dat Chantal hoog op haar lijstje staat om haar reden.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:04 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dan Chantal nomineert.
ikquote:Op donderdag 22 september 2005 23:10 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Wie is er niet groot mee geworden
haar als iedereen nu dood neervalt kan het mij geen donder schelen(of iets in die strekking) zal haar niet populair maken denk ikquote:Op donderdag 22 september 2005 23:10 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ik denk toch Lieske... morgen komt er ook weer een Lieske-jankuitzending op tv. Is maar de vraag of men daardoor medelijden met haar krijgt of haar er juist uit wil hebben. en de kans is groot dat BB haar niet al te positief zal neerzetten, omdat ze ws liever Ralph erin willen houden omdat met hem toch iets speciaals is....
slimme zet, zeggen dat ze de sigaretten weg moeten halen hehehequote:Op donderdag 22 september 2005 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Roel is aan het peilen... Iets over dat hij regelmatig s'nachts even alleen in de kamer zit. Hij wilde wete wie er nou nog roken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |