En toch trapte je er inquote:Op donderdag 22 september 2005 23:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En dat je maagd was
Met zo een hoofd geloofde ik dat onmiddelijk![]()
Hij doet andere dingen bij de gedachte aan jou.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zou gaan huilen als ik jou was.
Ik wil het niet wetenquote:Op donderdag 22 september 2005 23:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij doet andere dingen bij de gedachte aan jou.
quote:Op donderdag 22 september 2005 23:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij doet andere dingen bij de gedachte aan jou.
als jij ervoor zorgt dat ik daar daarna niet meer hoef te posten welquote:Op donderdag 22 september 2005 23:23 schreef Thisbe het volgende:
Kom jullie ook posten in mijn topic : nooit een vriend of seks gehad?![]()
Ik geloof je niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:23 schreef Thisbe het volgende:
een linkquote:Op donderdag 22 september 2005 23:23 schreef Thisbe het volgende:
Linkenquote:
Geloof jij jezelf wel eigenlijk?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:29 schreef Thisbe het volgende:
[..]
LinkenEr is niks mis met een beetje speurwerk!
@melis dank je wel, zo kunnen we niet alleen klagen over ons single-bestaan,maar ook over onze maagdelijkheid!![]()
Je heb mensen die gewoon een baan hebben en die om zeven uur moeten beginnen . . .quote:Op donderdag 22 september 2005 22:43 schreef melismay het volgende:
Ja weltrusten.. man het is nog geen 11 uur, waarom gaan mensen nu al slapen!?![]()
Is het een goeie film ??quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:16 schreef purplerose het volgende:
* purplerose film kijkt...chronicles of riddick![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:33 schreef broer het volgende:
Soms kom je in gelegenheden waar je bij de aanblik van alle vrouwen onmiddellijk denkt: ik moet er niet aan denken om een van jullie ooit in mijn huis toe te laten. Vanavond was zo'n avond. Er keek me alleen maar 24-jarig onnozel grut aan. Wat een ellende...
Gelukkig was dat gevoel zonder twijfel wederzijds. Hadden we toch iets gemeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |