Nee, net een puurjointje gedraaid.quote:
That 2quote:
En Henk !quote:Op donderdag 22 september 2005 21:05 schreef fembol het volgende:
Maar we willen details van Pim!!
Nou ik had vorig weekend even met dr gepraat en toen heb ik dr nummer gevraagd en nu gaan we morgen iets drinken..gewoon bij de universiteit hoor..tis geen date ofzo! maar ze is wel leuk en ze maakte een grapje dat ze jaloers was op Rianne (meisje waarmee ik gezoend had), dus nu ga ik wel even uitvinden of ik kans maak natuurlijkquote:Op donderdag 22 september 2005 21:05 schreef fembol het volgende:
Maar we willen details van Pim!!
Neuken!quote:Op donderdag 22 september 2005 21:08 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Nou ik had vorig weekend even met dr gepraat en toen heb ik dr nummer gevraagd en nu gaan we morgen iets drinken..gewoon bij de universiteit hoor..tis geen date ofzo! maar ze is wel leuk en ze maakte een grapje dat ze jaloers was op Rianne (meisje waarmee ik gezoend had), dus nu ga ik wel even uitvinden of ik kans maak natuurlijk
Go Pim! Go Pim!quote:Op donderdag 22 september 2005 21:08 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Nou ik had vorig weekend even met dr gepraat en toen heb ik dr nummer gevraagd en nu gaan we morgen iets drinken..gewoon bij de universiteit hoor..tis geen date ofzo! maar ze is wel leuk en ze maakte een grapje dat ze jaloers was op Rianne (meisje waarmee ik gezoend had), dus nu ga ik wel even uitvinden of ik kans maak natuurlijk
Dank je!quote:Op donderdag 22 september 2005 21:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je bent om te zoenen, maar meer ook niet.
zoenuh?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:13 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
t zal bij haar wel niet zo snel gaan...met kleine progressie ben ik al tevreden![]()
Idem.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:13 schreef purplerose het volgende:
Aah! Ik heb alleen een 5je achter de rug, we gaan nu voor een spetterende 9
PPW is een gelegenheidsdief, als hij de kans krijgt...quote:Op donderdag 22 september 2005 21:16 schreef fembol het volgende:
[..]
Mensen: bij deze het bewijs: er zijn meer mensen die niet meteen zoenuh/neukuh!
Naaah, niet overdrijven hoor. Ik zou d'r ook niet zoenen.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je bent om te zoenen, maar meer ook niet.
jep als ik de kans krijg doe ik t!quote:Op donderdag 22 september 2005 21:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
PPW is een gelegenheidsdief, als hij de kans krijgt...
Jij krijg kansen teveel en doet er niks mee, dat is toch iets anders.![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 21:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Naaah, niet overdrijven hoor. Ik zou d'r ook niet zoenen.
ben je verdrietig dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:56 schreef ThunderChild het volgende:
Ik beklaag me over de TT . . .![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 21:57 schreef zwartedoos het volgende:
ben je verdrietig dan?
Heyquote:Op donderdag 22 september 2005 21:59 schreef Thisbe het volgende:
Yours are the sweetest Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii've ever seen!![]()
wromquote:Op donderdag 22 september 2005 21:59 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Eerder ff depressed . . .![]()
Ik doe meequote:Op donderdag 22 september 2005 21:56 schreef ThunderChild het volgende:
Ik beklaag me over de TT . . .![]()
Kwam laat thuis en het begint weer vroeg donker te worden. Laat thuiskomen in een donker hok is helemaal niet leuk . . .quote:Op donderdag 22 september 2005 22:01 schreef zwartedoos het volgende:
wrom
Al enige mutaties in je levens status aangebracht ??quote:
Hmmm enkele, maar nog niet genoegquote:Op donderdag 22 september 2005 22:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Kwam laat thuis en het begint weer vroeg donker te worden. Laat thuiskomen in een donker hok is helemaal niet leuk . . .![]()
![]()
[..]
Al enige mutaties in je levens status aangebracht ??
Maar als je hem krijgt, moet je het zeker doen. Kan ik op je rekenen?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:33 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
jep als ik de kans krijg doe ik t!maar die krijg ik echt niet morgen.
Ja, maar dat gaat je geen moer aan.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:06 schreef ThunderChild het volgende:
Al enige mutaties in je levens status aangebracht ??
lampje aan wat kaarsjes?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Kwam laat thuis en het begint weer vroeg donker te worden. Laat thuiskomen in een donker hok is helemaal niet leuk . . .![]()
![]()
[..]
Van jou wil ik het niet eens wetenquote:Op donderdag 22 september 2005 22:11 schreef Tranceptor het volgende:
Ja, maar dat gaat je geen moer aan.![]()
No shit, Sherlock . . .quote:
Gelukkig, dan heb ik ook niets te vertellen hier!quote:Op donderdag 22 september 2005 22:17 schreef ThunderChild het volgende:
Van jou wil ik het niet eens weten![]()
[..]
Kaboutertjesquote:Op donderdag 22 september 2005 22:17 schreef ThunderChild het volgende:
Trouwens, dat is voor na het thuiskomen. En hoe wil je het voor het thuiskomen gaan doen ??
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ah wat hebben we hier? Een der hopeloze romantici.
tijdschakelaarquote:
Heb je er dan een paar over ?? Kan ze wel gebruiken hier . . .quote:
Toch nog een teken van leven... Je kan een kanon afschieten hier...quote:Op donderdag 22 september 2005 22:43 schreef melismay het volgende:
Ja weltrusten.. man het is nog geen 11 uur, waarom gaan mensen nu al slapen!?
Je maakt me wakkerquote:Op donderdag 22 september 2005 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch nog een teken van leven... Je kan een kanon afschieten hier...
Ok doeiquote:Op donderdag 22 september 2005 22:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Flikker toch op man. Rellen is zo overrated.
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Das toch wel een minpunt hoor domme tyfus hoer
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Das toch wel een minpuntje hoor
Je bent lief hoor.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:57 schreef Twisted_fok het volgende:
Heb je weer van die achterlijke wandelende soa's die denken dat ze grappig zijn als ze mn post gaan aanpassen![]()
zo beter?
Ik had ook een condoom moeten gebruiken bij jequote:Op donderdag 22 september 2005 22:57 schreef Twisted_fok het volgende:
Heb je weer van die achterlijke wandelende soa's die denken dat ze grappig zijn als ze mn post gaan aanpassen![]()
zo beter?
Dat heb je goed uit m'n profiel gehaaldquote:Op donderdag 22 september 2005 23:02 schreef PPWB84 het volgende:
het is Arjan!
Ik zei al dat je achterlijk was.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik had ook een condoom moeten gebruiken bij je![]()
M...twisted_fok weet je hoe erg ik t vind dat jij niet komt?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zei al dat je achterlijk was.
En dat je maagd wasquote:Op donderdag 22 september 2005 23:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zei al dat je achterlijk was.
Je denkt toch niet dat ze lief is in t echt he!?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:09 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
M...twisted_fok weet je hoe erg ik t vind dat jij niet komt?Ik dacht in t echt zal ze zien dat ik heel aardig ben, maar nee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |