Kwam laat thuis en het begint weer vroeg donker te worden. Laat thuiskomen in een donker hok is helemaal niet leuk . . .quote:Op donderdag 22 september 2005 22:01 schreef zwartedoos het volgende:
wrom
Al enige mutaties in je levens status aangebracht ??quote:
Hmmm enkele, maar nog niet genoegquote:Op donderdag 22 september 2005 22:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Kwam laat thuis en het begint weer vroeg donker te worden. Laat thuiskomen in een donker hok is helemaal niet leuk . . .![]()
![]()
[..]
Al enige mutaties in je levens status aangebracht ??
Maar als je hem krijgt, moet je het zeker doen. Kan ik op je rekenen?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:33 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
jep als ik de kans krijg doe ik t!maar die krijg ik echt niet morgen.
Ja, maar dat gaat je geen moer aan.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:06 schreef ThunderChild het volgende:
Al enige mutaties in je levens status aangebracht ??
lampje aan wat kaarsjes?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Kwam laat thuis en het begint weer vroeg donker te worden. Laat thuiskomen in een donker hok is helemaal niet leuk . . .![]()
![]()
[..]
Van jou wil ik het niet eens wetenquote:Op donderdag 22 september 2005 22:11 schreef Tranceptor het volgende:
Ja, maar dat gaat je geen moer aan.![]()
No shit, Sherlock . . .quote:
Gelukkig, dan heb ik ook niets te vertellen hier!quote:Op donderdag 22 september 2005 22:17 schreef ThunderChild het volgende:
Van jou wil ik het niet eens weten![]()
[..]
Kaboutertjesquote:Op donderdag 22 september 2005 22:17 schreef ThunderChild het volgende:
Trouwens, dat is voor na het thuiskomen. En hoe wil je het voor het thuiskomen gaan doen ??
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ah wat hebben we hier? Een der hopeloze romantici.
tijdschakelaarquote:
Heb je er dan een paar over ?? Kan ze wel gebruiken hier . . .quote:
Toch nog een teken van leven... Je kan een kanon afschieten hier...quote:Op donderdag 22 september 2005 22:43 schreef melismay het volgende:
Ja weltrusten.. man het is nog geen 11 uur, waarom gaan mensen nu al slapen!?
Je maakt me wakkerquote:Op donderdag 22 september 2005 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch nog een teken van leven... Je kan een kanon afschieten hier...
Ok doeiquote:Op donderdag 22 september 2005 22:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Flikker toch op man. Rellen is zo overrated.
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Das toch wel een minpunt hoor domme tyfus hoer
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Das toch wel een minpuntje hoor
Je bent lief hoor.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:57 schreef Twisted_fok het volgende:
Heb je weer van die achterlijke wandelende soa's die denken dat ze grappig zijn als ze mn post gaan aanpassen![]()
zo beter?
Ik had ook een condoom moeten gebruiken bij jequote:Op donderdag 22 september 2005 22:57 schreef Twisted_fok het volgende:
Heb je weer van die achterlijke wandelende soa's die denken dat ze grappig zijn als ze mn post gaan aanpassen![]()
zo beter?
Dat heb je goed uit m'n profiel gehaaldquote:Op donderdag 22 september 2005 23:02 schreef PPWB84 het volgende:
het is Arjan!
Ik zei al dat je achterlijk was.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik had ook een condoom moeten gebruiken bij je![]()
M...twisted_fok weet je hoe erg ik t vind dat jij niet komt?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zei al dat je achterlijk was.
En dat je maagd wasquote:Op donderdag 22 september 2005 23:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zei al dat je achterlijk was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |