De zingende alcoholist? zegt ook weer genoeg over je moederquote:Op donderdag 22 september 2005 20:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Misschien
Nee ze zegt dat ze kijkt omdat ze levens verhalen zo boeind vind![]()
Tis ook respectloos dat jij onze mening niet accepteerdquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:29 schreef r3dbaron.com het volgende:
TOTAAL RESPECTLOOS!
Het gaat om zijn muziek en niet om het 'cashen' van die Rachel.
Als zijn muziek je niet bevalt moet je niet kijken, maar TMF opzetten voor chatman of Jamba ofzo.
Ik ga vanavond mooi naar Guus Meeuwis ipv naar de Ahoy. Vraag me enkel af hoe Guus zowel in de Ahoy kan optreden als in de HMH op dezelfde avond...
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Idd, overrated persoon waar alleen kampers naar luisteren.
Is ook zo. Zijn muziek is ook klote.. (behalve de Hazes cover natuurlijk ..)quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:30 schreef tonks het volgende:
Guus gaywis zuigt ook
Een hoer is nog zo verstandig om zich te laten betalen voor de daad.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:57 schreef tonks het volgende:
Dus je moeder is een kamphoer?
Excuse me?quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:20 schreef Davoice het volgende:
Typisch Nederland.
Doden aanbidden die geen fuck gepresteerd hebben.
Pim Fortuyn schreeuwde alleen maar wat en iedereen geloofde wat hij zei![]()
en dan Herman Brood, dat was gewoon een junk.
Logisch, met je hond had je een sexuele relatie en met Hazes niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:22 schreef vosss het volgende:
Onze hond is afgelopen jaar ingeslapen; dat vind ik veel erger dan dat die vetklep de pijp uit is
whehehequote:Op vrijdag 23 september 2005 11:37 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Logisch, met je hond had je een sexuele relatie en met Hazes niet.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |