Euhm denk Bert en Joost..quote:Op donderdag 22 september 2005 17:41 schreef Carpento het volgende:
@Sherman: Enig idee wie er vanavond nog meer zijn ?
Wij hebben een stukje grond van x*x meter.quote:
Volgens mijn gegevens is het een AH-5quote:Op donderdag 22 september 2005 18:17 schreef Rouser het volgende:
* Rouser Meld zich als AH medewerker
HB+AGF+ZV+BR
1274 Gouda AH-4 Geloof ik (wil het wel opzoeken maar de site is niet bereikbaar).
Kom je vanavond op tijd?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:45 schreef Carpento het volgende:
[..]
Volgens mijn gegevens is het een AH-5
Toegevoegd in de OP
Laten we gaan tellen:quote:Op donderdag 22 september 2005 20:36 schreef MouseInteractive het volgende:
Vandaag gewerkt 9-18.
Eindelijk maar eens een monteur gebeld voor het kassapark, voordat de kassa's écht van ellende in elkaar storten
Wat een waardeloos kassapark hebben jullie dan. Hier 12kassa's+2 counter, en nooit problemen. Kapotte kassa's zijn dit jaar nog maar 2 x voorgekomenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Laten we gaan tellen:
2 kassas vallen van ellende uit mekaar.
Regelmatig uitvallende scanners,
Kassa's flappen automatisch open![]()
Pinautomaten doen tiepus moeilijk
[00] knop hapert regelmatig - verkeede bedragen.
De printers houden er wel eens mee op (happen het papier en printen dus niets)
Moet ik door gaan?
- Als je bij kassa twee de lade dicht doet stort bijna het hele meubel in elkaar (zit helemaal los)quote:Op donderdag 22 september 2005 20:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Laten we gaan tellen:
2 kassas vallen van ellende uit mekaar.
Regelmatig uitvallende scanners,
Kassa's flappen automatisch open![]()
Pinautomaten doen tiepus moeilijk
[00] knop hapert regelmatig - verkeede bedragen.
De printers houden er wel eens mee op (happen het papier en printen dus niets)
Moet ik door gaan?
Onze kassa's dateren van 1994 als ik het goed heb. Ruim 10 jaar oud, echt aan vervanging toe. Het is helaas niet anders.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:49 schreef highway101 het volgende:
[..]
Wat een waardeloos kassapark hebben jullie dan. Hier 12kassa's+2 counter, en nooit problemen. Kapotte kassa's zijn dit jaar nog maar 2 x voorgekomen![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:52 schreef Eftalou het volgende:
Wat is een counterkassa eigenlijk?
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:52 schreef Eftalou het volgende:
Wat is een counterkassa eigenlijk?
Onze zijn nog ouder...quote:Op donderdag 22 september 2005 20:51 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Onze kassa's dateren van 1994 als ik het goed heb. Ruim 10 jaar oud, echt aan vervanging toe. Het is helaas niet anders.
Is dat allemaal nog wel volgens de arbo-wet enzo dan? Die ouwe troep lijkt me niet lekker zitten 8 of 9 uur lang. Maargoed ik kan me vergissenquote:Op donderdag 22 september 2005 22:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Onze zijn nog ouder...
iig de stoelen 18 jaar!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |