wil je het echt weten?quote:Op donderdag 22 september 2005 19:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Neukt dat nou lekker? Zo'n indonesische?
Hoe zijn die vrouwen op Curaçau? (toch?)quote:Op donderdag 22 september 2005 19:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Neukt dat nou lekker? Zo'n indonesische?
Curacao. Met dat haakje.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hoe zijn die vrouwen op Curaçau? (toch?)
Anders zou ik het niet vragen.quote:
Indonesië is over het algemeen slank en naar mijn mening zijn er best een aantal goed gevormde vrouwen bij. Naar mijn bescheiden mening is het zeker niet slecht neequote:Op donderdag 22 september 2005 19:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Curacao. Met dat haakje.Wel goed op zich, dikke kont, grote h00terz (copyright DF) maar meestal een te grote kont.
er zijn altijd mensen die loze vragen stellen.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Anders zou ik het niet vragen.![]()
Hmm in Indonesië zijn ze nog niet zo spleetogerig toch?quote:Op donderdag 22 september 2005 19:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Indonesië is over het algemeen slank en naar mijn mening zijn er best een aantal goed gevormde vrouwen bij. Naar mijn bescheiden mening is het zeker niet slecht nee![]()
amandel-vormig meer.. geen spleetogen als Japan en China nee..quote:Op donderdag 22 september 2005 19:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hmm in Indonesië zijn ze nog niet zo spleetogerig toch?
kun je t gat niet vinden?quote:Op donderdag 22 september 2005 19:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Curacao. Met dat haakje.Wel goed op zich, dikke kont, grote h00terz (copyright DF) maar meestal een te grote kont.
Ik was toen tussen de 10 en 13...quote:
da's alleen in fotoshopquote:Op donderdag 22 september 2005 19:19 schreef es70 het volgende:
Spleetogen, dikke konten en dikke tieten....
Ah kijk, net als Thailand zeg maar.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
amandel-vormig meer.. geen spleetogen als Japan en China nee..
Oei, Dude die mij roept.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Bengel bent gij hier nog?
nou ja, er waren meer tienermoeders toch? of dat was op Aruba dan.. zoiets geloof ikquote:Op donderdag 22 september 2005 19:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik was toen tussen de 10 en 13...![]()
jep, met het gegeven dat mensen in Thailand een paar tinten lichter van kleur zijn, vooral die uit het noorden van Thailand.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah kijk, net als Thailand zeg maar.
Hier bespreekt men 'wereld'vrouwenquote:Op donderdag 22 september 2005 19:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's alleen in fotoshop![]()
Hoi, nee ik vroeg me af: gaat het goed met Khalein? Jij hebt contact met hem toch? Alles oké met hem?quote:Op donderdag 22 september 2005 19:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oei, Dude die mij roept.![]()
Wat heb ik verkeerd gedaan O meesteres.
Uhh, ik spreek hem idd wel eens, hoezo deze vraag?quote:Op donderdag 22 september 2005 19:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoi, nee ik vroeg me af: gaat het goed met Khalein? Jij hebt contact met hem toch? Alles oké met hem?
Geen idee, Afrika zijn wel veel tienermoeders. Maar op Curacao heb je er ook zat hoor.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou ja, er waren meer tienermoeders toch? of dat was op Aruba dan.. zoiets geloof ik![]()
![]()
Bij Thaise meisjes moet ik altijd denken aan die meisjes op zo'n website waarvan ik je het adres zo stuur.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jep, met het gegeven dat mensen in Thailand een paar tinten lichter van kleur zijn, vooral die uit het noorden van Thailand.
ooh.. stuur maar.. ik mag graag kijkenquote:Op donderdag 22 september 2005 19:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Geen idee, Afrika zijn wel veel tienermoeders. Maar op Curacao heb je er ook zat hoor.
[..]
Bij Thaise meisjes moet ik altijd denken aan die meisjes op zo'n website waarvan ik je het adres zo stuur.![]()
toen zocht je t gat nog niet eens dusquote:Op donderdag 22 september 2005 19:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik was toen tussen de 10 en 13...![]()
misschien wel, maar op je 10e zeg je gewoon wat andersquote:Op donderdag 22 september 2005 19:24 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
toen zocht je t gat nog niet eens dus
Wat zeg je dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 19:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
misschien wel, maar op je 10e zeg je gewoon wat anders
Omdat ik hem al zo lang niet meer zie posten. Viel me op.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhh, ik spreek hem idd wel eens, hoezo deze vraag?
nee, jij wel?quote:Op donderdag 22 september 2005 19:24 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
toen zocht je t gat nog niet eens dus
Ik niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:27 schreef indahnesia.com het volgende:
@Jag.. okay.. díe site.. betaal je er ook voor of niet?
ik ook niet... er is trouwens een overzicht sites met 'plaatjes'... ik moet eens zoeken (uiteraard staat ie NIET in mijn favorieten.. goede dingen onthoud je wel. )quote:
Ah plaatjes, altijd goed.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ook niet... er is trouwens een overzicht sites met 'plaatjes'... ik moet eens zoeken (uiteraard staat ie NIET in mijn favorieten.. goede dingen onthoud je wel. )
Maar wel mailen!quote:Op donderdag 22 september 2005 19:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb trouwens ook plaatjes van de Playboy van augustus, daar stond een 23-jarige Indonesische schone in. Maar die mag ik hier niet plaatsen.
Hij komt ook de eerste tijd niet, meerdere forums heeft hij gedag gezegd.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Omdat ik hem al zo lang niet meer zie posten. Viel me op.
Mja, heeft je rechterhand ook even rust.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat vermoed ikmaar ik kan m'n Playboy foto's niet meer vinden. Lichtelijk irritant.
![]()
Oké. Ik was al bang dat het gewoon even niet zo lekker ging. Hij was zo plots 'weg'. Jammer, want het is een aardige en leuke user, ik hoop dat hij toch snel weerom komt. Doe hem maar de groeten en een klapzoen van Dude, mocht je hem eens virtueel tegen het lijf lopen! (En Arty mist Khaleins grenzeloze filmkennis in FTR!)quote:Op donderdag 22 september 2005 19:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij komt ook de eerste tijd niet, meerdere forums heeft hij gedag gezegd.
Zit niet lekker in zijn vel en nog wat dingen.Heeft nu tijd voor zichzelf nodig.
Zelf zal ik hem waarschijnlijk ook een stuk minder "spreken" helaas.![]()
Van Fok wist ik al een poosje, nu is hij op andere plaatsten ook weg.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oké. Ik was al bang dat het gewoon even niet zo lekker ging. Hij was zo plots 'weg'. Jammer, want het is een aardige en leuke user, ik hoop dat hij toch snel weerom komt. Doe hem maar de groeten en een klapzoen van Dude, mocht je hem eens virtueel tegen het lijf lopen! (En Arty mist Khaleins grenzeloze filmkennis in FTR!)
ooh.. nee, dat is het niet hoor.. normaal staat er geen Indonesische dame in, dit was een rel in Indonesië.. waar ik overigens ook de foto's vanuit heb ontvangen. Collectors item dusquote:Op donderdag 22 september 2005 19:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, heeft je rechterhand ook even rust.![]()
Dankquote:Op donderdag 22 september 2005 19:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Van Fok wist ik al een poosje, nu is hij op andere plaatsten ook weg.![]()
Waarschijnlijk spreek ik hem wel op msn, volgende week , tenminste dat hoop ik.
Ik zal je boodschap doorgeven als ik hem weer zie/spreek.![]()
Durven ze dat daar niet, of zijn er niet zoveel schone die in de playboy mogen?quote:Op donderdag 22 september 2005 19:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. nee, dat is het niet hoor.. normaal staat er geen Indonesische dame in, dit was een rel in Indonesië.. waar ik overigens ook de foto's vanuit heb ontvangen. Collectors item dus![]()
Tevens lees ik alleen de interviews natuurlijk![]()
Er zijn er genoeg, echter is er een verbod op naakt, officieel tenminste.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Durven ze dat daar niet, of zijn er niet zoveel schone die in de playboy mogen?
Aha preutse mensenquote:Op donderdag 22 september 2005 19:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg, echter is er een verbod op naakt, officieel tenminste.![]()
quote:
die van de playboy waren mooi zeg.quote:
En anders zijn ze in het gemeentehuis ook niet te beroerd om een glaasje water voor je te regelenquote:Op donderdag 22 september 2005 19:59 schreef Pheno het volgende:
Nee, niet zenuwachtig
Die Playboy waren wel netjes ja.. en die andere site wordt geloof ik dagelijks vernieuwd. Als dat nog is.. ik moest er even naar zoekenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
die van de playboy waren mooi zeg.die thumbs zagen er ook wel goed uit.
![]()
rare jongens, die inod'squote:Op donderdag 22 september 2005 20:04 schreef indahnesia.com het volgende:
toch maar even SMS-sen waar die knakker nu is. Nog niets gehoord natuurlijk![]()
4 minuten.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:04 schreef indahnesia.com het volgende:
toch maar even SMS-sen waar die knakker nu is. Nog niets gehoord natuurlijk![]()
behalve als de tent failliet gaatquote:Op donderdag 22 september 2005 20:06 schreef Pheno het volgende:
* Pheno betaalt een gedeelte keuken en badkamer...
Vreemd gevoel, je betaalt iets en je ziet het pas volgend jaar terug
maar 8 uur moest je hem toch ophalen van het station? en dan ook nog fokken?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
"nog eventjes, 1 uurtje later"![]()
Zal niet snel gebeurenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
behalve als de tent failliet gaat![]()
ja, maar dat "1 uur later" was dan ook niet míjn antwoord.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
maar 8 uur moest je hem toch ophalen van het station? en dan ook nog fokken?![]()
Ik vind het wel grappig, maar ik heb geen smaakquote:Op donderdag 22 september 2005 20:11 schreef es70 het volgende:
Is er hier iemand die dat programma van Paul de Leeuw op zaterdag kijkt? Zo ja, is dat wat.
Ach zo ja.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, maar dat "1 uur later" was dan ook niet míjn antwoord.![]()
er zijn zat keukenboeren al failliet gegaanquote:Op donderdag 22 september 2005 20:06 schreef Pheno het volgende:
* Pheno betaalt een gedeelte keuken en badkamer...
Vreemd gevoel, je betaalt iets en je ziet het pas volgend jaar terug
De BAM is vrij groot, met veel grond en projecten.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat zal wel niet, en hoop ik ook niet voor je natuurlijk.
t valt meequote:Op donderdag 22 september 2005 20:11 schreef es70 het volgende:
Is er hier iemand die dat programma van Paul de Leeuw op zaterdag kijkt? Zo ja, is dat wat.
*kuck* bouwfraude moet toch betaald worden *kuch*quote:Op donderdag 22 september 2005 20:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
De BAM is vrij groot, met veel grond en projecten.
Deze is landelijk en geen Bruijnzeelquote:Op donderdag 22 september 2005 20:14 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
er zijn zat keukenboeren al failliet gegaangeld
Dat betalen ze wel met het geld dat ze daar aan verdiend hebben en dan nog houden ze overquote:Op donderdag 22 september 2005 20:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
*kuck* bouwfraude moet toch betaald worden *kuch*
PI
Als in: zijn gasten zo hard mogelijk voor l*l zetten?quote:
Dat hoeft hij niet te doen, dat doen ze dit keer zelf welquote:Op donderdag 22 september 2005 20:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Als in: zijn gasten zo hard mogelijk voor l*l zetten?
Briljantquote:
Ohquote:Op donderdag 22 september 2005 20:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hoeft hij niet te doen, dat doen ze dit keer zelf wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |