zeker weten van wel.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zijn ze daar niet gewilliger? Voor rijke West-Europeanen?
quote:Op donderdag 22 september 2005 19:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Bengel bent gij hier nog?
quote:
En hoevaak heb je al gescoord?quote:
Ik vind er weinigquote:
Politie zegt niets, maar staat met wapens in de aanslag klaarquote:Op donderdag 22 september 2005 19:08 schreef qu63 het volgende:
[upd] Arrestatieteam gaat bank Enschede binnen
wordt steeds gekker daar
je zou gebanned worden..quote:Op donderdag 22 september 2005 19:05 schreef Jaguarized het volgende:
Als je een kwartet in PUB zou doen, wordt je meteen streng aangekeken.
quote:Op donderdag 22 september 2005 19:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O thanks. Had ik even gemist!
wellicht niet vaak genoeg voor een blanke, maar ik heb dat niet echt nodig van 10 vrouwen. Een hoertje kan trouwens ook vanaf een tientje.. maar da's helemaal niets. Wel zijn er genoeg studentes te vinden waarmee ik gewoon een gezellige avond kan hebben.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En hoevaak heb je al gescoord?
quote:Op donderdag 22 september 2005 19:12 schreef dolle_hond het volgende:
ff trug
Neukt dat nou lekker? Zo'n indonesische?quote:Op donderdag 22 september 2005 19:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wellicht niet vaak genoeg voor een blanke, maar ik heb dat niet echt nodig van 10 vrouwen. Een hoertje kan trouwens ook vanaf een tientje.. maar da's helemaal niets. Wel zijn er genoeg studentes te vinden waarmee ik gewoon een gezellige avond kan hebben.
wil je het echt weten?quote:Op donderdag 22 september 2005 19:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Neukt dat nou lekker? Zo'n indonesische?
Hoe zijn die vrouwen op Curaçau? (toch?)quote:Op donderdag 22 september 2005 19:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Neukt dat nou lekker? Zo'n indonesische?
Curacao. Met dat haakje.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hoe zijn die vrouwen op Curaçau? (toch?)
Anders zou ik het niet vragen.quote:
Indonesië is over het algemeen slank en naar mijn mening zijn er best een aantal goed gevormde vrouwen bij. Naar mijn bescheiden mening is het zeker niet slecht neequote:Op donderdag 22 september 2005 19:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Curacao. Met dat haakje.Wel goed op zich, dikke kont, grote h00terz (copyright DF) maar meestal een te grote kont.
er zijn altijd mensen die loze vragen stellen.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Anders zou ik het niet vragen.![]()
Hmm in Indonesië zijn ze nog niet zo spleetogerig toch?quote:Op donderdag 22 september 2005 19:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Indonesië is over het algemeen slank en naar mijn mening zijn er best een aantal goed gevormde vrouwen bij. Naar mijn bescheiden mening is het zeker niet slecht nee![]()
amandel-vormig meer.. geen spleetogen als Japan en China nee..quote:Op donderdag 22 september 2005 19:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hmm in Indonesië zijn ze nog niet zo spleetogerig toch?
kun je t gat niet vinden?quote:Op donderdag 22 september 2005 19:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Curacao. Met dat haakje.Wel goed op zich, dikke kont, grote h00terz (copyright DF) maar meestal een te grote kont.
Ik was toen tussen de 10 en 13...quote:
da's alleen in fotoshopquote:Op donderdag 22 september 2005 19:19 schreef es70 het volgende:
Spleetogen, dikke konten en dikke tieten....
Ah kijk, net als Thailand zeg maar.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
amandel-vormig meer.. geen spleetogen als Japan en China nee..
Oei, Dude die mij roept.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Bengel bent gij hier nog?
nou ja, er waren meer tienermoeders toch? of dat was op Aruba dan.. zoiets geloof ikquote:Op donderdag 22 september 2005 19:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik was toen tussen de 10 en 13...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |