abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30827405

Vorig deel: [PS3] Deel 7 - Oude Opa Pwnage

Meneer Stringer van Sony heeft bekend gemaakt dat de PS3 in het werkjaar 2006 uitkomt. Die duurt van 01/04/2006 t/m 31/03/2007
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_30827615
Als ie in 2007 uit zou komen is hij al zo'n beetje veroudert bij de launch...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 22 september 2005 @ 16:28:15 #3
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30827926
April 2006 zou heel vroeg zijn.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_30827955
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:05 schreef kepler het volgende:

[..]

nee de eerste xbox is geflopt met 22 miljoen verkochte exemplaren ze hebben een marktaandeel van 20% weten te verkrijgen met de eerste console. Dat vind ik toch best succesvol, tuurlijk hebben ze er gewoon veel geld tegen aan gegooid, maar maakt dat iets uit voor het succes van een console?

Microsoft heeft ook een goede marketing en verdomd leuke spellen exclusief voor de Xbox. Over het imago valt nog te discussieren, maar die is met de Xbox zeker niet slecht te noemen. Ze hebben een goede service naar de klant toe, goede online-service.

Dan heb je nog het Japan verhaal... hopelijk heeft Microsoft geleerd van de fouten en proberen ze het nu weer opnieuw. Er komen een hoop Japanse games uit, de console is erg goedkoop daar. Maar als ik Microsoft was zou ik Japan lekker links laten liggen en de Westerse markt gaan veroveren, daar zitten veel meer potentiele klanten namelijk

Tuurlijk het Sony het betere imago, als je hebt over een spelconsole dat heeft iedereen het over een Playstation. Maar het gaat ze echt niet lukken om Microsoft weg te drukken. Misschien dat dit het geval wordt waar twee honden vechten om een been, gaat de derde er mee heen
Ligt aan hoe je succes wil benoemen. Ik noem ruim 500 miljoen dollar verlies niet echt succesvol. Ook de launch was nou niet bepaald iets om over naar huis te schrijven. Met 200.000 verkochte units in 6 weken tijd voldeed het apparaat TOTAAL niet aan de verwachtingen in het MS-HQ, en werd de prijs naar beneden bijgesteld. Een price-drop binnen 6 weken was daarvoor nog nooit voorgekomen in de gamesindustrie, al helemaal niet wegens tegenvallende resultaten.

De "goede" service naar de klant toe is ook nog discutabel. De eerste Europese batch uit Hongarije bleek een fout in de DVD-speler te hebben. De units in de winkels zijn teruggehaald, en de consument had in eerst instantie pech. Het werd zelfs niet tot de garantie gerekend. Pas na druk uitoefenen werden de foutieve Xboxen omgewisseld voor nieuwe modellen, zonder kosten.

-edit- 20% marktaandeel? Heb je daar ook cijfers van? Want de laatste cijfers die ik onder ogen kreeg had Sony een marktaandeel van 75+%.........
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_30828186
ik heb hierwat cijfers van mei 2005:
http://www.mybegin.nl/news/view/?news_id=50432
quote:
Sony is traditioneel nog steeds de grootste speler met een marktaandeel van 70 procent. De andere twee bedrijven moeten het doen met een aandeel van ieder 15 procent.
pi_30828604
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:35 schreef SocialDisorder het volgende:
ik heb hierwat cijfers van mei 2005:
http://www.mybegin.nl/news/view/?news_id=50432
[..]
Nintendo wordt weer marktleider ( hoop ik )
pi_30828645
Het zal me een worst wezen wie er marktleider is of wordt, ik zie mezelf toch geen console kopen zolang de spellen zo duur zijn.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_30828805
hehe, spellen worden alleen maar duurder daar bestaat de videotheek gelukkig nog voor (en connecties binnen de FRS die nog wel eens wat mogen/kunnen lenen)
  donderdag 22 september 2005 @ 16:57:22 #9
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30828969
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:29 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Ligt aan hoe je succes wil benoemen. Ik noem ruim 500 miljoen dollar verlies niet echt succesvol. Ook de launch was nou niet bepaald iets om over naar huis te schrijven. Met 200.000 verkochte units in 6 weken tijd voldeed het apparaat TOTAAL niet aan de verwachtingen in het MS-HQ, en werd de prijs naar beneden bijgesteld. Een price-drop binnen 6 weken was daarvoor nog nooit voorgekomen in de gamesindustrie, al helemaal niet wegens tegenvallende resultaten.

De "goede" service naar de klant toe is ook nog discutabel. De eerste Europese batch uit Hongarije bleek een fout in de DVD-speler te hebben. De units in de winkels zijn teruggehaald, en de consument had in eerst instantie pech. Het werd zelfs niet tot de garantie gerekend. Pas na druk uitoefenen werden de foutieve Xboxen omgewisseld voor nieuwe modellen, zonder kosten.

-edit- 20% marktaandeel? Heb je daar ook cijfers van? Want de laatste cijfers die ik onder ogen kreeg had Sony een marktaandeel van 75+%.........
ik zeg ook niet of het voor Microsoft een succes was, maar gewoon als spelconsole is het zeker een succes. Veel goede en leuke spellen, 22 miljoen exemplaren verkocht. En jah die price-drops, als nieuweling in de console-market moet je wat om binnen te komen. Sony verkoopt nu ook de PSP onder de productie-prijs

Wat ik tot nu toe heb begrepen van iedereen is dat Microsoft een hele goede service heeft, zeker in vergelijking met Sony

En tenslotte de Xbox heeft zelfs een marktaandeel van 30%: http://www.xboxworld.nl/news/6953/
zal wel een betere bron zoeken
The line is a dot to you!
pi_30829195
quote:
En tenslotte de Xbox heeft zelfs een marktaandeel van 30%: http://www.xboxworld.nl/news/6953/
Klopt niet.

Er zijn in deze generatie meer dan 100mln consoles verkocht. En Xbox heeft geen 30mln units verkocht. Dus het kan al geen 30% marketshare hebben.
...and you shall see.
pi_30829299
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:53 schreef SocialDisorder het volgende:
hehe, spellen worden alleen maar duurder daar bestaat de videotheek gelukkig nog voor (en connecties binnen de FRS die nog wel eens wat mogen/kunnen lenen)
De kans dat ik dus een console ga kopen is dan ook minimaal ...
  donderdag 22 september 2005 @ 17:07:53 #12
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30829344
quote:
Op donderdag 22 september 2005 17:04 schreef PandorasBox het volgende:

[..]

Klopt niet.

Er zijn in deze generatie meer dan 100mln consoles verkocht. En Xbox heeft geen 30mln units verkocht. Dus het kan al geen 30% marketshare hebben.
22 miljoen consoles verkocht, dus een marktaandeel van 22%
ook goed
pi_30829495
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:57 schreef kepler het volgende:

[..]

ik zeg ook niet of het voor Microsoft een succes was, maar gewoon als spelconsole is het zeker een succes. Veel goede en leuke spellen, 22 miljoen exemplaren verkocht. En jah die price-drops, als nieuweling in de console-market moet je wat om binnen te komen. Sony verkoopt nu ook de PSP onder de productie-prijs
Bron? Tot zover heeft Sony geen enkele console onder productieprijs verkocht.
quote:
Wat ik tot nu toe heb begrepen van iedereen is dat Microsoft een hele goede service heeft, zeker in vergelijking met Sony
Sony heeft op dat gebied wel een slechtere reputatie idd (weet ik uit eigen hand, bij Bart Smit gewerkt ten tijde van PS1).
quote:
Ja, want MS heeft ook tijdens de presentatie van X360 lopen goochelen met cijfers, dus een Xbox fansite vertrouw ik niet.
pi_30829566
Ps2 ~ 85mln
Gamecube ~ 18ml
Xbox ~ 22 mln

Totaal aantal verkochte units ~125

Sony ~ 68%
Nintendo ~ 15%
MS ~ 17%

Ongeveer
...and you shall see.
pi_30829612
quote:
Op donderdag 22 september 2005 17:14 schreef PandorasBox het volgende:
Ps2 ~ 85mln
Gamecube ~ 18ml
Xbox ~ 22 mln

Sony ~ 68%
Nintendo ~ 14%
MS ~ 16%

Ongeveer
2% voor GBA?
pi_30829622
Snel gefixed.
...and you shall see.
pi_30829636
quote:
Op donderdag 22 september 2005 17:16 schreef PandorasBox het volgende:
Snel gefixed.
te laat
pi_30829722
Maar zo komt het wel ongeveer op neer.

Handheld market niet erbij berkend, natuurlijk.
...and you shall see.
pi_30829844
nope, daar is Big N nog marktleider, hoewel PSP het erg goed doet hoorde ik.
speaking of which, is er al wat bekend over de integratie PSP <--> PS3?
pi_30830371
Wel over integratie PSP <-> Xbox360 .
pi_30863468
PS3 mogelijk in 'lente 2006' op de markt

De Duitse site GameFront weet te melden dat Sony-topman Howard Stringer heeft bevestigd dat de nieuwe spelconsole van zijn bedrijf 'in de lente' van 2006 op de markt zal worden gebracht. Een release tussen april en juni van volgend jaar is vroeger dan de meeste analisten hadden verwacht, al is het niet zeker dat de Europese winkels de PS3 volgend jaar op de plank krijgen. Normaal gesproken zal Sony de console eerst in Japan uitbrengen, daarna in Amerika en pas daarna in de rest van de wereld; en voor Europa is de eerder genoemde release in 2007 nog zeker niet van de baan.

Wat zeker een rol zal hebben gespeeld is dat Microsoft nu al heeft beloofd dat het de prijs van een Xbox 360 jaarlijks zal verlagen. Sony, dat de kostprijs van de spelcomputer maar met moeite binnen de perken weet te houden, had te kennen gegeven dat het niet bang was voor een voorsprong voor Microsoft. Als de Xbox 360 echter voor minder dan de aangekondigde introductieprijs van 250 dollar in de schappen ligt wordt het uiteraard alleen maar moeilijker om met de PS3 een voet tussen de deur te krijgen.

De Microsoft-console verschijnt in Europa in elk geval op 2 december aanstaande. In de Verenigde Staten zullen de fans zelfs al op 22 november naar de winkel kunnen, maar Japanners moeten geduld hebben tot 10 december - een kennelijke steek onder water naar Sony, dat zijn producten altijd eerder in het thuisland lanceert. Of de bevolking van het land van de rijzende zon zich massaal aan de grijze import zal wagen, valt overigens te betwijfelen: een onderzoekje wees onlangs uit dat van de Japanse gamers 72 procent een PS3 op het verlanglijstje heeft staan, terwijl maar zes procent een Microsoft-console zou willen hebben.

vrijdag 23 september 2005 @ 17:42:48 #22
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_30863793
2007 dus... dus meer dan een jaar voorsprong voor MS.
dan denk ik dat het marktaandeel van MS in het westen flink omhoog gaat, ook gezien het prijsverschil met de P3 en de online ervaringen.
Ps3 zal wel markleider blijven in Azië, ook omdat MS zich hier nog moet bewijzen na een foute start met de xbox.
pi_30863994
heb zowel de ps2 als xbox. Vindt beide vet.
Alhoewel de ps2 met zijn mindere krachtige systeem mijn voorkeur heeft boven de xbox. Komt omdat ik die al eerder had. Heb een beter gevoel bij een ps2.

Ik zal de xbox360 niet kopen ondanks die eerder uitkomt. Ik ben eenmaal playstationfan en zal dus gewoon een jaartje lager wachten en iets meer betalen.
pi_30864559
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 17:49 schreef renz0r het volgende:
heb zowel de ps2 als xbox. Vindt beide vet.
Alhoewel de ps2 met zijn mindere krachtige systeem mijn voorkeur heeft boven de xbox. Komt omdat ik die al eerder had. Heb een beter gevoel bij een ps2.

Ik zal de xbox360 niet kopen ondanks die eerder uitkomt. Ik ben eenmaal playstationfan en zal dus gewoon een jaartje lager wachten en iets meer betalen.
Ik moet nog wat games zien voor de Xbox 360 die me echt aanspreken, maar die komen wat later vast nog wel.
Bij de PS3 weet ik ook zeker dat dit wel goed zit.
Revo wordt nog even afwachten.

Ik kan niet wachten op een FF voor de PS3.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  vrijdag 23 september 2005 @ 18:11:30 #25
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_30864613
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:47 schreef Radjesh het volgende:

[..]

Nintendo wordt weer marktleider ( hoop ik )
jij leest te veel de Donald Duck en de Tina.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_30866256
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 18:10 schreef peristilius het volgende:
Ik kan niet wachten op een FF voor de PS3.

Trouwens...de X360 zal ik ook niet tijdens launch halen. De launchspellen zijn niet interessant genoeg. De ps3 zal ik volgens mij ook niet tijdens launch gaan halen. Ik wacht altijd eerst op de goede spellen...

FFXIII en DMC4 zijn mijn most wanted Ps3 spellen.
...and you shall see.
pi_30870482
eerst maar ens een jaartje de xbox360 aankijken, ben benieuwd of ze nog met wat interessantere spellen op de proppen zullen komen.
Dan kijken of ik een Ps3 ga halen, alhoewel ik niet de volle prijs wil betalen. Mja 2 jaar wachten nog
If Matrix was here, he'd laugh too
pi_30870808
Toch typisch hoe vaak je de woorden "Microsoft", "xbox" en "xbox 360" voorbij ziet komen in PS3 topics...
pi_30892026
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 21:43 schreef P-Style het volgende:
Toch typisch hoe vaak je de woorden "Microsoft", "xbox" en "xbox 360" voorbij ziet komen in PS3 topics...
Kan je niet tegen slecht nieuws?
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  zaterdag 24 september 2005 @ 18:20:00 #30
65330 Ruzbeh
pi_30893197
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 17:38 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Wat is er dan slecht nieuws voor de PS3? Het is gewoon irritant als je steeds Microsoft en Xbox 360 ziet staan in een topic waar het daar helemaal niet over gaat, net zoals in de Revolution topic.
pi_30894144
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 17:38 schreef piet_pelle het volgende:
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 18:20 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat is er dan slecht nieuws voor de PS3? Het is gewoon irritant als je steeds Microsoft en Xbox 360 ziet staan in een topic waar het daar helemaal niet over gaat, net zoals in de Revolution topic.
Ruzbeh... ik ben het eens helemaal met je eens!

Wat Ruzbeh zegt dus.
  zaterdag 24 september 2005 @ 19:09:53 #32
65330 Ruzbeh
pi_30894637
Ik vind het trouwens heel grappig hoe volwassen je bent geworden na die DS vs. PSP topics... Hetzelfde geldt voor mij.
pi_30896059
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 19:09 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik vind het trouwens heel grappig hoe volwassen je bent geworden na die DS vs. PSP topics... Hetzelfde geldt voor mij.
Kerel... ik ben helemaal niks veranderd sinds de DS vs. PSP topics. Jij echter wel ja... in positieve zin.
pi_30896257
Ow, hier zitten we.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zaterdag 24 september 2005 @ 20:18:32 #35
65330 Ruzbeh
pi_30896508
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 20:01 schreef P-Style het volgende:

[..]

Kerel... ik ben helemaal niks veranderd sinds de DS vs. PSP topics. Jij echter wel ja... in positieve zin.
Nee. Jij.
pi_30897176
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 20:18 schreef Ruzbeh het volgende:
Nee. Jij.
Lees ze gerust even na...

PSP of nintendo DS??
Nintendo DS vs. Sony PSP: Round 2
DS vs. PSP: Waar de fanboys elkaar afslachten
[DS Vs. PSP] Verkoop Vergelijkingen!

Ik heb één keer gezegd dat de DS eruit als een stuk Fisher Price speelgoed en dat was het. Verder was ik alleen maar bezig met achterlijke leugens en andere onzinnigheden over de PSP (afkomstig van Nintendo-fanboys) te verwerpen zonder ook maar iéts te zeggen over de DS.

Maar genoeg hierover. Terug naar de PS3, want daar gaat het tenslotte over. Ik ben ervan overtuigd dat 'ie inderdaad in de lente van 2006 op de markt zal komen... in Japan! Want een wereldwijde launch kunnen we wel vergeten bij Sony consoles! Maar àls Sony een datum prikt, dan houden ze zich er eigenlijk altijd wel aan. Bij Japanse releases in ieder geval wel. En nou was de Europese PSP-release wel èrg uitgesteld door Sony, maar laten we niet vergeten dat ze nooit een concrete launchdatum of periode hadden gegeven in een persbericht. Toen er eenmaal een persbericht was dat 'ie in September op de markt zou komen, kwam 'ie inderdaad ook in september op de markt. Dat de PS3 in de lente van 2006 op de markt zou komen is ookal vastgelegd in een persbericht van Sony, dus dan zal dat wel het geval zijn!
pi_30902661
Ik ben benieuwd naar de Ps3 controller!

Ik vraag me af of Sony het concept echt veranderd heeft. Zal wel...
...and you shall see.
pi_30905747
ik koop hem ookal kost die 2000 euro.
i love sony
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_30905917
Ik vind als een van de weinigen het design van de controller erg mooi. Toch ben ik er niet tevreden over en dat komt door dezelfde redenen als waardoor ik de vorige ps controller niet mocht.

Namelijk de gehele knoppen layout. Om te beginnen hoort de linker 3D stick boven de r-toets en niet eronder. Elke andere fabrikant heeft dit wel alleen Sony besloot ooit om het anders te gaan doen en dat is vandaagd e dag nog steeds zo.

Daarna de r-toets zelf. Deze heeft in het midden niks zitten om de indruk te wekken dat het 4 losse stukjes zijn (wat het gelukkig dan weer niet is). Alleen als je gaat gamen dan ligt mijn duim altijd in het midden van de r-toets en met een simpele duw beweging in de gewenste richting kan ik dan rochten/sturen.
Bij de ps2 r-toets kan dit niet want er zit niets en je moet dus echt op de richtingen drukken, helemaal links, helemaal rechts, helemaal boven of helemaal beneden. Dit zorgt ervoor dat je een stuk minder intuitief bezig kan zijn.

En als klapper op de vuurpijl lijkt de ps3 controller weer(!) geen analoge trekkers te hebben. Na dit gewend te zijn op wederom alle andere controllers wil je nooit meer wat anders. Lekkerder gas geven, remmen of schieten kan gewoon niet. En analoge druk knoppen werkt gewoon niet want de druk gevoeligheid ligt zo inmens hoog dat je altijd op z'n max zit.

Ik vind het echt overgeeflijk dat Sony deze dingen niet aanpast, helemaal het gebrek aan analoge trekkers vind ik echt een schande. Vind Sony het dan zo belangrijk om niet met de rest mee te gaan puur om anders te zijn? Onvergeeflijk als het de gameplay in bedwang brengt vind ik.

Maar het design, dat ziet er gewoon rete gelikt uit van die ps3 controller.

[ Bericht 0% gewijzigd door piet_pelle op 25-09-2005 01:40:51 (typo) ]
pi_30908745
quote:
Op zondag 25 september 2005 01:38 schreef piet_pelle het volgende:
Ik vind als een van de weinigen het design van de controller erg mooi. Toch ben ik er niet tevreden over en dat komt door dezelfde redenen als waardoor ik de vorige ps controller niet mocht.

Namelijk de gehele knoppen layout. Om te beginnen hoort de linker 3D stick boven de r-toets en niet eronder. Elke andere fabrikant heeft dit wel alleen Sony besloot ooit om het anders te gaan doen en dat is vandaagd e dag nog steeds zo.

Daarna de r-toets zelf. Deze heeft in het midden niks zitten om de indruk te wekken dat het 4 losse stukjes zijn (wat het gelukkig dan weer niet is). Alleen als je gaat gamen dan ligt mijn duim altijd in het midden van de r-toets en met een simpele duw beweging in de gewenste richting kan ik dan rochten/sturen.
Bij de ps2 r-toets kan dit niet want er zit niets en je moet dus echt op de richtingen drukken, helemaal links, helemaal rechts, helemaal boven of helemaal beneden. Dit zorgt ervoor dat je een stuk minder intuitief bezig kan zijn.

En als klapper op de vuurpijl lijkt de ps3 controller weer(!) geen analoge trekkers te hebben. Na dit gewend te zijn op wederom alle andere controllers wil je nooit meer wat anders. Lekkerder gas geven, remmen of schieten kan gewoon niet. En analoge druk knoppen werkt gewoon niet want de druk gevoeligheid ligt zo inmens hoog dat je altijd op z'n max zit.

Ik vind het echt overgeeflijk dat Sony deze dingen niet aanpast, helemaal het gebrek aan analoge trekkers vind ik echt een schande. Vind Sony het dan zo belangrijk om niet met de rest mee te gaan puur om anders te zijn? Onvergeeflijk als het de gameplay in bedwang brengt vind ik.

Maar het design, dat ziet er gewoon rete gelikt uit van die ps3 controller.
Ik uh... ben het eigenlijk wel met je eens!

Had eerlijk gezegd ook verwacht dat Sony de onderste schouderknoppen in triggers zou veranderen bij de PS3. Met de plaats van de analoge sticks heb ik echter geen probleem, maar dat komt omdat ik sinds 1998 al met de Dual Shock controller speel. Ben het dus gewoon gewend. Misschien dat de extreme vorm van de nieuwe controller zorgt dat de lage plaatsing van de analoge sticks minder erg is voor mensen die zich daaraan storen.

Sony houdt stug vast aan het oude Dual Shock ontwerp (valt mee dat de nieuwe controller er niet weer precies hetzelfde uitziet als de Dual Shock en Dual Shock 2) en ook ik vraag me af waarom ze dat doen. Ikzelf vind de Dual Shock een prima controller, maar volmaakt is 'ie natuurlijk niet. Het kan altijd bater. Verder hoop ik dat ook Sony een controller op de markt brengt mèt draad. Wireless controllers hoeft van mij niet zo.
pi_30914496
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 23:23 schreef PandorasBox het volgende:
Ik ben benieuwd naar de Ps3 controller!

Ik vraag me af of Sony het concept echt veranderd heeft. Zal wel...
Sony heeft het geluk dat veel Ps2 mensen sony trouw zullen blijven en overstappen naar de Ps3.

Heb alle console's gehad: N64, Ps2, Xbox, Camecube en Psp.

Spul van Sony vind ik persoonlijk beter. Daarom heb ik nu alleen nog maar een Ps2 en Psp in mijn bezit en ps3 volgt snel

Zo zal de controler er uit komen te zien.

Bron: http://www.ps3land.com
  zondag 25 september 2005 @ 14:07:33 #43
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30914676
quote:
Op zondag 25 september 2005 14:00 schreef Elite_psp_ het volgende:

[afbeelding]

Zo zal de controler er uit komen te zien.

Bron: http://www.ps3land.com
Is niet zeker hoor. Sony heeft pas geleden nog gezegd dat het een concept is.
pi_30914701
Ik mis inderdaad analoge triggers. De linker analoge stick had ook omgewisseld mogen worden met de R-toetsen. Ik ben het niet met je eens dat het geen 4 aparte knopjes zouden moeten zijn, je gebruikt ze eigenlijk toch alleen maar om inventory te kiezen etc en dan kun je beter 4 aparte knopjes hebben. Bij de huidige Xbox controller druk ik vaak de verkeerde richting in en bij de PS2 heb ik dat nooit.
  zondag 25 september 2005 @ 16:56:16 #45
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_30919732
Ik hoop echt dat het niet de boomerang controller word....echt lelijk gewoon.
  zondag 25 september 2005 @ 17:11:00 #46
65330 Ruzbeh
pi_30920109
quote:
Op zondag 25 september 2005 16:56 schreef nlboy het volgende:
Ik hoop echt dat het niet de boomerang controller word....echt lelijk gewoon.
Misschien ligt ie wel lekker in de hand? Ik vind de huidige Playstation controllers niet zo heel comfortabel.
  zondag 25 september 2005 @ 17:21:55 #47
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_30920403
quote:
Op zondag 25 september 2005 17:11 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Misschien ligt ie wel lekker in de hand? Ik vind de huidige Playstation controllers niet zo heel comfortabel.
Ik vind die juist het comfortabelst dan GC en Xbox.
pi_30920677
Die van de cube ligt ook erg lekker in de hand maar is wel voor kleuter handjes gemaakt, dat merk je aan de vorm van de rechter tepel die voor analoge stick door moet gaan. En de Z knop kan je alleen indrukken als je je wijsvinger uit de kom trekt.

De controller S vind ik echt de allerbeste pad en de geperfectioneerde van de 360 lijkt me nog iets beter. Niks styling of whatever, ze wilden gewoon de beste pad ever ontwikkelen en ik zou het totaal niet erg vinden als Sony er wat van leent.

Als ze nou de X360 pad features in een boomerang vorm konden gieten zouden ze misschioen wel de allercoolste/beste joypad ever kunnen hebben.
  zondag 25 september 2005 @ 17:41:22 #49
8369 speknek
Another day another slay
pi_30920886
Nogmaals: de triggers van de Gamecube zijn gemaakt om met je middelvingers in te drukken, je wijsvinger ligt dan op de z-knop. Wel is ie voor kleine handjes inderdaad, maar daar heb ik dan weer juist geen last van (ik ben identical hand twins met m'n vriendin, die ook nog eens kleiner is).

Ik mis de analoge triggers niet zo op de PS3 controller, ik heb triggers toch altijd maar irritant gevonden. Zeker als je hem snel helemaal probeert in te drukken, krijg je op den duur sneller last van rsi. Die triggers kunnen meestal prima opgevangen worden door de analoge sticks.

Wel blijf ik het verbazend vinden hoe ze er in het ontwerp nog altijd vanuit gaan dat de vierpuntdrukstoets de hoofdbesturing is. Die zit op de meest ergonomische plek. Overigens wel weer stylish dat die d-pad en knoppen enigszins gedraaid zitten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 25 september 2005 @ 17:43:37 #50
8369 speknek
Another day another slay
pi_30920947
quote:
Op donderdag 22 september 2005 17:14 schreef PandorasBox het volgende:
Ps2 ~ 85mln
Gamecube ~ 18ml
Xbox ~ 22 mln

Sony ~ 68%
Nintendo ~ 15%
MS ~ 17%

Ongeveer
Ik ken wel heel veel mensen die een nieuwe ps2 hebben gekocht, omdat de eerste kapot is gegaan. Of een PSTwo ipv hun PS2. Zeker in Japan, waar het nu lijkt alsof iedere Japanner drie PS2s thuis heeft staan. Volgens mij is de spellenmarkt interessanter om te beschouwen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_30928964
quote:
Op zondag 25 september 2005 17:43 schreef speknek het volgende:
Volgens mij is de spellenmarkt interessanter om te beschouwen.
Klopt! Maar daar zie je toch ook wel vergelijkbare verhoudingen.
pi_30929044
quote:
Op zondag 25 september 2005 17:32 schreef piet_pelle het volgende:
Die van de cube ligt ook erg lekker in de hand maar is wel voor kleuter handjes gemaakt, dat merk je aan de vorm van de rechter tepel die voor analoge stick door moet gaan. En de Z knop kan je alleen indrukken als je je wijsvinger uit de kom trekt.

De controller S vind ik echt de allerbeste pad en de geperfectioneerde van de 360 lijkt me nog iets beter. Niks styling of whatever, ze wilden gewoon de beste pad ever ontwikkelen en ik zou het totaal niet erg vinden als Sony er wat van leent.

Als ze nou de X360 pad features in een boomerang vorm konden gieten zouden ze misschioen wel de allercoolste/beste joypad ever kunnen hebben.
Xbox S controller is inderdaad erg fijn! Alleen die black/white knoppen slaan nergens op. Dat is gelukkig ook opgelost bij de Xbox360.
pi_30930047
quote:
Op zondag 25 september 2005 22:21 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Xbox S controller is inderdaad erg fijn! Alleen die black/white knoppen slaan nergens op. Dat is gelukkig ook opgelost bij de Xbox360.
Dat is een punt wat ik nog moet afwachten. Nu worden de witte en zwarte voor doeleinden gebruikt die je niet vaak nodig hebt zoals van view verwisselen in race games.

Als schouderknop zou dat laatste punt heel lastig zijn omdat je dan je vinger van het gas moet halen om van view te veranderen. Hopelijk inden ze hier iets op.

Ik begrijp trouwens niet wat er mis is met de goude oude 6 knoppen indeling zoals op de Saturn.
pi_30958094
quote:
Op zondag 25 september 2005 22:50 schreef piet_pelle het volgende:
Ik begrijp trouwens niet wat er mis is met de goude oude 6 knoppen indeling zoals op de Saturn.

Opzich is er niks mìs mee, maar ikzelf vind het niet "nodig". De -knoppen vind ik prima en ik heb niet per se meer knoppen nodig op de bovenkant van de controller. Bovendien passen er ook niet echt 6 knoppen op het huidige Dual Shock en het potentiële PS3-controller ontwerp.
pi_30962472
quote:
Op maandag 26 september 2005 23:22 schreef P-Style het volgende:

[..]

Opzich is er niks mìs mee, maar ikzelf vind het niet "nodig". De [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]-knoppen vind ik prima en ik heb niet per se meer knoppen nodig op de bovenkant van de controller. Bovendien passen er ook niet echt 6 knoppen op het huidige Dual Shock en het potentiële PS3-controller ontwerp.
Met een 2e analoge stick wordt het idd wel lastig ja maar voor vechtgames is het echt ideaal.
pi_30978073
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 02:38 schreef piet_pelle het volgende:
Met een 2e analoge stick wordt het idd wel lastig ja maar voor vechtgames is het echt ideaal.
Hèhè... maar kende je deze al?

Deze "Saturn" controller heeft Sega speciaal voor de PS2 uitgebracht. Geen analoge sticks, maar wel zes knoppen aan de bovenkant. (waarbij 2 van de 6 knoppen eigenlijk gewoon de L1 en R1 knoppen zijn).
pi_30995202
Yep die kende ik zeker al, speciaal voor 2D vechtgames. En verkrijgbaar in meerdere authentieke Saturn kleuren.
Ik zat een beetje te kijken voor ps2 controllers (3rd party) en dat zijn er ontzettend veel. En er zitten erg coole tussen, ook fight sticks e.d.
pi_30995341
Ik zie gewoon niet hoe je die controller moet vastpakken. Ik zie het echt niet. Is er misschien een plaatje waarop iemand de controller vastheeft ( en dan niet alleen om te laten zien, maar in een gamehouding?)
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_30995729
quote:
De ene na de andere developer stopt met de ontwikkeling van games voor de Playstation 3. Dit komt doordat de ontwikkelingskosten voor een Playstation 3 game rond de 20 miljoen dollar ligt. Een bedrag dat voor veel developers te hoog is.

De schrijver van originele artikel had het volgende te zeggen:

"[...]
In the (Japanese) game industry, many people are losing trust in Kutaragi's non-stop pursue of this evolution, people are leaving PS3 at a rate worse than Nintendo's GameCube era.
[...]
http://games.fok.nl/news.php?newsid=6570

Als dat echt zo is
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  woensdag 28 september 2005 @ 12:18:04 #60
65330 Ruzbeh
pi_30995829
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Als dat echt zo is
Een gast had dat gezegd. "A japanese developer". Geen namen, bron met geen reputatie (leuke frontpage), niet betrouwbaar, IMO. Daarnaast lijkt het me stug dat de ontwikkeling voor de Xbox 360 veel goedkoper is dan de PS3 (maar wel makkelijker). Eerder Revolution ofzo.
pi_30995843
Hmm, is tegenstrijdig met een bericht van Epic dat ik eerder hier poste, dat de PS3 juist erg makkelijk te programmeren zou zijn. Verder is Sony niet moeilijk met z'n licenties, alles behalve porno mag op de console verschijnen. Vraag me af hoe betrouwbaar de bron in kwestie is. IG heb ik nooit helemaal vertrouwd.
  woensdag 28 september 2005 @ 12:20:46 #62
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30995895
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:18 schreef SocialDisorder het volgende:
Hmm, is tegenstrijdig met een bericht van Epic dat ik eerder hier poste, dat de PS3 juist erg makkelijk te programmeren zou zijn. Verder is Sony niet moeilijk met z'n licenties, alles behalve porno mag op de console verschijnen. Vraag me af hoe betrouwbaar de bron in kwestie is. IG heb ik nooit helemaal vertrouwd.
ik geloof het ook niet zo, maar als het waar is dan heeft de PS3 deze slag verloren vrees ik
pi_30996000
Team Ninja (ja, i know, die zijn Xbox fanboy ) zegt iig het volgende:
quote:
1UP: You always said you want to develop for the most powerful hardware around. That way you can make the best games, the coolest games, the most exciting games. Obviously the Xbox 360 is the most powerful hardware coming up. But would you say it's the most powerful of all the next-gen systems coming out?

TI: You know the measure of the power of a piece of hardware is not just CPU clock speeds; there are a number of factors to take into account. Obviously pure speed is one of them; another one is low-layer stuff like firmware, also middleware that's being supplied for that particular platform. So when you consider the hardware and software support all wrapped up in one, then yes, I would consider the 360 to be the most powerful system in that sense, in the next generation.
Dus qua support schijnt M$ dus zeker wel goed bezig te zijn. Bovendien moeten ze ook wel, maar toch. De strijd is iig nog lang niet gestreden tussen PS3 en 360. Ik kan alleen maar zeggen dat ik benieuwd ben.
  woensdag 28 september 2005 @ 12:29:44 #64
65330 Ruzbeh
pi_30996101
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:20 schreef kepler het volgende:

[..]

ik geloof het ook niet zo, maar als het waar is dan heeft de PS3 deze slag verloren vrees ik
Hoe kan je nou nu al zeggen dat de PS3 de slag verloren heeft? De PS3 gaat sowieso niet floppen dankzij games zoals MGS4 en Gran Turismo 5.
pi_30996203
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:29 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Hoe kan je nou nu al zeggen dat de PS3 de slag verloren heeft? De PS3 gaat sowieso niet floppen dankzij games zoals MGS4 en Gran Turismo 5.
De PS3 wordt de Cube van de volgende generatie: 'voor de Xclusives'
  woensdag 28 september 2005 @ 12:34:19 #66
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30996211
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:29 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

niet floppen nee, maar als er een hoop games naar de Xbox 360/ Revo toe gaan kan dat nooit goed zijn voor de verkoop van de PS3 natuurlijk
pi_30996274
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Team Ninja (ja, i know, die zijn Xbox fanboy ) zegt iig het volgende:
[..]

Dus qua support schijnt M$ dus zeker wel goed bezig te zijn. Bovendien moeten ze ook wel, maar toch. De strijd is iig nog lang niet gestreden tussen PS3 en 360. Ik kan alleen maar zeggen dat ik benieuwd ben.
als artikel waar is, dan zou Ninja Gaiden 2 op de Xbox360 list moeten staan.
  woensdag 28 september 2005 @ 12:41:59 #68
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30996364
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:37 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

als artikel waar is, dan zou Ninja Gaiden 2 op de Xbox360 list moeten staan.
ze moeten blijkbaar nog een beslissing maken:

http://xbox360.ign.com/articles/617/617876p1.html

althans dat is het enige wat ik kan vinden over Ninja Gaiden 2.
pi_30997263
dus zó verschrikkelijk enthousiast is Team Ninja dus nog niet over X360....
pi_30997367
quote:
Op woensdag 28 september 2005 13:19 schreef SocialDisorder het volgende:
Dude, alsof Team Ninja niet zeker ervan is dat de X360 sterker is dan de huidige xbox.
  woensdag 28 september 2005 @ 13:28:32 #71
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30997523
quote:
Op woensdag 28 september 2005 13:19 schreef SocialDisorder het volgende:
maar dus ook niet over de PS3

tja is dit nu wat je noemt een patstelling
pi_30997555
het zit em niet in het verschil X360 <-> X180, maar eerder in de eisen die M$ stelt aan de games. Verplichte HD-kwaliteit en geen ondersteuning voor HD-DVD of BR.
TJ verwacht dat 9 GB niet genoeg is om NG2 op te plaatsen, en zij weigeren van hun kant om NG op meerdere discs te leveren. Ze zijn nog in afwachting van de definitieve specs van de PS3 voordat ze een beslissing nemen.
pi_30997767
Ten eerste... $20M ontwikkelingskosten slaat werkelijk nèrgens op! De kosten worden weer een stuk hoger dan deze generatie, maar als ze werkelijk zó hoog worden, dan kan net zo goed iedere developer stoppen! Ten tweede kun je als developer voor een groot deel bepalen hoe duur je spelontwikkeling wilt laten worden (tenzij Sony's dev-kits $20M zijn ) Ten derde, zie Ruzbeh
quote:
Een gast had dat gezegd. "A japanese developer". Geen namen, bron met geen reputatie (leuke frontpage), niet betrouwbaar, IMO.
Verder heb ik totaal geen idee hoe makkelijk of moeilijk voor de PS3 te developen is. Je leest ongeveer net zo veel berichten waarin staat dat de xbox 360 makkelijker is om voor te programmeren, als andersom. Wat je ook tegenkomt is dat de PS3 makkelijker zou zijn dan de PS2 om voor te programmeren (en dan zijn ze eigenlijk al binnen... ) en wat ik zéker weet is dat Sony deze keer veel meer steun biedt dan ten tijde van de PS2 pre-launch.
pi_30997822
quote:
Op woensdag 28 september 2005 13:29 schreef SocialDisorder het volgende:
het zit em niet in het verschil X360 <-> X180, maar eerder in de eisen die M$ stelt aan de games. Verplichte HD-kwaliteit en geen ondersteuning voor HD-DVD of BR.
TJ verwacht dat 9 GB niet genoeg is om NG2 op te plaatsen, en zij weigeren van hun kant om NG op meerdere discs te leveren. Ze zijn nog in afwachting van de definitieve specs van de PS3 voordat ze een beslissing nemen.
Dat komt toch omdat die vreemde Jappen altijd belachelijk grote CGI cutscenes in hun spellen zetten
pi_30997849
quote:
Op woensdag 28 september 2005 13:29 schreef SocialDisorder het volgende:
Ze zijn nog in afwachting van de definitieve specs van de PS3 voordat ze een beslissing nemen.
Uhm... die zijn toch al een héle tijd bekend en ongewijzigd gebleven.
quote:
Op woensdag 28 september 2005 13:36 schreef H.Flick het volgende:
Dat komt toch omdat die vreemde Jappen altijd belachelijk grote CGI cutscenes in hun spellen zetten
Met de volgende generatie consoles heb je toch helemaal geen CGI meer nodig?
pi_30997874
quote:
Op woensdag 28 september 2005 13:36 schreef H.Flick het volgende:

[..]

en dat in verplicht HD kwaliteit
pi_30997916
quote:
Op woensdag 28 september 2005 13:37 schreef P-Style het volgende:

[..]

Uhm... die zijn toch al een héle tijd bekend en ongewijzigd gebleven.
De geschiedenis wijst uit dat Sony nog wel eens links en rechts wat specs erbij doet en specs eraf haalt voor het definiteive product in de winkels ligt...
  woensdag 28 september 2005 @ 13:40:03 #78
65330 Ruzbeh
pi_30997939
Ik lees dat de X360 makkelijker is dan de PS3. Maar dat was ook zo met XBOX versus PS2. Ik denk dat de PS3 net zo moeilijk is als de PS2.

Zo koppig zijn de mensen van Sony wel.
pi_30998086
quote:
Op woensdag 28 september 2005 13:39 schreef SocialDisorder het volgende:
De geschiedenis wijst uit dat Sony nog wel eens links en rechts wat specs erbij doet en specs eraf haalt voor het definiteive product in de winkels ligt...
Niet dat ik me kan herinneren.
pi_30998164
quote:
Sony's cell demos were extremely cool and inspiring but are totally achievable, and over time even surpassable, by third developers like us because, as Tim Sweeney said, the development environment is made up of parts we're already intimately familiar with: OpenGL, NVIDIA graphics, Linux, and PowerPC. Think about Epic's experience, for example. We rock on NVIDIA hardware. We have been doing OpenGL since Unreal 1. We regularly ship our games on Linux and we've won several Macintosh Game of the Year awards including a special World-Wide Design Award directly from Apple for UT2004. We're going to be able to kick serious ass on PS3, and so are a lot of our licensees and other 3rd party developers, in a way that wasn't remotely possible on past consoles.
http://ps3.ign.com/articles/615/615178p1.html

PS3 bijna net zo makkelijk te programmeren als PC dus, volgens Epic. X360 ook trouwens.
  donderdag 29 september 2005 @ 16:51:22 #81
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_31030871
quote:
Notorious en piet_pelle zijn sega fans. Dus automatisch ook Xbox fans.

Sony krijgt geen respect meer omdat ze twee keer een Sega console om zeep geholpen hebben.

En Nintendo is een oude Sega rivaal. Vandaar al die haat jegens Sony en Nintendo. Dus moeten ze wel voor de Xbox kiezen. Ik heb best wel medelijden.
Sony deed geen shit. Sega killed Sega. Hadden ze maar niet zoveel geld moeten verspillen aan risico volle projecten en meer in marketing. Ben je soms vergeten dat de Saturn gewoon de PSX ass kickte in het begin in Japan vooral dankzij Virtua Fighter. Sega's eigen fouten hebben Sega uit de hardware markt gehaald en S-fags all over the world denken dat het door Sony komt.

Anyway wat ga ik in discussie? Met Tekken fans in discussie gaan is net als in discussie gaan met een baksteen.

Anyway eats this S-fags
quote:
"Some people from the industry questioned whether Kutaragi has the right vision, saying "Kutaragi has unwavering belief that evolution of the game console is the only way to expand the market, I wonder if that will truly gather support from the game fans and win the battle."

Sony is touting the catch phrase "Don't stop the evolution", believing strongly that it will lead to big victory. Another person from the Japanese industry commented that "To many devlopers it's nothing but a nightmare".

The reason for the nightmare is the the rising cost of developing the games. With starting investment costs for developing for PS3 rising to around $20 million, many developers are looking toward Xbox 360 instead.

"In the (Japanese) game industry, many people are losing trust in Kutaragi's non-stop pursue of this evolution", "people are leaving PS3 at a rate worse than Nintendo's Game Cube era".
http://www.zakzak.co.jp/top/2005_09/t2005092602.html

Sony am cry, Ken Kutaragi am cry, Pandora's Box am cry...

En wat blijkt nu Condemned van Sega komt niet meer op de PS3 en schijnt nu alleen only on XBOX 360 te komen.

En zo makkelijk is het niet om te onwikkelen voor de PS3.
quote:
GI: You’ve said before you want to develop for the most powerful console out there. You must be pretty confident in the Xbox 360.

Itagaki: Yes. I hope so. I think Xbox 360 is the best game console on the earth. It’s better than PlayStation 3.

GI: Can I ask you why?

Itagaki: PS3 has too complicated of architecture
  donderdag 29 september 2005 @ 16:53:22 #82
131541 KenSentMe
Tie rope to railing
pi_31030919
Tering Notorius, in de Nintendo topics kon je de "discussies" niet meer winnen, dus probeer je het hier maar?
Tie rope to me
Jump to window
Smash window with hammer
Get pills
  donderdag 29 september 2005 @ 16:54:14 #83
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_31030956
Hoe bedoel je ik kon het niet meer winnen? Ik was effe weg maar ik ben er weer.
  donderdag 29 september 2005 @ 16:54:22 #84
8369 speknek
Another day another slay
pi_31030964
Ik zie dat je een nieuw topic hebt gevonden. Goed bezig.
  donderdag 29 september 2005 @ 16:55:53 #85
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_31031004
De waarheid moet naar bovenkomen ik zie heel wat gekheid verteld worden en nergens het bericht dat al een paar dagen bekend is dat de ontwikkelen voor de PS3 te duur is voor veel Japanse developers.
  donderdag 29 september 2005 @ 16:57:21 #86
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31031043
quote:
Op donderdag 29 september 2005 16:51 schreef Notorious het volgende:

[..]

Sony deed geen shit. Sega killed Sega. Hadden ze maar niet zoveel geld moeten verspillen aan risico volle projecten en meer in marketing. Ben je soms vergeten dat de Saturn gewoon de PSX ass kickte in het begin in Japan vooral dankzij Virtua Fighter. Sega's eigen fouten hebben Sega uit de hardware markt gehaald en S-fags all over the world denken dat het door Sony komt.

Anyway wat ga ik in discussie? Met Tekken fans in discussie gaan is net als in discussie gaan met een baksteen.

Anyway eats this S-fags
[..]

Sony am cry, Ken Kutaragi am cry, Pandora's Box am cry... [afbeelding]

En wat blijkt nu Condemned van Sega komt niet meer op de PS3 en schijnt nu alleen only on XBOX 360 te komen.

En zo makkelijk is het niet om te onwikkelen voor de PS3.
[..]
er gaan ook geruchten dat Jade Empire 2 en Ninja Gaiden 2 naar de PS3 overstappen

oftewel 1 vallend blad maakt nog geen herfst
  donderdag 29 september 2005 @ 16:58:16 #87
131541 KenSentMe
Tie rope to railing
pi_31031071
quote:
Op donderdag 29 september 2005 16:55 schreef Notorious het volgende:
De waarheid moet naar bovenkomen ik zie heel wat gekheid verteld worden en nergens het bericht dat al een paar dagen beken is dat de ontwikkelen voor de PS3 te duur is voor veel Japanse developers.
Tie rope to me
Jump to window
Smash window with hammer
Get pills
pi_31031361
quote:
Op woensdag 28 september 2005 13:46 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

http://ps3.ign.com/articles/615/615178p1.html

PS3 bijna net zo makkelijk te programmeren als PC dus, volgens Epic. X360 ook trouwens.
Het zou toch makkelijker moeten zijn om te ontwikkelen voor een console omdat je geen rekening hoeft te houden met verschillende hardware specificaties. Of is dat niet zo?
  donderdag 29 september 2005 @ 17:24:31 #89
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_31031848
quote:
er gaan ook geruchten dat Jade Empire 2 en Ninja Gaiden 2 naar de PS3 overstappen

oftewel 1 vallend blad maakt nog geen herfst
WAHAHAHA
quote:
Itagaki opens the vault on various tidbits of information spanning all of Team Ninja's upcoming Xbox 360 games: Dead or Alive Xtreme 2, Ninja Gaiden 2, Dead or Alive: Code Cronus, and something called Project Progressive.
http://teamninja.1up.com/do/blogEntry?bId=5765481&publicUserId=4549175

Sorry for killing your fantasy...

Oh en over Jade Empire 2... EGM heeft dat in hun rumor sectie gezet en ze hebben zichzelf vaak genoeg geowned daarmee... lies lies all lies.
  donderdag 29 september 2005 @ 17:29:07 #90
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31032006
quote:
Op donderdag 29 september 2005 17:24 schreef Notorious het volgende:

http://teamninja.1up.com/do/blogEntry?bId=5765481&publicUserId=4549175

Sorry for killing your fantasy...

Oh en over Jade Empire 2... EGM heeft dat in hun rumor sectie gezet en ze hebben zichzelf vaak genoeg geowned daarmee... lies lies all lies.
whahaha

beetje verkeerd quoten ook
quote:
Tuesday is another big day because Itagaki opens the vault on various tidbits of information spanning all of Team Ninja's upcoming games: Dead or Alive Xtreme 2, Ninja Gaiden 2, Dead or Alive: Code Cronus, and something called Project Progressive.
er staat nergens dat ze per definitie op de Xbox 360 uitkomen. (al hoop ik het wel natuurlijk)
  donderdag 29 september 2005 @ 17:33:55 #91
8369 speknek
Another day another slay
pi_31032157
quote:
Op donderdag 29 september 2005 17:29 schreef kepler het volgende:
beetje verkeerd quoten ook
.
Da's wel heel sneu.
  donderdag 29 september 2005 @ 17:35:08 #92
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31032207
quote:
Op donderdag 29 september 2005 17:33 schreef speknek het volgende:

[..]

.
Da's wel heel sneu.
geloofwaardigheid Notorious is nu helemaal beneden peil
  donderdag 29 september 2005 @ 17:41:19 #93
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_31032407
Wat spacen jullie? Er staat toch upcomming XBOX 360 games?
  donderdag 29 september 2005 @ 17:42:35 #94
8369 speknek
Another day another slay
pi_31032451
Het staat wel in de inleiding van het interview trouwens, maar Itagaki zelf zegt het nergens. En dat 1up het schrijft, wil nog niet zeggen dat het geen gerucht kan zijn.
  donderdag 29 september 2005 @ 17:44:46 #95
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_31032512
Neem dat en z'n commentaar op XBOX 360 en PS3 hardware en je weet waar Ninja Gaiden 2 komt.

GI: You’ve said before you want to develop for the most powerful console out there. You must be pretty confident in the Xbox 360.

Itagaki: Yes. I hope so. I think Xbox 360 is the best game console on the earth. It’s better than PlayStation 3.

GI: Can I ask you why?

Itagaki: PS3 has too complicated of architecture

Maar wacht effe...

Jullie denken echt dat Ninja Gaiden naar PS3 gaat komen?
pi_31032702
Maareh... wat probeer je nu eigenlijk duidelijk te maken, Notorious?
  donderdag 29 september 2005 @ 17:56:53 #97
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_31032829
Dat Kepler verder mag dromen over Ninja Gaiden 2.
pi_31032858
Kepler gaat hoogstwaarschijnlijk ook wel een Xbox 360 kopen.
Ga eens nadenken ofzo.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_31032980
quote:
Op donderdag 29 september 2005 16:51 schreef Notorious het volgende:

[..]

Anyway eats this S-fags
[..]

Zakzak? Wasda?

Obetrouwbare nieuws posten is niet echt snugger. Dat nieuws is al 4 dagen en oud en geen enkele grote Engelstalige site heeft het als een newsitem gebruikt. Dankzij Lau (N-tard van Insidegamer) heeft dat nieuws ook Fok bereikt. EN Fok neemt het gewoon over...

En over Itagaki en zijn Namco haat:
quote:
I no longer can figure out what the hell they're trying to do with the numbering, and I don't know which one is which.
Wat een aap. Alsof je het verschil tussen DOA 2 t/m DOA4 wel ziet.

Het is gewoon een kind. Namco had eerder zijn DOA-reeks beledigd, en nu wil hij DOA verdedigen doormiddel van de Tekken franchise te gaan beledigen.
...and you shall see.
  donderdag 29 september 2005 @ 18:16:16 #100
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_31033294
quote:
Obetrouwbare nieuws posten is niet echt snugger. Dat nieuws is al 4 dagen en oud en geen enkele grote Engelstalige site heeft het als een newsitem gebruikt. Dankzij Lau (N-tard van Insidegamer) heeft dat nieuws ook Fok bereikt. EN Fok neemt het gewoon over...
Hoor jij nu ook al bij SonyautomatedDefenseSystem.exe?

Dit stond ook op OA en GAF Sony fans in denial gaan natuurlijk ontkennen!

Oh en het is algemeen bekend dat Tekken een oppervlakkige game play heeft. Wat moet je trouwens met Tekken.

Echte fight gamers spelen Soul Calibur en Virtua Fighter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')