Vanavond kopie maken, en feestje met ons beginnenquote:Op donderdag 22 september 2005 12:50 schreef appelsientje het volgende:
Zo dat was de laatste klantff een broodje eten en dan met de trein naar mijn school.. waar mijn ouders ook staan.. en dan het papiertje ophalen
ik maak wel ff een fotoquote:Op donderdag 22 september 2005 12:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Vanavond kopie maken, en feestje met ons beginnen
Foto is ook altijd goed. Hup broodje eten jij! En laat je parents niet wachtenquote:
denk dat het redelijk sarcastisch isquote:
Tuurlijk.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:09 schreef appelsientje het volgende:oja...
-Vaduz- wil je dat veranderen ??![]()
![]()
spandoek nog niet af?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Foto is ook altijd goed. Hup broodje eten jij! En laat je parents niet wachten
Vraagje. Weet iemand wat dit in het Spaans is: AFC AJAX. WIJ ZIJN AJAX. DE BESTE.
Dat begin ik me ook hard af te vragen....quote:Op donderdag 22 september 2005 13:11 schreef appelsientje het volgende:
dankje ....
mijn NederlandSCH is echt slecht ... vooral als ik ook andere dingen aan het doen ben.
Hoe heb ik DAT diploma ooit kunnen halen
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:13 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dat begin ik me ook hard af te vragen....
Als je Engels maar "at the very best is"![]()
somos ajax. la mierdaquote:Op donderdag 22 september 2005 12:55 schreef _moder8or_ het volgende:
Vraagje. Weet iemand wat dit in het Spaans is: AFC AJAX. WIJ ZIJN AJAX. DE BESTE.
Wat was er met je auto aan de handquote:Op donderdag 22 september 2005 13:22 schreef golfer het volgende:
Autootje doet het weer.
Ga hem zo ophalen bij garage.
url??quote:Op donderdag 22 september 2005 13:29 schreef Lionheaad het volgende:
Zo effe een advertentie geplaats in V&A....
Had een oude mail gevonden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |