Niet proberen, maar gewoon doen... iets lichts.. knackebrod ofzoquote:Op donderdag 22 september 2005 12:30 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag..
Ik probeer ook maar wat te eten...
Goed, teveel afvallen is slecht voor je en je lichaam heeft energie nodig om je beter te makenquote:Op donderdag 22 september 2005 12:37 schreef _Cara_ het volgende:
ja ja .. ik zeg toch proberen.. ik knabbel aan een meergranen cracottes..![]()
Ik vind het echt heel knap dat iemand dat kanquote:Op donderdag 22 september 2005 12:42 schreef _Cara_ het volgende:
Yep,.. elke ochtend ronmd 8.00uur rent Cara hier de deur uit..![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 12:40 schreef _Cara_ het volgende:
Ik wil geeneens afvallen het gebeurt vanzelf...ik kan het echt niet helpen..
Vooral die bijnaquote:Op donderdag 22 september 2005 12:46 schreef _Cara_ het volgende:
Stel je voor....![]()
ik doe mn best.. heb m bijna helemaal op..echt waar..![]()
Goedemorgen meiisquote:Op donderdag 22 september 2005 12:49 schreef melismay het volgende:
Middag schatjes!
Zonder de pinguins was Madagascar een korte film geweestquote:
hahaha.... dat had je snel gezien.. ik zei toch vanmorgen al dat ik mn verstand kwijt was...quote:Op donderdag 22 september 2005 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
Doei Cara,
en wel in het goede topic posten he
Maar "Saving Private Ryan" kon dan weer prima zonder de pinguinsquote:Op donderdag 22 september 2005 13:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zonder de pinguins was Madagascar een korte film geweest
Nou en?quote:Op donderdag 22 september 2005 13:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zonder de pinguins was Madagascar een korte film geweest
Pinguins bemoeien zich niet met oorlogquote:Op donderdag 22 september 2005 13:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
Maar "Saving Private Ryan" kon dan weer prima zonder de pinguins
Heidenquote:
Ja, ik ben een ketter en wat dan nog. Ga je me soms op de brandstapel zetten?quote:
Tegen jou altijd Melisquote:
Foto's maken dan wel hequote:Op donderdag 22 september 2005 13:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, ik ben een ketter en wat dan nog. Ga je me soms op de brandstapel zetten?![]()
Ik vond Madagascar erg leuk ja!quote:Op donderdag 22 september 2005 13:13 schreef marcb1974 het volgende:
Maar is madagascar een beetje een leuke film? Heb hem nog niet gezien.
Dan zal ik hem toch maar eens gaan kijken (als ik hem ergens kan downloaden)quote:Op donderdag 22 september 2005 13:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik vond Madagascar erg leuk ja!
"Nature, it's all over me, take it off!!!!!"
Kijk je wel eens Friends? Nou David Schwimmer doet dus de stem van Melman, die Giraffe... Nou het is echt de verpersoonlijking van Ross... Heel grappigquote:Op donderdag 22 september 2005 13:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zal ik hem toch maar eens gaan kijken (als ik hem ergens kan downloaden)
Hey! David Schimmer is een heerlijk mietjequote:Op donderdag 22 september 2005 13:32 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, das dan weer een minpuntje, heb het niet zo op David Schwimmer, zeker niet na zijn poging tot acteren in Band of Brothers.
Wat vinden vrouwen toch zo leuk aan homo's?quote:Op donderdag 22 september 2005 13:35 schreef melismay het volgende:
[..]
Hey! David Schimmer is een heerlijk mietje
In friends doet ie het heel goed jaquote:Op donderdag 22 september 2005 13:35 schreef melismay het volgende:
[..]
Hey! David Schimmer is een heerlijk mietje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |