Somos Ajax. El mejor.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[afbeelding]
Maar nu wil ik de onderste regel in het spaans

Ik zou eerst eens een cursus Nederlands volgen vriend.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi, maarja. Daar hebben wij allemaal niets aan.
Die van mij: Wordt jij dan vrolijker van?

Als ik eerlijk ben lijkt het me leuker om dat gewoon Nederlands te houden, anders schiet je weer door. En Juanfran moet toch wat Nederlandse woorden leren, laten de belangrijkste dan maar als eerste aan 'm geleerd wordenquote:Op donderdag 22 september 2005 13:36 schreef _moder8or_ het volgende:
Zeker weten? Ik heb net ook dit gelezen: Somos Ajax. La Mierda!

Ik wil mijn spandoek bij hem laten overkomen. Dat hij weet wie de beste is!quote:Op donderdag 22 september 2005 13:38 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben lijkt het me leuker om dat gewoon Nederlands te houden, anders schiet je weer door. En Juanfran moet toch wat Nederlandse woorden leren, laten de belangrijkste dan maar als eerste aan 'm geleerd worden

Wie heeft je dat wijsgemaakt? Want dat is niet echt positief over Ajax.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zeker weten? Ik heb net ook dit gelezen: Somos Ajax. La Mierda!

Ik kan ook niemand vertrouwen hèquote:Op donderdag 22 september 2005 13:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wie heeft je dat wijsgemaakt? Want dat is niet echt positief over Ajax.

Zal Cart_man wel zijn geweest, die hem dat wijsmaakte. Die Juanfran zal wel denken, "Wij zijn Ajax, stront!"quote:

Het zou wel de juiste constatering zijn.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zal Cart_man wel zijn geweest, die hem dat wijsmaakte. Die Juanfran zal wel denken, "Wij zijn Ajax, stront!"

Dan zouden jullie kakkerlakken nog meer van ons houden als het zo wasquote:Op donderdag 22 september 2005 14:16 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het zou wel de juiste constatering zijn.![]()

Ware het niet dat jouw Spaanse vocabulaire niet zo groot is.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:16 schreef Cart_man het volgende:
[..]

¡vete a la mierda cucaracha!quote:Op donderdag 22 september 2005 14:16 schreef Cart_man het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |