Kijk, als zelfs Feyenoorders zoiets al in zien na een wedstrijd als gisteren, waar maken wij ons als Ajacieden nou nog druk om?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ze zijn immers de beste, worden gewoon kampioen, winnen de beker en de C(?)L er nog eens bij.![]()
Dat viel mij ook op.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:08 schreef Rianne_lovezz_ajax het volgende:
Babel was verschrikkelijk gister, die hoort gewoon niet op links. Haalde de achterlijn niet, komt keer op keer naar binnen waar ie de bal kwijtraakt. Heeft volgens mij precies 1 keer geschoten en die ging 2 meter naast.
Maarja, zoieso, drama gister..![]()
Ja dat verwijt ik 'm echt, omdat ie zo uitgefloten werd wou ie express een eigen kool scorenquote:Op donderdag 22 september 2005 12:00 schreef twi het volgende:
[..]
Die eerste kopkans had erin gemogen inderdaad, maar dat was gewoon een afvallende bal die hij vanuit bijna-stilstand moest koppen en vaart mee mee zou moeten geven. Zo'n bal kan erin vliegen, maar om hem daarop af te rekenen is net zoiets als om 'm af te rekenen op die bal die 'ie na het schot van Sneijder niet onder controle kreeg, nadat De Vries 'm niet goed weg stompte. Verder kwam 'ie nog een keer heel verrassend goed achter z'n man weg, waarbij De Vries deze keer wel een handje tegen de bal kreeg. Uit de rebound werd er daarna gescoord door Maduro.
En die bijna-eigen goal, ga je hem dat nu werkelijk verwijten?
Vertel, je maakt me nieuwsgierig.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:08 schreef _moder8or_ het volgende:
Vanmiddag maar weer verder aan het spandoek
Niet per definite verkeerd natuurlijk...quote:Op donderdag 22 september 2005 12:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op.
Rosales en Babal (stonden aan de [b]buiten[b]kant) kregen de bal en wat doen ze, gaan ze niet buitenom, neeeeeee, ze gaan lekker naar binnen trekkenKeer op keer.
Geen dank hoor, grote vriend.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:08 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk, als zelfs Feyenoorders zoiets al in zien na een wedstrijd als gisteren, waar maken wij ons als Ajacieden nou nog druk om?
Bedankt, Cart_man, voor 't ons laten zien van het licht en de waarheid!
quote:Op donderdag 22 september 2005 12:10 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Vertel, je maakt me nieuwsgierig.
Net als het falen van de defensie gisteren... En wat schiet je er nu werkelijk mee op, als je zo'n speler nog verder de grond in boort? ( en dan bedoel ik niet hier op Fok!quote:Op donderdag 22 september 2005 12:12 schreef HeatWave het volgende:
Ach, de positieve dingen proberen te zien is natuurlijk opzich prima.
Maar het lukt me maar niet.
Ik WIL Rosenberg en Charisteas niet afschijven, echt niet, maar hun falen kost ons gewoon teveel punten.
Oow ja vertel en leg uit devv?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:05 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ach gelukkig doen we het nog steeds beter dan psv, en dat fnoord geen kampioen wordt is ook een zekerheidje. Heb je alleen AZ nog voor je.
Als ik Blind was zou ik het gewoon proberen (voor 1 wedstrijd)quote:Op donderdag 22 september 2005 12:12 schreef HeatWave het volgende:
Ach, de positieve dingen proberen te zien is natuurlijk opzich prima.
Maar het lukt me maar niet.
Ik WIL Rosenberg en Charisteas niet afschijven, echt niet, maar hun falen kost ons gewoon teveel punten.
Tja, niet zoveel, maar (je geeft het zelf al aan) het kan ook geen kwaadquote:Op donderdag 22 september 2005 12:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Net als het falen van de defensie gisteren... En wat schiet je er nu werkelijk mee op, als je zo'n speler nog verder de grond in boort? ( en dan bedoel ik niet hier op Fok!, maar als supporter en technische staf... )
Opzich natuurlijk niet nee, wel als het gewoon niet lukt en je 9 van de 10 keer daar balverlies lijdt. Dan mag je van mij toch echt wel eens wat anders gaan proberen.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
Niet per definite verkeerd natuurlijk...
quote:
Tja, dat had dan gisteren gemoetenquote:Op donderdag 22 september 2005 12:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Als ik Blind was zou ik het gewoon proberen (voor 1 wedstrijd)
Babel - Harry - Rosenberg
Natuurlijk zie ik ook de negatieve, maar ik accepteer het als er iets fout gaat. Je kunt een bal missen, je hoeft echt niet alle kansen die je krijgt te raken. En zoveel kansen heb ik 'm gisteren niet zien missen. Zonder Rosenberg af te schrijven, zie ik dat Charisteas in elk geval veel meer beweegt op het veld en er wanneer hij speelt veel meer anderen in scoringspositie kunnen komen.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:10 schreef SoA-Holic het volgende:
Ja dat verwijt ik 'm echt, omdat ie zo uitgefloten werd wou ie express een eigen kool scoren![]()
Maar ik kan je echt niet begrijpen, je probeert alleen de positieve dingen eruit te pikken. Terwijl ie echt slecht speelde gisteren. Maar goed, dit wordt een welles/nietes gebeuren.
Tsja, 5 potjes op rij winnen en met dat zelfvertrouwen geef je zo'n wedstrijd natuurlijk niet uit handen.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De defensie was niet 1 keer echt in de problemen gekomen tot aan de 90ste minuut, en toen stond iedereen te kloten opeens....
12×1.5 meter.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:17 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Goed bezig! Hoe groot wordt het doek?
Maarja, je moet het toch proberen?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, dat had dan gisteren gemoeten.
Maar Rosenberg en Harry zie ik geen voorzetten geven en zich dienend opstellen om Babel te laten scoren....
Maar goed, je weet het nooit.
Als je hem dan nog niet gemaakt heb, zou ik het wat Spaanser doen: Juanfrantásticoquote:Op donderdag 22 september 2005 12:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
12×1.5 meter.
JuanFranTastisch is © by -Vaduz-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |