abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30818757
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Iedereen en alles is welkom, vooral tweevoeters.
pi_30818828
pi_30818834
.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_30819372
Hoogervorst

jammer van het excuus
pi_30819391
Wat een onzin dat hij daar z'n excuses voor moet aanbieden.....als dat geen uiting van betrokkenheid is weet ik het niet.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_30819429
Ik zal eens vragen aan mijn vader of hij een handtekening kan fixen, mijn vader werkt bij VWS
pi_30819491
quote:
Op donderdag 22 september 2005 12:00 schreef MrX1982 het volgende:
Ik zal eens vragen aan mijn vader of hij een handtekening kan fixen, mijn vader werkt bij VWS
. Handtekening van een minister?

Meki is scherp
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_30819494
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:59 schreef RichardQuest het volgende:
Wat een onzin dat hij daar z'n excuses voor moet aanbieden.....als dat geen uiting van betrokkenheid is weet ik het niet.
on·par·le·men·tair (bn.)
1 van de manier waarop men zich uitdrukt, onbeschaafd

Het is onparlementair. Normen en waarden enzo.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_30819544
quote:
Bos vond dat ook niet nodig, part of the game , maar Hoogervorst was wrs. bang dat dit hem zal achtervolgen als hij er achter bleef staan, maar dat zal wel spoedig overschaduwd worden in 2006 door het nieuwe zorgverzekeringsstelsel...
pi_30819566
quote:
Op donderdag 22 september 2005 12:02 schreef RichardQuest het volgende:
. Handtekening van een minister?
Het is natuurlijk niet serieus bedoeld. Op de foto met Hoogervorst terwijl hij het kostgebaar maakt lijkt me veel stoerder
pi_30820018
quote:
Op donderdag 22 september 2005 12:02 schreef sigme het volgende:

[..]

on·par·le·men·tair (bn.)
1 van de manier waarop men zich uitdrukt, onbeschaafd

Het is onparlementair. Normen en waarden enzo.
Ik zag onbeschaafdere dingen daar, vooral verbaal.
pi_30820027
En in veel woorden...
pi_30820140
quote:
Op donderdag 22 september 2005 12:18 schreef RichardQuest het volgende:
En in veel woorden...
Ja maar dat is dan juist weer enorm parlementair

Ik heb laatst wat boekjes van zo'n honderd jaar oud gelezen, over wezen en vorm van het parlementarisme. Daarin wordt nog wel een stil gestaan bij al dat geklets. In eerste instantie waren er parlementen zonder beperking aan de spreektijd, toen werd er nog wel eens geprobeerd wetten te verhinderen door dagen (dagen!) door te emmeren. Ieder parlementslid mocht zolang oreren als 'ie wou. Daar is men dan ook wat van teruggekomen..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_30820221
quote:

Zuidoost-Brabant kan Europese topregio worden

Gepubliceerd op donderdag 22 september 2005

DEN HAAG (ANP) - Zuidoost-Brabant kan in Europa uitgroeien tot de belangrijkste technologieregio. Voorwaarde is wel dat er de komende jaren door de verschillende overheden en het bedrijfsleven 1,75 miljard euro wordt geïnvesteerd.

Om voldoende 'speelruimte' te hebben moet er een regelvrije zone voor de kennisindustrie komen. Ook grensoverschrijdende samenwerking met de agglomeraties Aken en Leuven is een voorwaarde.

Dat staat in een rapport van het Samenwerkingsverband Regio Eindhoven. Het is donderdag in Den Haag aangeboden aan staatssecretaris Van Gennip van Economische Zaken. De regio staat nu samen met München op de derde plaats, na Stockholm en Helsinki.

Brainport

De regering heeft Zuidoost-Brabant al eerder aangewezen als zogenoemde Brainport. De regio draagt meer bij aan de nationale economie dan de afzonderlijke grootstedelijke gebieden in de Randstad. Het bedrijfsleven investeert er fors in onderzoek en ontwikkeling, ruim 3 procent van het bruto nationaal product. Het rapport pleit er voor om dat percentage de komende jaren te verdubbelen.

Het rapport pleit ook voor het schrappen van een aantal regels in de regio Eindhoven. Starters kunnen daardoor gemakkelijker aan de slag en bovendien is het eenvoudiger om wetenschappers uit de hele wereld naar Zuidoost-Brabant te halen.

Volgens het rapport doet Nederland er goed aan de komende jaren vooral in die regio te investeren omdat het rendement daar het hoogst is. ,,Zuidoost-Brabant is het trekpaard van de Nederlandse economie. De omzet groeit er dubbel zo hard als in de rest van het land'', aldus het rapport.

Op prinsjesdag werd al bekend dat het Rijk 40 miljoen euro wil investeren in het Holstcentrum, een onderzoeksinstituut op het gebied van onder meer elektronica en microsystemen. Een andere opsteker is de rijksbijdrage van 10 miljoen in de verhuizing van TNO Automotive van Delft naar Zuidoost-Brabant.
http://www.planet.nl/plan(...)tid=622639/sc=5f1a0f

pi_30820451
quote:
Op donderdag 22 september 2005 12:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Maar niet fatsoenlijk.
pi_30820521
Zo ik ga maar eens de stad onveilig maken met dit mooie weer
pi_30821250
quote:
de zorg is geen apenrots
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_30821867
quote:
Op donderdag 22 september 2005 12:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb laatst wat boekjes van zo'n honderd jaar oud gelezen, over wezen en vorm van het parlementarisme. Daarin wordt nog wel een stil gestaan bij al dat geklets. In eerste instantie waren er parlementen zonder beperking aan de spreektijd, toen werd er nog wel eens geprobeerd wetten te verhinderen door dagen (dagen!) door te emmeren. Ieder parlementslid mocht zolang oreren als 'ie wou. Daar is men dan ook wat van teruggekomen..
In de VS noemen ze dit toch een filibuster?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_30821952
quote:
Op donderdag 22 september 2005 13:02 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

de zorg is geen apenrots
Vandaar dat Sir Smoke a lot alleen maar in de bijstand zit.
pi_30822013
quote:
Op donderdag 22 september 2005 13:27 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Vandaar dat Sir Smoke a lot alleen maar in de bijstand zit.
sir smoke-alot is een rapper die zijn succes eind jaren 90 beleefde bij wijze van promotionele optredens in het kader van de wietmarkt. Dat jij 'm niet kent
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  donderdag 22 september 2005 @ 13:29:37 #22
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_30822027
Zo, ik ben er weer.

2
pi_30822208
quote:
Op donderdag 22 september 2005 13:29 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zo, ik ben er weer.

2
Poedelfiel.
  donderdag 22 september 2005 @ 13:39:03 #24
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_30822355
quote:
Op donderdag 22 september 2005 13:34 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Poedelfiel.
Eerder sheltiefiel. Voor al dat andere moet je bij alterego MohammedPedo zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')