Was jij dat??quote:
Dudette.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Was jij dat??
Dat heb je helemaal niet gezegd... Volgens mij zei je gewoon dat je dat plaatje gevonden had op internet
Ik vond het al zo toevalligquote:Op donderdag 22 september 2005 16:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dudette.
Denk je nou echt dat er een plaatje te vinden is van een pakje sigaretten waarbij Marlboro veranderd is in MissBliss?
Dat heb ik gedaan.!
En ik was ook de grote inspirator voor je MB-icoontje (die je bijvoorbeeld in je fotoboek ziet). Alleen ik kon geen mooi MB-logo vinden en iemand anders (Mark? Zhenar?) wel.
Werd ook tijd, zeg.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vond het al zo toevallig![]()
![]()
Maar thanks!
Ja, ik weet het.quote:Het is mn favoriete avatar tot nu toe, alleen jammer dat de kleuren grauw zijn
Dat zeg ik. Gamma.quote:Dat icoontje had LeBeau gevonden trouwens...
afgewezen.....quote:Op donderdag 22 september 2005 16:30 schreef MissBliss het volgende:
Wat dacht je van HeatWave en mij?
Wij kennen elkaar van de ShowChat-meeting![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 16:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Werd ook tijd, zeg.![]()
[..]
Ja, ik weet het.
[..]
Dat zeg ik. Gamma.
Als je bedenkt dat ShowChat begonnen was als meetingtopic en dat een jaar later ofzo, toen die meeting er eindelijk kwam ik HeatWave ontmoette vind ik dat het wel teltquote:Op donderdag 22 september 2005 16:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
afgewezen.....
HW is 'n GC-er
Maar ik denk niet dat HW erop zit te wachten Mr. ShowChat te zijn hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 16:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
afgewezen.....
HW is 'n GC-er
Wij?quote:Op donderdag 22 september 2005 16:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat HW erop zit te wachten Mr. ShowChat te zijn hoor, dus het maakt mij niet uit wie het worden.
quote:
Ik gok zo dat hij daar óók niet op zit te wachtenquote:
Hè shit.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik gok zo dat hij daar óók niet op zit te wachten
Ach ja, viel te proberen, hè.
quote:Op donderdag 22 september 2005 16:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Goeie middag mensen van het goede leven![]()
Waar heb je het over???quote:Op donderdag 22 september 2005 17:00 schreef BVO het volgende:
Nog steeds geen uitslag..
Moet ik het straks van 't weekend weeeeer doen..
Over die wedstrijd uit de OP he.quote:
Hee een lotgenootquote:Op donderdag 22 september 2005 17:03 schreef BVO het volgende:
Voor de rest heb ik heel de dag al knallende kooppijn
Wie ben jijquote:Op donderdag 22 september 2005 11:17 schreef beaverhausen het volgende:
Goeiemorgen..
En waarom ben ik uit de OP gehaald? He? Nou?.
.
.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |