Eigenlijk meer van armen over elkaar heen...quote:Op donderdag 22 september 2005 14:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jij bent wel van de handjes in de zij he
"oh no you didn't"

Handjes moeten te allen tijde boven de dekens blijven.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:13 schreef Duiveltja het volgende:
Jij bent wel van de handjes in de zij he
"oh no you didn't"

Ik zou niet durvenquote:

dat is natuurlijk wel helemaal waar enzoquote:Op donderdag 22 september 2005 12:51 schreef Dizer het volgende:
Die Mr en Mrs is toch echt wel Babette en ik (niet dat we ene koppel zijn of zo... ) maar wij verdienen die titels wel. We hebben zelfs een SC dochter

quote:Op donderdag 22 september 2005 09:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen naamtopic gehad
(oh ja.. een late verjaardagstopic) maar statistisch gezien, krijgt niksan de meeste naamtopics terwijl ze niet eens (meer) hier post![]()

Waar is mijn avatar?quote:Op donderdag 22 september 2005 16:00 schreef MissBliss het volgende:
Hoi.

Tania en ik hebben een SC-zoonquote:Op donderdag 22 september 2005 12:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die Mr en Mrs is toch echt wel Babette en ik (niet dat we ene koppel zijn of zo... ) maar wij verdienen die titels wel. We hebben zelfs een SC dochter

Hoi.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:00 schreef MissBliss het volgende:
Hoi.

Ja, die had je zelf moeten opslaan.quote:

Danielquote:Op donderdag 22 september 2005 16:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tania en ik hebben een SC-zoon!

*Kijkt naar signature.quote:

Owquote:Op donderdag 22 september 2005 16:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, die had je zelf moeten opslaan..
quote:Op donderdag 22 september 2005 16:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*Kijkt naar signature.
* Bupatih mompelt iets over: "Als jullie mij toch niet zouden hebben..."
[afbeelding]

Ctrl-V:quote:Op donderdag 22 september 2005 16:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Owmaar hij was nog niet eens af enzo...
[..]!
!

Die is mooier ja, maar ten eerste is hij te klein: de letters zijn onleesbaar.. en ten tweede draait hij te sloom vind ik..quote:Op donderdag 22 september 2005 16:23 schreef Svensational het volgende:
Ik vind deze opzich mooier:
[afbeelding]
Ook al is ie nog niet af..

Ik ook jaquote:Op donderdag 22 september 2005 16:24 schreef Svensational het volgende:
En het filmpje vind ik al helemaal tof.!
http://pc-fr34k.nl/fok/icons/MissBliss/spin.avi

Dat was ik.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:28 schreef MissBliss het volgende:
n mn vorige avatar was dat het een écht pakje sigaretten was (waar iemand dan die naam op gesoept had)

Wat dacht je van HeatWave en mij?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |