Goed bezigquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:18 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Ja zeker. Sta na 2 jaar eindelijk weer eens in de plus.![]()
Rond 2 uur zal het er wel opstaan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:57 schreef jitzzzze het volgende:
De mijne nog steeds niet
Lang leve de Postbank![]()
Ik hoop het maar, anders wordt het een saai weekendquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Rond 2 uur zal het er wel opstaan.
Ik heb besloten even een tijdje niet meer naar mn saldo te kijken.quote:
Beter iets dan niets denk ik dan altijd maar. Zie er gewoon eens iets positiefs in.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is die so-called compenstatie voor het nieuwe zorgstelsel. Dus je houdt er heus niks van over hoor. 12,50 per maand... Jippie, dat ze dat een compensatie durven te noemen.
Toen ik die titel zag hoopte ik dat het per maand was..quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:22 schreef Intergalactrick het volgende:
Basisbeurs studenten 150 euro omhoog
Misschien wel leuk om hier neer te zetten.
Ik dacht ook dat het per maand zou gaan wordenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:38 schreef Stienn het volgende:
[..]
Toen ik die titel zag hoopte ik dat het per maand was..Echter kwam ik er achter dat ik er maar 12,5 per maar bij op kwam...
Ik begrijp het ook wel hoor. Gelukkig betalen mijn paps en mams de verzekering. Ben ik erg blij meequote:Op vrijdag 23 september 2005 15:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wil het best positief zien, maar als ik bedenk dat ik bijna 600 euro meer moet gaan betalen aan een achterlijk zorgstelsel dat ik kut vind en nooit gebruik, maar waar ik niet onderuit kan, dan is 150 euro compensatie wel vrij mager.
Ik geloof niet dat het aan de Postbank ligt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:27 schreef haagse_elfje het volgende:
ik heb het nog steeds niet, klote postbank![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |