Dat denk ik ook elke maand opnieuwquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:53 schreef PLAE@ het volgende:
godver ze hebben me niet het juiste bedrag gegeven![]()
![]()
te weinig
![]()
![]()
maar het is bij mij echt zoquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat denk ik ook elke maand opnieuw![]()
Toch maar even bellen met onze grote vrienden in Groningenquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:56 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
maar het is bij mij echt zo![]()
Nou zal ik het er volgende maand wel bij krijgen![]()
Wie het kleine niet eert, is een stamp voor de broek weert.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:58 schreef Laniboekje het volgende:
Postbank heeft mij overgeslagen..Ach, die 70 euro die ik van ze krijg stelt ook niet veel voor.
Ik ook, bij mij gaat het om enkele honderden euro's.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:00 schreef Tristessa het volgende:
Ik heb het ook nog niet. Ik wil weer uit de rode cijfers graag.
-800 euro hierquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:03 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik ook, bij mij gaat het om enkele honderden euro's.
Jij?
Hij liegt dat ie barst. Niemand heeft het nog bij de postbank volgens mijquote:
-97 euroquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:03 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik ook, bij mij gaat het om enkele honderden euro's.
Jij?
Nee tegenwoordig hoort het op de dag dat de ib-groep uitbetaald het er direct op te staan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:10 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Hij liegt dat ie barst. Niemand heeft het nog bij de postbank volgens mij![]()
Die mensen lopen hier altijd te zeiken dat t pas een dag of 2 later is![]()
Als Rabobankquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:12 schreef Dementor het volgende:
Jezelf eerst even inlezen voordat je onnzinnig blaat.
Zie het maar zo dat als je in Nederland woont je niet kunt blaten over de regering in de VS voordat je eerst wat onderzoek hebt gedaan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:13 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Als Rabobankklant mezelf gaan inlezen op postbank.nl ?
![]()
Wat een prachtige vergelijkingquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zie het maar zo dat als je in Nederland woont je niet kunt blaten over de regering in de VS voordat je eerst wat onderzoek hebt gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |