heb ik ook dusquote:Op donderdag 22 september 2005 09:09 schreef Sylvana het volgende:
ik heb basisbeurs+ aanvullende beurs+maximale lening, dus 731 euro in de maand, maar omdat ik collegegeld in termijnen betaal kom ik dus echt niet rond als er steeds 300 euro van me rekeing wordt afgeschreven van school
bier... hhnngggquote:Op donderdag 22 september 2005 18:37 schreef Dementor het volgende:
Centjes kom maar deze kant op!
Papa heeft een nieuwe laptop nodig!
ik snap t probleem niet van mensen die daar over zeiken.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:25 schreef Sylvana het volgende:
ben echt wel blij dat het op der rabobank altijd op de betaaldag er op staat, lijkt me niks als je het dan nog later krijgtnog maar een uurtje of 16
Voor het weekend geldquote:Op donderdag 22 september 2005 19:29 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
ik snap t probleem niet van mensen die daar over zeiken.
er blijft het hetzelfde aantal dagen tussen zitten, dus wat is t probleem?
Vanmiddag zal de stufi er weer opstaan, al is het de postbankquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Er staat nog niks.. maar misschien vanmiddag, al veranderd postbank de stand van mijnpostbank.nl alleen 's ochtends toch?
Kijk, dat schiet tenminste opquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:43 schreef Dizzee het volgende:
Heuhh Rabo is binnen. Sta nu 24 in de plus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |