hop, meeneemt in het singles topic, dit topic past pefect in het oude maagden topicquote:Op donderdag 22 september 2005 00:52 schreef hermandeperman het volgende:
Ik post eerst even je topic dat je onder een kloon hebt aangemaakt
Wat doe je als...!
succes, das best een klote werkje.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:51 schreef PeuRac het volgende:
Wees blij, ik moet de inhoud van m'n website gaan verzinnenen zit em nu toch wel te knijpen mbt de naam en logo van mn bedrijfje (heb ik allebei nog niet)
Ik ben te huur voor de inhoudquote:Op donderdag 22 september 2005 10:13 schreef PeuRac het volgende:
Het ontwerpen van een logo en de website besteed ik uit, maar de inhoud en naam moet ik toch echt zelf verzinnen.
We kunnen vast wel helpen.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:13 schreef PeuRac het volgende:
Het ontwerpen van een logo en de website besteed ik uit, maar de inhoud en naam moet ik toch echt zelf verzinnen.
*denkt*quote:Op donderdag 22 september 2005 10:28 schreef PeuRac het volgende:
Het is een bedrijf voor de automobielbranche, gericht op autobedrijven en importeurs, voor het verzorgen van shows en evenementen, van het alleen leveren van verkopers voor de show, t/m het volledig organiseren/ontwerpen van de show.
De naam hoeft niet meteen weer te geven wat het bedrijf doet, als het maar: kort, pakkend, makkelijk te onthouden en spellen is.
Nee. Jij vertelt me in hoofdlijnen wat er moet komen; ik zorg dat het een mooi, goed, foutloos verhaal wordtquote:@Xtreem, als ik jou vertel wat er moet komen te staan, kan ik het net zo goed meteen zelf typen![]()
Als ik t klaar heb stuur ik je t je wel toe, mag je je mening gevenquote:Op donderdag 22 september 2005 10:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
*denkt*
[..]
Nee. Jij vertelt me in hoofdlijnen wat er moet komen; ik zorg dat het een mooi, goed, foutloos verhaal wordt
Je hebt al contacten met audiovisuele bedrijven en standbouwers enz?quote:Op donderdag 22 september 2005 10:28 schreef PeuRac het volgende:
Het is een bedrijf voor de automobielbranche, gericht op autobedrijven en importeurs, voor het verzorgen van shows en evenementen, van het alleen leveren van verkopers voor de show, t/m het volledig organiseren/ontwerpen van de show.
De naam hoeft niet meteen weer te geven wat het bedrijf doet, als het maar: kort, pakkend, makkelijk te onthouden en spellen is.
@Xtreem, als ik jou vertel wat er moet komen te staan, kan ik het net zo goed meteen zelf typen![]()
IK heb al contact met verschillende bedrijven, die verschillende kwaliteiten en regio's beheersen. Maar omdat ik moeilijk in kan schatten hoeveel/vaak ik ze nodig zal hebben is het voor hen moeilijk om prijsafspraken te maken.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je hebt al contacten met audiovisuele bedrijven en standbouwers enz?
tjah doe er weinig aan. Beetje jammer alleen dat ik er ook geen telefoonnummers van heb, anders hadden ze het wel gewetenquote:
Ik heb wel zinquote:
Wil jij in mijn plaats gaan dan?quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 10:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wil jij in mijn plaats gaan dan?!
Volgens heb ik trouwens een soort presentatie voor de klas.
Ik weet alleen niet precies waarover.
Showstopperquote:Op donderdag 22 september 2005 10:28 schreef PeuRac het volgende:
@Xtreem, als ik jou vertel wat er moet komen te staan, kan ik het net zo goed meteen zelf typen![]()
Je laat me gewoon in de steekquote:Op donderdag 22 september 2005 10:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Presentaties... tsja...Nee dank je, ik blijf wel lekker hier
Wat een watjequote:Op donderdag 22 september 2005 11:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je laat me gewoon in de steek!
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 11:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
watje? een arrogant mannetje is het .!
Ik ben goedquote:
Duidelijk ookquote:
Ingeruilt in Rotterdam, niet meer op kenteken.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:44 schreef t0n het volgende:
Ey Bojo, is jouw auto verkocht naar iemand uit nijmegen e.o. ?
quote:Op donderdag 22 september 2005 11:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ingeruilt in Rotterdam, niet meer op kenteken.
Dat kan 2 dingen betekenen: export, of sloop, ik gok het 1e.quote:
3 ton op de teller, misschien wel alle mooie shit eraf getrokken en gesloopt.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan 2 dingen betekenen: export, of sloop, ik gok het 1e.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |