ja netjes hequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:42 schreef Brighteyes het volgende:
Vicky, wat ben je steeds trouw met het melden!
ik word helemaal verrot geschopt in mijn zij. Tja en de harde buiken blijven. Gisteravond weer wat krampjes maar nu weer helemaal niets...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:46 schreef Githa het volgende:
Vicky, nog 10 daagjesHoe voel je je vandaag ?
ik lig meestal tot een uurtje of 12 in me bedje... beetje tv kijken, beetje hangen en beetje internetten als vriendje de laptop niet voor zijn werk nodig heeft...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:05 schreef Githa het volgende:
Dat klinkt niet prettig, zeker even melden aan de VK dinsdag.
Ik hoop dat het allemaal een beetje voor je op gaat schieten want die laatste loodjes zijn soms zo zwaar.
Geniet je wel een beetje van je verlof? .... uitslapen enzoga je straks echt geen tijd meer voor hebben.
Dat heb ik me toen onvoldoende gerealiseerd![]()
![]()
Jah dat heb ik nou ook...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:55 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Stout, hoe gaat het nou met die familie van je overleden vriendin? En het kindje? Moet er soms nog wel eens aan denken!
Ik ben qua schoonfamilie met m'n neus in de Europese boterberg gevallen geloof ik, als ie het had mogen kiezen zou ik binnen 0.3 seconden exact m'n huidige schoonfamilie kiezenquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:32 schreef E.T. het volgende:
Digger, fijn dat 't nog gaat zoals 't gaat!
Enneh... doe mij ook zo'n schoonfamilieSchoonmaken, overheerlijk voedsel... Klinkt goed allemaal!
Ja had het vannacht al gelezen, hij blijft leuk, met een borrel op posten is sowieso leuk, zeker als andere mensen er allerlei conclusies uit gaan trekken terwijl je zelf gewoon bezopen en melig bentquote:mocht je nog tijd over hebben: in deel 2 van de melancholietopics in FB staat nog ergens je ode aan mij van lang geleden![]()
kreeg nog steeds (of weer) rode wangenquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:40 schreef DIGGER het volgende:
Ja had het vannacht al gelezen, hij blijft leuk, met een borrel op posten is sowieso leuk, zeker als andere mensen er allerlei conclusies uit gaan trekken terwijl je zelf gewoon bezopen en melig bent![]()
Ik sla morgen even over, kwam er vandaag achter dat ik al 10 keer ben geweest in 1 week, wat met reis en bezoektijd uitkomt op nog even anderhalve full-time job extra, naast m'n normale full-time job.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:47 schreef E.T. het volgende:
Geef je EW een dikke knuffel van me, als je morgen weer in t' ziekenhuis bent?
Dat duurt nog wel ff, goeie zwangerschap!quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:22 schreef Martineke het volgende:
ik mag me weer komen melden hier![]()
![]()
uitgerekende datum is 11 juni volgens mij
Ze luistert wel goed he?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:02 schreef bixister het volgende:
en digger, fijn om te lezen dat jullie meisje nog braaf binnen zit.
Gebruik svp maar ons mailadres van casema met 'glanro' voor het kringelding als je wilt (moet straks natuurlijk weer een nieuwe aanmaken met 8 lettersquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:40 schreef Lois het volgende:
Digger, ik heb inderdaad een nieuw mobieltje. Zal ik het even mailen op je hotmail?
uhh, ik hoop t niet eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:23 schreef Githa het volgende:
Martineke ook in dit topic, Gefeliciteerd !ga je je record verbreken qua buik dit keer ?
![]()
Is zo'n beha-tussenzet-ding niks voor je? Of is het echt de cupmaat die er niet is? Als hij namelijk qua omtrek niet past, maar qua cup wel, kun je dus zo'n verlengstukje gebruikenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 07:09 schreef Wennie het volgende:
Ben ik gisteren vol goede moed de stad in gegaan voor voedingsbeha's, bestaan die krengen niet in mijn maatDat wordt dus lekker behelpen
![]()
Ik zit nu bijna 4 maanden thuis met verlof, ik heb mijn teamleider nog niet gehoord. Van HR heb ik niks gehoord, zelfs niet wanneer mijn verlof afloopt. Ik heb al 2 x een geboortekaartje gestuurd maar die raken ze kwijt...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:34 schreef DIGGER het volgende:
Het is nu 5 Oktober, de wand achter haar bed begint zich meer en meer te vullen met kaartjes en mailtjes, maar van haar werkgever heeft ze nog steeds helemaal niks gehoord en ik vind dat echt ronduit schandalig. En dat terwijl ze zich als zwangere vrouw, ondanks soms de nodige klachten, keihard heeft ingezet voor ze, al verhuisde haar werk van Rotterdam naar Den Haag waardoor haar enkele reis tijd al bijna 2 uur werd, ze bleef ervoor gaan, en als stank voor dank krijg je dan nu zoiets, geen kaartje, geen bloemen, geen belletje, helemaal niks
( Igraine kan er wellicht over meepraten?)
Nationale Nederlanden, wat er ook gebeurt.
Yeah right.
Hoi Wennie, balen is dat hè? Ik heb de mijne in Engeland besteld. Op deze site vind je meer informatie. De grootste gaat tot L (ja echt, dit is geen typfout!), dat moet toch voldoende zijn lijkt mequote:Op woensdag 5 oktober 2005 07:09 schreef Wennie het volgende:
Ben ik gisteren vol goede moed de stad in gegaan voor voedingsbeha's, bestaan die krengen niet in mijn maatDat wordt dus lekker behelpen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |