Krijg je met zo veel waardeloze spelers!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:00 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je, werd nog wel zoveel verwacht met huub..
Die gasten moeten niet bitchen, we krijgen al nauwelijks pingelsquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:04 schreef Max-Westerman het volgende:
Onterechte penalty volgens Ldl
viel me meequote:
Meer dan ons in ieder geval.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die gasten moeten niet bitchen, we krijgen al nauwelijks pingels
Geen reclame!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:44 schreef Nashje het volgende:
Wat een lelijke shirts van RBC zeg.
Van Barça gekopieerd!quote:
Waarvoor dan? Omdat Bodnar ook een keertje trekt in dat duel (net zoals hijzelf) omdat hij net zogoed voor hands afgefloten kon worden in dat duel?quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:30 schreef Tvduijn het volgende:
Hahaha laten we zeggen dat hij hem nog tegoed had
Alweer de stad in?quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:32 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Waarvoor dan? Omdat Bodnar ook een keertje trekt in dat duel (net zoals hijzelf) omdat hij net zogoed voor hands afgefloten kon worden in dat duel?
Maargoed, ben de stad in. Later!
Jammer dat er niet op beeld mag worden geschorst, Boukhari verdient daar rood de KNVB vindt geel voor te krijgen. Hij leert het de jeugd wel aan zo. Ook een scheids als Temmink zou voor twee van dergelijke fouten in een duel een aanmerking verdienen.quote:
Wie weet treedt Blind er tegen op want ik vind het ook niet kunnen eigenlijk.quote:Op zondag 25 september 2005 00:34 schreef okee6 het volgende:
[..]
Jammer dat er niet op beeld mag worden geschorst, Boukhari verdient daar rood de KNVB vindt geel voor te krijgen. Hij leert het de jeugd wel aan zo. Ook een scheids als Temmink zou voor twee van dergelijke fouten in een duel een aanmerking verdienen.
Ik hoop het, misschien dat Hiddink het dan ook aandurft om Beasley eens op de vingers te tikken. Alhoewel die nog niet succesvol is geweest.quote:Op zondag 25 september 2005 00:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wie weet treedt Blind er tegen op want ik vind het ook niet kunnen eigenlijk.
Hiddink hekelde wel Robben een poos geleden, dus die durft dat wel.quote:Op zondag 25 september 2005 00:47 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik hoop het, misschien dat Hiddink het dan ook aandurft om Beasley eens op de vingers te tikken. Alhoewel die nog niet succesvol is geweest.
Robben is gewend aan directe feedback, ik weet niet hoe dat met de Amerikaan Beasley zit. Laten we wel wezen, Beasley staat -als alle spelers fit zijn- tussen bank en basis en kan geen verkeerde tik gebruiken. Maar goed, Hiddink is buitengewoon goed in de coaching.quote:Op zondag 25 september 2005 00:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hiddink hekelde wel Robben een poos geleden, dus die durft dat wel.
De grens van het toelaatbare opzoeken en de arbitrage misleiden is gewoon een onderdeel van het spel vind ik.quote:Op zondag 25 september 2005 00:34 schreef okee6 het volgende:
[..]
Jammer dat er niet op beeld mag worden geschorst, Boukhari verdient daar rood de KNVB vindt geel voor te krijgen. Hij leert het de jeugd wel aan zo. Ook een scheids als Temmink zou voor twee van dergelijke fouten in een duel een aanmerking verdienen.
Vind ik ook...quote:Op zondag 25 september 2005 01:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De grens van het toelaatbare opzoeken en de arbitrage misleiden is gewoon een onderdeel van het spel vind ik.
Ik vind dat ze voor een schwalbe als deze net zo moeten optreden als een overtreding die niet gezien wordt en waar ze achteraf nog een straf voor kunnen geven. Een schwalbe is immers een overtreding.quote:Op zondag 25 september 2005 01:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De grens van het toelaatbare opzoeken en de arbitrage misleiden is gewoon een onderdeel van het spel vind ik.
Pfffff niet zo zeiken zeg, rood voor een schwalbe?? Dan krijg je dus het geval dat die speler die gister wel aangetikt werdt maar geel kreeg omdat de scheids blind was (weet niet meer welke wedstrijd) rood gaat krijgen terwijl ie helemaal niks fout doet.quote:Op zondag 25 september 2005 00:34 schreef okee6 het volgende:
[..]
Temmink kan er idd niks aan doen, maar de tv beelden spreken voor zich.quote:Op zondag 25 september 2005 11:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
En je zag pas in de herhaling dat Boukhari zich liet vallen, voor Temmink is dat gewoon niet te zien.
Rosenberg en Charisteas hebben ook allebei al zo'n duikeling uitgehaald dit seizoen. Als het dan zo overduidelijk is als gister, dan is mijn wens dat de aanklager voortaan zou mogen ingrijpen. Je bent toch de jeugd aan het opvoeden. Alles wat buiten de regels ligt, moet je zien te voorkomen op het voetbalveld. Daarbij, een schwalbe is een laffe daad.quote:Op zondag 25 september 2005 11:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Pfffff niet zo zeiken zeg, rood voor een schwalbe?? Dan krijg je dus het geval dat die speler die gister wel aangetikt werdt maar geel kreeg omdat de scheids blind was (weet niet meer welke wedstrijd) rood gaat krijgen terwijl ie helemaal niks fout doet.
En je zag pas in de herhaling dat Boukhari zich liet vallen, voor Temmink is dat gewoon niet te zien.
Jij bent zo'n triest figuur he, Robben flikt het ook keer op keer, dus dan zou dat ook genoeg over Robben zeggen, maar ow wacht die is van PSV geweesy dus die mag het, ff vergeten dom van me.....quote:Op zondag 25 september 2005 12:14 schreef okee6 het volgende:
[..]
Rosenberg en Charisteas hebben ook allebei al zo'n duikeling uitgehaald dit seizoen. Als het dan zo overduidelijk is als gister, dan is mijn wens dat de aanklager voortaan zou mogen ingrijpen. Je bent toch de jeugd aan het opvoeden. Alles wat buiten de regels ligt, moet je zien te voorkomen op het voetbalveld. Daarbij, een schwalbe is een laffe daad.
Een scheidsrechter bedriegen is natuurlijk gewoon "geen voetbal kunnen spelen", niet professioneel in elk geval. Het zegt veel over Boukhari dat ie het zo oploste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |