Speak for Yourself.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:48 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Nee we zijn allemaal successupporters, dat weet je nou toch wel.
Reden?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:49 schreef HeatWave het volgende:
Grygera eraf, Heitinga erin.
Je wordt wel grappiger en gevatter met de jaren hè.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Moeten jullie niet naar de Arena?
Oke, ik wacht alleen nog een jaartje ik wil weten wat ze straks gaan vragen als het voetbal niet meer gratis erbij zitquote:Op woensdag 21 september 2005 20:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Internet is gewoon goed, wel snel maar niets bijzonders opzich. Maar het voetbal erbij was voor mij wel de doorslag hoor...
Cynisme enzo...quote:Op woensdag 21 september 2005 20:51 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Speak for Yourself.
Ookal degradeert Ajax, dan nog blijf ik ze trouw.
(maar dan nog koop ik geen seizoenkaart)
Lichte blessure Grygera.quote:
Ik kon 2 of 3 jaar de prijs vast zettenquote:Op woensdag 21 september 2005 20:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Oke, ik wacht alleen nog een jaartje ik wil weten wat ze straks gaan vragen als het voetbal niet meer gratis erbij zit
Dat van mij ook.quote:
Ja, geef mij maar de schuldquote:Op woensdag 21 september 2005 20:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Lichte blessure Grygera.
Dat komt omdat Heatwave steeds over een blessuregolf begint
Is Loek begraven?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:53 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat van mij ook.
Ajax heeft tenminste successupporters.
(Bij Feyenoord zijn die allemaal al begraven)
Sinds de geboorte van Loek is Feyenoord toch al geen kampioen meer gewordenquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:53 schreef DeTolk het volgende:
Ajax heeft tenminste successupporters.
(Bij Feyenoord zijn die allemaal al begraven)
Komt ook door die 2-0 voorsprong denk ikquote:Op woensdag 21 september 2005 20:54 schreef HeatWave het volgende:
Tis nu wel ff minder hoor.. dat felle is er wel vanaf..
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:53 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben wel blij dat jullie allemaal en masse happen reageren.
En jullie kennen mij toch ook wel wat langer jongens, ik heb het goed met jullie voor hoor. (Alleen niet zo met jullie clubje...)
Uefa Cupquote:Op woensdag 21 september 2005 20:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Sinds de geboorte van Loek is Feyenoord toch al geen kampioen meer geworden![]()
Daarom wordt het niet minder vervelend.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:53 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben wel blij dat jullie allemaal en masse happen reageren.
En jullie kennen mij toch ook wel wat langer jongens, ik heb het goed met jullie voor hoor. (Alleen niet zo met jullie clubje...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |