Gast, in 10 minuten n bus pringles leegvreten is toch niet gezond!quote:
Lees de TT en je weet genoegquote:Op woensdag 21 september 2005 20:41 schreef TC03 het volgende:
Yildiz.
Kan je nou nooit iets kort en bondig vertellen? Elke klaagtopic bevat 10x teveel tekst. Kom eens to the point man!
Jupquote:Op woensdag 21 september 2005 20:49 schreef Chandler het volgende:
ik zeg maar 4 woorden..
EIGEN SCHULD DIKKE BULT!!!
Als heel mijn leven nou van deze ene dag zou afhangen, dan alaa,quote:Op woensdag 21 september 2005 20:51 schreef Markster het volgende:
Zo verstandig. School skippen omdat je meer zin hebt om veel te zuipen
Nou hey, goed van je joh!quote:Op woensdag 21 september 2005 20:53 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Als heel mijn leven nou van deze ene dag zou afhangen, dan alaa,
maar dat doet het niet, dus 1 dag ziek mag wel weer eens, de laatste keer was in de krokusvakantie ofzo
Doe dan niet zo vromer-dan-de-paus-achtig,vadertje...quote:
Die tip had ik vanochtend nodig, nu hoef het al niet meerquote:Op woensdag 21 september 2005 20:56 schreef Jordy-B het volgende:
dan steek je je vinger in je keel. Of je propt je mond vol pleepapier... werkt ook heel fijn.
goed punt, volgende keer zal ik het opvangen en weer opsmikkelenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:09 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Kotsen is voor anorexia leiers![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:11 schreef P8 het volgende:
[..]
goed punt, volgende keer zal ik het opvangen en weer opsmikkelen![]()
Met een lege maag doorkotsen, heb ik ook wel eensquote:Op woensdag 21 september 2005 20:52 schreef P8 het volgende:
dat had ik zaterdag nacht. ik moest zoveel kotsen dat mijn maag leeg was. _DAT_ is pas kut. vette kramp![]()
Nee echt niet. dat had ik afgelopen vrijdag. Ik had een ongelooflijke kater en ik zat in de trein naar huis. Ik moest dus kotsen in de trein. Maar ik had niks gegeten dus er viel eigenlijk niks te kotsen. Erg matig is dat. En alles wat eruit kwam lag naast die plee, tof zo'n schommelende treinquote:Op woensdag 21 september 2005 21:27 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Met een lege maag doorkotsen, heb ik ook wel eens![]()
Das idd niet lekker![]()
Wie gaat er dan ook bij de C1000 werken.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:31 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek :/ zo kut is dat, voel je zoeen brok in je keel, maar er komt niets :/ de 1ste dag dat ik bij de c1000 ding werken had ik de dag van tevoren een kwart fles jaegermeister gehad en ik wist niks meer van de avond tevoren zo erg was het. En toen moest ik ook nog gaan werken maar de kots kwam niet, maar schijnbaar hadden die breezers daar bij de c1000 10 sigretten ofzo achter elkaar gerookt zo erg stonk het naar damp dat de kots vloeiend door mijn keel sluisde en als ik nog eens rook kwam er nog meer :/ zo vies
Tja..... moet je je maar niet lam zuipen. Ik snap dat trouwens écht niet; dat iemand zich helemaal klem drinkt. (Ofterwijl; niet met drank kunnen omgaan). Wat is er nou zo leuk aan dronken worden? Dus ik kan niet anders zeggen dat het kut voelen geheel je eigen stomme, domme schuld is. Mij is het nog NOOIT overkomen dat ik ziek werd van drank. Ik kan een heleboel drinken, maar zodra ik me ligt begin te voelen weet ik dat dat de grens is, en dan kap ik gewoon.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:24 schreef Yildiz het volgende:
Ik kon vanochtend verdulle niet kotsen!
Oorzaak, zuipen, en bij de avondwinkel n bus pringles kopen, en denken dat je die in 10 minuten op kan eten, omdat je in de tram niet mag eten, en dus al lopend die hele bus leegvreet
Nu ik eraan denk, denk ik echt, wtf, dude, waarom !?
Het gaat erom, vanochtend werd ik wakker met een té beroerd gevoel, school afgebeld, teringzooi.
En nu was ik heel de dag misselijk, en ik kon niet kotsen, getverdulle
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:49 schreef Chandler het volgende:
ik zeg maar 4 woorden..
EIGEN SCHULD DIKKE BULT!!!
Ziek worden van drank is zoo droevig.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:00 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Doe dan niet zo vromer-dan-de-paus-achtig,vadertje...
Jij bent grappig !!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:35 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Tja..... moet je je maar niet lam zuipen. Ik snap dat trouwens écht niet; dat iemand zich helemaal klem drinkt. (Ofterwijl; niet met drank kunnen omgaan). Wat is er nou zo leuk aan dronken worden? Dus ik kan niet anders zeggen dat het kut voelen geheel je eigen stomme, domme schuld is. Mij is het nog NOOIT overkomen dat ik ziek werd van drank. Ik kan een heleboel drinken, maar zodra ik me ligt begin te voelen weet ik dat dat de grens is, en dan kap ik gewoon.
Maar wat ik gewoon het aller lachewekkendste vind is dat iemand zich helemaal klem zuipt zoals JIJ, en dan óók nog eens gaan klagen dat ze zich zo klote voelen. Ongelofelijk! Dom dom dom. Als ik bijvoorbeeld in een bui ben van veel zuipen; neem ik gewoon alcohol-vrij bier. Perfecte oplossing toch?!
En het niet kunnen kotsen is onzin. Gewoon een vinger in je strot duwen, en dan komt het vanzelf omhoog. Lukt het dan nóg niet, is het wat anders en daarmee moet je heel goed oppassen.
Duidelijk dat jij nog nooit hebt gezopen, ookal zeg je het welquote:Op woensdag 21 september 2005 22:35 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Tja..... moet je je maar niet lam zuipen. Ik snap dat trouwens écht niet; dat iemand zich helemaal klem drinkt. (Ofterwijl; niet met drank kunnen omgaan). Wat is er nou zo leuk aan dronken worden? Dus ik kan niet anders zeggen dat het kut voelen geheel je eigen stomme, domme schuld is. Mij is het nog NOOIT overkomen dat ik ziek werd van drank. Ik kan een heleboel drinken, maar zodra ik me ligt begin te voelen weet ik dat dat de grens is, en dan kap ik gewoon.
Maar wat ik gewoon het aller lachewekkendste vind is dat iemand zich helemaal klem zuipt zoals JIJ, en dan óók nog eens gaan klagen dat ze zich zo klote voelen. Ongelofelijk! Dom dom dom. Als ik bijvoorbeeld in een bui ben van veel zuipen; neem ik gewoon alcohol-vrij bier. Perfecte oplossing toch?!
En het niet kunnen kotsen is onzin. Gewoon een vinger in je strot duwen, en dan komt het vanzelf omhoog. Lukt het dan nóg niet, is het wat anders en daarmee moet je heel goed oppassen.
thanksquote:Op donderdag 22 september 2005 15:08 schreef RDC het volgende:
Je bent onnavolgbaar, je hebt jezelf overtroffen met dit kuttopic.
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:30 schreef 700MB het volgende:
Vinger flink diep in de keel en kosten maar.
Ik ben alweer beter ofzo hoor, gewoon geen bus paprika pringles vreten al rennende binnen 10 minuten, als je katsbezopen ben.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:12 schreef skiczukie het volgende:
Pussy.
Mooi.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:13 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik ben alweer beter ofzo hoor, gewoon geen bus paprika pringles vreten al rennende binnen 10 minuten, als je katsbezopen ben.
Klaar, opgelost, slotje
Gozertje, je hebt mn bericht niet goed gelezen. UITERAARD heb ik gezopen, maar... met MATE. Ik weet tot hoever ik kan gaan zodat ik niet dronken, laat staan ziek wordtquote:Op donderdag 22 september 2005 10:13 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Duidelijk dat jij nog nooit hebt gezopen, ookal zeg je het wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |