quote:Ever since the CR-X had its makeover, it's seen precious little drag racing action and has spent most of its time pulling show car duty. Or, as Mike puts it, "It's pretty much a trailer queen." However, all that's about to change. The CR-X is finally being geared up for action and, by the time you read this, should already be in competition. With recent dyno results of 618hp@9,200rpm, Mike is confident the CR-X will be a strong contender and hopefully run in the 9s. Of course, Mike no longer needs to rely on the CR-X for his daily transportation, which is a good thing, considering that the car requires full-time mechanical attention-especially when errant rocks can get sucked into the turbo and kill it, along with various pistons and valves, as happened on a recent shakedown run.
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:09 schreef M5 het volgende:
één of andere mafkees heeft z'n Unimog van z'n werk mee naar huis genomen. staat nu hier achter in een parkeer vak waar je normaal al niet makkelijk kan staan met een auto.
leer parkeren, mongoolquote:Op woensdag 21 september 2005 20:22 schreef Unimog het volgende:
Riep er iemand Moggie?
Ik heb geen Opelquote:Op woensdag 21 september 2005 20:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
leer parkeren, mongool
iedereen weet dat jij de 3e zeeuw van de SC bent
Welke generatie?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:25 schreef Unimog het volgende:
[..]
Ik heb geen Opel
Ik wil een moggie
hmm ja. nooit eerder gezien hier eigenlijk.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Whe, een ex-militaire in Duitse gemeenteuitvoering... bizar...
ik heb hier wel vodka. geen jus.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:27 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek wilt vodka ju maar ik heb niks meer in huis
Ik heb alleen nog maar drank in huis en theequote:Op woensdag 21 september 2005 20:27 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek wilt vodka ju maar ik heb niks meer in huis
Alle drank is opquote:Op woensdag 21 september 2005 20:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar drank in huis en thee
Hebbie geen avondwinkul daarzo dan?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alle drank is op
Ja oke er staat nog een fles stro rum maar die is niet van mij. Die heb ik voor iemand mee genomen.
En alle winkels zijn al dicht
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:30 schreef BazzoS het volgende:
lukt al aardig met 't golfje, is BO+ ook al bezig?
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:33 schreef Unimog het volgende:
[..]
Hebbie geen avondwinkul daarzo dan?
2 flessen wijn.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alle drank is op
Ja oke er staat nog een fles stro rum maar die is niet van mij. Die heb ik voor iemand mee genomen.
En alle winkels zijn al dicht
ik kom er nu aanquote:Op woensdag 21 september 2005 20:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
2 flessen wijn.
Blue curacau
Poolse wodka
Bailey's
En nog een flesje champi
Jammer dat je niet in de buurt woont. Anders had ik effe die fles vodka piraat komen makenquote:Op woensdag 21 september 2005 20:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
2 flessen wijn.
Blue curacau
Poolse wodka
Bailey's
En nog een flesje champi
verkopen geen sterke drankquote:Op woensdag 21 september 2005 20:33 schreef Unimog het volgende:
[..]
Hebbie geen avondwinkul daarzo dan?
wel manquote:Op woensdag 21 september 2005 20:33 schreef BoJo het volgende:
[..]nee ik ben kapot. Verkouden, hoofdpijn en een chaotische dag zijn geen goeie mix voor een soep.
Als ik zo een fles zou hebben dat dat wel gelukt ja.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:43 schreef PeuRac het volgende:
en drink je vanavond ook nog wel weg zeker![]()
Dan nog beweren dat je geen alcoholist bent
kwart 3 kwart hequote:Op woensdag 21 september 2005 20:41 schreef ook_gek het volgende:
/ne heeft maar 1 fles vodka nodig en een pak ju dat is genoeg. Dat mix ik wel tegen elkaar weg![]()
1 om 1quote:
nee geen zinquote:
na een paar glazen merk je er niks meer van. Dan drink je het gewoon puurquote:
dat soort foto's krijgt m'n moeder sowieso niet te zienquote:Op woensdag 21 september 2005 20:53 schreef ook_gek het volgende:
als er dan een foto gemaakt word is je moeder ook weer blij.
Kijk mijn zoon drinkt nog gezond ook als hij op stap is
En ze denken ook dat ik dood zie word van spuit cola![]()
Ag ja voor het geval dat.....quote:Op woensdag 21 september 2005 20:54 schreef M5 het volgende:
[..]
dat soort foto's krijgt m'n moeder sowieso niet te zien![]()
whehehquote:Op woensdag 21 september 2005 21:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
1X was wel leuk. Ik zwaar wezen zuipen echt zo dronken als een hoeren toeter ben blij dat ik nog mijn huis heb weten te halen van af het strand. Ik rond een uurtje of half 8 thuis en donder in slaap en de volgende dag moest ik om 14 uur met mijn pa weg en ik moest rijden![]()
Ik ging dus echt TOTAAL de verkeerde kant op en mijn pa van WTF doe jij jo? Ja uhm pap ik weet het effe niet meer denk dat de drank nog in mijn lichaam zit
Yup, naar boven en naar beneden iddquote:Op woensdag 21 september 2005 21:14 schreef ook_gek het volgende:
ik wist niet dat ik moest rijden
Ik wilde de snelweg naar delft pakken IPV naar leiden. Dat is van uit den haag echt 2 totaal verschillende richtingen
wat een gekut om die glimmende troep aan de zijkant van het raam te verwijderenquote:Op woensdag 21 september 2005 20:30 schreef BazzoS het volgende:
lukt al aardig met 't golfje, is BO+ ook al bezig?
Morgen er naar toe, zondag weer terugquote:Op woensdag 21 september 2005 21:17 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Yup, naar boven en naar beneden idd![]()
Ik begin daar de buurt ook een beetje te kennen, vorige week ff in kijkduin geweest, en in maasdijk ook nog
mwoahquote:Op woensdag 21 september 2005 21:19 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wat een gekut om die glimmende troep aan de zijkant van het raam te verwijderen![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:30 schreef hermandeperman het volgende:
Net weer een partijtje vechtende negers gezien
al het glimmende gaat wegquote:
R'dam Zuidquote:Op woensdag 21 september 2005 21:37 schreef Sandraugiga het volgende:
Woar?![]()
Als ze bij jou in de buurt in de avond winkel geen drank verkopen Ook_Gek, dan kan je toch naar de volgende avond turk gaan? (Waarom is het toch dat bijna alle avond winkels gerunt worden door turken?)
* Sandraugiga zit nat en schoon te Fok!ken...![]()
Dat hoor ik nou graagquote:Op woensdag 21 september 2005 21:54 schreef Sandraugiga het volgende:
Wat is er dan mis met het voorwiel??
Als het een Golf II was geweets had het geklopt. Dan was ie gewoon teen de stoeprand aan geredenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:02 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Dat hoor ik nou graag
Vind je ook niet dat ie er scheef onder staat?
voorwiel iets verder naar voren plaatsen, verder erg coolquote:Op woensdag 21 september 2005 21:52 schreef BazzoS het volgende:
Hier mijn WIP:
[afbeelding]
ben nog niet tevreden over het voorwiel
hoort dieper te liggen in de wielkas.....quote:Op woensdag 21 september 2005 22:02 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Dat hoor ik nou graag
Vind je ook niet dat ie er scheef onder staat?
Je ziet toch wel eens draggers (à la t0n) met tijdelijk bredere slicks? Dat was mijn idee, maar niet echt geluktquote:Op woensdag 21 september 2005 22:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hoort dieper te liggen in de wielkas.....
zo klopt die idd niet met de achterkant![]()
leuk gedaan, hele andere richting dan ikzelf, maar erg mooi welquote:Op woensdag 21 september 2005 22:17 schreef ThaFreak het volgende:
ben nog niet erg ver![]()
gedaan, lelijke zilveren rand bij raam foetsie gedaanbumpers, spiegels, deurhendel zwart!
ben nu momenteel bezig met het netjes maken van de bumpers en het nodige bijkleuren!
[afbeelding]
heb nog een lange weg te gaanquote:Op woensdag 21 september 2005 22:19 schreef BazzoS het volgende:
[..]
leuk gedaan, hele andere richting dan ikzelf, maar erg mooi welgoed gelukt, die kleuringen wegwerken.
Is mijn voorwiel al beter?
Ik ben nog aant proberen:quote:Op woensdag 21 september 2005 21:54 schreef Sandraugiga het volgende:
Hey Muki je hebt een nieuwe Avatar!
Mooi!
Douche ze!
veel succes!!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:23 schreef M5 het volgende:
* gaat pitten, morgen vroeg er uit voor 'n volgende selectie-ronde van de Luchtmacht.
wish me luck..
Mijn oom crosste ook met een (brandweerrode) sciroccoquote:Op woensdag 21 september 2005 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zei scirocco's alleen maar zo
Originelen zijn hier niet meer te vinden...
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik ben nog aant proberen:
[afbeelding]
Nog eentje...
Toen hij ging sprinten op zandvoort wel volgens mijquote:Op woensdag 21 september 2005 22:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ton heeft niet echt brede banden volgensmij..
Ken er wel die wielen monteren met een grotere en/of zachtere compound band..
autocrossquote:Op woensdag 21 september 2005 22:34 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Mijn oom crosste ook met een (brandweerrode) scirocco
mijn andere oom met een kever
En nog een oom weet ik niet met welke auto, maar hij crosste ook
Dankjequote:Op woensdag 21 september 2005 20:26 schreef Mukie het volgende:
En voor ijsmeis:
25. November - 4. Dezember 2005
täglich 10.00 - 18.00 Uhr,
Samstags/Sonntags 09.00 - 18.00 Uhr
Mn ooms zijn niet echt boeren ofzo, maar het is gewoon een van de goedkoopste takken van autosportquote:Op woensdag 21 september 2005 22:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
autocrossIs zo gaaf he
Een echte boerensport, ik weet het, maar oh zo gaaf.
Crosskevertjes zijn ook gaaf jaquote:Op woensdag 21 september 2005 22:34 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Mijn oom crosste ook met een (brandweerrode) scirocco
mijn andere oom met een kever
En nog een oom weet ik niet met welke auto, maar hij crosste ook
tonks = jouw tim?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dankje.
Jeej@ OP.
. En hallo !
Super 1600quote:Op woensdag 21 september 2005 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Crosskevertjes zijn ook gaaf ja
Hoe heet ie? Racet ie wel een sin Friesland? De kevers in Sprinters zijn vooral populair in Holland. bij ons is vooral de Stock car erg populiar. En de standaard ragbakken zijn gewoon overal erg geliefdquote:Op woensdag 21 september 2005 22:43 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Super 1600
Vriend van mn oom is redelijk goed bezig in die klasse
http://accla.autocross.nl/arjanstokkink.htmquote:Op woensdag 21 september 2005 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe heet ie? Racet ie wel een sin Friesland? De kevers in Sprinters zijn vooral populair in Holland. bij ons is vooral de Stock car erg populiar. En de standaard ragbakken zijn gewoon overal erg geliefd![]()
Kon helaas dit jaar maar bij 2 van de 4 crosses in de rgeio zijn, maar wel een heleboel foto's gemaakt
de laatste paar jaar neit gezien.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:49 schreef BazzoS het volgende:
[..]
http://accla.autocross.nl/arjanstokkink.htm
Je Terberg shirt met gat?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik was mn favoriete T-shirt de hele zomer kwijt, en nu heb ik hem weer gevonden
Nee hoor, ik zet mn gewone msn dr niet meer in, maar mailen kanquote:Op woensdag 21 september 2005 22:38 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Toen hij ging sprinten op zandvoort wel volgens mij
@Mukie: je msnemailadresgedoe uit je profiel is kapot
Nee. Een hele mooie gelimiteerde van goede kwaliteit die zegt: de persoon die dit draagt is een paganistische hippiequote:Op woensdag 21 september 2005 23:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je Terberg shirt met gat?
Je wilt TF in de stress laten schieten mbt de OP's?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:04 schreef Mukie het volgende:
Dit heb ik tot nu toe:
[afbeelding] [afbeelding]
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:35 schreef BazzoS het volgende:
Mukie, je zus lijkt in de verte wel iets op marieke van ginnekenOf blaat ik nu?
Neuh wil weer eens wat andersquote:Op woensdag 21 september 2005 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je wilt TF in de stress laten schieten mbt de OP's?
Don;t hotlink larg images enzo.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Marieke
[afbeelding]
Mijn zus
Nu even niet
Een tijdje terug welquote:Op woensdag 21 september 2005 23:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Marieke
[afbeelding]
Mijn zus
Nu even niet
van die avatars raak je toch niet van in de stressquote:Op woensdag 21 september 2005 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je wilt TF in de stress laten schieten mbt de OP's?
beter?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Don;t hotlink larg images enzo.
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:11 schreef ijsmeis het volgende:
Gek. Typen gaat ook al niet zo best.
WTF!!!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:17 schreef ThaFreak het volgende:
ben nog niet erg ver![]()
gedaan, lelijke zilveren rand bij raam foetsie gedaanbumpers, spiegels, deurhendel zwart!
ben nu momenteel bezig met het netjes maken van de bumpers en het nodige bijkleuren!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:16 schreef Sandraugiga het volgende:
Zit je zus ook op Sugababes, Mukie? Die doen ook zo raar met hun mond...
Geen ideequote:Op woensdag 21 september 2005 23:16 schreef Sandraugiga het volgende:
oh en aanvulling: ze is niet op zoek.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:16 schreef Sandraugiga het volgende:
Aaaahwquote:Op woensdag 21 september 2005 23:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
oh en aanvulling: ze is niet op zoek.
Hoogstens aant wachten op het aanzoekvan dr vriendje
Ze waren gisteren 5 jaartjes samen![]()
Ze zijn zo walgelijk lief samenquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:25 schreef Sandraugiga het volgende:
Ik ook!
* Sandraugiga krijgt een slag in haar nek van Alex...
Oh, ik bedoel... Dat heb ik ook!
ik dus echt niet. Ik wil de eerste paar jaar nog totaal vrij zijn!quote:
Zelfde met mn zusje en d'r vriend. Twee prachtige mensen samen, en ook zo leuk en gezelligquote:Op woensdag 21 september 2005 23:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ze zijn zo walgelijk lief samen
Ik wil dat ook![]()
Hehehe vrijgezel zijn is ook zwaar ok hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik dus echt niet. Ik wil de eerste paar jaar nog totaal vrij zijn!
Geen relatie voor mij
Maar goed aan de andere kant kan je zo iets niet stoppen
Je kent het dusquote:Op woensdag 21 september 2005 23:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zelfde met mn zusje en d'r vriend. Twee prachtige mensen samen, en ook zo leuk en gezellig![]()
Leuk, ik bedenk me net dat ik de enige single in m'n familie ben![]()
Wil het niet poepie?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:26 schreef ThaFreak het volgende:
doe niet meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer![]()
![]()
[afbeelding]
Hoe lang is ie dan al uit elkaar met zn vrouw?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:27 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn broer kreeg 3 dagen geleden een roos.
Wel raar, hij is nog getrouwd maar heeft wel een nieuwe vriendin al.
Ik ookquote:Op woensdag 21 september 2005 23:26 schreef Sjoewe het volgende:
ik bedenk me net dat ik de enige single in m'n familie ben![]()
Jawel hoor, verf je haar rood, en doe alsof je ADHD hebt, zeker weten dat geen enkele vrouw je meer wilquote:Op woensdag 21 september 2005 23:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik dus echt niet. Ik wil de eerste paar jaar nog totaal vrij zijn!
Geen relatie voor mij
Maar goed aan de andere kant kan je zo iets niet stoppen
Ehhhh !quote:Op woensdag 21 september 2005 23:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hoe lang is ie dan al uit elkaar met zn vrouw?
Verschrikkelijk. Vooral nu het verjaardagen en feestdagen seizoen er weer aan komt, komt iedereen met de vriend/vriendin.quote:
Groot gelijk dat ie heeftquote:Op woensdag 21 september 2005 23:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ehhhh !
Toch wel meer dan 3 á 4 maanden.
Maar het scheidingscontract is heel erg negatief tegenover mijn broer en er staan dingen in die niet kloppen.
Dus hij wil dat niet ondertekenen. En nu zitten ze te dreigen en chanteren, dus nou vertikt ie het helemaal om het te tekenen.
Die Amerikanen toch.
!
Ieuwquote:Op woensdag 21 september 2005 23:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Vooral nu het verjaardagen en feestdagen seizoen er weer aan komt, komt iedereen met de vriend/vriendin.
"En ben je alweer verliefd? Nog leuke meiden tegen gekomen? Volgens mij ben je wel weer toe aan iemand ofniet? Maar de vorige hoe, heette ze trouwens ook al weer was zo leuk met je, wat ging er mis?"
En dan gaan alle vrouwen over hun vriendjes praten en alle mannen over auto's en hun vriendin
Wees blij dat ze je niet vragen wanneer je aan kinderen denkt te beginnen, aangezien de grote drie nul er toch al aan komtquote:Op woensdag 21 september 2005 23:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Vooral nu het verjaardagen en feestdagen seizoen er weer aan komt, komt iedereen met de vriend/vriendin.
"En ben je alweer verliefd? Nog leuke meiden tegen gekomen? Volgens mij ben je wel weer toe aan iemand ofniet? Maar de vorige hoe, heette ze trouwens ook al weer was zo leuk met je, wat ging er mis?"
En dan gaan alle vrouwen over hun vriendjes praten en alle mannen over auto's en hun vriendin
wees blijquote:Op woensdag 21 september 2005 23:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ieuw. Gelukkig doen ze dat bij mij niet.
En gelukkig is bijna iedereen single.
en hun ruzies online verder voerenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
wat nog wel het wlagelijkst is, zijn van die stelletjes die samen in 1 SC topic zitten
Ik wil denk ik geen kinderenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
wees blij
Mijn zus wilt volgend jaar beginnen met kinderen![]()
Ze is gvd 4 jaar jonger![]()
dat doen wij dan weer nietquote:Op woensdag 21 september 2005 23:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
en hun ruzies online verder voeren![]()
ikke welquote:
Ik leen de kinderen van de buren welquote:Op woensdag 21 september 2005 23:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
ikke wel![]()
En ze zullen gvd kunnen rijden op elk motorisch aangedreven vehikel![]()
Eensch. Inclusief tractoren, heftrucks en scootmobielenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
ikke wel![]()
En ze zullen gvd kunnen rijden op elk motorisch aangedreven vehikel![]()
ik heb een server geupgrade naar red hat.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:33 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb een hele lieve familie hoor, en ze bedoelen het altijd goed, maar toch... Het is toch weer zo'n moment dat je hoort over alle leuke dingen die mensen samen doen / gaan doen. Reizen etc.
Dan zit je daar weer zo tussen van:" Maar ik heb laast een 9 gehaald voor een heel moeilijk tentamen"
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb een server geupgrade naar red hat.
Erm, ja leuk voor je
En dan die blik erbij, meisje praat toch normaal, zo krijg je nooit een vent![]()
Zo'n mama als in de gilmore girlsquote:Op woensdag 21 september 2005 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eensch. Inclusief tractoren, heftrucks en scootmobielen
Ik word echt zo'n pappa heit van: "het is mij noit gelukt, maar het zla jou wel lukken "
Je mag mijn server altijd komen upgraden hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 23:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb een server geupgrade naar red hat.
Erm, ja leuk voor je
En dan die blik erbij, meisje praat toch normaal, zo krijg je nooit een vent![]()
Oja dat ken ik ook DRAMA!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Echt nietquote:Op woensdag 21 september 2005 23:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
Alle mannen geilen op een ict-chick.
En dan zeker kijken of mijn software matcht met jouw hardware zekerquote:Op woensdag 21 september 2005 23:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je mag mijn server altijd komen upgraden hoor
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
Echt niet
Zodra er woorden met meer dan 1 lettergreep uit mn mond komt staan ze al vaak te koekeloeren.
Heb een keer de proef op de som genomen.
Ben met een vriendin gaan stappen in een kroeg, meerdere mannen aangesproken en gezegd wat ik deed, na 20 minuten zijn ze vaak weg.
Zeg je nu dat je een stewardess bent, dan ben je binnen
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Waanneer is de Sjoewe-Mukie-minimeet?
'Keer het Tij' gaat Binnenhof omsingelen
Goh, wij zijn zaterdagmiddag in Den Haag, en we hebben nog gfeen plannen, en zijn het enigzins eens met deze lui.. zullen we gaan?
inspiratie is foetsiequote:
Ik schijn heel compatible te zijnquote:Op woensdag 21 september 2005 23:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
En dan zeker kijken of mijn software matcht met jouw hardware zeker![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oja dat ken ik ook DRAMA!
Zo en wanneer kom jij nou eens met je vriendin dan? Man man man nog geen vriendin dan? He zit je vriendin thuis op te passen op de hamsters? Onee je hebt geen vriendin. En dat alles onder het eten natuurlijk waar de hele familie bij zit.
Zeg ik altijd het volgende. Ag liever alleen zijn dat dat ik moet trouwen met een bejaarde zoals je dochter dat gedaan heeft. En je andere dochter heeft een normale relatie? Hoe sta jij tegen over het homo huwelijk? Want je "dochter" is net een vent. En liever alleen zijn dan zo een dikke pad als vriendin.
Het voordeel tegen over jullie allemaal is het volgende. Ik neuk me een slag in de ronte en de week er op doe ik het gewoon nog een keer. En jullie zitten allemaal vast aan die stinkende saaie kut die je na 3X wel gezien heb. Eng he die verrandering.
Iedereen over de zeik en niemand die er die avond of dat jaar nog naar vraagt
Wat willen ze dan? Hoi dit is *voer naam in* en ze is mijn neukertje.
Nope, zit al achter die dingen sinds ik zowat kon lopenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Heb je op een ICT-school gezeten?!
Wanneer gaan we eens interfacen dan?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik schijn heel compatible te zijn
Gewoon effe je bek open trekken zo dat niemand meer een opmerking durft te makenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb wel een keer tegen mn uptight tante gezegd dat ik liever meerdere mannen wil zien langskomen dan direct trouwen met de eerste de beste als haar zoon had gedaan. Kwaad dat ze werd
Ben benieuwdquote:Op woensdag 21 september 2005 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Goh, wij zijn zaterdagmiddag in Den Haag, en we hebben nog gfeen plannen, en zijn het enigzins eens met deze lui.. zullen we gaan?
Of je ziet ze gewoon helemaal niet meerquote:Op woensdag 21 september 2005 23:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gewoon effe je bek open trekken zo dat niemand meer een opmerking durft te maken
Niet allequote:Op woensdag 21 september 2005 23:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
Alle mannen geilen op een ict-chick.
prachtigquote:Op woensdag 21 september 2005 23:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
inspiratie is foetsie![]()
en dan krijg je dit soort dingen
[afbeelding]
Laat ik mijn ongezouten mening maar niet verkondigen vandaagquote:Op woensdag 21 september 2005 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je binnenkort nog eens langs Utreg surft, zet ik de firewall wel even uitquote:Op woensdag 21 september 2005 23:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wanneer gaan we eens interfacen dan?
Ik zie nooit iemand van mijn familie. Ik heb ze in mijn msn lijst staan maar negeer ze altijdquote:Op woensdag 21 september 2005 23:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
Of je ziet ze gewoon helemaal niet meer
Hell noquote:Op woensdag 21 september 2005 23:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je om 2 uur naar bed gaat zit je 4 uur te soppen?
Dat werd idd tijdquote:Op woensdag 21 september 2005 23:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hell no.
Ik ben net schoon ja.
Def Rhymz en 28 bussen.... Reden genoeg om te gaan toch?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Laat ik mijn ongezouten mening maar niet verkondigen vandaag
Ik vind vast wel een of andere backdoor die ik kan gebruiken om die trojan te launchenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je binnenkort nog eens langs Utreg surft, zet ik de firewall wel even uit![]()
kleurtje doet het hem hequote:
OMG wat is dit foutquote:Op woensdag 21 september 2005 23:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik vind vast wel een of andere backdoor die ik kan gebruiken om die trojan te launchen![]()
quote:
Als jij ook een duikbril opzet kan het idd nog wel leuk worden jaquote:Op woensdag 21 september 2005 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Def Rhymz en 28 bussen.... Reden genoeg om te gaan toch?Dat dat protesteren kansloos is weet ik ook wel, maar ik kan altijd wel lachen om die snippergroeperingen. De laatste keer een groep 'Irakeese homosexuele huisvaders die vechten voor hun verblijfsvergunning' gezien :'0 Daar do eje het voor
En nu kappen met om elkaar heen draaien, prik een datum, ga neuken, en kijk of het verder wat wordquote:Op woensdag 21 september 2005 23:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je binnenkort nog eens langs Utreg surft, zet ik de firewall wel even uit![]()
Ik heb geen opa's of oma's.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zie nooit iemand van mijn familie. Ik heb ze in mijn msn lijst staan maar negeer ze altijd
Alleen op de verjaardag van mijn oma zie ik de hele familie. Of soms dan al niet omdat niet iedereen kan![]()
Zaterdag is het weer zo ver
Ik ben nog op zoek naar iets waar ik ECHT heen moet. Want ik heb totaal geen zin![]()
Je quote de verkeerde.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kleurtje doet het hem he![]()
staat te koop mocht je interesse hebben......
koopje 3000 ¤met handtekening
Ik doe mn favo T-shirt aan, dat is al belachelijk genoegquote:Op woensdag 21 september 2005 23:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als jij ook een duikbril opzet kan het idd nog wel leuk worden ja
Ik snap niet wat die meganerds hier nu geil aan vindenquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde.
Ik snap wel dat je zo onder de indruk was van mijn post hoor.
volgens mij kijk je verkeerd ofzoquote:Op woensdag 21 september 2005 23:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde.
Ik ookquote:Op woensdag 21 september 2005 23:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde.
Eerst alle patches en updates, dan pas coderen we verderquote:Op woensdag 21 september 2005 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En nu kappen met om elkaar heen draaien, prik een datum, ga neuken, en kijk of het verder wat word
Zo werkte het bij Sandra en mij ook
ik heb nog een oma die zo lijkt het eeuwige leven heeftquote:
Dan krijg je hem volgende maand pas terug ofzo van Ali?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik doe mn favo T-shirt aan, dat is al belachelijk genoegHelaas vandaag net mn hippie trui in de was gedaan
Stiekemerdquote:Op woensdag 21 september 2005 23:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kleurtje doet het hem he![]()
staat te koop mocht je interesse hebben......
koopje 3000 ¤met handtekening
Wat is er nou romantischer dan een bat file scripten die hartjes maakt in ASCI?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik snap niet wat die meganerds hier nu geil aan vinden![]()
Hadden die dat van mij maar gehadquote:Op woensdag 21 september 2005 23:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb nog een oma die zo lijkt het eeuwige leven heeft
Dat wil je nietquote:Op woensdag 21 september 2005 23:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
Stiekemerd
2500 en een foto met jou erbij
Das irc kiddy stuffquote:Op woensdag 21 september 2005 23:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat is er nou romantischer dan een bat file scripten die hartjes maakt in ASCI?
Nietusquote:Op woensdag 21 september 2005 23:52 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
volgens mij kijk je verkeerd ofzo![]()
sssst dat weet hij toch niet?quote:
Ja ik bedoel dat (quote:Op woensdag 21 september 2005 23:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Das irc kiddy stuff![]()
Proggen in DB3, zodat elke keer wanneer je iets intypt er een lief zinnetje komt![]()
ik had 1 oma waar ik een hele speciale band mee had. Die mis ik elke dag nog. Ook na 5 jaar.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hadden die dat van mij maar gehad![]()
Ik had echt een super opa
Bouwden ze maar echt zoquote:Op woensdag 21 september 2005 23:56 schreef Mukie het volgende:
[..]
sssst dat weet hij toch niet?
Heb je die brute bak gezien, met dat fuzzy exterieur?
bos rozen vergaat, digitaal nietquote:Op woensdag 21 september 2005 23:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja ik bedoel dat () of thuiskomen met een bos rozen (
)
Dan hoef ik niet eens te twijfelen hoor!
Paintquote:Op woensdag 21 september 2005 23:56 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb idd eens ergens een pantercovered car gezienquote:
Nee Sandra doet de was.. dus dat duurt nog wat langer.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan krijg je hem volgende maand pas terug ofzo van Ali?
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik had 1 oma waar ik een hele speciale band mee had. Die mis ik elke dag nog. Ook na 5 jaar.
Ze is overleden aan een hersen tumor. Ze herkende op een gegeven moment haar eigen dochter niet eens. Niemand herkende ze meer. ZE heeft zelfs het ziekenhuis personeel geroepen om mijn moeder ( haar dochter ) te laten verweideren omdat ze haar niet kende. Mij heeft ze altijd herkend. Wanneer dan ook hoe dan ook.
Ik mis haar nog elke dag
En mijn andere oma. Ja leuk mens maar niks speciaals. Zo gelovig als de pest. En dan die familie feestjes er bij DRAMA
* Sjoewe gaat z'n oma's maar een dikke knuffel geven volgende keer.quote:
Moet je op een gegeven moment achter je eigen trui aanrennenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee Sandra doet de was.. dus dat duurt nog wat langer.
Liefde is...bij elkaar spyware deletenquote:
Werkte hij op de veiling ofzo?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kreeg 'vroegah' elke week een bosje rozen van mijn vader!
Mijn ene oma was erg outgoing en vrijdenkend voor haar generatie, maar kreeg al vroeg een hersenbloeding, de 2 jaar erna bijna compleet verlamd en kon niets meer. Kan haar dus alleen met slangetjes in mn koppie herinneren over het algemeen.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik had 1 oma waar ik een hele speciale band mee had. Die mis ik elke dag nog. Ook na 5 jaar.
Ze is overleden aan een hersen tumor. Ze herkende op een gegeven moment haar eigen dochter niet eens. Niemand herkende ze meer. ZE heeft zelfs het ziekenhuis personeel geroepen om mijn moeder ( haar dochter ) te laten verweideren omdat ze haar niet kende. Mij heeft ze altijd herkend. Wanneer dan ook hoe dan ook.
Ik mis haar nog elke dag
En mijn andere oma. Ja leuk mens maar niks speciaals. Zo gelovig als de pest. En dan die familie feestjes er bij DRAMA
Liefde is, hem jouw pc laten verneuken.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Liefde is...bij elkaar spyware deleten
Nee, mijn vader is huisman. Puh.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Werkte hij op de veiling ofzo?
je hebt eindelijk eens een keer gelijkquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
Stiekemerd
2500 en een foto met jou erbij
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:56 schreef Mukie het volgende:
[..]
Verkamezeunenquote:Op donderdag 22 september 2005 00:02 schreef ijsmeis het volgende:
Damn!
Poezebeest heeft gewoon 10 minuten aan mijn deur staan krabben en gaf het nog niet op.
Nu ligt ie mijn bed te verkamekoezelen!
Joh.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, mijn vader is huisman. Puh.
En dan de volgende dag de image terugschrijven zodat ze het nog een keer kan doenquote:Op donderdag 22 september 2005 00:03 schreef Mukie het volgende:
[..]
Liefde is, hem jouw pc laten verneuken.
Nee, als het te lang duurt brengen we een stapel was naar mn moederquote:Op donderdag 22 september 2005 00:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Moet je op een gegeven moment achter je eigen trui aanrennen.
Werd tijd ehquote:Op donderdag 22 september 2005 00:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je hebt eindelijk eens een keer gelijk![]()
[..]
ik heet niet iteejerquote:Op donderdag 22 september 2005 00:03 schreef Sjoewe het volgende:
Mukie kan je met je 1337 skillz niet wat doen aan de traagheid van deze alleraardigste digitale ontmoetingsplek?
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En dan de volgende dag de image terugschrijven zodat ze het nog een keer kan doen
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nietus.
Mukie zei iets over je golfje. Niet ik.
is doodquote:Op donderdag 22 september 2005 00:05 schreef hermandeperman het volgende:
http://dating.fok.nl is ook al zo traag
Ik heb al een golf gehadquote:Op donderdag 22 september 2005 00:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je hebt eindelijk eens een keer gelijk![]()
[..]
[..]
![]()
je bent de golf niet meer waard![]()
![]()
Mijn oprechte spijtbetuiging uwe grote pixelheidquote:
sommige mensen in onze familie zijn jaloers op mijn ouders heb ik soms het idee.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:02 schreef Mukie het volgende:
Als ik kijk naar de rest van mijn familie: koelbloedige kille kakkers met een enorm ego
Ik heb eigenlijk liever ook niet dat ie op mijn bed slaapt.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:06 schreef Sjoewe het volgende:
Mijn kat mag lekker beneden slapen, anders gaat ze op m'n neus en vingers jagen snachts
likje terugquote:Op donderdag 22 september 2005 00:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhw !
Nou kusje dan?.
Ik heb alleen ooit rozen gehad van mn pa met het behalen van mn diploma op de middelbare school.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kreeg 'vroegah' elke week een bosje rozen van mijn vader!
een vrouw met verstand van auto'squote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mijn oprechte spijtbetuiging uwe grote pixelheid![]()
Eerder dit:quote:Op donderdag 22 september 2005 00:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
een vrouw met verstand van auto's![]()
[afbeelding]
Zo worden mn zusje en ik dus behandeldquote:Op donderdag 22 september 2005 00:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
sommige mensen in onze familie zijn jaloers op mijn ouders heb ik soms het idee.
En mijn andere tante heeft een zoon die niet 100% is. Kan niet praten, je kan geen contakt met hem krijgen of bijna niet. Leet totaal in zijn eigen wereld. Een mogol dus om het plat te zeggen. En daar zijn sommige mensen bang voor. Ik heb er zelf geen enkel probleem mee
En ag ja dan is je familie al snel over de kop
idd wel een beetjequote:
Kloptquote:Op donderdag 22 september 2005 00:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
idd wel een beetje![]()
beetje eeuh eeuh.....sjonnie achtig![]()
Slaap lekker meissiequote:Op donderdag 22 september 2005 00:13 schreef ijsmeis het volgende:
ahhhh. Nu moet ie knuffelen
!!
Ik ga denk ik maar met het poezebeest in bed liggen.
Auw en behoorlijk knap dat hem dat is gelukt btwquote:
Klopt niet. 3 dode pixels verdeeld over het scherm is GEEN DOA. Pas van af 5 defecte pixels.quote:
waarom waarom.......quote:
Heb een rare familie, maar wel lief hoor, somsquote:Op donderdag 22 september 2005 00:17 schreef Sjoewe het volgende:
Tjemig
Gelukkig is het bij mij in de familie omgekeerd, hoe gekker hoe beter
Al hebben al mn vette punkneven en nichten nu opeens allemaal wel 2.4 kinderen en een volvo, maar wel lachen met mn nichtje van 30 met de baby op schoot praten over hoe je nu het beste je hanenkam omhoog kon zetten
Euj dit was een google image voorbeeld hequote:Op donderdag 22 september 2005 00:17 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
waarom waarom.......![]()
dat doe je een golf toch niet aan![]()
Hoe vaker je het zegt hoe minder ik het begin te gelovenquote:Op donderdag 22 september 2005 00:22 schreef ook_gek het volgende:
ik heb toch al schijt aan alles dus familie doet me weinig
heb ik schijt aan of je me wel of niet gelooftquote:Op donderdag 22 september 2005 00:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe vaker je het zegt hoe minder ik het begin te geloven
oooooooooooooh dan heb ik niets gezegdquote:Op donderdag 22 september 2005 00:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
Euj dit was een google image voorbeeld he![]()
Golfje 3 met 1.8 motor drin.
Had alleen leuke velgjes, uitlaatje etc...
Subtiel aanpassen is hier de key.![]()
De volgende ochtend:quote:
Daar heb ik een betere vanquote:Op donderdag 22 september 2005 00:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De volgende ochtend:
[afbeelding]
VINK .:: Nog 1 kleintje dan ::.[externe speler] zegt:quote:Op donderdag 22 september 2005 00:28 schreef hermandeperman het volgende:
Sjessis Vink, is u verbrand?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:28 schreef hermandeperman het volgende:
Sjessis Vink, is u verbrand?
[afbeelding]
quote:Sjoewe ][ zegt:
oei oei
Sjoewe ][ zegt:
jong vinkie btw
VINK .:: Nog 1 kleintje dan ::.[externe speler] zegt:
1 maand geleden?
Sjoewe ][ zegt: