Jee meid........das heftig!quote:Op donderdag 22 september 2005 00:06 schreef thaleia het volgende:
Hallo, ik ben niet meer jarig
Was best leuk vandaag, eerst een doodgewone werkdag maar 's avonds wel leuk met vrienden en drank e.d. Maar was getuige van een heftige aanrijding en nu vraag ik me af of die man tegen wie ik zat te zeggen "de dokter komt eraan" het heeft gehaald.
Kan wel janken
Ik ga maar slapen.
Damn, dat klinkt niet goedquote:Op donderdag 22 september 2005 00:06 schreef thaleia het volgende:
Hallo, ik ben niet meer jarig
Was best leuk vandaag, eerst een doodgewone werkdag maar 's avonds wel leuk met vrienden en drank e.d. Maar was getuige van een heftige aanrijding en nu vraag ik me af of die man tegen wie ik zat te zeggen "de dokter komt eraan" het heeft gehaald.
Kan wel janken
Ik ga maar slapen.
Muuk, hoe lief ben jij ook weer ?quote:
Als het goed is, krijg je die informatie niet eens. Ik hoorde eens een verhaal van een verpleegster die bij een motorongeluk door toeval als eerste aanwezig was en 'mentaal had geassisteerd', om het zo te zeggen. De motorrijder was vervoerd naar het ziekenhuis waar zij zelf werkte, maar zelfs zij kreeg geen enkele informatie over zijn toestand. Ziekenhuizen mogen niet zomaar informatie geven aan derden. Dat is voor jou op dit moment nogal 'onbevredigend', maar het is wel de enig juiste weg voor hen om te bewandelen.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:26 schreef thaleia het volgende:
Om nou helemaal zo'n ziekenhuis te gaan bellen terwijl ik niet eens familie oid ben gaat ook weer zo ver
Volgende keer iets eerder gaanquote:Op donderdag 22 september 2005 07:07 schreef Ynske het volgende:
Yns opent haar oogjes....
half 1 tot 7 is toch echt nog te kort.... maar ze moeter uit
ik kon mijn bezoek toch niet om 8 uur naar bed sturenquote:Op donderdag 22 september 2005 07:30 schreef webspider het volgende:
[..]
Volgende keer iets eerder gaanen je komt er fit weer uit !
![]()
En mogguh iedereen![]()
Nou, ik heb dus niks gedaan want ik kon niks. Er liepen vrij veel mensen in de buurt omdat er een hardloopwedstrijd was geweest, anderen hadden gelukkig wel een telefoon bij zich dus belden 112, elk van de betrokkenen van het ongeval had wel drie mensen om zich heen (die allemaal niet echt wat konden doen) en het enige wat ik heb gedaan is tegen iemand die het volgens mij al totaal niet meer meekreeg zeggen dat de dokter eraan komt. En toen kwam er een vrouw met een kussentje en die ontfermde zich samen met nog iemand over die man en toen zijn wij ook maar gewoon doorgelopen, nadat we eerst een paar minuten stonden te aarzelen of er nog iets was wat we konden doen. Als je dan toch niets staat te doen kun je maar beter niet in de weg staanquote:Op donderdag 22 september 2005 02:08 schreef broer het volgende:
Jezus, thaleia... Dat is wel heftig. Knap dat je iets hebt gedaan. Veel mensen waren erbij weggelopen.
Jammer dat je Pheno over slaatquote:Op donderdag 22 september 2005 08:53 schreef Una_Piedra het volgende:
Goedenmorgen mederelatielozen
leuk scrabblewoord![]()
Is die 'kanarie' al wakker dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 08:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jammer dat je Pheno over slaat![]()
Wat zeg je Yns? Ga je vanavond mee stappen?quote:Op donderdag 22 september 2005 09:01 schreef Ynske het volgende:
[fluister-kraakstem]
moggeh Una![]()
[/fluister-kraakstem]
quote:Op donderdag 22 september 2005 09:06 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Wat zeg je Yns? Ga je vanavond mee stappen?![]()
Jammer, dat je met handen en voeten je wel uitstekend kunt uiten...quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 09:09 schreef foksuk1981 het volgende:
mogguh
quote:Op donderdag 22 september 2005 09:10 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Jammer, dat je met handen en voeten je wel uitstekend kunt uiten...![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 09:09 schreef foksuk1981 het volgende:
mogguh
Op mijn werk zal het wel een drukke hectische dag worden.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:23 schreef foksuk1981 het volgende:
dit beloofd een rustig dagje te worden op mn werk......
het is stil met de email.... en ik loop goed op schema met mn werkzaamheden.
mogguh Una en Ynske
Komen we nu in het Guiness book?quote:
-grin-quote:Op donderdag 22 september 2005 09:26 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Op mijn werk zal het wel een drukke hectische dag worden.
Ik lees mijn email niet... en maak geen gebruik van schema's op vrije dagen!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |