De logo rechts onderquote:Op maandag 26 september 2005 18:17 schreef Tomasso het volgende:
[[url=http://img125.imageshack.us/img125/8810/sonypngd4il9wy.th.png]afbeelding][/URL]
Nou ja, ik had hem al eerder gezien... en het berust inderdaad op de waarheid.quote:Op maandag 26 september 2005 18:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Haal de aanhalingtekens maar weg, dit is echt een grappig plaatje!
Die is echt grappigquote:Op maandag 26 september 2005 18:17 schreef Tomasso het volgende:
[[url=http://img125.imageshack.us/img125/8810/sonypngd4il9wy.th.png]afbeelding][/URL]
quote:Op maandag 26 september 2005 18:17 schreef Tomasso het volgende:
[[url=http://img125.imageshack.us/img125/8810/sonypngd4il9wy.th.png]afbeelding][/URL]
Welkom in mijn leven. Ninty wordt niet gerespecteerd in mijn klasquote:Op maandag 26 september 2005 20:34 schreef Oksel het volgende:
Iedereen op school lacht mij uit omdat ze PS3 gaan kopen..
Bij ons niet! Bij mij in de klas zitten 4 cube owners, en 0 ps2 bezitters! Nu zijn het gelukkig geen nerds ofzo, maar ook geen scooterkneuzenquote:Op maandag 26 september 2005 20:34 schreef Oksel het volgende:
Iedereen op school lacht mij uit omdat ze PS3 gaan kopen..
(Zijn ook 17 jarige scooterkneusjes..)
Nodig ze een keertje uit om resi 4 te gaan spelenquote:Op maandag 26 september 2005 20:34 schreef Oksel het volgende:
Iedereen op school lacht mij uit omdat ze PS3 gaan kopen..
(Zijn ook 17 jarige scooterkneusjes..)
Ja maar wat begin je met 2 Nintendo fans tegen een horde nog gamers/ PS2 gamers/ Xbox gamerquote:Op maandag 26 september 2005 21:02 schreef Ruzbeh het volgende:Welke systeem je hebt en welke games je hebt en wat jij leuk vindt gaat natuurlijk niemand aan. Als ze zeggen dat het voor paupers zijn ofzo zijn het zelf paupers.
Je pakt je revo controller en fragged ze binnen een paar seconden. Hun hebben geen kans aangezien ze nog met hun slome analoge stick moeten bewegen.quote:Op maandag 26 september 2005 21:04 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ja maar wat begin je met 2 Nintendo fans tegen een horde nog gamers/ PS2 gamers/ Xbox gamer
quote:Op maandag 26 september 2005 18:17 schreef Tomasso het volgende:
[[url=http://img125.imageshack.us/img125/8810/sonypngd4il9wy.th.png]afbeelding][/URL]
(beetje laat)quote:Op maandag 26 september 2005 16:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
Omdat veel nintendo fanboys ervan houden Xbox en PS fanboys uit te schelden voor graphics hoer.
waren die lampjes niet (ook) ergens anders voor, iets dat hoe-heet-ie-ook-weer nog even geheim wilde houden?quote:Op maandag 26 september 2005 22:28 schreef Cerbie het volgende:
[..]![]()
Alleen moeten er twee lampjes op, willen er nog twee mensen meedoen dan moeten ze maar multitaps onder die afstandsbedieningen proppen
DS is niet echt populair hier, maarja, ik neem hem wel weer eens mee als er wat nieuwe games zijn (volgende week dus). Meestal als je ze even laat spelen blijkt het toch wel leuk te zijnquote:Op maandag 26 september 2005 20:58 schreef King_of_cubes het volgende:
Je moet bij mij in de klas ook niet zeggen dat je een DS hebt, PSP is immers de bom.
Die gun is concept art en niet van Nintendo, helaas... het lijkt me sterk dat Nintendo dit op de markt brengt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:37 schreef D.A.A.F. het volgende:
ontopic: die gun is echt vet! ik zie alweer een briljant RE deel met zon shotgun in de hoofdrol. Extra forcefeedback built in zodat je de terugklap voelt bij ieder schot ..
Ander ding: hoeveel van jullie heeft /gaat kopen straks een HDTV om alles op te spelen? Mijn tv is aan vervanging toe, dus dat komt mooi uit, maar ik zie dat veel mensen lopen te zeuren om de specs, maar bijvoorbeeld toch geen hdtv of dolby set hebben.
Kijk eens bij mediamarkt, dan weet je meteen hoeveel mensen een HDTV gaan kopenquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:37 schreef D.A.A.F. het volgende:
Ander ding: hoeveel van jullie heeft /gaat kopen straks een HDTV om alles op te spelen? Mijn tv is aan vervanging toe, dus dat komt mooi uit, maar ik zie dat veel mensen lopen te zeuren om de specs, maar bijvoorbeeld toch geen hdtv of dolby set hebben.
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:03 schreef Cheiron het volgende:
Ik heb zelf momenteel een hdtv (720) compatible tv van Samsung. Alleen nu ik aan het verhuizen ben vind ik hem toch wat klein. Maar grote HDTV's zijn zo duuuur...
Verder hoeft die pistool-controller van mij echt niet voor FPS'en trouwens.
Is ook niet voor FPS, is voor Gun Games (duckhunt)quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:03 schreef Cheiron het volgende:
Verder hoeft die pistool-controller van mij echt niet voor FPS'en trouwens.
I blijf ook wachten dat het allemaal wat betaalbaarder (en gangbaarder) wordt. Wat heb je aan HDTV als er geen uitzending is die het op die manier uitstuurt?quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:28 schreef D.A.A.F. het volgende:
ach ik zag laatst bij de mediamarkt een hdtv plasma van sharp voor 2500 euro en eentje van philips voor 4000..
erg prijzig, maar prijzen dalen snel. Hopelijk zijn ze volgend jaar rond deze tijd toch al weer een stukkie goedkoper.
Het ging mij ook meer om discussie op te waaien over die fake-specs waarin staat of het nog niet zeker is of het hdtv ready is. Ik kan me voorstellen dat er aardig wat mensen zijn die een hdtv hebben en daardoor (maar) een xbox360 kopen, hoewel het meerendeel van de mensen die lopen te mopperen op het niet hebben van hdtv-ondersteuning volgens mij straks toch geen hdtv hebben.
Als ze een nieuwe Duckhunt uitbrengen voor de revolutionquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
IGN Artikel over Gun Games:
http://cube.ign.com/articles/653/653867p1.html
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat kan nog best leuk worden
quote:I have a friend who works for Camelot Software, and according to him, Revolution features 1 billion megabytes of embedded 1T-SRAM and its ATI-designed graphics chip runs both at 1.2 gigawatts and is simultaneously able to travel back to 1955 whenever it clocks speeds beyond 88 miles per hour. Spread the word!
mwoah, met de introductie van "digitale" tv (tv-home etc.) is 16:9 echt mogelijk, met analoge kabel niet, dus dat 16:9 tot nu toe uit bleef vind ik persoonlijk niet echt raar. Maar dan komt weer de echte nederlandse geest boven, mensen moeten betalen voor een decoder + kaartje, en dan hoeft het ineens niet zo erg meer.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
I blijf ook wachten dat het allemaal wat betaalbaarder (en gangbaarder) wordt. Wat heb je aan HDTV als er geen uitzending is die het op die manier uitstuurt?
Ik denk niet dat er heel veel mensen zo'n HDTV hebben, niet in Nederland iig. Het is net als breedbeeld, ik zie de ondersteuning door de omroepen niet echt goed zijn. De 16:9 doen ze iig niet aan
*proestquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:45 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Geen idee of het al is geweest maar,
[..]![]()
![]()
http://www.g4tv.com/videos/index.html?video_key=9520quote:Catch the full interview by tuning in to TOKYO GAME SHOW '05, premiering Tuesday, September 27 at 10pm ET / 7pm PT -- Exclusive US broadcast, only on G4.
Nog 4 dagen tot Oktoberton?quote:
wij ookquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:17 schreef Ruzbeh het volgende:
Al dat wachten.Ik word er schijtziek van.
Wel ontopic blijven Ruzbehquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Waar kan je trouwens een FOK poll maken.
quote:NEW YORK — The T-shirt in the crowd said it all: "Miyamoto is God."
More than 2,000 gamers lined up Sunday outside the Nintendo World store in Rockefeller Center to get an autograph and trade Nintendogs with Nintendo designer
Shigeru Miyamoto. Those who didn't equate the 51-year-old inventor of "Donkey Kong," "Mario Bros." and "Zelda" to a deity called him "the father of my generation," brought sketches of his face or showed their loyalty by wearing Mario hats, Power Gloves or full Link costumes.
Making his first public appearance in the U.S. since he began work for Nintendo in 1977, Miyamoto was welcomed like a rock star. He signed autographs on the second floor of the Nintendo store, a veritable museum showcasing every Nintendo system, oddities like a still-functioning Game Boy mangled from the first Gulf War, and playing cards created during Nintendo's pre-video-game history. When Miyamoto approached the store's second-floor windows, the throng below let out cheers of "Ma-ri-o!" and "Nin-ten-do!"
Miyamoto was clearly energized. "I'm very impressed that there are so many fans — not just in Japan, but here in America — that are fond of the work that I've done," he said through a translator. "I'm actually kind of embarrassed by it all."
After the signing, the jovial game designer sat down with MTV News to discuss Nintendo's past, present and future. As TVs in the store flashed footage of Nintendo's latest games, he explained just how close the wildly popular virtual pet game "Nintendogs" (see "If You Enjoy Picking Up Virtual Doggy Doo, You'll Love 'Nintendogs' ") came to being "Nintencats" and shared his thoughts on the company's next-gen system, the Revolution.
Some of the T-shirts in the Sunday crowd may have celebrated Miyamoto, but Miyamoto himself was wearing a shirt celebrating Super Mario's 20th "birthday," an event Nintendo celebrated earlier this month in Japan to commemorate the 1985 release of "Super Mario Bros." When asked why Luigi's birthday wasn't celebrated, Miyamoto searched the front of his shirt. "Is Luigi on the back of my T-shirt?" he asked his translator. He wasn't.
Miyamoto said he has a soft spot for Mario, partially because in 20 years no one on his Mario development team has ever quit.
The team gets a lot of credit from Miyamoto, who points out that even conceiving the character's name was a group effort. The character was initially called "Jump Man" when he made his debut as the player-controlled protagonist in 1981's "Donkey Kong." Nintendo had warehoused the first American copies of the "Donkey Kong" arcade game in New York. "Apparently the landlord of the warehouse in New York had a striking resemblance to the character that we had designed in Japan for the game," said Miyamoto. The New York-based Nintendo players took note. "They kept calling him Mario, and eventually we made that the formal name of the character."
Mario has gone far, but on Sunday, the big buzz game was "Nintendogs." Players with the game running on their Nintendo DS were able to unlock a hidden breed in the game, a Jack Russell, when they got within wireless range of Miyamoto's own DS.
Miyamoto acknowledged that his team had considered making the game about other animals. "The reason it ended up being a dog game is because about four years ago me and my family actually got our first dog," he said. The family's tri-color Shetland Sheepdog named Pikku sealed it, Miyamoto said, which isn't to say that "Nintendogs" doesn't contain any feline influence.
"We didn't actually create the game in terms of creating a cat portion of the game," he said. "But the funny thing is that the main programmer on the project is more of a cat person and we gradually found that there were some catlike elements being implemented in the game as well." He said that feline influence can be seen in the way the game's dogs play with toys and lick their paws.
So will there be a cat version? "It would be very easy for us to create a Nintencats game," he said. "Nintendo's philosophy is never to go the easy path; it's always to challenge ourselves and try to do something new."
One of the new things Miyamoto clearly is interested in is the controller for Nintendo's next home console, code-named the Revolution. Earlier this month, Nintendo President Satoru Iwata captured gamers' attention by revealing the device (see "Nintendo Revolution Controller Unveiled, And It's Revolutionary"). Shaped like a remote control, it will be armed with sensors that allow players to control onscreen action by moving the controller through the air.
"I've been heavily involved in the creation of the controller almost to the extent that I haven't had enough time to work on software itself," Miyamoto said.
He was quick to point out that Nintendo will offer an attachment for the controller that will allow it to take a shape more typical of current gaming devices. "There's no worry that this controller is going to leave behind everything you've known gaming to be."
But Miyamoto said that the controller was a natural result of 20 years of observing gamers at play. Since "Super Mario Bros.," he has seen gamers futilely tilting their controllers for that extra edge. With Revolution players will get it.
While the new setup may have been nice to have in the old days, Miyamoto's convinced that it is essential to appreciate today's deep, 3-D games, a genre he helped launch with the widely acclaimed "Super Mario 64" in 1996. "For a lot of people up until now, when they've tried playing 3-D games, they've had a hard time," he said. "They don't really understand how to control in a 3-D environment."
He suggested that the Revolution controller, responding to movement in three dimensions of a player's living room, can change that. "It becomes very easy to move and very natural and really intuitive," he said. "I think a lot more people are going to experience 3-D gaming the way it's meant to be."
Miyamoto was excited about Revolution, but not quite enough to spill the details about the system's games. When asked how the new controller might broaden Mario's horizons, he would only say, "We have a number of experiments in the works, including a lot ... where you're using motion to control Mario." As he spoke, he repeatedly flicked both hands in the air.
Having already accomplished so much in game design, Miyamoto said he hoped he could now help Nintendo use the Revolution to make gaming a true social phenomenon, something everyone of every age and gender feels comfortable doing.
But given the adulation he received on Sunday and the status he has received as an icon who some gamers esteem as highly as they do Mario and Donkey Kong, might he venture into one more frontier and literally get himself into video games? "That might be kind of funny," he said, entertaining the notion that he might be at home in the roster of Nintendo's all-star "Smash Bros." fighting series.
"Well, of course we are working on a new 'Smash Bros.' and we are planning on adding many new characters, so maybe I guess I can say there's a 1 percent chance of me being in the game."
That's enough hope for Sunday's Nintendo fans to cling to.
— Stephen Totilo
vreemd, vreemd mannetje...quote:Op woensdag 28 september 2005 10:59 schreef Ruzbeh het volgende:
Iwata bevestigt dat de Revolution de zwakste console van de alle drie worden.
Nu kunnen alle dromende fanboys eindelijk hun bek houden.
*dit wordt oorlog*...quote:Op woensdag 28 september 2005 10:59 schreef Ruzbeh het volgende:
Iwata bevestigt dat de Revolution de zwakste console van de alle drie worden.
Nu kunnen alle dromende fanboys eindelijk hun bek houden.
Jij bent ook maar een raar mannetje he?quote:Op woensdag 28 september 2005 10:59 schreef Ruzbeh het volgende:
Iwata bevestigt dat de Revolution de zwakste console van de alle drie worden.
Nu kunnen alle dromende fanboys eindelijk hun bek houden.
En jij bent?quote:Op woensdag 28 september 2005 10:59 schreef Ruzbeh het volgende:
Iwata bevestigt dat de Revolution de zwakste console van de alle drie worden.
Nu kunnen alle dromende fanboys eindelijk hun bek houden.
Forum nieuwsquote:Op woensdag 28 september 2005 11:42 schreef Ruzbeh het volgende:
Naslagwerk?
Het wordt bevestigt in de interview van G4.
http://new.ga-forum.com/showthread.php?t=64927
Ze kunnen natuurlijk wel zeggen dat de revolution geen hoge specs hoef te hebben omdat het over inovativiteit gaat in de controller, maar de console mag best wel mee komen kwa Specs, ook vooral omdat hij na de Xbox 360 uitkomt.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Overigens zit de kracht van de revo ook niet in de hardware specs, die zit in de controller en in de downloadoptiesBovendien zegt kracht ook niet alles want het schijnt zo te zijn dat een hoop developers de PS3 inruilen voor de 360 omdat de ontwikkelkosten voor de PS3 te hoog zijn.
Het moet niet teveel achterliggen nee, maar kijk naar het verschil tussen PS2 en Xbox. Zo'n verschil mag er best zitten tussen Revo en 360 wmb.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze kunnen natuurlijk wel zeggen dat de revolution geen hoge specs hoef te hebben omdat het over inovativiteit gaat in de controller, maar de console mag best wel mee komen kwa Specs, ook vooral omdat hij na de Xbox 360 uitkomt.
Overigens maakt het mij niet uit wat de specs zijn, maar ik denk dat er genoeg mensen zijn waarbij dat wel uitmaakt.....
Als dat zo is ben ik ruim tevredenquote:Op woensdag 28 september 2005 12:15 schreef Cheiron het volgende:
Ik begreep van 2 nieuwsberichten die op GOT gepost waren dat de Revolution in ieder geval de Unreal 3 engine aankan. Nou, dat is toch al best iets
Ik zal even zoeken:quote:Op woensdag 28 september 2005 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als dat zo is ben ik ruim tevreden![]()
Mijn eerste reactie was: drogredenering. Maar in 1 van de niterviews staat dat ze ALLEEN de Unreal 3 engine gaan gebruiken, en dat ze OOK voor de Revolution gaan developen. Het klinkt iig hoopvolquote:[message=24257171,noline]MetroidPrime schreef op maandag 26 september 2005 @ 16:31[/message]:
Gearbox heeft net aangekondigd dat ze spellen gaan ontwikkelen voor de Revolution. Tegelijkertijd hebben ze bij Gearbox aangekondigd dat al hun next-gen spellen gebruik zullen maken van de Unreal Engine 3. De Revolution is dus hoogstwaarschijnlijk krachtig genoeg om de Unreal Engine 3 te kunnen draaien.
eerst een huiliepost over 'nepspecs' en nu wel aannames doen over de 'matige' specs..quote:Op woensdag 28 september 2005 12:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Lijkt me wel mogelijk... 640x480 en dan geen anti-aliasing... moet wel lukken.
Vreemd mannetje ben jijquote:Op woensdag 28 september 2005 10:59 schreef Ruzbeh het volgende:
Iwata bevestigt dat de Revolution de zwakste console van de alle drie worden.
Nu kunnen alle dromende fanboys eindelijk hun bek houden.
Bron..quote:Op woensdag 28 september 2005 10:59 schreef Ruzbeh het volgende:
Iwata bevestigt dat de Revolution de zwakste console van de alle drie worden.
Nu kunnen alle dromende fanboys eindelijk hun bek houden.
Dat plaatsen zonder meteen een bron erbij te doen, dequote:Op woensdag 28 september 2005 13:52 schreef Ruzbeh het volgende:
???????
Ik kom alleen even melden dat Iwata bevestigt dat de Rev niet zo krachtig wordt als de concurrentie en dan zegt iedereen dat ik vreemd ben?
En dan ga je ook nog es ff buigen etc...quote:Op woensdag 28 september 2005 13:52 schreef Ruzbeh het volgende:
???????
Ik kom alleen even melden dat Iwata bevestigt dat de Rev niet zo krachtig wordt als de concurrentie en dan zegt iedereen dat ik vreemd ben?
link? En nog iets van hoe veel zwakker ofzo?quote:Op woensdag 28 september 2005 10:59 schreef Ruzbeh het volgende:
Iwata bevestigt dat de Revolution de zwakste console van de alle drie worden.
Nu kunnen alle dromende fanboys eindelijk hun bek houden.
* gelezen heeftquote:Op woensdag 28 september 2005 14:04 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Of je leest een paar replies verder.
Nee, als er op dat site een filmpje is met Iwata en gozer die 'm interviewd.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:06 schreef Tomasso het volgende:
En sinds wanneer geloof jij een site buiten Nintendo.com als het om de Revolution gaat? Wanneer het jou uitkomt
Dat zonder bron heb ik gecorrigeerd.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat plaatsen zonder meteen een bron erbij te doen, desmilie en het gebruik van het woord fanboy door jou zijn 3 zaken waarvan ik zeg: das gek
IMO is het niet erg, mensen die geen HDTV hebben merken er toch niks van? Dus wat maakt het uit.quote:
Sla ik toch iets hoger aan dan Ruzbehquote:Iwata heeft in een interview voor de zender G4 meer details gegeven over de strategie voor de Revolution. Grafisch zal de Revolution minder krachtig zijn dan de X360 en PS3, maar bezitters van een non-HD-TV toestel zullen geen verschil merken. Nintendo hoopt dat hardcore gamers de Revolution minstens als tweede systeem gaan kopen. Nintendo benaderd third-party developers zelfs met mogelijke gameplay concepten en methodes om bestaande franchises geschikt te maken voor de Revolution.
Je postte net pas dat je het verschil niet ziet als je geen HD-tv hebt. Daarvoor deed je het net overkomen alsof de Revolution GameBoy graphics zou krijgen. Beetje overdreven, maar het maakt het wel duidelijk.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:12 schreef Ruzbeh het volgende:
?
Daar staat ook gewoon dat de Revolution niet zo krachtig zal zijn als de X360 of PS3.
Kijk is naar de vorige pagina.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelfs MTV schrijft over Shigsy en de Revo: http://www.mtv.com/news/a(...)jhtml?headlines=true
Ja oke, maar ik zal me dan toch altijd een beetje underpowered voelenquote:Op woensdag 28 september 2005 14:08 schreef Ruzbeh het volgende:
IMO is het niet erg, mensen die geen HDTV hebben merken er toch niks van? Dus wat maakt het uit.Liever een goedkope console dan een krachtige console.
Hmm, never mindquote:Op woensdag 28 september 2005 14:29 schreef Xrenity het volgende:
[..]
En Tomasso, als je het verschil niet ziet zonder HD, dan dus wel mét HDtv. Dus wat doet jouw denken dat de Rev die functie krijgt?
Ik durf te wedden van niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik zal me dan toch altijd een beetje underpowered voelen
Hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:44 schreef Ruzbeh het volgende:
Hij zal in ieder geval effecienter aanvoelen van de PS3 of Xbox 360. En ik hou juist van efficiëntie.
Nou... dat de Rev met minder watt meer graphics kan produceren (meer calculaties ofzo). Dat moet wel, omdat het ding klein is en daarom minder warmte moet hebben enzo. Ennnn ook dat je de meeste graphics krijgt per dollar ofzo.quote:
Je kunt er best wat aardigs in stoppen ja, maar de hitte van dat aardigs moet ook afgevoerd wordenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:11 schreef Steeven het volgende:
De Rev. komt pas over een jaar uit niet? Dan zijn de hardware prijzen ook weer gedaald, kunnen ze er best wat aardigs instoppen en voor 200 dollar verkopen lijkt me. Ik denk zelf dat het verschil net zo groot wordt als deze generatie. Maar dan nog, ik doe het niet voor de graphics, daar heb ik een PC voor.
Omdat je ook nog eens 2 sensoren naast je tv moet zetten?quote:Op donderdag 29 september 2005 08:48 schreef Tware het volgende:
Ik vraag me af waarom dat kastje per se zo klein moet zijn. Dat is wel het allerlaatste waar ik op let bij het kopen van een console...
Eerder om iets veel dommers, design, terwijl 90% het toch achter een deurtje heeft staan gewoonlijk.quote:Op donderdag 29 september 2005 08:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat je ook nog eens 2 sensoren naast je tv moet zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |