abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30814172

Go fruitfucker!
pi_30815045
quote:
Op woensdag 21 september 2005 22:29 schreef Steeven het volgende:

[..]

Jij vindt het kul ja, ik heb anders meegemaakt toen ze met expansies en weet ik het wat begonnen tijdens de N64.
Ja feest, doet ieder bedrijf toch. Ik keek gister in de reclamefoldert van de e-plaza en zag ik de volgende artikelen:

'Sony PSP Mem Stick 512 Mb en 256Mb'...
Je krijgt bij zon PSP standaard 32Mb, wat reteweinig is en dan kun je zogenaamd 'speciale' PSP memsticks erbij kopen bij de e-plaza en bart smit... als je een niet-sony mem stick koopt op internet ben je stukken goedkoper uit...zitten ze alleen niet in een mooi PSP-doosje.

Niet dat ik Sony wil bashen, maar zo werkt het gewoon. Als jij een camera koopt, kan je ook nog los een geheugenkaart bestellen, een tasje en wat oplaadbare batt. .

Wat een boefjes al die bedrijven!...
pi_30815835
'Eurogamer helps put the debate to rest. All of those old games that Nintendo said will be available on Nintendo’s next-generation Revolution console are gonna cost gamers.

Nintendo isn’t announcing the details of how these older games would be priced, but a variety of schemes is likely. Some games might be bundled as freebies to entice sales of the console, some might be offered along with the purchase of a current-generation game, and so on.'

oftewel: gratis-gratis-echt gratis zal het niet worden. Toch hoop ik nog op zo'n punten systeem + een eventueel betaalsysteem. Een euro of 5 voor een SNES spelletje wil ik best betalen..
  donderdag 22 september 2005 @ 09:44:45 #64
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_30815890
misschien krijg je punten als je een spel koopt of bedoel je dat
Bernie en ik zijn tof.
pi_30816869
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:45 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Of Nintendo gaat verlies draaien voor het eerst. Lijkt me stug, aangezien dat nooit eerder gebeurt is, maar Iwata is veel meer bereid om geld uit te geven dan Yamauchi dat was.
Wat een onzin , Nintendo heeft bijna altijd verlies gedraaid op de consoles omdat zij een vergoeding kregen per cartridge en dus gewoon terugverdiende per verkocht spel (ook van third party). Dus dit zal niet voor het eerst zijn dat ze met een lage tot geen winstmarge inzetten. Zelf verwacht ik $249 dollar, in begin is hij altijd wat duurder zodat je snel een prijsverlaging kan doorvoeren.
  donderdag 22 september 2005 @ 11:57:17 #66
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30819307
quote:
Op donderdag 22 september 2005 10:24 schreef svenakin het volgende:

[..]

Wat een onzin , Nintendo heeft bijna altijd verlies gedraaid op de consoles omdat zij een vergoeding kregen per cartridge en dus gewoon terugverdiende per verkocht spel (ook van third party). Dus dit zal niet voor het eerst zijn dat ze met een lage tot geen winstmarge inzetten. Zelf verwacht ik $249 dollar, in begin is hij altijd wat duurder zodat je snel een prijsverlaging kan doorvoeren.
Volgens mij raak je in de war met Sony of Microsoft. Nintendo maakt altijd winst. De Gamecube verkoopt voor 99 dollar/euro en ze maken nog steeds winst per console.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_30821943
Echt niet waar, Nintendo roept wel altijd dat ze geen verlies draaien op hun consoles, maar dit is door alle grote analisten al naar het land der fabelen verwezen. google t maar op. T zal niet zo fors zijn als nu bij M$ het geval is, maar nintendo is zeker altijd zo te werk gegaan. Al zal het bij hun cartridgebased systemen meer zijn geweest omdat men toen een vaste bijdrage kreeg van iedere cartridge. Hoe dit nu met de GC zit durf ik niet te zeggen.

even een bron erbij gepakt en er zijn nog veel meer.: http://www.geek.com/news/geeknews/2002may/gam20020521011810.htm

We all knew it was coming, even if Nintendo didn't. The mega-company announced Monday that it will cut the price of the GameCube a mere US$50, undercutting its competition and making the console the cheapest current generation console on the market at $149.

The new price point for the GameCube means Nintendo is now breaking even on the systems

De enige bron die steeds roept dat ze geen verlies draaien is nintendo zelf, maar das logisch want ik zou ook niet zeggen dat ik verlies lijdt op een systeem.

[ Bericht 46% gewijzigd door svenakin op 22-09-2005 13:34:39 ]
pi_30823334
quote:
Op donderdag 22 september 2005 13:27 schreef svenakin het volgende:
De enige bron die steeds roept dat ze geen verlies draaien is nintendo zelf, maar das logisch want ik zou ook niet zeggen dat ik verlies lijdt op een systeem.
Die bron die jij geeft ook dus, die zei dat ze voor de prijsverlaging winst maakte op de console zelf en na de prijsverlaging kiet speelde. Nou kan je er zelf wel bijbedenken dat sindsdien de kosten van de gamecube eerder gedaalt zijn dan gestegen, dus dat ze inmiddels weer een lichte winst maken.
Nou beweer ik helemaal niet dat Nintendo écht winst maakt op zijn console, maar uit jouw bron blijkt iig niet het tegendeel.
pi_30823547
Nintendo
Houd van een lijntje.
pi_30824062
quote:
Op donderdag 22 september 2005 14:06 schreef YourMaster het volgende:

[..]

Die bron die jij geeft ook dus, die zei dat ze voor de prijsverlaging winst maakte op de console zelf en na de prijsverlaging kiet speelde. Nou kan je er zelf wel bijbedenken dat sindsdien de kosten van de gamecube eerder gedaalt zijn dan gestegen, dus dat ze inmiddels weer een lichte winst maken.
Nou beweer ik helemaal niet dat Nintendo écht winst maakt op zijn console, maar uit jouw bron blijkt iig niet het tegendeel.
Dit is een bron die ik snel opzocht en dus in 2002 aangaf dat toen al het breakevenpoint bereikt was. De verkoopprijs is sindsdien alleen gedaald en de productiekosten wellicht ook, maar niet zoveel. Ik heb daarom dez bron gekozen, maar er zijn er genoeg die bevestigen dat nintendo een licht verlies draait. Dat deze bron dat niet doe t heb je absoluut gelijk in.
  donderdag 22 september 2005 @ 14:45:23 #71
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30824683
Uit het PS3 topic:
quote:
Microsoft, who has struggled to secure a foothold in the Japanese market with the Xbox, is keen to do things differently in Japan with the Xbox 360. According to the survey however, only 5.8 percent said they were interested in the new Xbox console, compared to 29.1 percent who showed interest in buying the new Nintendo Revolution.
De Rev is nu al geliefd.
pi_30824831
30% in Japan, daar teken ik voor
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 22 september 2005 @ 14:51:59 #73
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30824897
quote:
Op donderdag 22 september 2005 14:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
30% in Japan, daar teken ik voor
Anders ik wel.
pi_30824935
quote:
De Vice President van Microsoft is erg te spreken over de manier waarop Nintendo onlangs de Tokyo Game Show naar zich toe trok door middel van de nieuwe controller. Hij verwacht volgend jaar meer van Nintendo dan van Sony.

Microsoft's Vice President Peter Moore heeft in een interview met Gameindustry.biz aangegeven dat hij onder de indruk was van de manier waarop Nintendo volgend jaar de manier van gamen op deze manier weet om te gooien. De interactiviteit van de nieuwe controller is een sprong waarbij men in een later stadium zal moeten zien of het echt gaat werken. Moore had in een eerder interview al aangegeven dat hij de PS3 van Sony niet zo speciaal vond. Cijfers in een machine zijn leuk om te zien, maar het totaalbeeld zal op den duur door bedrijven waar moeten worden gemaakt.

Moore gaf ook aan dat hij het goed vindt hoe Nintendo de gameindustrie weer weet te verlengen. Microsoft probeert dit ook met de Xbox360 door er een machine van te maken die meer in zich heeft dan alleen gaming. De manier waarop Nintendo games weet te ontwikkelen die simplistisch wegspelen, maar altijd een lange levensduur hebben, is de sleutel tot succes. Microsoft zoekt namelijk ook een manier om dit ooit aan het publiek te kunnen geven
  donderdag 22 september 2005 @ 14:58:09 #75
8369 speknek
Another day another slay
pi_30825080
quote:
Op donderdag 22 september 2005 14:53 schreef Radjesh het volgende:
.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 22 september 2005 @ 14:59:00 #76
8369 speknek
Another day another slay
pi_30825112
Dat betekent dus binnen een half jaar van het uitkomen van de revolution, dat er exacte kopieen voor de xbox360 en ps3 te vinden zijn. Alleen hebben die meer grafische kracht.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 22 september 2005 @ 14:59:56 #77
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30825140
quote:
Op donderdag 22 september 2005 14:59 schreef speknek het volgende:
Dat betekent dus binnen een half jaar van het uitkomen van de revolution, dat er exacte kopieen voor de xbox360 en ps3 te vinden zijn. Alleen hebben die meer grafische kracht.
Volgens Nintendo hebben ze de controller beveiligd dmv patenten.
pi_30825189
Oh ik dacht dat Nintendo maar een niche zou zijn?
Houd van een lijntje.
pi_30825237
er is zeker geen nieuws meer van die revolution
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  donderdag 22 september 2005 @ 15:04:11 #80
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30825274
quote:
Op donderdag 22 september 2005 15:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh ik dacht dat Nintendo maar een niche zou zijn?
Bill is verrast
  donderdag 22 september 2005 @ 15:04:21 #81
8369 speknek
Another day another slay
pi_30825278
quote:
Op donderdag 22 september 2005 14:59 schreef King_of_cubes het volgende:
Volgens Nintendo hebben ze de controller beveiligd dmv patenten.
bijna exacte kopieen dan.
Net zoals met de analoge stick. Niet meer door middel van licht (N64), maar door middel van een weerstandsmeter (PS2). Maar het doet precies hetzelfde.
pi_30826199
quote:

[..]

aha, microsoft aan het slijmen om patenten te kopen..
  donderdag 22 september 2005 @ 15:36:24 #83
65330 Ruzbeh
pi_30826268
quote:

[..]

Dat valt echt hardstikke mee. Peter Moore zei alleen "kudos" voor een goede "attempt" (poging). tot innoveren. Dus hardstikke onder de indruk is complete larriekoek. Als je zelfs eens de artikel leest... Gewoon een beetje PR bullshit.
quote:
Op donderdag 22 september 2005 15:04 schreef speknek het volgende:

[..]

bijna exacte kopieen dan.
Net zoals met de analoge stick. Niet meer door middel van licht (N64), maar door middel van een weerstandsmeter (PS2). Maar het doet precies hetzelfde.
Als ze hetzelfde willen moeten ze ook gewoon in de vorm van een afstandsbediening zijn. Want dat is het briljante aan de nieuwe controller van Nintendo. Ik denk persoonlijk dat ze dat niet willen en alleen de gyroscopische dingen pakken en de vorm van de controller makkelijk behouden (dat zou een grote fout zijn maar beter dan niks).
pi_30828354
quote:
Op donderdag 22 september 2005 15:03 schreef RaymanNL het volgende:
er is zeker geen nieuws meer van die revolution
Zo zit ik ook altijd als ik thuis kom
pi_30829973
Ik moet eerst nog maar eens zien hoe dat ding speelt.
pi_30835401
quote:
Op donderdag 22 september 2005 09:42 schreef D.A.A.F. het volgende:
'Eurogamer helps put the debate to rest. All of those old games that Nintendo said will be available on Nintendo’s next-generation Revolution console are gonna cost gamers.

Nintendo isn’t announcing the details of how these older games would be priced, but a variety of schemes is likely. Some games might be bundled as freebies to entice sales of the console, some might be offered along with the purchase of a current-generation game, and so on.'

oftewel: gratis-gratis-echt gratis zal het niet worden. Toch hoop ik nog op zo'n punten systeem + een eventueel betaalsysteem. Een euro of 5 voor een SNES spelletje wil ik best betalen..
5 euro . Als Nintendo de zoveelste Mario ReReReRe-release nog durft te verkopen voor een euro of 20-30, denk ik niet dat we lekker goedkoop af zullen zijn. Hell, ik heb onlangs nog 20 euro voor de NES Classic Castlevania betaald voor de GBA.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  donderdag 22 september 2005 @ 20:34:46 #87
8369 speknek
Another day another slay
pi_30835714
quote:
Op donderdag 22 september 2005 20:27 schreef Steeven het volgende:
5 euro . Als Nintendo de zoveelste Mario ReReReRe-release nog durft te verkopen voor een euro of 20-30, denk ik niet dat we lekker goedkoop af zullen zijn. Hell, ik heb onlangs nog 20 euro voor de NES Classic Castlevania betaald voor de GBA.
Da's dan ook niet slim .
Op zich scheelt het wel dat ze geen dure cartridges/boekjes/doosjes meer hoeven te fabriceren. Dus ik verwacht wel dat het nu een stuk goedkoper kan zijn. Aan de andere kant zullen ze de kosten voor het online netwerk ook wel op deze manier terug willen verdienen.
pi_30836049
quote:
Op donderdag 22 september 2005 20:34 schreef speknek het volgende:

[..]

Da's dan ook niet slim .
Op zich scheelt het wel dat ze geen dure cartridges/boekjes/doosjes meer hoeven te fabriceren. Dus ik verwacht wel dat het nu een stuk goedkoper kan zijn. Aan de andere kant zullen ze de kosten voor het online netwerk ook wel op deze manier terug willen verdienen.
Wel slim, geniaal spelletje met nostalgische gevoelens . Toch is het wel jammer dat er geen doosje en boekje bij de games zit straks. Maar ja, als ik maar Crono Trigger kan spelen .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  donderdag 22 september 2005 @ 20:51:05 #89
65330 Ruzbeh
pi_30836443
quote:
Op donderdag 22 september 2005 20:27 schreef Steeven het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet, die spellen zijn 20 euro omdat de rest van de GBA games rond 45 euro zijn, dus daarom moet het gewoon hoog blijven. Het kan dus lekker duur worden terwijl het in de oog van de consument vrij goedkoop lijkt.
  donderdag 22 september 2005 @ 20:59:35 #90
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_30836806
quote:
Op donderdag 22 september 2005 20:51 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet, die spellen zijn 20 euro omdat de rest van de GBA games rond 45 euro zijn, dus daarom moet het gewoon hoog blijven. Het kan dus lekker duur worden terwijl het in de oog van de consument vrij goedkoop lijkt.
dan zal het wel 30 euro worden aangezien de prijs voor revo games wel bij de 60 euro zal liggen
Bernie en ik zijn tof.
pi_30836857
quote:
Op donderdag 22 september 2005 20:51 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Hoop doet leven zeg ik maar . Zet die roze bril af kerel.
  donderdag 22 september 2005 @ 21:47:00 #92
65330 Ruzbeh
pi_30838906
quote:
Op donderdag 22 september 2005 21:00 schreef Steeven het volgende:

[..]

Hoop doet leven zeg ik maar . Zet die roze bril af kerel.
't Is toch een goed argument?

Als consumenten zien dat je een SNES spel voor 30 euro kan kopen haken ze af, want ze zijn zo oud, ze weten wel dat je 'm tweedehands kan halen voor een euro ofzo. Die NES classics en SNES ports kunnen zo duur zijn omdat het: a) portable is, b) omdat ze in een nieuw jasje zitten en zich voor kunnen doen als GBA titels (dus kunnen ze zo hoog zijn als 20 euro), c) ze zijn aangepast en hebben wat extra content en d) ze zitten in een doosje, hebben een handleiding, verzending van Nintendo naar winkel, allemaal kosten dus. Bij de Revolution download gebeuren geldt dit allemaal niet.

Maar goed. Als ze zo megaduur worden op de Revolution, gaan ze toch wel omlaag als Nintendo ziet dat ze amper verkopen (niemand en dan ook niemand gaat een SNES spel kopen voor 30 euro als je voor een klein beetje meer een hele Rev spel kan halen).
pi_30839638
quote:
Op donderdag 22 september 2005 21:47 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

't Is toch een goed argument?

Als consumenten zien dat je een SNES spel voor 30 euro kan kopen haken ze af, want ze zijn zo oud, ze weten wel dat je 'm tweedehands kan halen voor een euro ofzo. Die NES classics en SNES ports kunnen zo duur zijn omdat het: a) portable is, b) omdat ze in een nieuw jasje zitten en zich voor kunnen doen als GBA titels (dus kunnen ze zo hoog zijn als 20 euro), c) ze zijn aangepast en hebben wat extra content en d) ze zitten in een doosje, hebben een handleiding, verzending van Nintendo naar winkel, allemaal kosten dus. Bij de Revolution download gebeuren geldt dit allemaal niet.

Maar goed. Als ze zo megaduur worden op de Revolution, gaan ze toch wel omlaag als Nintendo ziet dat ze amper verkopen (niemand en dan ook niemand gaat een SNES spel kopen voor 30 euro als je voor een klein beetje meer een hele Rev spel kan halen).
Oh nee? Games als Lufia, Secret of Mana en Crono Trigger gaan op Ebay voor 40-80 euro over de virtuele toonbank, daar hoeft dan nog niet eens een doosje of boekje bij te zitten. Waarom zou Square hier geen slaatje uit slaan en Crono Trigger voor 20-25 euro verkopen? Nintendo is wat dat betreft ook nooit goedkoop geweest met games. Tel daarbij op dat we in de Benelux altijd genaaid worden met hogere prijzen, en naar mijn mening kun je dan ook zeker prijzen vanaf 10 euro verwachten.
  donderdag 22 september 2005 @ 23:35:56 #94
65330 Ruzbeh
pi_30842959

We zullen zien.
pi_30843860
Ah ik wacht gewoon af tot het gekraakt wordt denk ik
En zolang Perfect Dark maar in de downloadservice zit, vind ik alles best
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  vrijdag 23 september 2005 @ 00:03:20 #96
65330 Ruzbeh
pi_30843920
Waarom ga je nou wachten tot het gekraakt wordt ofzo? Anders download je toch gewoon nu de roms en speel je ze op de PC (moet je even je PC aansluiten op je TV).
  vrijdag 23 september 2005 @ 01:21:37 #97
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30846370
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 00:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Waarom ga je nou wachten tot het gekraakt wordt ofzo? Anders download je toch gewoon nu de roms en speel je ze op de PC (moet je even je PC aansluiten op je TV).
HEY DAAR HEBBEN WE HET HIER NIET OVER

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_30849125
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 00:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Foei
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_30849844
ROMS zijn sfeerloos.
  vrijdag 23 september 2005 @ 09:32:52 #100
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30849906
Hij zegt ook niet dat ROMS goed zijn, hij zegt alleen dat een gekraakte Revo hetzelfde effect heeft als ROMS
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_30851768
Daarom verwacht ik ook niet dat die spellen al te prijzig worden. Ze hoeven nu niet gedistribueerd te worden, er zitten geen tussenpartijen tussen, belasting hoeft ook niet betaald te worden. Geen boekjes, hoesjes, cartridges niks. Alleen het spel. En als een bedrijf als nintendo dan nog niet door heeft dat men deze toch wel gratis (illegaal) kan downloaden, is hun 'ultimate backwards compatibility' niet erg briljant. De mensen die toendertijd de spelletjes gespeeld hebben zullen nu ook wel weten dat er ROMS zijn om hun klassiekers opnieuw te spelen. Alleen de massa die dat niet weet, kunnen ze daarmee paaien. Kleuters tussen de 12 en de 18 zijn toch vaak graphics-whores, want waarom zou je een lame old mario spelen als je buurjongen fifa 2008 heeft. Zodra ze er teveel geld voor vragen is het voor de massa niet meer interessant en echte fans zulllen ook hun geld besparen door een tweedehands cartridge te kopen, danwel illegaal een rommetje te donwloaden..

*speelt eindelijk weer zijn chrono trigger op de PDA, werkt perfect..*
  vrijdag 23 september 2005 @ 13:13:36 #102
65330 Ruzbeh
pi_30855685
http://new.ga-forum.com/showthread.php?p=1977888

Korte interview van G4 met Iwata die de controller vasthoudt. Echt mooi.
pi_30855983
Nou, ik vind de rev controller er nou niet mooi of indrukwekkend uitzien. Ook niet in Miyamoto's handen.
pi_30855985

klein ding eigenlijk!
Scheren is voor schapen!
  vrijdag 23 september 2005 @ 13:36:44 #105
65330 Ruzbeh
pi_30856347
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 13:25 schreef YourMaster het volgende:
Nou, ik vind de rev controller er nou niet mooi of indrukwekkend uitzien. Ook niet in Miyamoto's handen.
Nou, de ding heeft een mooi glans, maar dat zie je daar dus weer niet. Hier weer wel.

Bij de linkerste en rechterste zie je dat goed.
pi_30856353
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 13:13 schreef Ruzbeh het volgende:

Wat een mooi ding
quote:
Randy Pitchford, de president van Gearbox, zegt de Nintendo Revolution een 'interessant' apparaat te vinden om voor te ontwikkelen. Men kijkt er naar uit om te ontwikkelen voor de machine. Men heeft bij Gearbox ideeën in gedachten die goed inspringen op de mogelijkheden die de Revolution bied.

The Nintendo Revolution controller was shown at the Tokyo Game Show... it's quite obvious that Nintendo is destined to be as innovative as possible again. What do you, as a professional game-designer, think about the controller and the Revolution itself? And... would Gearbox be interested in developing games for the Nintendo Revolution?

Randy Pitchford: I think the Revolution is an interesting device and I look forward to the challenge of making games for it. There are a few ideas I've nurtured over the years that I think would be very appropriate for the interface options the Revolution provides.

Gearbox is de ontwikkelaar die we kennen achter de Brothers in Arms-serie. Momenteel legt Gearbox de laatste hand aan Brothers in Arms: Earned in Blood. - Lauran Beers
Hoppelijk een oorlog shooter
pi_30856596
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 13:13 schreef Ruzbeh het volgende:

Mooi dingetje
  vrijdag 23 september 2005 @ 14:00:09 #108
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30856870
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 13:36 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Wat een mooi ding
[..]

Hoppelijk een oorlog shooter
Hopelijk geen brothers in arms
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_30856910
Ik wil nog een mario voor de gamecube en niet pas als de revolution er is

Komt er ook net als bij de gamecube een extra kit of iets dergelijks zodat je ook de gameboy, gameboy advance e.d. games kan spelen? Ik speel ze nu via de gamecube en als nintendo dat nu ook even inbouwd heb je een nog betere console.

Waarom zou je er niet gameboy games op kunnen spelen en wel gamecube games? Dat is toch vreemd? De gamecube kan het namelijk wel?!
  vrijdag 23 september 2005 @ 14:05:07 #110
65330 Ruzbeh
pi_30856956
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 14:02 schreef harlingen het volgende:
Komt er ook net als bij de gamecube een extra kit of iets dergelijks zodat je ook de gameboy, gameboy advance e.d. games kan spelen? Ik speel ze nu via de gamecube en als nintendo dat nu ook even inbouwd heb je een nog betere console.

Waarom zou je er niet gameboy games op kunnen spelen en wel gamecube games? Dat is toch vreemd? De gamecube kan het namelijk wel?!
Wie weet doet Nintendo dat. Er is geen expansion port op de Revolution zoals op de Gamecube, maar je hebt wel USB 2.0.
  vrijdag 23 september 2005 @ 14:06:02 #111
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30856971
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 14:02 schreef harlingen het volgende:
Ik wil nog een mario voor de gamecube en niet pas als de revolution er is

Met de revolution kun je NES, SNES & N64 spellen downloaden. Gamecube games zijn ook te spelen. Dat lijkt me meer dan genoeg
pi_30856977
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 13:36 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Nou, de ding heeft een mooi glans, maar dat zie je daar dus weer niet. Hier weer wel.

[afbeelding]

Bij de linkerste en rechterste zie je dat goed.
1. Ben niet zo'n fan van glimmend plastic
2. Denk dat je in zo'n filmpje beter kan zien hoe ie er uit ziet, dan bij zo'n reclame-foto.
  vrijdag 23 september 2005 @ 14:10:00 #113
65330 Ruzbeh
pi_30857061
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 14:06 schreef YourMaster het volgende:

[..]

1. Ben niet zo'n fan van glimmend plastic
2. Denk dat je in zo'n filmpje beter kan zien hoe ie er uit ziet, dan bij zo'n reclame-foto.
1.
2. De verlichting enzo in de filmpje valt tegen, het is een beetje donker enzo.
pi_30857162
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 14:06 schreef BMH het volgende:
Met de revolution kun je NES, SNES & N64 spellen downloaden. Gamecube games zijn ook te spelen. Dat lijkt me meer dan genoeg
Er kan altijd meer bij , maar dus maar eerst niet mijn gamecube verkopen als ik de revolution heb. Hopen dat er snel een tooltje uitkomt dat je de revolution kan koppelen aan je pc met harde schrijf. Zit je straks met een console met duizenden titels, kom je nooit meer het huis uit

Ik hoop dat de controller/afstandsbediening een beetje stevig wordt. Als je in dat filmpje die 2 mario's bezig ziet met hakken, dan vrees ik wat er gebeurd als je in een wilde (dronken) bui gaat gamen en dat ding per ongeluk kapot slaat op de tafel ofzo...
pi_30857705
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 14:10 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

1.
2. De verlichting enzo in de filmpje valt tegen, het is een beetje donker enzo.
Bij mij thuis is het ook vaak een beetje donker enzo, vooral als ik wil gamen!
pi_30857816
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 14:00 schreef BMH het volgende:

[..]

Hopelijk geen brothers in arms
Maar hij was wel goed
pi_30857907
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 14:33 schreef YourMaster het volgende:
Bij mij thuis is het ook vaak een beetje donker enzo, vooral als ik wil gamen!
Dat zegt nog niet dat ie niet glimt en gewoon mooi is, daar ging de discussie toch over?
Je zult het alleen tijdens het gamen niet zien, wat je bij elke controller hebt. Maar het staat wel mooi en modern in je huiskamer als het gewoon licht is en je niet aan het gamen bent.
  vrijdag 23 september 2005 @ 14:43:59 #118
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30857997
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 14:37 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Maar hij was wel goed
En geen ene reet aan. Scripted als hell.
pi_30858915
Inderdaad, overrated as hell
Houd van een lijntje.
pi_30874019
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 14:40 schreef __aram het volgende:

[..]

Dat zegt nog niet dat ie niet glimt en gewoon mooi is, daar ging de discussie toch over?
Je zult het alleen tijdens het gamen niet zien, wat je bij elke controller hebt. Maar het staat wel mooi en modern in je huiskamer als het gewoon licht is en je niet aan het gamen bent.
Nouja, ik denk dat ie, als ie in huis komt, niet mooi in de huiskamer staat, maar totaal niet opvalt naast mijn andere afstandsbedieningen. Ik vind hem er echt niet mooi uit zien ofzo, gewoon onopvallend.
Die zwarte rev met zijn blauwe gleuf, die vind ik gewoon erg mooi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')