Gaarne,ik zal hier voorlopig nog wel even vertoevenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:33 schreef Brighteyes het volgende:
Vicky! Gefeliciteerd!
junkiexp natuurlijk ook. Wil je in het lijstje?
Je kan ook heel goed trouwen zonder aanzoek hoor...quote:
Ja, dat doen wij ook!!! En elkaar meneer en mevrouw ... noemen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:47 schreef Jelief het volgende:
Overigens roepen we nu om de haverklap tegen elkaar dat we getrouwd zijn![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:27 schreef sjak het volgende:
Ja, dat doen wij ook!!! En elkaar meneer en mevrouw ... noemen.
Ik hoop dat wij deze week de foto's gaan krijgen of misschien beter gezegd, of we de tijd hebben om een afspraak te maken een dezer dagen. De foto's zijn namelijk klaar![]()
toch niet op donderdag hèquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:22 schreef Wennie het volgende:
Wij gaan trouwens trouwen in het stadhuis van Delft. Dat is ook nog het enige wat we geregeld hebben
Linkje voor de liefhebbersquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:44 schreef innepin het volgende:
Er is trouwens 8/9 oktober een trouwbeurs in Utrecht
Een mooie bos bloemen met een lief persoonlijk kaartje lijkt me erg leuk. Of een foto van jullie bruiloft of jullie kinderen laten vergroten/inlijsten en aan haar geven?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:08 schreef Fogel het volgende:
Komende zaterdag, 1 jaar getrouwd... en nu!?
Uit eten zit er niet in omdat we geen oppas krijgen voor onze 3 maanden oude kinderen (tweeling). Eten bestellen kan een optie zijn, maar aangezien het erop lijkt dat mijn vrouw mijn keelontsteking overgenomen heeft, zou het zo maar kunnen dat ze dan geen eetlust heeft...
En wat blijft er dan over: 'iets' kopen... maar wat? Sierraden gebruikt ze niet, buiten de trouwring. Dingen die we willen hebben (of vinden dat de ander nodig heeft), kopen we gewoon meteen, vorige week bijvoorbeeld een ipod voor haar gehaald (ik vond het niks dat ze de mijne steeds leende). Daarbij ben ik weinig creatief in dingen verzinnen of maken, als ik een keer iets bedenk doe ik het meteen, en wacht daar niet mee tot een speciale dag (en ook is dit de eerste keer dat ik getrouwd ben), maar ik vind het ook weer lullig om niks te doen.... heeft iemand tips?
Bloemen doe ik haar geen plezier mee, maar een persoonlijke kaart welquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:19 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Een mooie bos bloemen met een lief persoonlijk kaartje lijkt me erg leuk. Of een foto van jullie bruiloft of jullie kinderen laten vergroten/inlijsten en aan haar geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |