abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31064225
Ow ja natuurlijk, het weer!
Onderweg naar Nunspeet miezerde het nog een beetje maar toen we daar stonden te wachten brak de zon door en was er zelfs een regenboog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De rest van de dag bleef de zon schijnen. ook in mijn hart! en hebben we ook nog een eindje met het dak open gereden!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_31091107
aaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Heb vandaag 1,5 jaar met me vriendje.. Komt ie net thuis met een kadootje... een klein doosje met daarin 2 ringen. Hij zegt, daar hoort natuurlijk wat bij dus hij gaat door zijn knieen en vraagt offik met hem wil trouwen...

Hebben nog geen datum. Eerst die kleine en dan gaan we eens kijken hoe, wat, waar en wanneer...

Maar ben ff helemaal ondersteboven!!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_31093486
Ik ga 10 mei 2006 trouwen,in het stadhuis van Rotterdam.
We hebben al een woning die ongeveer 1 november klaar is.
Ik heb besloten om maar alvast wat dingen te gaan regelen,we hebben nog helemaal niks geregeld namelijke .
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:33:45 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31093681
Vicky! Gefeliciteerd!

junkiexp natuurlijk ook. Wil je in het lijstje?
pi_31095701
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 19:33 schreef Brighteyes het volgende:
Vicky! Gefeliciteerd!

junkiexp natuurlijk ook. Wil je in het lijstje?
Gaarne,ik zal hier voorlopig nog wel even vertoeven .
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 20:37:50 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31095753
Done!
pi_31097305
Vicky! wat lief en gaaf en spannend!
pi_31117021
Ik wist het Jelief!!!

Vicky en JunkieXP gefeliciteerd!!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_31118331
Gefeliciteerd Vicky! Wat een leuke manier om het te vragen. Enne, Jelief, foto's!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 12:18:50 #85
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_31170870
Gefeliciteerd Vicky!

Hier het aanzoekverhaal:

Wij hadden op 4 februari 2005 5 jaar verkering, maar lagen allebei doodziek op bed met een maag-darminfectie. Zegt vriendje ineens in bed: Ja, ik wilde nog wat doen voor vandaag, maar dat is niet zo goed gelukt (we lagen namelijk allebei al een week ziek thuis)... Wil je met me trouwen?
I.p.v. de verwachte huiltoestand, moest ik eigenlijk alleen maar lachen om de situatie en heb ik natuurlijk wel heel hard ja geroepen
Vriendje was toch niet zo tevreden met de situatie. Toen hij medicijnen ging halen istie stiekem een ring gaan kopen en toen ie thuis kwam istie netjes op z'n knie gegaan met ring en toen kwamen de waterlanders wel.. missie geslaagd
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 12:22:03 #86
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_31170952
Wij gaan trouwens trouwen in het stadhuis van Delft. Dat is ook nog het enige wat we geregeld hebben
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_31172023
Ik heb nu nog steeds geen aanzoek gehad
pi_31172044
Wel nu naar pak en beet 2 maanden kibbelen eindelijk het openingsliedje ingevuld en net op de bus gedaan (het formulier dan he )
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 14:47:46 #89
62233 Jelief
ikke lief!
pi_31175330
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 12:59 schreef Tally het volgende:
Ik heb nu nog steeds geen aanzoek gehad
Je kan ook heel goed trouwen zonder aanzoek hoor...
Ik heb altijd geroepen dat hij mij moest vragen maar dat is nooit gebeurd. In de aanloop naar het trouwen heeft hij wel duizend keer gevraagd of ik met hem wilde trouwen. Het liefste en intiemste was de avond voor het trouwen toen we allebei in tranen waren en hij nogmaals vroeg of ik wel met hem wilde trouwen.
Overigens roepen we nu om de haverklap tegen elkaar dat we getrouwd zijn
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:27:52 #90
593 sjak
Juffie Bloem
pi_31185024
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 14:47 schreef Jelief het volgende:

Overigens roepen we nu om de haverklap tegen elkaar dat we getrouwd zijn
Ja, dat doen wij ook!!! En elkaar meneer en mevrouw ... noemen.
Ik hoop dat wij deze week de foto's gaan krijgen of misschien beter gezegd, of we de tijd hebben om een afspraak te maken een dezer dagen. De foto's zijn namelijk klaar
Lekker douchen!
pi_31188266
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 20:27 schreef sjak het volgende:

Ja, dat doen wij ook!!! En elkaar meneer en mevrouw ... noemen.
Ik hoop dat wij deze week de foto's gaan krijgen of misschien beter gezegd, of we de tijd hebben om een afspraak te maken een dezer dagen. De foto's zijn namelijk klaar

Wij hebben het ook tegen elkaar over meneer Bluezz en mevrouw golfer.
Of de achternaam van mij bij hem plakken
  † In Memoriam † woensdag 5 oktober 2005 @ 13:24:32 #92
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_31202441
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 12:22 schreef Wennie het volgende:
Wij gaan trouwens trouwen in het stadhuis van Delft. Dat is ook nog het enige wat we geregeld hebben
toch niet op donderdag hè
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_31219142
Er is trouwens 8/9 oktober een trouwbeurs in Utrecht
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_31219367
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 22:44 schreef innepin het volgende:
Er is trouwens 8/9 oktober een trouwbeurs in Utrecht
Linkje voor de liefhebbers
http://www.trouwplannen.nl/love_marriage_beurs_utrecht.html

schaamteloze reclame, maar als iemand hier een goeie trouwfotograaf zoekt, een echte creatieveling die hele mooie dingen kan, mail me ff
  donderdag 6 oktober 2005 @ 08:11:36 #95
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_31221988
Of mij.
Zoals jullie weten heb ik namelijk geweldige foto's aan de dag overgehouden!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_31222829
Komende zaterdag: trouwbeurs in Zuidbroek
Is voor mij wat dichterbij
  Moderator donderdag 6 oktober 2005 @ 12:08:06 #97
45833 crew  Fogel
pi_31226349
Komende zaterdag, 1 jaar getrouwd... en nu!?
Uit eten zit er niet in omdat we geen oppas krijgen voor onze 3 maanden oude kinderen (tweeling). Eten bestellen kan een optie zijn, maar aangezien het erop lijkt dat mijn vrouw mijn keelontsteking overgenomen heeft, zou het zo maar kunnen dat ze dan geen eetlust heeft...
En wat blijft er dan over: 'iets' kopen... maar wat? Sierraden gebruikt ze niet, buiten de trouwring. Dingen die we willen hebben (of vinden dat de ander nodig heeft), kopen we gewoon meteen, vorige week bijvoorbeeld een ipod voor haar gehaald (ik vond het niks dat ze de mijne steeds leende). Daarbij ben ik weinig creatief in dingen verzinnen of maken, als ik een keer iets bedenk doe ik het meteen, en wacht daar niet mee tot een speciale dag (en ook is dit de eerste keer dat ik getrouwd ben), maar ik vind het ook weer lullig om niks te doen.... heeft iemand tips?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_31226672
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 12:08 schreef Fogel het volgende:
Komende zaterdag, 1 jaar getrouwd... en nu!?
Uit eten zit er niet in omdat we geen oppas krijgen voor onze 3 maanden oude kinderen (tweeling). Eten bestellen kan een optie zijn, maar aangezien het erop lijkt dat mijn vrouw mijn keelontsteking overgenomen heeft, zou het zo maar kunnen dat ze dan geen eetlust heeft...
En wat blijft er dan over: 'iets' kopen... maar wat? Sierraden gebruikt ze niet, buiten de trouwring. Dingen die we willen hebben (of vinden dat de ander nodig heeft), kopen we gewoon meteen, vorige week bijvoorbeeld een ipod voor haar gehaald (ik vond het niks dat ze de mijne steeds leende). Daarbij ben ik weinig creatief in dingen verzinnen of maken, als ik een keer iets bedenk doe ik het meteen, en wacht daar niet mee tot een speciale dag (en ook is dit de eerste keer dat ik getrouwd ben), maar ik vind het ook weer lullig om niks te doen.... heeft iemand tips?
Een mooie bos bloemen met een lief persoonlijk kaartje lijkt me erg leuk. Of een foto van jullie bruiloft of jullie kinderen laten vergroten/inlijsten en aan haar geven?
Everything which is not impossible, will eventually happen
  Moderator donderdag 6 oktober 2005 @ 12:30:46 #99
45833 crew  Fogel
pi_31226951
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 12:19 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Een mooie bos bloemen met een lief persoonlijk kaartje lijkt me erg leuk. Of een foto van jullie bruiloft of jullie kinderen laten vergroten/inlijsten en aan haar geven?
Bloemen doe ik haar geen plezier mee, maar een persoonlijke kaart wel (en ja, iets simpels als een kaart kan ik niet zelf bedenken...)
Bruiloft en kinderfoto's hebben we al uitvergroot, maar dat was inderdaad een goed idee geweest.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_31227242
ontbijtje op bed?
kan je bestellen via de ontbijtservice....

en idd een lieve kaart
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')