Misschien kunnen jullie samen trouwenquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:33 schreef Anitra het volgende:
Die si zeker mooi Bluezz
Gister smsje gehad van mijn broertje, dat Djen over een paa weken beter moet zijn. Dus ik huh waarom? Zijn antwoord: Dan hebben we een ja-ik-wil-feestje
Broertje-lief is dus toch sneller dan ons
quote:Op maandag 26 september 2005 20:38 schreef Kyara het volgende:
Spannend hoor Jelief!
Wij hebben vandaag de receptie en het diner bevestigd. De huwelijksnacht krijgen we van mijn schoonzusje en zwager. Dus de dag zelf is rond!
Mijn vriendje keer ook al zo vreemd toen ik voorstelde om de huwelijksnacht uit te besteden aan de ceremoniemeestersquote:Sorry, vond het gewoon lachwekkend
Helaas zit heter niet in dat wij dit jaar al kunnen trouwenquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie samen trouwen
quote:Op woensdag 28 september 2005 08:47 schreef Anitra het volgende:
Jelief en Mike heel veel plezier vandaag!
quote:Op woensdag 28 september 2005 08:47 schreef Anitra het volgende:
Jelief en Mike heel veel plezier vandaag!
Kan hier wel, de chat-mevrouw van de gemeente raadde het mij zelfs aan, omdat ze daht dat die datum wel redelijk populair zou zijn.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:42 schreef Tally het volgende:
Jullie trouwen in 2007 toch Freecell?
Kunnen jullie dat al vastleggen dan?
Hier mag dat pas een jaar van tevoren..
Ik moest op 26 mei 2005 bellen voor 26 mei 2006...
Dat ken ik ook. Ben verloofd met IamRedLeader die ook op fok post en wij we wachten nu al 6 weken voor post van de gemeente, maar ik ben ook buitenlandse en ook nog eens duits, dus misschien dat ze daarom zo vervelend lang nodig hebben.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:08 schreef freecell het volgende:
[..]
![]()
Sorry, vond het gewoon lachwekkend![]()
Verder hier geen update, we hadden de brief van de gemeente, ter bevestiging van de datum, al moeten hebben, maar hij is er nog niet.
De traagheid van de gemeente kennende wacht ik deze week nog even af.
Ben zelf nu ziek thuis en mijn humeur lijdt daar behoorlijk onder, maar af en toe denk ik: "we gaan heus trouwen!!!!" en dan ben ik weer blij![]()
edit: mooie foto bluezz!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |