abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31244495
Woohoo ik heb woensdag dezelfde examinator als bij m'n laatste examen. Ik was niet zo lovend over hem de vorige keer
X
X
X
pi_31245807
Fraser da's balen.

Ik zie woensdag wel... hoorde van de instructeur wel dat er veel verschil is tussen examinatoren. Sommige rijden maar net een half uur.

Niet stressen he, gewoon doen en zie maar.
Uurtje na jou ben ik aan de beurt!!!
pi_31250910
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 23:17 schreef Frasier het volgende:
Woohoo ik heb woensdag dezelfde examinator als bij m'n laatste examen. Ik was niet zo lovend over hem de vorige keer
das mooi balen Maar je gaat het nu gewoon redden hoor
pi_31250928
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 23:17 schreef Frasier het volgende:
ik had ook dezelfde. ik raakte alleen maar meer gestresst door die gast. dus ik zat al vantevoren te balen dat ik m weer had. maar nu vond ie t kennelijk wel goed genoeg
dus kop op!
"Trust can kill you, or set you free"
pi_31251078
Om half 5 vierde les !
pi_31251955
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 12:28 schreef MaRySe het volgende:
Om half 5 vierde les !
Al speciale dingen gedaan? Bijzondere verrichtingen? Gaat het rijden al een beetje of flippen ze nogsteeds als je op de weg bent?
'The Less you know, The more you believe'
pi_31257245
hoe zit het met de reserves bij theorie? Ik had zo'n standaart nummer gebeld, maar daar kan ik pas over 3 weken theorie doen...

Nu zei mijn instructeur dat je ook kon bellen of ze je op reservelijst plaatsen ofzo maar hoe werkt dat
Haleloeja
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:28:56 #258
87694 Robin__
letitredno
pi_31257322
Voor je brommer certificaat kan je (geloof ik) ook gewoon naar het cbr gaan op het moment dat er zo'n examen is, en als er dan iemand niet op komt dagen, mag je meteen die plek innemen. Geen idee of dat ook zo gaat met auto theorie. (of zelfs bij brommer theorie.. dit hoorde ik paar jaar terug van iemand iig)
pi_31259475
aangemeld bij twin... 12 nov oefen terein 19nov jarig + eerste rijles
pi_31260124
Bij veel rijscholen reserveren ze oid, want als je dan een cursis neemt kan je wel voor je theorie binnen korte tijd.

Hier in de buurt(gorinchem) was de eerste mogelijkheid 24 oktober(dort, en breda zelfs 6 november). Toen probeerde ik rijswijk(waar in voorheen woonde) en dat was al mogelijk op 6 oktober. Aanstaande maandag uiteindelijk gekozen zodat ik iets meer tijd had.

Dus maar net hoe groot is het en hoe druk het is. Je kan natuurlijk altijd naar het CBR gaan en vragen of het idd mogelijk is om in te vallen als iemand niet komt opdagen.
pi_31261143
Hoeveel kosten de praktijkexamens bij jullie? Bij mijn rijschool blijkt het 240 euro te kosten en dat lijkt me wel erg veel
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 18:28:24 #262
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_31261166
175 toch?
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_31261525
IK HAAT DIE INSTRUCTEUR... graag zou ik een groter lettertype willen gebruiken. Heb me net 2 uur lang in zitten houden. Die man probeert je af te branden.
Jank. Kut, kut. IK ben altijd vrij sterk maar deze kerel speelt smerige spelletjes. Hele les maar zitten kankeren over wat er allemaal niet gaat. Heb nooit hoofdpijn,..... nu wel.
En steeds maar over bepaalde dingen (te weinig rekening houden met een motor die er nog langs moet).... hij zo: als je een examinator krijgt die ook motorexamens afneemt dan zak je. Iedereen neemt de bocht netjes en jij doet dit elke keer! Zegt die eikel dus.
Ik ken het nodige sarcasme en zeg dus: "ach ja als dat het enige is waar ik op zou zakken dan rijd ik best goed. Toch? Maarja het zijn bij mij wel heel veel kleine dingetjes die niet goed gaan als ik jou zo hoor."
Het examen schijnt nu op naam te staan dus ik kan niet meer met iemand ruilen zei hij. Hij is toch de instructeur, hij heeft toch verstand van die dingen en had bv. eerder aan kunnen geven dat zulke dingen mogelijk zijn als je er op tijd mee begint.
IK HAAT DIE MAN.
Als ik te laat een straat in kijk, trapt HIJ op de rem zet hem in zijn achteruit en dan moet ik het opnieuw doen. Ik heb nog nooit een lesauto DAT zien doen.

Een week of 3 geleden had ik een proefles bij de anwb gedaan en naast die instructeur reed ik zo relaxt en het ging echt super! Toch raar dat het nu klote gaat. Krijg de zenuwen van die man.

Bij het uitstappen zegt tie nog dat het rijden zo schommelt.... dan gaat het een tijd goed en dan ga ik weer een nieuw leerproces in. En dat hij er wel bovenop moet zitten, soms tot op het randje (geeft hij zelf al toe).... ookal zag hij dat hij soms te ver ging deze les. IK blokkeer helemaal door die man, terwijl ik een eerste klas bitch ben.
Heb gezegd dat het geen zin heeft op alles op ZIJN TEMPO proberen erdoor te jagen. Want ik neem de dingen op mijn eigen tempo op. Forceren heeft geen zin.
Hij zo: ik leid je op voor een 10 en misschien wordt het een zes. Maar we doen er wel alles aan, omdat het anders te veel geld kost.

Vette ruk, als het me meer geld kost. Maar na dit pakket verdient hij geen ene fucking euro meer aan mij. Domste beslissing die ik ooit heb gemaakt is het lessen bij die man.

Koppijn, zitten janken.
pi_31261616
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 18:27 schreef Sloggi het volgende:
Hoeveel kosten de praktijkexamens bij jullie? Bij mijn rijschool blijkt het 240 euro te kosten en dat lijkt me wel erg veel
misschien is dat incl een examenverzekering (dat je als je ziek bent oid nog kunt afzeggen). maar dit is eigen keuze, maar misschein zit dat standaard bij de rijschool. even vragen hoe het precies zit, waar die kosten allemaal vandaan komen!
pi_31261867
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 18:42 schreef lambrusco_bianco het volgende:
IK HAAT DIE INSTRUCTEUR... graag zou ik een groter lettertype willen gebruiken. Heb me net 2 uur lang in zitten houden. Die man probeert je af te branden.
Jank. Kut, kut. IK ben altijd vrij sterk maar deze kerel speelt smerige spelletjes. Hele les maar zitten kankeren over wat er allemaal niet gaat. Heb nooit hoofdpijn,..... nu wel.
En steeds maar over bepaalde dingen (te weinig rekening houden met een motor die er nog langs moet).... hij zo: als je een examinator krijgt die ook motorexamens afneemt dan zak je. Iedereen neemt de bocht netjes en jij doet dit elke keer! Zegt die eikel dus.
Ik ken het nodige sarcasme en zeg dus: "ach ja als dat het enige is waar ik op zou zakken dan rijd ik best goed. Toch? Maarja het zijn bij mij wel heel veel kleine dingetjes die niet goed gaan als ik jou zo hoor."
Het examen schijnt nu op naam te staan dus ik kan niet meer met iemand ruilen zei hij. Hij is toch de instructeur, hij heeft toch verstand van die dingen en had bv. eerder aan kunnen geven dat zulke dingen mogelijk zijn als je er op tijd mee begint.
IK HAAT DIE MAN.
Als ik te laat een straat in kijk, trapt HIJ op de rem zet hem in zijn achteruit en dan moet ik het opnieuw doen. Ik heb nog nooit een lesauto DAT zien doen.

Een week of 3 geleden had ik een proefles bij de anwb gedaan en naast die instructeur reed ik zo relaxt en het ging echt super! Toch raar dat het nu klote gaat. Krijg de zenuwen van die man.

Bij het uitstappen zegt tie nog dat het rijden zo schommelt.... dan gaat het een tijd goed en dan ga ik weer een nieuw leerproces in. En dat hij er wel bovenop moet zitten, soms tot op het randje (geeft hij zelf al toe).... ookal zag hij dat hij soms te ver ging deze les. IK blokkeer helemaal door die man, terwijl ik een eerste klas bitch ben.
Heb gezegd dat het geen zin heeft op alles op ZIJN TEMPO proberen erdoor te jagen. Want ik neem de dingen op mijn eigen tempo op. Forceren heeft geen zin.
Hij zo: ik leid je op voor een 10 en misschien wordt het een zes. Maar we doen er wel alles aan, omdat het anders te veel geld kost.

Vette ruk, als het me meer geld kost. Maar na dit pakket verdient hij geen ene fucking euro meer aan mij. Domste beslissing die ik ooit heb gemaakt is het lessen bij die man.

Koppijn, zitten janken.
laat die man lekker zeuren. volgens mij is hij een ongelooflijke *piep*...
mijn leraar liet je graag schrikken en hij kon ook flink boos doen, maar dat ging er toch anders aan toe. en ik heb nog nooit meegemaakt (ook niet bij een ander dus) dat hij m achteruit zette en zei doe het maar over. wel dat ik bijv paar keer moest parkeren ofzo als het niet goed was (maar dan in een ander plekje).
je moet het gewoon van je af laten glijden, lekker niks van die gast aantrekken en denken: je bent sowieso van hem af. en mocht je zakken omdat hij zo'n klojo is die jou slecht les heeft gegeven, dan is het rot voor je dat het jou veel geld kost, maar dan kun je ergens nog denken het is ook k*t voor zn slagingspercentage.. schrale troost dan maar toch.
misschien moet je even opschrijven wat je zelf denkt dat je fout doet en dan gewoon even rustig daarover nadenken. helpt wel om even alles op een rijtje te krijgen. en misschien hier even posten dat er misschien mensen nog wat kleine tips kunnen geven. maar wat je nu post dan denk ik, veel dingen komen ook gewoon door die vent. ik had vaak dat als een les niet zo ging en leraar beetje boos deed dat je dan toch uit je doen raakt en het helemaal niet meer gaat. dat zie je ook maar weer aan die anwb les.
en gewoon positief blijven! eigenlijk zou je zn auto in de prak moeten rijden, maar dat heeft iemand anders al voor je gedaan geloof ik.. wat een....
pi_31262375
zijn auto in de prak? hahaha al hij effe gaat zeiken bij een benzinestation>? effe snel een extra rondje rijden?
zijn kritiek maakt dat ik met een kloterig gevoel zit... tijdens de ttt, waren punten waar ik aan moest werken, maar echt kut ging het toen niet.
pi_31262933
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 19:09 schreef lambrusco_bianco het volgende:
zijn auto in de prak? hahaha al hij effe gaat zeiken bij een benzinestation>? effe snel een extra rondje rijden?
zijn kritiek maakt dat ik met een kloterig gevoel zit... tijdens de ttt, waren punten waar ik aan moest werken, maar echt kut ging het toen niet.
Je kan natuurlijk wel ff zijn spiegel los rijden op een of ander paaltje, of auto

Hoeveel tijd heb je nog tot aan je afrijden? je kan natuurlijk overwegen om te stoppen met je huidige instructeur en alleen op de dag van het examen afspreken en proberen of je ergens anders nog wat kan lessen. Elk uur bij deze instructeur is zonde van je tijd lijkt me, kan je net zo goed proberen om je examen nog te halen.

Zou wel een goede manier zijn om wraak te nemen
pi_31262979
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 19:09 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Ja is dat nou gebruikelijk, pissen in MIJN lestijd?
pi_31263541
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 19:28 schreef juliusbackpacking het volgende:

[..]

Ja is dat nou gebruikelijk, pissen in MIJN lestijd?
jahoor, hoor t van meerdere mensen.. helaas.. maar niet elke leraar is zo natuurlijk
pi_31263653
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 19:27 schreef juliusbackpacking het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk wel ff zijn spiegel los rijden op een of ander paaltje, of auto

Hoeveel tijd heb je nog tot aan je afrijden? je kan natuurlijk overwegen om te stoppen met je huidige instructeur en alleen op de dag van het examen afspreken en proberen of je ergens anders nog wat kan lessen. Elk uur bij deze instructeur is zonde van je tijd lijkt me, kan je net zo goed proberen om je examen nog te halen.

Zou wel een goede manier zijn om wraak te nemen
hmm maar die lessen moet ze sowieso betalen, dus misschien gewoon een paar extra lessen bij een andere leraar, maar wel in een zelfde auto. dat is wel een mogelijkheid ja, maar ze heeft al snel examen dus de vraag is of dat wel haalbaar is.
*edit en dat van die spiegel is wel leuk idee ja, die dingen schijnen best prijzig te zijn. en hij kan toch nooit bewijzen dat het haar schuld was. of na haar examen een band lek steken drinken in zn auto knoeien
pi_31264315
hahah je wil niet weten wat ik samen met vriendinnen al bedacht heb:

+ als ik na de les op de achterbank mee moet rijden een condoom met behangselplak achter in zijn auto (onder stoel) achterlaten.

+ of een string....

hahaha...

<evil me
pi_31264587
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 20:10 schreef lambrusco_bianco het volgende:
hahah je wil niet weten wat ik samen met vriendinnen al bedacht heb:

+ als ik na de les op de achterbank mee moet rijden een condoom met behangselplak achter in zijn auto (onder stoel) achterlaten.

+ of een string....

hahaha...

<evil me
haha dat lijkt me een zeer goed idee, maar zo'n figuur heeft vast geen relatie dus dan kan ie daar alleen maar mee opscheppen tegen zijn denkbeeldige vrienden
mes meenemen en zn bekleding op de achterbank vernielen!!!
pi_31264870
ok luister nu ga je lachen.... ik moet ook de telefoongesprekken aanhoren die hij met zijn vriendin heeft... zij met geile hese stem: "wanneer kom je thuis"
pi_31266191
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 20:25 schreef lambrusco_bianco het volgende:
ok luister nu ga je lachen.... ik moet ook de telefoongesprekken aanhoren die hij met zijn vriendin heeft... zij met geile hese stem: "wanneer kom je thuis"
dat is niet zijn vriendin maar zo'n sexlijn joh
pi_31267668
En ik vond mijn instructeur af en toe al erg, al is ie nu erg rielekst, alles gaat prima, fileparkeren ging niet echt lekker, "nja als je nog een keer wil proberen doen, anders lekker straks ergens anders", het maakt allemaal niet uit. Hopen dat ik zak straks, dan mag ik nog ff lessen, tis wel gezellig slap ouwehoeren .

Groetjes.

veldmuis
pi_31269133
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 21:57 schreef veldmuis het volgende:
En ik vond mijn instructeur af en toe al erg, al is ie nu erg rielekst, alles gaat prima, fileparkeren ging niet echt lekker, "nja als je nog een keer wil proberen doen, anders lekker straks ergens anders", het maakt allemaal niet uit. Hopen dat ik zak straks, dan mag ik nog ff lessen, tis wel gezellig slap ouwehoeren .

Groetjes.

veldmuis
of je slaagt, kijken of je dan nog echt meer lessen wilt en als dat echt zo is doe je dat daarna nog
pi_31269169
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 21:04 schreef juliusbackpacking het volgende:

[..]

dat is niet zijn vriendin maar zo'n sexlijn joh
haha dat is echt ziek man dat ie dat doet waar jij bij bent denk ook dat het een sexlijn is
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 00:36:10 #278
127673 TommyKnocker84
Rijbewijs B behaald 06-10-2005
pi_31272010
Echt meesterlijk morgen ochtend voor eerst in waarschijnlijk me toekomstige eigen autotje rijden! Proefritje..Heb er zin an!! Zelf bepalen waar ik heen ga en geen zeurende instructeur meer naast je die zeikt over dat overdreven kijkgedrag. Ben echt zo blij dat ik het gehaald heb afgelopen donderdag, het voelde bijna beter aan als een orgasme..Nou ja even goed dan
pi_31275514
ha, nee het is zijn vriendin... foto zit ook voor in zijn agenda. En die heeft hij vaak nodig om een situatie'tje uit te tekenen.

zo heb er een nachtje over geslapen. vandaag een dagje weg.... zit eraan te denken of ik vandaag naar het kantoor bel om te checken of ik na woensdag bij een andere instructeur verder kan.

@ tommy: overdreven kijkgedrag.... LOL dat gevoel heb ik soms ook. Heb een beroep waarbij ik ook breed moet kijken... en zie dus dingen gebeuren zonder dat ik echt overdreven die kant op moet kijken. Ga woensdag denk ik (met zonnig weer) mijn zonnebril met zwarte glazen opzetten. Heb die met lessen ook diverse malen gedragen en kreeg daar geen opmerkingen over.
Have fun vandaag met het proefritje tom!
pi_31275525
maandag voor mijn thoerie examen, iemand nog tips om te leren? Heb nu een dvd van de Bruna(met filmpjes) een cd van Vekabest met examens en een theorieboek.

Lijkt me voldoende toch?
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:08:04 #281
51748 H4ze
wait...what?
pi_31278242
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 18:42 schreef lambrusco_bianco het volgende:
IK blokkeer helemaal door die man, terwijl ik een eerste klas bitch ben.
Das dan toch ook wel is goed, als typische bitches niet tegen een bepaald iemand opkunnen

Alleen erg rot dat dat net moet zijn met je rijlessen...kan je geld gaan kosten. Probeer gewoon nog ff vol te houden, en bedenk je dat wanneer je 't roze papiertje hebt, je ook van deze vent af bent en weer lekker de bitch kan uithangen

Succes verder
*BURP*
pi_31293119
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:08 schreef H4ze het volgende:

[..]

Das dan toch ook wel is goed, als typische bitches niet tegen een bepaald iemand opkunnen

Alleen erg rot dat dat net moet zijn met je rijlessen...kan je geld gaan kosten. Probeer gewoon nog ff vol te houden, en bedenk je dat wanneer je 't roze papiertje hebt, je ook van deze vent af bent en weer lekker de bitch kan uithangen

Succes verder
Ik wacht niet totdat ik het roze papiertje heb voordat ik bij die man wegga.... Na woensdag ben ik van hem af, of ik geslaagd of gezakt ben!

YES.
pi_31294385
idd als je niet met hem kan opschieten moet je er niet mee wachten. je hebt niet betaald om een uur met een klootzak in de auto te zitten.

ik zou veel met vrienden en schoolgenoten praten bij wie ze gelest hebben en met wie de meesten goeie ervaringen hebben, en vraag er ook naar hoeveel lessen ze hebben gehad. Dat schetst een duidelijk beeld met wie je het kan proberen toch =)
Altijd aan het dromen...
pi_31302618
@d-industries: ha dat is leuk, vrienden/kennissen en collega's (schoolgenoten heb ik niet) hebben heeel heeel lang geleden hun examen gedaan. Ben een ietstie pietsie ouder dan de gemiddelde fokker.

Dus mijn vraag aan jullie:

WIE WEET ER EEN GOEDE RIJSCHOOL IN BREDA?
OOK DE NAAM VAN DE INSTRUCTEUR VERMELDEN. WANT NU ZIT IK BIJ EEN GROTE RIJSCHOOL DIE GOED BEKEND STAAT MAAR BIJ EEN WAARDELOZE INSTRUCTEUR.

Fijn weekend allemaal
pi_31302678
Doe eens een belletje naar Voesenek uit Etten-Leur (in Breda zit er ook een, en die bedoel ik niet ), en vraag of je les kan krijgen van Bert. Legt rustig alles uit en is wel goed verder.
Of zat je al bij Voesenek? .

Groetjes,

veldmuis
pi_31303485
ok bedankt voor de tip..... zal hem zeker onthouden...

MEER TIPS???
GEZOCHT: GOEDE RIJSCHOOL + NAAM INSTRUCTEUR IN BREDA
pi_31303506
Bij welke rijschool zit je nu eigelijk?

Groetjes,

veldmuis
pi_31304008
Gisteren had ik mijn eerte auto rijles.
Nu ben ik heel benieuwd hoe andere mensen hun eerste auto rijles hebben ervaren, wat ging er mis, waar had je moeite mee, vondt je het leuk of juist helemaal niet.

Zelf vondt ik het autorijden leuk, maar aan de andere kant ook doodeng. Er komt zoveel op je af!!
Vooral het remmen...trap het rempedaal te hard in waardoor we een paar keer bijna werden gelanceerd. KOpeling, schakelen enz...het was echt een gepruts...
Hoop dat de tweede rijles soepeler verloopt.

Dus brand los....ben benieuwd
pi_31304168
De 2e gaat ook kut, en bij de 5e denk je dat je kan rijden en wil je al afrijden, maar bij de 10e merk je dat je er geen fuck van kunt. Zo was het bij mij iig .

Groetjes,

veldmuis
pi_31304223
Kunnen de RIS mensen trouwens nog wat posten? Of bestaat er al een RIS mafia en worden leerlingen die willen lekker terplekke door de nek geschoten?
  zondag 9 oktober 2005 @ 11:36:33 #291
123792 JanMichiel
Melk, de witte motor!
pi_31304338
Welke rijschool in Utrecht is goed en goedkoop? Ik zag overigens ook een 'rijbewijswinkel' zitten in buiten wittevrouwen, is dat wat? En 30 lessen, is dat standaard? Lijkt mij erg veel.
  zondag 9 oktober 2005 @ 12:11:58 #292
88233 Steve
Still the best.
pi_31305013
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 11:14 schreef missblack het volgende:
Nu ben ik heel benieuwd hoe andere mensen hun eerste auto rijles hebben ervaren, wat ging er mis, waar had je moeite mee, vondt je het leuk of juist helemaal niet.

Zelf vondt ik het autorijden leuk, maar aan de andere kant ook doodeng. Er komt zoveel op je af!!
Vooral het remmen...trap het rempedaal te hard in waardoor we een paar keer bijna werden gelanceerd. KOpeling, schakelen enz...het was echt een gepruts...

De eerste keer is leuk, maar je kunt er eigenlijk gewoon nog niks van . Je wordt nog veel geholpen de je instructeur, maar toch....
Koppeling had ik na 10 lessen nog last mee. Je leert alles op den duur wel hoor. Al lijkt het zoveel zo'n eerste les. Uiteindelijk gaat alles bijna automatisch.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_31305328
[edit] Laat maar... =)
Altijd aan het dromen...
pi_31305483
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 11:36 schreef JanMichiel het volgende:
Welke rijschool in Utrecht is goed en goedkoop? Ik zag overigens ook een 'rijbewijswinkel' zitten in buiten wittevrouwen, is dat wat? En 30 lessen, is dat standaard? Lijkt mij erg veel.
Het landelijk gemiddelde ligt op 40 lessen van drie kwatier,
pi_31305664
8 november afrijden!
pi_31306206
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 11:14 schreef missblack het volgende:

Ik vond het heel leuk, had er echt heel erg zin in, zat me er al heel lang op te verheugen, maar goed, de eerste paar lessen word je echt nog superveel geholpen. De eerste les mocht ik alleen nog maar sturen, gasgeven en remmen, nog niet eens schakelen. Eerst gewoon beetje op een achterafweggetje gereden, toen op een parkeerterrein bochtjes en achtjes gereden, dat ging wel goed en daarna mocht ik buiten de bebouwde kom rijden, dat vond ik wel lekker, dat ik 80 mocht rijden, vond ik toen al heel hard Maar nu rij ik op de snelweg rustig 80+100 km p/u erbij
pi_31306816
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 13:10 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik vond het heel leuk, had er echt heel erg zin in, zat me er al heel lang op te verheugen, maar goed, de eerste paar lessen word je echt nog superveel geholpen. De eerste les mocht ik alleen nog maar sturen, gasgeven en remmen, nog niet eens schakelen. Eerst gewoon beetje op een achterafweggetje gereden, toen op een parkeerterrein bochtjes en achtjes gereden, dat ging wel goed en daarna mocht ik buiten de bebouwde kom rijden, dat vond ik wel lekker, dat ik 80 mocht rijden, vond ik toen al heel hard Maar nu rij ik op de snelweg rustig 80+100 km p/u erbij
Jij rijdt 80 + 80/100km?? pittige rijstijl zal ik maar zeggen
pi_31307804
Iemand nog tips om theorie te leren Ik heb het boek + cd-rom van Vekabest, maar is dat voldoende als je dat leert Of hebben mensen hier andere tips
Haleloeja
pi_31307951
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 14:26 schreef Gelderland het volgende:
Iemand nog tips om theorie te leren Ik heb het boek + cd-rom van Vekabest, maar is dat voldoende als je dat leert Of hebben mensen hier andere tips
1 dag theorie cursus..heeft bij mij veel goed gedaan. Heb het hele theorieboek niet meer nodig gehad..alles op die dag geleerd en geslaagd met 2 fout.
  zondag 9 oktober 2005 @ 14:39:25 #300
88233 Steve
Still the best.
pi_31308068
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 14:26 schreef Gelderland het volgende:
Boek doornemen, voorbeeldvragen maken, en dan moet het lukken.
"Atb is lief, groetjes Peri."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')