das mooi balenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:17 schreef Frasier het volgende:
Woohoo ik heb woensdag dezelfde examinator als bij m'n laatste examen. Ik was niet zo lovend over hem de vorige keer![]()
ik had ook dezelfde. ik raakte alleen maar meer gestresst door die gast. dus ik zat al vantevoren te balen dat ik m weer had. maar nu vond ie t kennelijk wel goed genoegquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:17 schreef Frasier het volgende:
Woohoo ik heb woensdag dezelfde examinator als bij m'n laatste examen. Ik was niet zo lovend over hem de vorige keer![]()
Al speciale dingen gedaan? Bijzondere verrichtingen? Gaat het rijden al een beetje of flippen ze nogsteeds als je op de weg bent?quote:
misschien is dat incl een examenverzekering (dat je als je ziek bent oid nog kunt afzeggen). maar dit is eigen keuze, maar misschein zit dat standaard bij de rijschool. even vragen hoe het precies zit, waar die kosten allemaal vandaan komen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:27 schreef Sloggi het volgende:
Hoeveel kosten de praktijkexamens bij jullie? Bij mijn rijschool blijkt het 240 euro te kosten en dat lijkt me wel erg veel
laat die man lekker zeuren. volgens mij is hij een ongelooflijke *piep*...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:42 schreef lambrusco_bianco het volgende:
IK HAAT DIE INSTRUCTEUR... graag zou ik een groter lettertype willen gebruiken. Heb me net 2 uur lang in zitten houden. Die man probeert je af te branden.
Jank. Kut, kut. IK ben altijd vrij sterk maar deze kerel speelt smerige spelletjes. Hele les maar zitten kankeren over wat er allemaal niet gaat. Heb nooit hoofdpijn,..... nu wel.
En steeds maar over bepaalde dingen (te weinig rekening houden met een motor die er nog langs moet).... hij zo: als je een examinator krijgt die ook motorexamens afneemt dan zak je. Iedereen neemt de bocht netjes en jij doet dit elke keer! Zegt die eikel dus.
Ik ken het nodige sarcasme en zeg dus: "ach ja als dat het enige is waar ik op zou zakken dan rijd ik best goed. Toch? Maarja het zijn bij mij wel heel veel kleine dingetjes die niet goed gaan als ik jou zo hoor."
Het examen schijnt nu op naam te staan dus ik kan niet meer met iemand ruilen zei hij. Hij is toch de instructeur, hij heeft toch verstand van die dingen en had bv. eerder aan kunnen geven dat zulke dingen mogelijk zijn als je er op tijd mee begint.
IK HAAT DIE MAN.
Als ik te laat een straat in kijk, trapt HIJ op de rem zet hem in zijn achteruit en dan moet ik het opnieuw doen. Ik heb nog nooit een lesauto DAT zien doen.
Een week of 3 geleden had ik een proefles bij de anwb gedaan en naast die instructeur reed ik zo relaxt en het ging echt super! Toch raar dat het nu klote gaat. Krijg de zenuwen van die man.
Bij het uitstappen zegt tie nog dat het rijden zo schommelt.... dan gaat het een tijd goed en dan ga ik weer een nieuw leerproces in. En dat hij er wel bovenop moet zitten, soms tot op het randje (geeft hij zelf al toe).... ookal zag hij dat hij soms te ver ging deze les. IK blokkeer helemaal door die man, terwijl ik een eerste klas bitch ben.
Heb gezegd dat het geen zin heeft op alles op ZIJN TEMPO proberen erdoor te jagen. Want ik neem de dingen op mijn eigen tempo op. Forceren heeft geen zin.
Hij zo: ik leid je op voor een 10 en misschien wordt het een zes. Maar we doen er wel alles aan, omdat het anders te veel geld kost.
Vette ruk, als het me meer geld kost. Maar na dit pakket verdient hij geen ene fucking euro meer aan mij. Domste beslissing die ik ooit heb gemaakt is het lessen bij die man.
Koppijn, zitten janken.
Je kan natuurlijk wel ff zijn spiegel los rijden op een of ander paaltje, of autoquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:09 schreef lambrusco_bianco het volgende:
zijn auto in de prak? hahaha al hij effe gaat zeiken bij een benzinestation>? effe snel een extra rondje rijden?
zijn kritiek maakt dat ik met een kloterig gevoel zit... tijdens de ttt, waren punten waar ik aan moest werken, maar echt kut ging het toen niet.
Ja is dat nou gebruikelijk, pissen in MIJN lestijd?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:09 schreef lambrusco_bianco het volgende:
zijn auto in de prak? hahaha al hij effe gaat zeiken bij een benzinestation>? effe snel een extra rondje rijden?
zijn kritiek maakt dat ik met een kloterig gevoel zit... tijdens de ttt, waren punten waar ik aan moest werken, maar echt kut ging het toen niet.
jahoor, hoor t van meerdere mensen.. helaas..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:28 schreef juliusbackpacking het volgende:
[..]
Ja is dat nou gebruikelijk, pissen in MIJN lestijd?
hmm maar die lessen moet ze sowieso betalen, dus misschien gewoon een paar extra lessen bij een andere leraar, maar wel in een zelfde auto. dat is wel een mogelijkheid ja, maar ze heeft al snel examen dus de vraag is of dat wel haalbaar is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:27 schreef juliusbackpacking het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk wel ff zijn spiegel los rijden op een of ander paaltje, of auto
Hoeveel tijd heb je nog tot aan je afrijden? je kan natuurlijk overwegen om te stoppen met je huidige instructeur en alleen op de dag van het examen afspreken en proberen of je ergens anders nog wat kan lessen. Elk uur bij deze instructeur is zonde van je tijd lijkt me, kan je net zo goed proberen om je examen nog te halen.
Zou wel een goede manier zijn om wraak te nemen
haha dat lijkt me een zeer goed idee, maar zo'n figuur heeft vast geen relatie dus dan kan ie daar alleen maar mee opscheppen tegen zijn denkbeeldige vriendenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:10 schreef lambrusco_bianco het volgende:
hahah je wil niet weten wat ik samen met vriendinnen al bedacht heb:
+ als ik na de les op de achterbank mee moet rijden een condoom met behangselplak achter in zijn auto (onder stoel) achterlaten.
+ of een string....
hahaha...
<evil me
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:25 schreef lambrusco_bianco het volgende:
ok luister nu ga je lachen.... ik moet ook de telefoongesprekken aanhoren die hij met zijn vriendin heeft... zij met geile hese stem: "wanneer kom je thuis"
of je slaagt, kijken of je dan nog echt meer lessen wilt en als dat echt zo is doe je dat daarna nogquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:57 schreef veldmuis het volgende:
En ik vond mijn instructeur af en toe al erg, al is ie nu erg rielekst, alles gaat prima, fileparkeren ging niet echt lekker, "nja als je nog een keer wil proberen doen, anders lekker straks ergens anders", het maakt allemaal niet uit. Hopen dat ik zak straks, dan mag ik nog ff lessen, tis wel gezellig slap ouwehoeren.
Groetjes.
veldmuis
haha dat is echt ziek man dat ie dat doet waar jij bij bentquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:04 schreef juliusbackpacking het volgende:
[..]dat is niet zijn vriendin maar zo'n sexlijn joh
Das dan toch ook wel is goed, als typische bitches niet tegen een bepaald iemand opkunnenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:42 schreef lambrusco_bianco het volgende:
IK blokkeer helemaal door die man, terwijl ik een eerste klas bitch ben.
Ik wacht niet totdat ik het roze papiertje heb voordat ik bij die man wegga.... Na woensdag ben ik van hem af, of ik geslaagd of gezakt ben!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:08 schreef H4ze het volgende:
[..]
Das dan toch ook wel is goed, als typische bitches niet tegen een bepaald iemand opkunnen![]()
![]()
Alleen erg rot dat dat net moet zijn met je rijlessen...kan je geld gaan kosten. Probeer gewoon nog ff vol te houden, en bedenk je dat wanneer je 't roze papiertje hebt, je ook van deze vent af bent en weer lekker de bitch kan uithangen![]()
Succes verder![]()
De eerste keer is leuk, maar je kunt er eigenlijk gewoon nog niks vanquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:14 schreef missblack het volgende:
Gisteren had ik mijn eerte auto rijles.
Nu ben ik heel benieuwd hoe andere mensen hun eerste auto rijles hebben ervaren, wat ging er mis, waar had je moeite mee, vondt je het leuk of juist helemaal niet.
Zelf vondt ik het autorijden leuk, maar aan de andere kant ook doodeng. Er komt zoveel op je af!!
Vooral het remmen...trap het rempedaal te hard in waardoor we een paar keer bijna werden gelanceerd. KOpeling, schakelen enz...het was echt een gepruts...
Hoop dat de tweede rijles soepeler verloopt.
Dus brand los....ben benieuwd
Het landelijk gemiddelde ligt op 40 lessen van drie kwatier,quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:36 schreef JanMichiel het volgende:
Welke rijschool in Utrecht is goed en goedkoop? Ik zag overigens ook een 'rijbewijswinkel' zitten in buiten wittevrouwen, is dat wat? En 30 lessen, is dat standaard?Lijkt mij erg veel.
Ik vond het heel leuk, had er echt heel erg zin in, zat me er al heel lang op te verheugen, maar goed, de eerste paar lessen word je echt nog superveel geholpen. De eerste les mocht ik alleen nog maar sturen, gasgeven en remmen, nog niet eens schakelen. Eerst gewoon beetje op een achterafweggetje gereden, toen op een parkeerterrein bochtjes en achtjes gereden, dat ging wel goed en daarna mocht ik buiten de bebouwde kom rijden, dat vond ik wel lekker, dat ik 80 mocht rijden, vond ik toen al heel hardquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:14 schreef missblack het volgende:
Gisteren had ik mijn eerte auto rijles.
Nu ben ik heel benieuwd hoe andere mensen hun eerste auto rijles hebben ervaren, wat ging er mis, waar had je moeite mee, vondt je het leuk of juist helemaal niet.
Zelf vondt ik het autorijden leuk, maar aan de andere kant ook doodeng. Er komt zoveel op je af!!
Vooral het remmen...trap het rempedaal te hard in waardoor we een paar keer bijna werden gelanceerd. KOpeling, schakelen enz...het was echt een gepruts...
Hoop dat de tweede rijles soepeler verloopt.
Dus brand los....ben benieuwd
Jij rijdt 80 + 80/100km??quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik vond het heel leuk, had er echt heel erg zin in, zat me er al heel lang op te verheugen, maar goed, de eerste paar lessen word je echt nog superveel geholpen. De eerste les mocht ik alleen nog maar sturen, gasgeven en remmen, nog niet eens schakelen. Eerst gewoon beetje op een achterafweggetje gereden, toen op een parkeerterrein bochtjes en achtjes gereden, dat ging wel goed en daarna mocht ik buiten de bebouwde kom rijden, dat vond ik wel lekker, dat ik 80 mocht rijden, vond ik toen al heel hardMaar nu rij ik op de snelweg rustig 80+100 km p/u erbij
1 dag theorie cursus..heeft bij mij veel goed gedaan. Heb het hele theorieboek niet meer nodig gehad..alles op die dag geleerd en geslaagd met 2 fout.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:26 schreef Gelderland het volgende:
Iemand nog tips om theorie te lerenIk heb het boek + cd-rom van Vekabest, maar is dat voldoende als je dat leert
Of hebben mensen hier andere tips
Boek doornemen, voorbeeldvragen maken, en dan moet het lukken.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:26 schreef Gelderland het volgende:
Iemand nog tips om theorie te lerenIk heb het boek + cd-rom van Vekabest, maar is dat voldoende als je dat leert
Of hebben mensen hier andere tips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |