abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31180646
Bedankt allen
http://www.autogespot.com De verzameling van bijzondere auto's!!
http://www.klassiekergespot.nl
©1983-2007 -Eddow-
pi_31183627
* overpakken in scherpere bocht (handen dicht bij elkaar bovenaan stuur)...
* flauwe bocht is doorgeven bij de lessen die ik krijg
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:46:49 #203
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_31183770
Ik heb bijna een van rechts komende politieauto geramd vandaag
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_31185232
!
Dat zijn de leukere dingen .

Groetjes,

veldmuis
pi_31192363
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 19:46 schreef sungaMsunitraM het volgende:
lol, dat doe je goed
pi_31197739
Net derde les gehad..
Ik heb in de spiegels leren kijken....
  woensdag 5 oktober 2005 @ 10:08:28 #207
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_31197816
Ik moet zo effe een uitreksel persoonsregister halen voor mijn examen theorie voor de motor, iemand enig idee wat dat kost??
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_31198047
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 10:08 schreef dribbel79 het volgende:
Ik moet zo effe een uitreksel persoonsregister halen voor mijn examen theorie voor de motor, iemand enig idee wat dat kost??
Kijk op de site van je gemeente. In Middelburg kost het 7 euro.
pi_31198056
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 10:08 schreef dribbel79 het volgende:
Afhankelijk van je gemeente tussen 10 en 15 euro.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 11:47:37 #210
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_31199916
quote:
  woensdag 5 oktober 2005 @ 12:53:35 #211
51748 H4ze
wait...what?
pi_31201568
quote:
*BURP*
pi_31202447
Ook nog bedankt allemaal
Een heer met stijl
  woensdag 5 oktober 2005 @ 14:35:33 #213
50237 dribbel79
pi_31204490
Morgen theorie examen voor de motor, om 15.00 in Leusden, duimen jullie mee??
pi_31206505
sjekers !! succes =) !
Altijd aan het dromen...
pi_31207531
btw doet iemand hier Rijopleiding in Stappen (RIS)? Ben wel benieuwd naar zo'n handelingsscript of weet iemand die digitaal te vinden?
'The Less you know, The more you believe'
pi_31210924
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 10:04 schreef Toad het volgende:
Net derde les gehad..
Ik heb in de spiegels leren kijken....
Ik rijd volgende week af en leer nog steeds in de speigels te kijken ;-)
pi_31211426
edit: laat maar

[ Bericht 91% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2005 18:51:33 ]
  woensdag 5 oktober 2005 @ 19:53:00 #218
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_31213256
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 16:30 schreef juliusbackpacking het volgende:
btw doet iemand hier Rijopleiding in Stappen (RIS)? Ben wel benieuwd naar zo'n handelingsscript of weet iemand die digitaal te vinden?
Ik maak zo wel ff foto's
pi_31213951
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 19:53 schreef Boink het volgende:

[..]

Ik maak zo wel ff foto's
Tof wil dat wel eens zien, heb je daar echt wat aan? heeft het een isbn nummer oid? kan me voorstellen dat het ook kan bijdragen bij een reguliere opleiding.
pi_31221573
rijlesupdate'tje in logvorm: http://velvetrock.punt.nl

nog minder dan een week en dan het afrijden dus... iedereeen zegt wel dat je positief moet blijven, maar het rijden wil echt nog niet vlotten. Beheers het schakelen soms zelfs nog niet. Zolang de voertuigbeheersing niet picobello is schiet het niet op. Jammer dat je niet van examen kunt ruilen met elkaar. Ken via via iemand die in november opmoet. Voor de tweede keer. Hij zou liever eerder gaan, dus hey pak mijn datum maarm dan kan ik wat extra lessen en doe mijn examen in november. Hahah, ik fantaseer maar wat hoor. Weet iemand of dit mogelijk is?
  donderdag 6 oktober 2005 @ 08:41:31 #221
50237 dribbel79
pi_31222256
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 06:35 schreef lambrusco_bianco het volgende:

nog minder dan een week en dan het afrijden dus... iedereeen zegt wel dat je positief moet blijven, maar het rijden wil echt nog niet vlotten. Beheers het schakelen soms zelfs nog niet. Zolang de voertuigbeheersing niet picobello is schiet het niet op. Jammer dat je niet van examen kunt ruilen met elkaar. Ken via via iemand die in november opmoet. Voor de tweede keer. Hij zou liever eerder gaan, dus hey pak mijn datum maarm dan kan ik wat extra lessen en doe mijn examen in november. Hahah, ik fantaseer maar wat hoor. Weet iemand of dit mogelijk is?
Heeft je instructeur (die uiteindelijk bepaalt of je klaar bent voor het afrijden denk ik??) niet door dat het niet echt wil vlotten dan??
pi_31223265
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 06:35 schreef lambrusco_bianco het volgende:

jammer dat het allemaal zo moeilijk gaat na de TTT leek je juist zo positief. ik denk wel dat je kunt ruilen, maar weet niet of dat nu nog gaat. zorg iig dat je er geen spijt van krijgt. gewoon een beetje positief denken.
"Trust can kill you, or set you free"
  donderdag 6 oktober 2005 @ 11:27:05 #223
127673 TommyKnocker84
Rijbewijs B behaald 06-10-2005
pi_31225322
JAAAAAAAA!!! Ben geslaagd!!!! Vanochtend om 8 uur in dordrecht afgereden. Het was al de 3e keer, maar goed 3x is scheepsrecht Dus mijn nickname kan er ook bij gezet worden van geslaagden fokkers.

Trouwens wel vervelend vanochtend die mist, maar ik bleef gelukkig rustig! Trouwens kan iedereen aanraden om af te rijden in een KIA echt een geweldige bak. Je heb zoveel overzicht omdat die zo hoog is echt mooi bakkie
pi_31226508
Ik heb (vandaag) mijn 32e les gehad....het gaat opzich wel OK, alleen de 'details' moet ik verbeteren, de hele kleine dingen.

Vandaag een examenroute en er kwamen paar dingen naar voren:

Ik sorteerde verkeerd voor op een grote rotonde. Ik had een keer links moeten voorsorteren op een éénrichtingsweg (omdat ik linksaf moest). Ik moet wat sneller 'optrekken' want soms valt de auto 'stil' (niet letterlijk) als ik ga schakelen (dus moet wat soepeler)...etc. etc.'

Géén grove fouten, maar wel dingen die eruit moeten, want ik was NIET geslaagd waarschijnlijk als het een écht examen was

Maar gelukkig was het géén écht examen dus geluk en aan die punten gaan werken
Haleloeja
pi_31227926
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 16:30 schreef juliusbackpacking het volgende:
Daar ben ik dus ook wel benieuwd naar. Mijn broer had al eerder hier een berichtje achtergelaten, maar dat is waarschijnlijk ondergesneeuwd tussen alle geslaagden.

Ik ben net begonnen met rijlessen en zit er erg over te denken om te gaan RIS-en. Maar eigenlijk hoor ik alleen maar verhalen van mensen uit het vak en die vinden het allemaal geldklopperij enzo.
Mij lijkt het wel een fijne manier van lessen, maar ik wil toch nog even ervaringen van mensen horen.

Ik heb nu het boek te leen van de rijschool en het ziet er aardig uit. Ik denk ook zeker wel dat het voor gewone lessers geschikt kan zijn, want alle handelingen die je moet kunnen staan erin. Je kan bij wijze van spreke voor je praktijk examen ook nog leren voordat je opgaat.
Ik kan nu even geen gegevens posten.. boek ligt niet in de buurt van waar ik nu ben.

Boink Ik begrijp dat jij RIS rijdt/hebt gereden? Of geef je erin les of??? Wat zijn jou ervaringen?
Rotterdam is de wereldstad
pi_31228796
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:27 schreef TommyKnocker84 het volgende:
JAAAAAAAA!!! Ben geslaagd!!!!
Gefeliciteerd

Ik had vanochtend om haf 11 rijles, maar had echt vette koppijn. Normaal rij ik altijd in Amersfoort, maar nu dus maar ff een toeristische route gereden door de dorpen eromheen Ging niet echt lekker, bijzondere verrichtingen gingen niet goed ( voeten deden niet wat ze moesten doen, gaf te weinig gas, koppeling te snel op enzo) en had een paar keer inzichtssfout. Op een rotonde sloegen 2 auto's af, dus ik dacht dat ik dan nog wel ervoor op kon draaien, maar toen kwam een auto er sneller aan dan dat ik dacht, dus was het nog ff snel gasgeven, en op de snelweg was ik niet besluitvaardig genoeg met inhalen en weer terug gaan.

Ik heb de eerste week van november als het goed is TTT, dus tegen die tijd moet ik min voeten beter beheersen, meer inzicht hebben en besluitvaardiger rijden, wordt nog een hele klus dus
pi_31231085
heeft er iemand ervaringen met zo'n 10 daagse cursus van de anwb? Of anders zo'n 10 weekse?
pi_31234245
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 13:43 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Gefeliciteerd

Ik had vanochtend om haf 11 rijles, maar had echt vette koppijn. Normaal rij ik altijd in Amersfoort, maar nu dus maar ff een toeristische route gereden door de dorpen eromheen Ging niet echt lekker, bijzondere verrichtingen gingen niet goed ( voeten deden niet wat ze moesten doen, gaf te weinig gas, koppeling te snel op enzo) en had een paar keer inzichtssfout. Op een rotonde sloegen 2 auto's af, dus ik dacht dat ik dan nog wel ervoor op kon draaien, maar toen kwam een auto er sneller aan dan dat ik dacht, dus was het nog ff snel gasgeven, en op de snelweg was ik niet besluitvaardig genoeg met inhalen en weer terug gaan.

Ik heb de eerste week van november als het goed is TTT, dus tegen die tijd moet ik min voeten beter beheersen, meer inzicht hebben en besluitvaardiger rijden, wordt nog een hele klus dus
Hoeveel lessen heb je nu totaal gehad? en gaven ze een indicatie toen je begon?
pi_31234328
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 08:41 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

Heeft je instructeur (die uiteindelijk bepaalt of je klaar bent voor het afrijden denk ik??) niet door dat het niet echt wil vlotten dan??
Het leek even lekkerder te gaan en de lessen deze week gaan gewoon kut... Maar ik moet zeggen dat dit de eerste echte week is dat de instructeur erg actief is tijdens de lessen. We zoeken volgens mij nu pas de moeilijke punten op. En het oefenen bij grote kruisingen, het echte actieve van hoe handel je... sja dat doe ik voor mijn gevoel deze week pas. Na een les van 2 uur ben ik echt helemaal op. Heb rode oren van inspanning.
Enne voor de cursus begon heb ik de intest gedaan en toen vond de instructeur dat ik 35 tot 40 lesuur nodig zou hebben. Ik ben voor het pakket gegaan met 40 lesuur.
Maarja WAT ALS DE INSTRUCTEUR DOORHEEFT DAT HET NOG NIET WIL VLOTTEN??? Wat kan hij dan?? Niets. Weet nog steeds niet hoe ik het moet gaan aanpakken; het vertellen dat ik bij een ander verder wil gaan met de lessen. Ik weet dat hij dan zeker lullig reageert en zal zeggen dat het aan mijn capaciteiten ligt. Word soms zenuwachtig van die man. Nog 3 lessen volhouden en dan kan ik van hem af zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door lambrusco_bianco op 06-10-2005 17:31:45 ]
pi_31234548
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 17:20 schreef juliusbackpacking het volgende:

[..]

Hoeveel lessen heb je nu totaal gehad? en gaven ze een indicatie toen je begon?
Ik heb nu 31 lessen van 1,5 uur gehad en toen ik begon heeft hij geen indicatie gegeven.
pi_31234624
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 17:24 schreef lambrusco_bianco het volgende:

[..]

Het leek even lekkerder te gaan en de lessen deze gaan gewoon kut... Maar ik moet zeggen dat dit de eerste echte week is dat de instructeur erg actief is tijdens de lessen. We zoeken volgens mij nu pas de moeilijke punten op. En het oefenen bij grote kruisingen, het echte actieve van hoe handel je... sja dat doe ik voor mijn gevoel deze week pas. Na een les van 2 uur ben ik echt helemaal op. Heb rode oren van inspanning.
Enne voor de cursus begon heb ik de intest gedaan en toen vond de instructeur dat ik 35 tot 40 lesuur nodig zou hebben. Ik ben voor het pakket gegaan met 40 lesuur.
Maarja WAT ALS DE INSTRUCTEUR DOORHEEFT DAT HET NOG NIET WIL VLOTTEN??? Wat kan hij dan?? Niets. Weet nog steeds niet hoe ik het moet gaan aanpakken; het vertellen dat ik bij een ander verder wil gaan met de lessen. Ik weet dat hij dan zeker lullig reageert en zal zeggen dat het aan mijn capaciteiten ligt. Word soms zenuwachtig van die man. Nog 3 lessen volhouden en dan kan ik van hem af zijn.
Gewoon het bespreken als je problemen hebt met zijn gedrag, je betaalt verdorrie 40 euro per uur dan mag je verwachten dat je behoorlijk les krijgt. 40 lessen vind ik een overigens best een boel.

Ik ben zelf ook niet helemaal tevreden over mijn rijlessen en zit er serieus aan te denken om eens ergens anders een les te nemen. Kijken hoe het verschil in aanpak is.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 17:44:17 #232
50237 dribbel79
pi_31234801
Zo, net om 15.00 theorie examen gedaan in Leusden voor categorie A en geslaagd
pi_31235260
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 17:44 schreef dribbel79 het volgende:
Zo, net om 15.00 theorie examen gedaan in Leusden voor categorie A en geslaagd
gefeliciteerd

ik ben vandaag met rijles nog ff wezen kijken bij het CBR in Leusden, maar dat was rond 12 uur
pi_31236805
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 17:36 schreef juliusbackpacking het volgende:

[..]

Gewoon het bespreken als je problemen hebt met zijn gedrag, je betaalt verdorrie 40 euro per uur dan mag je verwachten dat je behoorlijk les krijgt. 40 lessen vind ik een overigens best een boel.

Ik ben zelf ook niet helemaal tevreden over mijn rijlessen en zit er serieus aan te denken om eens ergens anders een les te nemen. Kijken hoe het verschil in aanpak is.
Het kloterige is dat bij de grootste rijschool van de stad ben gaan lessen... maar toen ik de rekening kreeg stond daar de naam van de rijinstructeur (verkeersschool "achternaam van rijinstructeur" -> franchising) Ik heb het hele pakket dus aan hem betaald. Vind het wel slordig dat de rijschool mij dit van te voren niet heeft gemeld. Zomaar overstappen naar een andere instructeur, terwijl ik in het pakket wat ik bij hem heb afgerekend 1 herexamen ookal meteen heb... sja weet niet of dat kan.
Klote situatie.

OH VRAAGJE AAN IEDEREEN: HOE LANG MOET JE IN EEN WAGEN HEBBEN GEREDEN VOORDAT JE ERIN MAG AFRIJDEN?? SPIKSPLINTERNIEUWE AUTO VAN INSTRUCTEUR (3 WEKEN OUD) HEEFT EEN AANRIJDING GEHAD. MOET VOOR WAT DAGEN TERUG NAAR DE GARAGE. DUS DE DAGEN VOOR MIJN EXAMEN EN MISSCHIEN ZELFS MET HET EXAMEN RIJD IK IN EEN WAGEN DIE IN NIET KEN.

mag dit?
pi_31236900
Zometeen om 8 uur m'n een na laatste les voor me 3e examen al weer. Ben alleen behoorlijk ziek dus ben benieuwd hoe het gaat. Het vertrouwen is er na die 2 keer examen ook al flink uit. Ik ben niet echt anders gaan rijden sindsdien dus het wordt echt duimen woensdag.
X
X
X
pi_31236942
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 19:10 schreef lambrusco_bianco het volgende:

[..]

Het kloterige is dat bij de grootste rijschool van de stad ben gaan lessen... maar toen ik de rekening kreeg stond daar de naam van de rijinstructeur (verkeersschool "achternaam van rijinstructeur" -> franchising) Ik heb het hele pakket dus aan hem betaald. Vind het wel slordig dat de rijschool mij dit van te voren niet heeft gemeld. Zomaar overstappen naar een andere instructeur, terwijl ik in het pakket wat ik bij hem heb afgerekend 1 herexamen ookal meteen heb... sja weet niet of dat kan.
Klote situatie.

OH VRAAGJE AAN IEDEREEN: HOE LANG MOET JE IN EEN WAGEN HEBBEN GEREDEN VOORDAT JE ERIN MAG AFRIJDEN?? SPIKSPLINTERNIEUWE AUTO VAN INSTRUCTEUR (3 WEKEN OUD) HEEFT EEN AANRIJDING GEHAD. MOET VOOR WAT DAGEN TERUG NAAR DE GARAGE. DUS DE DAGEN VOOR MIJN EXAMEN EN MISSCHIEN ZELFS MET HET EXAMEN RIJD IK IN EEN WAGEN DIE IN NIET KEN.

mag dit?
Volgensmij moet je minstens 1 of 2 lessen in die auto hebben gereden.
X
X
X
pi_31237131
Ik heb ongeveer 32 lessen gehad. Ik ben inmiddels al vanaf april bezig met afrijden. Ik ben vorig jaar juli begonnen. Ik ben al 4 keer gezakt.
Ik moet nu 18 november BNOR examen doen. Ik hoop echt dat ik het daar wel haal.
Ach ja, we zullen zien. Voorlopig heb ik dus geen les meer, begin november neem ik nog wel een lesje, want rijden kan ik zo langzamerhand wel.
Hebben hier mensen ervaring met het BNOR examen in leusden?
pi_31237320
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 19:23 schreef angel99 het volgende:
Ik heb ongeveer 32 lessen gehad. Ik ben inmiddels al vanaf april bezig met afrijden. Ik ben vorig jaar juli begonnen. Ik ben al 4 keer gezakt.
Ik moet nu 18 november BNOR examen doen. Ik hoop echt dat ik het daar wel haal.
Ach ja, we zullen zien. Voorlopig heb ik dus geen les meer, begin november neem ik nog wel een lesje, want rijden kan ik zo langzamerhand wel.
Hebben hier mensen ervaring met het BNOR examen in leusden?
ik heb je andere topic gelezen, en zoals je daarin aangaf ging het dit examen wel goed. dus gewoon even doorzetten en dan komt het helemaal goed. verder geen ervaring met BNOR, maar altijd als het daarover gaat hoor je alleen maar positieve verhalen over de goede sfeer en alles. het heeft ook veel minder weg van een examen. succes!
pi_31237467
Wat is de reden van het zakken steeds? verkeersinzicht?

je moet idd wel even rijden in een auto, ff goed wennen aan hoe hij rijd. Zou iig niet zo maar accoord gaan met een andere auto.

ps. laat je niet als een mak schaap naar de slachtbank lijden, dat is het gevoel wat ik bij de meeste leerlingen heb, iedereen knikt meer vriendeljik ja terwijl ze het er helemaal niet mee eens zijn.

Lambrusco bij welke rijschool les je? zowel de rijschool als de instructeur
pi_31237487
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 19:10 schreef lambrusco_bianco het volgende:

[..]

Klote situatie.

mag dit?
vervelend allemaal zeg (ook je andere bericht). vooral ook dat je voor je gevoel nu pas gedrag bij kruisingen goed leert. echt een rare figuur heb jij als instructeur. mocht je meer lessen nodig hebben zou ik ook van leraar veranderen ja.
ik weet niet hoeveel lessen je moet hebben gehad, maar ik had zelf ook weinig lessen erin. maar iets van 2 zal het wel moeten zijn denk ik. vervelend dat je dan ook de laatste lessen in die nieuwe wagen moet doen. maar je zult zien dat het snel went hoor. succes in ieder geval
pi_31237616
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 19:33 schreef juliusbackpacking het volgende:
Wat is de reden van het zakken steeds? verkeersinzicht?

je moet idd wel even rijden in een auto, ff goed wennen aan hoe hij rijd. Zou iig niet zo maar accoord gaan met een andere auto.

ps. laat je niet als een mak schaap naar de slachtbank lijden, dat is het gevoel wat ik bij de meeste leerlingen heb, iedereen knikt meer vriendeljik ja terwijl ze het er helemaal niet mee eens zijn.

Lambrusco bij welke rijschool les je? zowel de rijschool als de instructeur
volgens mij heb je weinig te zeggen hierover. als ze 2 lessen gehad moet hebben voor examen, kan ze er verder niets aan doen. met een leuke instructeur kan je dan misschien nog wat regelen, maar wat ik van deze man heb gehoord.. hij is heus niet verplicht haar meer dan 2 lessen in die auto te geven omdat zij dat wil.
*niet dat ik dit zelf een geweldige regeling vind, maar volgens mij werkt het gewoon zo..*
en ja je knikt gemakkelijk vriendelijk ja, omdat je soms een pakket hebt en dan moeilijk nog naar een andere leraar kunt gaan. binnen zo'n rijschool wordt het er dan echt niet gezelliger op bij een andere leraar, want die weet dat jij perse moest ruilen en zal toch het verhaal van zijn collega geloven, etc. je zit toch nog zoveel uur bij zo'n figuur in de auto..
pi_31237747
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 19:38 schreef Ferryfan4ever het volgende:

[..]

volgens mij heb je weinig te zeggen hierover. als ze 2 lessen gehad moet hebben voor examen, kan ze er verder niets aan doen. met een leuke instructeur kan je dan misschien nog wat regelen, maar wat ik van deze man heb gehoord.. hij is heus niet verplicht haar meer dan 2 lessen in die auto te geven omdat zij dat wil.
*niet dat ik dit zelf een geweldige regeling vind, maar volgens mij werkt het gewoon zo..*
en ja je knikt gemakkelijk vriendelijk ja, omdat je soms een pakket hebt en dan moeilijk nog naar een andere leraar kunt gaan. binnen zo'n rijschool wordt het er dan echt niet gezelliger op bij een andere leraar, want die weet dat jij perse moest ruilen en zal toch het verhaal van zijn collega geloven, etc. je zit toch nog zoveel uur bij zo'n figuur in de auto..
Dat is precies de reden dat ik geen pakket oid heb genomen.

Aan de andere kant als jij een onwijse "pain in the ass" wordt dan proberen ze vaak wel zo snel mogelijk van je af te komen.(ik bedoel waarom zou het bij een autorijschool anders zijn dan bij ieder ander bedrijf). Boos worden heeft regeltmatig best voordelen. Maar ja iemand van 18/20 jaar laat vaak snel het kaas van zijn brood eten.

Ze hoeven je niet aardig te vinden, ze moeten je goed leren rijden. That's it
pi_31238307
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 19:43 schreef juliusbackpacking het volgende:

[..]

Aan de andere kant als jij een onwijse "pain in the ass" wordt dan proberen ze vaak wel zo snel mogelijk van je af te komen.(ik bedoel waarom zou het bij een autorijschool anders zijn dan bij ieder ander bedrijf). Boos worden heeft regeltmatig best voordelen. Maar ja iemand van 18/20 jaar laat vaak snel het kaas van zijn brood eten.

dat is waar, maar als jij nog 30 lessen moet ofzo en je hebt ruzie, dan kunnen zij het jou natuurlijk ook onmogelijk maken. jij hebt al betaald/moet betalen dus jij zit met de problemen. denk dat het voor de leerling vervelender is in een agressieve sfeer te zitten dan de leraar. ik bedoel, jij wilt je papiertje halen. zo zie ik het..
  donderdag 6 oktober 2005 @ 20:10:18 #244
50237 dribbel79
pi_31238460
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 18:01 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ik ben vandaag met rijles nog ff wezen kijken bij het CBR in Leusden, maar dat was rond 12 uur
Toen waren we er nog net niet
  donderdag 6 oktober 2005 @ 20:19:21 #245
88233 Steve
Still the best.
pi_31238695
Heerlijk weer eens een goede les tussendoor. Hoorde de hele tijd goedzo, goed opgelet, mooi e.d. van rechts komen .
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_31239447
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 19:43 schreef juliusbackpacking het volgende:

[..]

LOL JULIUS ik ben bijna 2x18... Bijna maar nog lang niet. Heb het nooit eerder belangrijk gevonden mijn rijbwwijs te halen, maar nu dus wel. En zodoende ben ik in de zomervakantie begonnen. Een mak schaap ben ik niet. Heb zware tijden met de instructeur beleefd (oh en hij met mij)... je wil niet weten wat er allemaal is voorgevallen.... Uh en ik ben niet het type dat haar mond houdt.
:-)
pi_31239782
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 20:44 schreef lambrusco_bianco het volgende:

[..]

LOL JULIUS ik ben bijna 2x18... Bijna maar nog lang niet. Heb het nooit eerder belangrijk gevonden mijn rijbwwijs te halen, maar nu dus wel. En zodoende ben ik in de zomervakantie begonnen. Een mak schaap ben ik niet. Heb zware tijden met de instructeur beleefd (oh en hij met mij)... je wil niet weten wat er allemaal is voorgevallen.... Uh en ik ben niet het type dat haar mond houdt.
:-)
Ik had het niet speciaal over jou, maar wat ik in het algemeen zo opvang. Als ik kijk naar me zus ed. Veel rijscholen maken daar misbruik van
pi_31242374
Maandag 17 oktober om 19:00 word ik opgehaald voor m`n eerste rijles..
De les wagen is een Volkswagen Golf TDI.
Voor mensen die erin lessen, of in gelest hebben hoe rijd het?
  donderdag 6 oktober 2005 @ 22:34:11 #249
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_31243068
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 22:13 schreef randysgz het volgende:
Maandag 17 oktober om 19:00 word ik opgehaald voor m`n eerste rijles..
De les wagen is een Volkswagen Golf TDI.
Voor mensen die erin lessen, of in gelest hebben hoe rijd het?
ik rij die ook, super relaxte wagen

Welke rijschool rij je?
pi_31244252
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 22:34 schreef Radjesh het volgende:

[..]

ik rij die ook, super relaxte wagen

Welke rijschool rij je?
Rietveld in Den Haag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: