quote:Op maandag 26 september 2005 18:30 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Er worden hier zo vreselijk veel taalfouten gemaakt...als we het daar nu over moeten gaan hebben...(hoewel ik me er ook aan irriteer)
quote:Op maandag 26 september 2005 19:14 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
![]()
iets irriteert je, of je ergert je aan iets.
Je "ergens aan irriteren" is incorrect.
menselijk ... / teken van haast ... / niet spannend (zegt namelijk niets over je opleiding , je kan ook slagen met allemaal 9's en een 6 voor nederlands )quote:Op maandag 26 september 2005 18:15 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel vrij relevant aangezien we het net over opleiding en niveau hebben.
Vervolgens in 1 post beweren dat je relevante studies hebt gevolgd en zo'n domme fout maken is gewoon uhm... hoe zal ik het zeggen...
vrolijk verderquote:Op maandag 26 september 2005 19:38 schreef bonke het volgende:
huppekeej en weer een topic vergast door taalpuristen
Waar vinden die chatsessies plaats, en waar kan ik zien wanneer jullie daar zijn...quote:Op maandag 26 september 2005 15:49 schreef Enyalius het volgende:
bij de training/demo in irc werd dat heel duidelijk. mensen die beweren iets te kunnen hebben de gave alles behalve 100% onder de knie.
nou hier moest ik wel om grinnekenquote:huppekeej en weer een topic vergast door taalpuristen
--------------------------------------------------------------------------------
eat my dust
TheWilliedockSaints TheWilliedockSaints - maandag 26 september 2005 @ 21:24
The Taxman Cometh
quote:Op maandag 26 september 2005 19:38 schreef bonke het volgende:
huppekeej en weer een topic vergast door taalpuristen
vrolijk verder
Mee eens!quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:29 schreef coz het volgende:
nee , we gaan ontpic verder ...
tnx ,quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:22 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Ja dat is dit filmpje http://files.xerson.nl/Cr(...)DSR.XviD-CRiMSON.avi even de link naar je adres balk kopieren, want als je er zo op klikt krijg je een error...
of een iets kleinerequote:Op dinsdag 27 september 2005 14:25 schreef UncleScorp het volgende:
Moest ie het nou zonder parapluutje doen, zou het nog geloofwaardig zijn
meer docu dan filmquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:01 schreef bonke het volgende:
is dat een film of een documentaire ??
Gedeeltelijk, waarom kijk je hem niet gewoonquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:19 schreef bonke het volgende:
[..]
ahaen word er bewezen dat het kan wat ze in truth allemaal beweren ??
nee, tis gewoon suggestief...een theorie...riekt weer een beetje naar intelligent designquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:19 schreef bonke het volgende:
[..]
ahaen word er bewezen dat het kan wat ze in truth allemaal beweren ??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |