abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 september 2005 @ 12:33:19 #1
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_30787628
Ik twijfelde eerst of ik dit zou delen, maar goed, zoveel mensen zien het al dus waarom niet:
http://www.ellusionist.com/order/king.htm

Dit is iemand die men leert hoe je kan leviteren, enkele centimeters van de grond hoewel. Maar het is een begin. Hij heeft een DVD te koop, dus voor de leergierige. Lees de reacties.

groet...
  Moderator woensdag 21 september 2005 @ 12:58:47 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_30788354
quote:
Op woensdag 21 september 2005 12:33 schreef Choices het volgende:
Ik twijfelde eerst of ik dit zou delen, maar goed, zoveel mensen zien het al dus waarom niet:

Dit is iemand die men leert hoe je kan leviteren, enkele centimeters van de grond hoewel. Maar het is een begin. Hij heeft een DVD te koop, dus voor de leergierige. Lees de reacties.

groet...
Als ik zo die url bekijk zit daar t woord 'illusionist' in verborgen. Die levitatie is dus een trucje. Op die dvd staat dus uitgelegd hoe t trucje werkt gok ik, en dat verkoopt ie dan. Als t geen trucje is, dan doet t zijn geloofwaardigheid geen goed door deze dvd op een site met een dergelijke url te koop aan te bieden.

Als het wel waar is dan was t al wel gemeld want als ie echt kwan leviteren is ie beter dan David Copperfield of David Blain/Blane. Dat komt natuurlijk in t nieuws. Ik gok dat dit bullshit is.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 21 september 2005 @ 13:06:03 #3
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_30788539
quote:
Op woensdag 21 september 2005 12:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als ik zo die url bekijk zit daar t woord 'illusionist' in verborgen. Die levitatie is dus een trucje. Op die dvd staat dus uitgelegd hoe t trucje werkt gok ik, en dat verkoopt ie dan. Als t geen trucje is, dan doet t zijn geloofwaardigheid geen goed door deze dvd op een site met een dergelijke url te koop aan te bieden.

Als het wel waar is dan was t al wel gemeld want als ie echt kwan leviteren is ie beter dan David Copperfield of David Blain/Blane. Dat komt natuurlijk in t nieuws. Ik gok dat dit bullshit is.
moet je beter de reacties lezen .
tuurlijk is er een trucje in. In de zin van technieken.
  Moderator woensdag 21 september 2005 @ 13:09:04 #4
16180 crew  CoolGuy
pi_30788619
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:06 schreef Choices het volgende:

[..]

moert je beter de reacties lezen .
Als iemand een dvd aanbiedt waarop geleerd wordt mensen te leren zweven op een site waarin het woord illusionist zit, en de hele wereld is nog niet op zijn kop gezet door nieuwsberichten over deze persoon die dat blijkbaar kan, dan geloof ik t niet.

Dat er veel mensen zijn die daar reageren dat ze het geloven/ook kunnen heb ik geen boodschap aan. Als ik die dingen verkoop zal ik zelf ook wel een zooi reacties plaatsen om de geloofwaardigheid op te krikken. Dat er reacties staan van mensen die zeggen dat ze het geloven/ook kunnen vind ik geen argument.
  woensdag 21 september 2005 @ 13:11:59 #5
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_30788699
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als iemand een dvd aanbiedt waarop geleerd wordt mensen te leren zweven op een site waarin het woord illusionist zit, en de hele wereld is nog niet op zijn kop gezet door nieuwsberichten over deze persoon die dat blijkbaar kan, dan geloof ik t niet.
Tja, als nieuws je enige bron van beeldvorming is..
quote:
Dat er veel mensen zijn die daar reageren dat ze het geloven/ook kunnen heb ik geen boodschap aan. Als ik die dingen verkoop zal ik zelf ook wel een zooi reacties plaatsen om de geloofwaardigheid op te krikken. Dat er reacties staan van mensen die zeggen dat ze het geloven/ook kunnen vind ik geen argument.
Wat een wantrouw in de mens. .. spijtig.
  Moderator woensdag 21 september 2005 @ 13:41:48 #6
16180 crew  CoolGuy
pi_30789642
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:11 schreef Choices het volgende:

[..]

Tja, als nieuws je enige bron van beeldvorming is..
[..]

Wat een wantrouw in de mens. .. spijtig.
Nee, nieuws is niet mijn enige bron van beeldvorming is, maar ik kijk wel verder dan mn neus lang is.

Ik heb geen wantrouwen in de mens in t algemeen. In dit geval echter probeert iemand geld te verdienen aan de verkoop van een dvd waarop iets ongelofelijks zou staan. Als t om geld gaat worden mensen anders, en dan gaan ze ver. Zelf dan dergelijke berichten plaatsen, of mensen aanzetten om dergelijke berichten te plaatsen is dan niet zo vreemd. Helaas zijn er dan altijd mensen die dan toch nog blijven geloven, zonder ook maar rekening te houden met de mogelijkheid dat ze wel eens bedonderd konden worden .. spijtig.
pi_30789738
Het is gewoon een goocheltruc. En voor goocheltrucs moet nou eenmaal betaald worden omdat de rechten van de performance bij de bedenker liggen.

Ja ik weet hoe die werkt, ja ik heb hem gekocht, nee ik ga niet vertellen hoe die gaat.
pi_30808605
zn ene voet komt niet van de grond. dat was jaren geleden al eens bij gochelaars ontmaskerd. erg oud en erg simpel
if you dont have a social life, you can talk about mine.
  donderdag 22 september 2005 @ 00:24:58 #9
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_30810964
quote:
Op woensdag 21 september 2005 23:15 schreef isitreal het volgende:
zn ene voet komt niet van de grond. dat was jaren geleden al eens bij gochelaars ontmaskerd. erg oud en erg simpel
Nou ik zie toch duidelijk beide schoenen de lucht ingaan. Tis zeker een truc, daar niet van, en ja, uit te leggen. Maar ik vind het wel fascinerend om ernaar te kijken. Zo simpel ergens maar oh zo krachtig.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_30811214
Op deze pagina staat een link naar een filmpje: Chriss Angel Mindfreak (XviD, 175MB)
http://www.xerson.nl/content/view/96/1/

Criss Angel, een bekende illusionist o.a. door zijn levitatie vertoningen.
Echt geweldig om te zien..

Site met levitation tricks:
http://www.goodtricks.net/levilink.html

[ Bericht 20% gewijzigd door -Wezz- op 22-09-2005 00:41:31 ]
= ШΞZZ =
pi_30840428
quote:
Op donderdag 22 september 2005 00:24 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Nou ik zie toch duidelijk beide schoenen de lucht ingaan. Tis zeker een truc, daar niet van, en ja, uit te leggen. Maar ik vind het wel fascinerend om ernaar te kijken. Zo simpel ergens maar oh zo krachtig.
het is een illusie. idd lijkt het net of zn voeten allebei omhoog gaan dat is de illusie.
if you dont have a social life, you can talk about mine.
pi_30840736
Dat is gewoon de balducci levitation (sp?)

In ieder geval. Die close ups waar je beide voeten van de grond ziet komen, daar hangt die persoon gewoon aan een balk oid.

Was ook bij David Blaine zo. Deed gewoon de balducci levitation (met 1 voet van de grond) en de andere shots waren of trucage, of hij hing aan een balk.
You only live once so live your life to the fullest!
  vrijdag 23 september 2005 @ 00:03:07 #13
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_30843911
quote:
Op donderdag 22 september 2005 22:38 schreef GangstaX het volgende:

In ieder geval. Die close ups waar je beide voeten van de grond ziet komen, daar hangt die persoon gewoon aan een balk oid.

Was ook bij David Blaine zo. Deed gewoon de balducci levitation (met 1 voet van de grond) en de andere shots waren of trucage, of hij hing aan een balk.
Een balk is eigenlijk niet nodig hoor
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  vrijdag 23 september 2005 @ 00:03:37 #14
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_30843929
quote:
Op donderdag 22 september 2005 22:30 schreef isitreal het volgende:
het is een illusie. idd lijkt het net of zn voeten allebei omhoog gaan dat is de illusie.
Oh maar beide schoenen gaan ook echt omhoog hoor
pi_30854885
quote:
Op donderdag 22 september 2005 00:36 schreef -Wezz- het volgende:

Site met levitation tricks:
http://www.goodtricks.net/levilink.html
Beetje een wannabee site geloof ik
TVP trouwens
pi_30873767
quote:
Op donderdag 22 september 2005 22:38 schreef GangstaX het volgende:
nee het is niet de balducci. Tis een andere manier die niet op die neppe geocities site wordt uitgelegd. En das maar goed ook.
Back off, you sentimental 'moralknights' !
pi_30874121
Zijn er ook filmpjes van te zien ergens ik ben wel benieuwd...
pi_30883388
quote:
Op woensdag 21 september 2005 12:33 schreef Choices het volgende:

groet...
Ik heb gister dat filmpje gezien waarin word uitgelegd hoe de truck werkt. Dit is dus gewoon een truck, heel iets anders waar bijvoorbeeld Criss Angel mee bezig is...
pi_30883506
er is nog never nooit iemand door levitatie van de grond gekomen of in gewicht afgenomen
dvd is dus gewoon een prul waar je op kan staan om zo ff wat hoger te komen
pies on joe toe
pi_30883606
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 12:34 schreef bonke het volgende:
er is nog never nooit iemand door levitatie van de grond gekomen of in gewicht afgenomen
dvd is dus gewoon een prul waar je op kan staan om zo ff wat hoger te komen
Heb je die afleveringen van Criss Angel gezien? Ik was eerst ook vrij pessimistisch maar na die filmpjes heb ik wel zo iets van ehh Die gast is echt goed...
En waarom zou het niet kunnen...

Bekijk die filmpjes eens en laat ff weten wat je er van vind, ik ben wel benieuwd

http://files.xerson.nl/Cr(...)DSR.XviD-CRiMSON.avi
pi_30883636
Shit ze hebben hem eraf gehaald...
pi_30883660
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 12:39 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Shit ze hebben hem eraf gehaald...
zie je wel
gesnapt
pies on joe toe
pi_30883725
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 12:40 schreef bonke het volgende:

[..]

zie je wel
gesnapt
Nou je hebt vast wel iets van p2p toch...
pi_30883819
Chriss Angel Mindfreak (XviD, 175MB)
Als u het nu niet kunt downloaden, dient u het een andere keer te proberen.
pi_30883850
ik heb in het verleden al eens zoies gezien van iemand die zeker wist dat ie het ook kon
nou er gebeurde dus echt helemaal niks
en als het wel gebeurd is het gewoon een trucje dat gelooft word door naievelingen
pies on joe toe
pi_30883900
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 12:46 schreef bonke het volgende:
ik heb in het verleden al eens zoies gezien van iemand die zeker wist dat ie het ook kon
nou er gebeurde dus echt helemaal niks
en als het wel gebeurd is het gewoon een trucje dar gelooft word door naievelingen
Dude serieus, dit is echt anders, bekijk dat filmpje nou gewoon
pi_30883975
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 12:49 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:

[..]

Dude serieus, dit is echt anders, bekijk dat filmpje nou gewoon
ben al aan et zoeken maar ik geef je weinig hoop
pies on joe toe
pi_30885334
Die Chris Angel Floating is een goede maar nep ofcourse, hoe hij het doet weet ik niet.
You only live once so live your life to the fullest!
pi_30885442
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 13:41 schreef GangstaX het volgende:
Die Chris Angel Floating is een goede maar nep ofcourse, hoe hij het doet weet ik niet.
die heb ik dus al eerder gezien
let op zijn rechterbeen als hij opstaat, een normaal mens verplaatst dan zijn been maar hij niet
er zit dus gewoon iets van een scharnierend statief in de grond waar hij zijn been in laat rusten
als hij op staat is het filmpje trouwens meteen afgelopen, anders zou je hem op ze bek zien gaan zodra hij een stap vooruit wil zetten met rechts

tis gewoon nep met een stel figuranten der om heen
pies on joe toe
pi_30892699
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 13:46 schreef bonke het volgende:

[..]

die heb ik dus al eerder gezien
let op zijn rechterbeen als hij opstaat, een normaal mens verplaatst dan zijn been maar hij niet
er zit dus gewoon iets van een scharnierend statief in de grond waar hij zijn been in laat rusten
als hij op staat is het filmpje trouwens meteen afgelopen, anders zou je hem op ze bek zien gaan zodra hij een stap vooruit wil zetten met rechts

tis gewoon nep met een stel figuranten der om heen
Gast, dat is een stukje uit een filmpje van 20 minuten(van die link die niet werkt). Nadat hij zelf weer rechtop is gaan staan zie je niks bijzonders op de plek waar hij gestaan heeft. Even later doet hij het bij een iemand die er omheen stond. Zij heeft allebei haar voeten van de grond en kan dus nergens op leunen...
pi_30893312
je gelooft toch niet echt dat dit waar kan zijn he?
pies on joe toe
pi_30893424
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 18:23 schreef bonke het volgende:
je gelooft toch niet echt dat dit waar kan zijn he?
Jawel Check NYC Times Square levitation op zijn eigen site... http://crissangel.com/dat(...)/static/video2.html#
pi_30893676
komop zeg, zo naief kanje toch niet zijn om dat te geloven
pies on joe toe
  zaterdag 24 september 2005 @ 18:38:25 #35
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_30893755
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 18:35 schreef bonke het volgende:
komop zeg, zo naief kanje toch niet zijn om dat te geloven
Bonke, tenzij je met een nieuwe theorie komt over hoe hij het klaart, hoef je dat argument niet meer te gebruiken.
Je argument van een scharnier in de grond is ook totale onzin, aangezien ik dus ook de hele aflevering heb gezien. Ik geloof de reacties van de omstanders, en mogen ze niet waar zijn, ben ik er enkel in getrapt, het zij zo.
pi_30893931
hou het er maar op dat deze goochelaar meer mensen erin heeft zien trappen
het is gewoon onmogelijk dat iemand zijn lichaam zich zo kan gedragen
en iemand die een beetje nadenkt weet ook dat het gewoon niet kan
maar als je het zelf geloven wilt is dat prima hoor
en dat van dat scharnier leek mij een mooie theorie
misschien dat ie het in de praktijk op een andere manier doet, maar niet puur door wilskracht horizontaal gaan en dan nog met alleen maar 1 been op de grond
gewoon onmogelijk
pies on joe toe
pi_30893987
Heb jij een andere theorie die zijn theorie weerlegt?
pi_30894040
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 18:46 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
goochelaars veraden hun theorie nooit
ze doen alleen maar de praktijk om mensen te foppen
en zoals ik al zei, ik weet geen andere theorie
pies on joe toe
  zondag 25 september 2005 @ 16:01:16 #39
118438 no-way
I need a hug !
pi_30917958
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 18:46 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
You can not be sreious, that you think this is real. Is he, or is he not an illusionist, thats what they do. Ofcourse its a trick, but thats all part of the fun ,not knowing how he does it.
this is gonna hurt!!!
pi_30919689
david blaine
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_30920073
het is allemaal trucage hoor, mensen kunnen niet zweven

en waarom zou ie dan niet hoger kunnen zweven?
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_30922066
quote:
Op zondag 25 september 2005 17:09 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
het is allemaal trucage hoor, mensen kunnen niet zweven

en waarom zou ie dan niet hoger kunnen zweven?
omdat ie dan superman zou heten
pies on joe toe
pi_30923372
Ik denk dat iedereen voor zichzelf uit moet maken of hij of zij het waar of niet waar acht. Het kan erg mind breaking zijn, maar mijn conclusie betreft de levitation is dat ik wel geloof dat het waar is.
Een erg overtuigende uitzending vond ik zelf Criss.Angel.Mindfreak.S01E03-E04.DSR.XviD-CRiMSON
Te vinden op Shareaza
pi_30923451
het is een illusionisttttttttttttttttttt net als voormalig tommy cooper
pies on joe toe
pi_30923622
quote:
Op zondag 25 september 2005 19:26 schreef bonke het volgende:
het is een illusionisttttttttttttttttttt net als voormalig tommy cooper
Ik zei toch ieder zijn mening... Nou dit is de jouwe,
pi_30923671
David Blaine astonished millions of jaw dropped TV viewers in his “Street Magic” special where he levitated several feet in the air, with no assistance and in front of real people.

David Blaine utilized modern techniques, which can be perfected by the youngest and least talented of magicians.

Blaine’s particular levitation was the Balducci. This marvellous levitation can be perfected by anyone, any age. Ellusionist’s “How to do Street Magic” is a perfect place to begin, as it includes three forms of levitation. The Balducci, King Rising and how to “manipulate gravity” to allow items such as a leaf to levitate in mid-air.

dussssss????

zelfs jij kan het
http://www.levitation.org/balducci-levitation.htm
pies on joe toe
pi_30923896
quote:
Op zondag 25 september 2005 19:34 schreef bonke het volgende:
....

dussssss????

zelfs jij kan het
http://www.levitation.org/balducci-levitation.htm
Zelfs ik? Nou dat is me een feest. Leuke site er wordt alleen niet uitgelegd hoe je midden op een open vlakte, iemand anders een meter boven de grond kan laten zweven. Als je daar ook een link van hebt ben ik helemaal tevreden
pi_30923961
een hele meter ??
volgens mij was et maar een cm of 30
en zoals je kan lezen op die site word er uigelegt hoe het zo`n beetje werkt en of je er iets bij nodig hebt
de ene levitatie kanje doen vanwege gezichtsbedrog en bij een ander heb je weer een stuk gereedschap nodig
pies on joe toe
pi_30924060
quote:
Op zondag 25 september 2005 19:43 schreef bonke het volgende:
een hele meter ??
volgens mij was et maar een cm of 30
en zoals je kan lezen op die site word er uigelegt hoe het zo`n beetje werkt en of je er iets bij nodig hebt
de ene levitatie kanje doen vanwege gezichtsbedrog en bij een ander heb je weer een stuk gereedschap nodig
50 CM
pi_30924145
quote:
Op zondag 25 september 2005 19:43 schreef bonke het volgende:

Als je er met een camera 360 graden omheen draait, je laat een stok aan de onderkant en de bovenkant overheen glijden dan kan ik niets anders bedenken dan dat er geen gereedschappen bij gebruikt kunnen zijn... Of zit ik fout...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')