Als ik zo die url bekijk zit daar t woord 'illusionist' in verborgen. Die levitatie is dus een trucje. Op die dvd staat dus uitgelegd hoe t trucje werkt gok ik, en dat verkoopt ie dan. Als t geen trucje is, dan doet t zijn geloofwaardigheid geen goed door deze dvd op een site met een dergelijke url te koop aan te bieden.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:33 schreef Choices het volgende:
Ik twijfelde eerst of ik dit zou delen, maar goed, zoveel mensen zien het al dus waarom niet:
http://www.ellusionist.com/order/king.htm
Dit is iemand die men leert hoe je kan leviteren, enkele centimeters van de grond hoewel. Maar het is een begin. Hij heeft een DVD te koop, dus voor de leergierige. Lees de reacties.
groet...
moet je beter de reacties lezenquote:Op woensdag 21 september 2005 12:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als ik zo die url bekijk zit daar t woord 'illusionist' in verborgen. Die levitatie is dus een trucje. Op die dvd staat dus uitgelegd hoe t trucje werkt gok ik, en dat verkoopt ie dan. Als t geen trucje is, dan doet t zijn geloofwaardigheid geen goed door deze dvd op een site met een dergelijke url te koop aan te bieden.
Als het wel waar is dan was t al wel gemeld want als ie echt kwan leviteren is ie beter dan David Copperfield of David Blain/Blane. Dat komt natuurlijk in t nieuws. Ik gok dat dit bullshit is.
Als iemand een dvd aanbiedt waarop geleerd wordt mensen te leren zweven op een site waarin het woord illusionist zit, en de hele wereld is nog niet op zijn kop gezet door nieuwsberichten over deze persoon die dat blijkbaar kan, dan geloof ik t niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:06 schreef Choices het volgende:
[..]
moert je beter de reacties lezen.
Tja, als nieuws je enige bron van beeldvorming is..quote:Op woensdag 21 september 2005 13:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als iemand een dvd aanbiedt waarop geleerd wordt mensen te leren zweven op een site waarin het woord illusionist zit, en de hele wereld is nog niet op zijn kop gezet door nieuwsberichten over deze persoon die dat blijkbaar kan, dan geloof ik t niet.
Wat een wantrouw in de mens.quote:Dat er veel mensen zijn die daar reageren dat ze het geloven/ook kunnen heb ik geen boodschap aan. Als ik die dingen verkoop zal ik zelf ook wel een zooi reacties plaatsen om de geloofwaardigheid op te krikken. Dat er reacties staan van mensen die zeggen dat ze het geloven/ook kunnen vind ik geen argument.
Nee, nieuws is niet mijn enige bron van beeldvorming is, maar ik kijk wel verder dan mn neus lang is.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:11 schreef Choices het volgende:
[..]
Tja, als nieuws je enige bron van beeldvorming is..
[..]
Wat een wantrouw in de mens... spijtig.
Nou ik zie toch duidelijk beide schoenen de lucht ingaan. Tis zeker een truc, daar niet van, en ja, uit te leggen. Maar ik vind het wel fascinerend om ernaar te kijken. Zo simpel ergens maar oh zo krachtig.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:15 schreef isitreal het volgende:
zn ene voet komt niet van de grond.dat was jaren geleden al eens bij gochelaars ontmaskerd. erg oud en erg simpel
![]()
het is een illusie. idd lijkt het net of zn voeten allebei omhoog gaan dat is de illusie.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou ik zie toch duidelijk beide schoenen de lucht ingaan. Tis zeker een truc, daar niet van, en ja, uit te leggen. Maar ik vind het wel fascinerend om ernaar te kijken. Zo simpel ergens maar oh zo krachtig.
Een balk is eigenlijk niet nodig hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 22:38 schreef GangstaX het volgende:
Dat is gewoon de balducci levitation (sp?)
In ieder geval. Die close ups waar je beide voeten van de grond ziet komen, daar hangt die persoon gewoon aan een balk oid.
Was ook bij David Blaine zo. Deed gewoon de balducci levitation (met 1 voet van de grond) en de andere shots waren of trucage, of hij hing aan een balk.
Oh maar beide schoenen gaan ook echt omhoog hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 22:30 schreef isitreal het volgende:
het is een illusie. idd lijkt het net of zn voeten allebei omhoog gaan dat is de illusie.
Beetje een wannabee site geloof ikquote:Op donderdag 22 september 2005 00:36 schreef -Wezz- het volgende:
Site met levitation tricks:
http://www.goodtricks.net/levilink.html
nee het is niet de balducci. Tis een andere manier die niet op die neppe geocities site wordt uitgelegd. En das maar goed ook.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:38 schreef GangstaX het volgende:
Dat is gewoon de balducci levitation (sp?)
Ik heb gister dat filmpje gezien waarin word uitgelegd hoe de truck werkt. Dit is dus gewoon een truck, heel iets anders waar bijvoorbeeld Criss Angel mee bezig is...quote:Op woensdag 21 september 2005 12:33 schreef Choices het volgende:
Ik twijfelde eerst of ik dit zou delen, maar goed, zoveel mensen zien het al dus waarom niet:
http://www.ellusionist.com/order/king.htm
Dit is iemand die men leert hoe je kan leviteren, enkele centimeters van de grond hoewel. Maar het is een begin. Hij heeft een DVD te koop, dus voor de leergierige. Lees de reacties.
groet...
Heb je die afleveringen van Criss Angel gezien? Ik was eerst ook vrij pessimistisch maar na die filmpjes heb ik wel zo iets van ehhquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:34 schreef bonke het volgende:
er is nog never nooit iemand door levitatie van de grond gekomen of in gewicht afgenomen
dvd is dus gewoon een prul waar je op kan staan om zo ff wat hoger te komen
zie je welquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:39 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Shit ze hebben hem eraf gehaald...
Dude serieus, dit is echt anders, bekijk dat filmpje nou gewoonquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:46 schreef bonke het volgende:
ik heb in het verleden al eens zoies gezien van iemand die zeker wist dat ie het ook kon
nou er gebeurde dus echt helemaal niks
en als het wel gebeurd is het gewoon een trucje dar gelooft word door naievelingen
ben al aan et zoeken maar ik geef je weinig hoopquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:49 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Dude serieus, dit is echt anders, bekijk dat filmpje nou gewoon![]()
![]()
die heb ik dus al eerder gezienquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:41 schreef GangstaX het volgende:
Die Chris Angel Floating is een goede maar nep ofcourse, hoe hij het doet weet ik niet.
Gast, dat is een stukje uit een filmpje van 20 minuten(van die link die niet werkt). Nadat hij zelf weer rechtop is gaan staan zie je niks bijzonders op de plek waar hij gestaan heeft. Even later doet hij het bij een iemand die er omheen stond. Zij heeft allebei haar voeten van de grond en kan dus nergens op leunen...quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:46 schreef bonke het volgende:
[..]
die heb ik dus al eerder gezien
let op zijn rechterbeen als hij opstaat, een normaal mens verplaatst dan zijn been maar hij niet
er zit dus gewoon iets van een scharnierend statief in de grond waar hij zijn been in laat rusten
als hij op staat is het filmpje trouwens meteen afgelopen, anders zou je hem op ze bek zien gaan zodra hij een stap vooruit wil zetten met rechts
tis gewoon nep met een stel figuranten der om heen![]()
Jawelquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:23 schreef bonke het volgende:
je gelooft toch niet echt dat dit waar kan zijn he?
Bonke, tenzij je met een nieuwe theorie komt over hoe hij het klaart, hoef je dat argument niet meer te gebruiken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:35 schreef bonke het volgende:
komop zeg, zo naief kanje toch niet zijn om dat te geloven
goochelaars veraden hun theorie nooitquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:46 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Heb jij een andere theorie die zijn theorie weerlegt?
You can not be sreious, that you think this is real. Is he, or is he not an illusionist, thats what they do. Ofcourse its a trick, but thats all part of the fun ,not knowing how he does it.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:46 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Heb jij een andere theorie die zijn theorie weerlegt?
omdat ie dan superman zou hetenquote:Op zondag 25 september 2005 17:09 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
het is allemaal trucage hoor, mensen kunnen niet zweven
en waarom zou ie dan niet hoger kunnen zweven?
Ik zei toch ieder zijn mening...quote:Op zondag 25 september 2005 19:26 schreef bonke het volgende:
het is een illusionisttttttttttttttttttt net als voormalig tommy cooper
Zelfs ik? Nou dat is me een feest. Leuke site er wordt alleen niet uitgelegd hoe je midden op een open vlakte, iemand anders een meter boven de grond kan laten zweven. Als je daar ook een link van hebt ben ik helemaal tevredenquote:Op zondag 25 september 2005 19:34 schreef bonke het volgende:
....
dussssss????
zelfs jij kan het
http://www.levitation.org/balducci-levitation.htm
50 CMquote:Op zondag 25 september 2005 19:43 schreef bonke het volgende:
een hele meter ??
volgens mij was et maar een cm of 30
en zoals je kan lezen op die site word er uigelegt hoe het zo`n beetje werkt en of je er iets bij nodig hebt
de ene levitatie kanje doen vanwege gezichtsbedrog en bij een ander heb je weer een stuk gereedschap nodig
Als je er met een camera 360 graden omheen draait, je laat een stok aan de onderkant en de bovenkant overheen glijden dan kan ik niets anders bedenken dan dat er geen gereedschappen bij gebruikt kunnen zijn... Of zit ik fout...quote:Op zondag 25 september 2005 19:43 schreef bonke het volgende:
de ene levitatie kanje doen vanwege gezichtsbedrog en bij een ander heb je weer een stuk gereedschap nodig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |