Als ik zo die url bekijk zit daar t woord 'illusionist' in verborgen. Die levitatie is dus een trucje. Op die dvd staat dus uitgelegd hoe t trucje werkt gok ik, en dat verkoopt ie dan. Als t geen trucje is, dan doet t zijn geloofwaardigheid geen goed door deze dvd op een site met een dergelijke url te koop aan te bieden.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:33 schreef Choices het volgende:
Ik twijfelde eerst of ik dit zou delen, maar goed, zoveel mensen zien het al dus waarom niet:
http://www.ellusionist.com/order/king.htm
Dit is iemand die men leert hoe je kan leviteren, enkele centimeters van de grond hoewel. Maar het is een begin. Hij heeft een DVD te koop, dus voor de leergierige. Lees de reacties.
groet...
moet je beter de reacties lezenquote:Op woensdag 21 september 2005 12:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als ik zo die url bekijk zit daar t woord 'illusionist' in verborgen. Die levitatie is dus een trucje. Op die dvd staat dus uitgelegd hoe t trucje werkt gok ik, en dat verkoopt ie dan. Als t geen trucje is, dan doet t zijn geloofwaardigheid geen goed door deze dvd op een site met een dergelijke url te koop aan te bieden.
Als het wel waar is dan was t al wel gemeld want als ie echt kwan leviteren is ie beter dan David Copperfield of David Blain/Blane. Dat komt natuurlijk in t nieuws. Ik gok dat dit bullshit is.
Als iemand een dvd aanbiedt waarop geleerd wordt mensen te leren zweven op een site waarin het woord illusionist zit, en de hele wereld is nog niet op zijn kop gezet door nieuwsberichten over deze persoon die dat blijkbaar kan, dan geloof ik t niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:06 schreef Choices het volgende:
[..]
moert je beter de reacties lezen.
Tja, als nieuws je enige bron van beeldvorming is..quote:Op woensdag 21 september 2005 13:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als iemand een dvd aanbiedt waarop geleerd wordt mensen te leren zweven op een site waarin het woord illusionist zit, en de hele wereld is nog niet op zijn kop gezet door nieuwsberichten over deze persoon die dat blijkbaar kan, dan geloof ik t niet.
Wat een wantrouw in de mens.quote:Dat er veel mensen zijn die daar reageren dat ze het geloven/ook kunnen heb ik geen boodschap aan. Als ik die dingen verkoop zal ik zelf ook wel een zooi reacties plaatsen om de geloofwaardigheid op te krikken. Dat er reacties staan van mensen die zeggen dat ze het geloven/ook kunnen vind ik geen argument.
Nee, nieuws is niet mijn enige bron van beeldvorming is, maar ik kijk wel verder dan mn neus lang is.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:11 schreef Choices het volgende:
[..]
Tja, als nieuws je enige bron van beeldvorming is..
[..]
Wat een wantrouw in de mens... spijtig.
Nou ik zie toch duidelijk beide schoenen de lucht ingaan. Tis zeker een truc, daar niet van, en ja, uit te leggen. Maar ik vind het wel fascinerend om ernaar te kijken. Zo simpel ergens maar oh zo krachtig.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:15 schreef isitreal het volgende:
zn ene voet komt niet van de grond.dat was jaren geleden al eens bij gochelaars ontmaskerd. erg oud en erg simpel
![]()
het is een illusie. idd lijkt het net of zn voeten allebei omhoog gaan dat is de illusie.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou ik zie toch duidelijk beide schoenen de lucht ingaan. Tis zeker een truc, daar niet van, en ja, uit te leggen. Maar ik vind het wel fascinerend om ernaar te kijken. Zo simpel ergens maar oh zo krachtig.
Een balk is eigenlijk niet nodig hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 22:38 schreef GangstaX het volgende:
Dat is gewoon de balducci levitation (sp?)
In ieder geval. Die close ups waar je beide voeten van de grond ziet komen, daar hangt die persoon gewoon aan een balk oid.
Was ook bij David Blaine zo. Deed gewoon de balducci levitation (met 1 voet van de grond) en de andere shots waren of trucage, of hij hing aan een balk.
Oh maar beide schoenen gaan ook echt omhoog hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 22:30 schreef isitreal het volgende:
het is een illusie. idd lijkt het net of zn voeten allebei omhoog gaan dat is de illusie.
Beetje een wannabee site geloof ikquote:Op donderdag 22 september 2005 00:36 schreef -Wezz- het volgende:
Site met levitation tricks:
http://www.goodtricks.net/levilink.html
nee het is niet de balducci. Tis een andere manier die niet op die neppe geocities site wordt uitgelegd. En das maar goed ook.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:38 schreef GangstaX het volgende:
Dat is gewoon de balducci levitation (sp?)
Ik heb gister dat filmpje gezien waarin word uitgelegd hoe de truck werkt. Dit is dus gewoon een truck, heel iets anders waar bijvoorbeeld Criss Angel mee bezig is...quote:Op woensdag 21 september 2005 12:33 schreef Choices het volgende:
Ik twijfelde eerst of ik dit zou delen, maar goed, zoveel mensen zien het al dus waarom niet:
http://www.ellusionist.com/order/king.htm
Dit is iemand die men leert hoe je kan leviteren, enkele centimeters van de grond hoewel. Maar het is een begin. Hij heeft een DVD te koop, dus voor de leergierige. Lees de reacties.
groet...
Heb je die afleveringen van Criss Angel gezien? Ik was eerst ook vrij pessimistisch maar na die filmpjes heb ik wel zo iets van ehhquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:34 schreef bonke het volgende:
er is nog never nooit iemand door levitatie van de grond gekomen of in gewicht afgenomen
dvd is dus gewoon een prul waar je op kan staan om zo ff wat hoger te komen
zie je welquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:39 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Shit ze hebben hem eraf gehaald...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |