En als jullie zo blijven doorgaan blijft ze ook mijn favorietquote:
We gaan net zo lang door totdat ze wint.......en dan hoop ik dat ze op FOK ons allemaal komt bedankenquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:34 schreef P-au-L het volgende:
[..]
En als jullie zo blijven doorgaan blijft ze ook mijn favoriet![]()
![]()
Dido? Jeuzus man dat wijf heeft echt totaal geen charisma. En mooi vind ik haar ook al niet dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:35 schreef Bemiddelaar het volgende:
[..]
weehehe knap?
come on! leuke spontane meid, maar knap? neuh echt niet..![]()
Dido is toch wel stuk mooier..
Hmmm die kont vind ik danweer wat minder, zonde van die trampstamp ook. Had ze beter aan een sportschool uit kunnen geven om de billen net even wat omhoog te werken.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:44 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 september 2005 20:17 schreef Trainspotter het volgende:
Inderdaad. Oh, oh, oh, wat nemen we haar niet serieus. Maar in elk geval wel zo serieus om elke dag als bindende factor te dienen voor de roddelclub.
Lieske![]()
Ik heb het idee dat Lieske de laatste weken ook regelmatig met grote verbazing naar deze groep zit te kijken. Ze mag dan de jongste zijn, maar als je ziet hoe sommigen zich gedragenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:56 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom zo weinig lieske de laatste tijd en alleen maar Rob, Roel, en Dido
Schijnt mode te zijn in het dagelijks leven......ouderen die zich onvolwassen gedragen pffffquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Lieske de laatste weken ook regelmatig met grote verbazing naar deze groep zit te kijken. Ze mag dan de jongste zijn, maar als je ziet hoe sommigen zich gedragen
[afbeelding]
Ja en dan claimen nog mensen als Chantang en Nep-Ruud (Rob) dat ze onvolwassen is. Als ze dat nog over Ingrid zeggen met haar duimpje en kutgeintjes (koppen kaalscheren) zeg ik JA. Maar over Lieske.... jezus man. Laten ze liever blij zijn dat er zo'n heerlijke jonge geile polderpoes in het huis zit.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:58 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het idee dat Lieske de laatste weken ook regelmatig met grote verbazing naar deze groep zit te kijken. Ze mag dan de jongste zijn, maar als je ziet hoe sommigen zich gedragen
Denk ik ook wel. Toch lult ze niet met iedereen mee en blijft haar eigen mening over alles houden, in tegenstelling tot een aantal andere figuren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:58 schreef ThomasBerge het volgende:
Ze kruipt steeds meer in de underdog positie. Ik denk dat ze nu wel ver zou kunnen komen, vanwege relletjes tussen bewoners, waar zij buiten van blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |