quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:28 schreef Cracka-ass het volgende:
Ja, vet grappig. Het ging over een lekker wijf en toen zei ze dat tegen Roel ofzo: ''Leuk om een keer door te blaffen''
Is wel zo'n studentikoze opmerking:quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:28 schreef Cracka-ass het volgende:
Ja, vet grappig. Het ging over een lekker wijf en toen zei ze dat tegen Roel ofzo: ''Leuk om een keer door te blaffen''
Synoniem volblaffenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:32 schreef P-au-L het volgende:
[..]
Is wel zo'n studentikoze opmerking:
"Zo hoe was het gister met Pieter-Jan, heb je je nog lekker laten doorblaffen"?
![]()
Dacht ik ook aan, klinkt beter eigenlijkquote:
Dat is toch geen partij? Lieske ownt Ingrid.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:28 schreef Blackadder2 het volgende:
Lieske, Dido, Chantal, Naahtallie, Tanja of Ingrid: wie is de leukste?!![]()
...OK misschien Ingrid, maar Lieske doet het steeds beter!![]()
Tsja. Vind je Ingrid minder omdat ze neptieten zou hebben?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:31 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dat is toch geen partij? Lieske ownt Ingrid.
En haar tieten zijn tenminste echt!!![]()
Goeiemorgen Lieske nou nou beetje slecht geslapen lijkt het welquote:
Misschien heeft ze wel talent alsquote:
watquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:46 schreef Jumparound het volgende:
alleen moet ze haar kaak laten opereren, zodat haar mond normaal dicht gaat
Ben je dokter ofzo?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:46 schreef Jumparound het volgende:
alleen moet ze haar kaak laten opereren, zodat haar mond normaal dicht gaat
Mooie serie regenwormquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:30 schreef regenworm het volgende:
foto's
weehehe knap?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:37 schreef kluivie het volgende:
Ze is gewoon de knapste van het stel maar jij bent ..... Homo? tja ik weet het niet maar als je het er niet mee eens bent mag je het ook zeggen hoor!
Nee hoor... komt zelfs niet in de buurt. Dido heeft een leuk koppie, maar als je het hele plaatje bekijkt is het net een zesje wat mij betreft.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:35 schreef Bemiddelaar het volgende:
[..]
weehehe knap?
come on! leuke spontane meid, maar knap? neuh echt niet..![]()
Dido is toch wel stuk mooier..
Zoals 75% van de nederlandse bevolking? Nou dan mag ze van mij winnen hoor!!!quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:20 schreef noeki het volgende:
Een beetje Girl next door type, leuk maar hiervan lopen er duizenden rond.
Dat denk ik toch niet. Saai kind, waar een hoop onzin uitkomt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:57 schreef kekkie het volgende:
Het is toch van het begin al duidelijk! Lieske wint gewoon! NO DOUBT ABOUT IT!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |