Ondanks dat de zomer voorbij is blijft ze er lekker uit zien in bikiniquote:Op maandag 26 september 2005 21:33 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik hoop het ook.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:47 schreef tong80 het volgende:
Ik niet die krijgt 39 % Roel 42 % Ralph 19 %
Denk ik inderdaad ook. Dus misschien gaat BB wel faken met de scores zodat het aantal mannenquote:Op woensdag 28 september 2005 20:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.
Ralph is al heel lang volkomen onzichtbaar. Lieske alles behalve, dus Lieske blijven.
Het 'probleem' blijft de totaal scheve man/vrouw verhouding als Ralph vertrekt (4 tegen 7)
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:51 schreef P-au-L het volgende:
Heb je ook foto's van dat ze andere dingen scheert![]()
Whooeehoeeequote:Op donderdag 29 september 2005 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En zelfs meer stemmen dan Roel
En terechtquote:Op donderdag 29 september 2005 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En zelfs meer stemmen dan Roel
Die van Gert waren ook mooiquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:00 schreef kekkie het volgende:
Ben zooooo blij! En scanman.... tegekke foto's van Lieske.![]()
Goedemorgen,quote:
Jack Nicholson in "The Shining"quote:Op vrijdag 30 september 2005 07:58 schreef kekkie het volgende:
[..]
Goedemorgen,*gaap* Volkomen mee eens, Gert ook...
![]()
Scanman, die avatar, ben jij dat of is dat Rik Mayall?
Aha... Thanx! (Wel lekker zo'n aardbeitje op de vroege morgen)quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jack Nicholson in "The Shining"
Deze is ook mooi gelukt hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:35 schreef scanman01 het volgende:
Mooie cap, gemaakt door pinball:
[afbeelding]
Ga de streamers eens kijken af en toe. Gisteren na die uitzending was ze vreselijk. Lange saai verhalen. Je zag de een na de ander weglopen. Mijn god, dat kind is zo verschrikkelijk saai en langdradig en er komt zoveel onzin uit. *Iedere dag een paracetamol is heel goed* of * ja maar dido mijn moeder mocht als verpleegkundige veel meer dan jij*. Ik kan me voorstellen dat de rest er niet goed van wordt. Dat kind tussen half 8 en 8 uur een keer met de snoet op tv zien is leuk, maar je zal er mee in huis zitten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:58 schreef jessie het volgende:
Ze was ook 1 van de weinige die er een normaal verhaaltje uitkreeg toen ze het woord kregen bij "in de huid van" Ze kwam daar erg leuk over.
Gewoon even uitwonen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:17 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ga de streamers eens kijken af en toe. Gisteren na die uitzending was ze vreselijk. Lange saai verhalen. Je zag de een na de ander weglopen. Mijn god, dat kind is zo verschrikkelijk saai en langdradig en er komt zoveel onzin uit. *Iedere dag een paracetamol is heel goed* of * ja maar dido mijn moeder mocht als verpleegkundige veel meer dan jij*. Ik kan me voorstellen dat de rest er niet goed van wordt. Dat kind tussen half 8 en 8 uur een keer met de snoet op tv zien is leuk, maar je zal er mee in huis zitten.
Echt?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:19 schreef Cracka-ass het volgende:
ff doorblaffen zoals ze het zelf zei gister.
Eens. En wat was Linda weer enorm zenuwachtigquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:58 schreef jessie het volgende:
Ze was ook 1 van de weinige die er een normaal verhaaltje uitkreeg toen ze het woord kregen bij "in de huid van" Ze kwam daar erg leuk over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |