WHAHAHAHAHHAquote:Op woensdag 21 september 2005 10:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Oh? Doe dan meteen even de groetjes aan Kepler van me.
Krijg nog 25 euro van jequote:Op woensdag 21 september 2005 11:10 schreef Bastard het volgende:
Is trouwens heerlijk om wakker gepijpt te worden.
Je piemel met whiskas insmeren telt ook niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:10 schreef Bastard het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je piemel met whiskas insmeren telt ook niet.![]()
Kan ik me voorstellen Gijs, eerst de hele ochtend pijpen en dan nog ontbijt maken ook! Maar een frisse douche doet wonderen.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:10 schreef Bastard het volgende:
Laat ze tegen elkaar opbieden Gijs!quote:Op woensdag 21 september 2005 11:35 schreef -Struikrover- het volgende:
Heb 2 gegadigden voor m`n xbox shit
Dan zeiken mensen wel eens op Nintendo. Zijn draaien wel een behoorlijke winst met de Gamecube terwijl ze in Europa en de V.S. op de 3e plaatst staan.quote:Volgens het artikel heeft Microsoft in totaal zo’n 4 miljard geïnvesteerd in het Xbox merk zonder daar iets voor terug te zien.
Vind je het gek met zo`n kubes, der zit niks inquote:Op woensdag 21 september 2005 11:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan zeiken mensen wel eens op Nintendo. Zijn draaien wel een behoorlijke winst met de Gamecube terwijl ze in Europa en de V.S. op de 3e plaatst staan.
Gijs, je praat echt poep.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Vind je het gek met zo`n kubes, der zit niks in
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, je praat echt poep.
Resident Evil 4 is de mooiste game van deze generatie. Misschien wordt deze alleen nog overtroffen door de nieuwe Zelda.
Bij mij gaat het zon beetje spel voor spelquote:Op woensdag 21 september 2005 11:35 schreef -Struikrover- het volgende:
Heb 2 gegadigden voor m`n xbox shit
Op dezequote:Op woensdag 21 september 2005 11:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ga jij eens Robbie kijken met Daan
Ik heb liever "arko"quote:Op woensdag 21 september 2005 11:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ga jij eens Robbie kijken met Daan
Nou inderdaad !quote:Op woensdag 21 september 2005 12:11 schreef Quinny het volgende:
en dat pijpen mag van mij bij dromen blijven
Mooi dus je houd nu op met zeurenquote:
Dus ...quote:Op woensdag 21 september 2005 12:11 schreef Quinny het volgende:
Zo even gelachen om het vorige topic
en dat pijpen mag van mij bij dromen blijven
Aan flardenquote:Op woensdag 21 september 2005 13:41 schreef mr_Brown het volgende:
WHOEHAHAHAHAHAHA
Allah Akhbar in your face
http://www.stuntcook.com/index.php?i=11692
aallllaaahhhh akhbar...... allaaaahhh akhbar.... BOEMMMMMMMMMMMMMMMMquote:
GroenLinks: verbied chocoladequote:Op woensdag 21 september 2005 13:46 schreef Strolie75 het volgende:
Sorry hoor, maar rond die tijd van de maand gaan er toch echt een paar kg preventief in Chantal.
GroenLinks: verbied chocolade
Moet jij geen chocolade maken?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:34 schreef mr_Brown het volgende:
oh ja joh
quote:Op woensdag 21 september 2005 14:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet jij geen chocolade maken?
Ach, daar is toch al alles plat.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:54 schreef kepler het volgende:
er komt weer een krachtige orkaan richting New Orleans of/en omgeving...
http://www.nu.nl/news/595920/20/Orkaan_Rita_nu_zeer_krachtig.html
die mensen hebben wel pech
dat is waarquote:Op woensdag 21 september 2005 14:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ach, daar is toch al alles plat.
oh ja johquote:Op woensdag 21 september 2005 15:03 schreef AnthonyZeus het volgende:
Ik heb het voorgelegt aan mijn vriendin...Zij was er aardig over te spreken!
Goh joh?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:15 schreef AnthonyZeus het volgende:
nogal joh.
TEEEEERINGquote:Op woensdag 21 september 2005 15:06 schreef mr_Brown het volgende:
die trappen van mijn naamgenoot![]()
http://www.yourdailymedia.com/media/1127213332
echt een monster dit gastquote:
Ben jij Mike, Zeus Nexium, Grote Beer? If not, wat doe je hier? If yes, post eens normaal joh gek!quote:Op woensdag 21 september 2005 16:38 schreef AnthonyZeus het volgende:
Joh?
Mag een forum user niet een beetje in topics rond hangen? BTW, ik begon niet met die nutteloze "joh" replies...Daar mag je iemand anders dankbaar voor zijn.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ben jij Mike, Zeus Nexium, Grote Beer? If not, wat doe je hier? If yes, post eens normaal joh gek!
Klaar nou?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:49 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Mag een forum user niet een beetje in topics rond hangen? BTW, ik begon niet met die nutteloze "joh" replies...Daar mag je iemand anders dankbaar voor zijn.
Besides, Rodney Faverus kicked Ernesto Hoost z'n ass!
Daar is de deur -->quote:Op woensdag 21 september 2005 16:49 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Mag een forum user niet een beetje in topics rond hangen? BTW, ik begon niet met die nutteloze "joh" replies...Daar mag je iemand anders dankbaar voor zijn.
Als je niet groot en breed bent, en niet aan discuswerpen doet mag je bij deze oprotten.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:49 schreef AnthonyZeus het volgende:
Lekker gamen vanavond?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:05 schreef -Struikrover- het volgende:
M`n Xbox is verkocht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
had het niet zoooooooooo snel verwacht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanavond PG2? Nee?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:05 schreef -Struikrover- het volgende:
M`n Xbox is verkocht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
had het niet zoooooooooo snel verwacht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1: checkquote:Op woensdag 21 september 2005 17:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je niet groot en breed bent, en niet aan discuswerpen doet mag je bij deze oprotten.
quote:Op woensdag 21 september 2005 17:53 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
1: check
2: check
3: check...euh...jah, check.
Wordt een kort droompje hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:00 schreef OldJeller het volgende:
Jullie droom gaat in vervulling --->
Hier!
Nee, deze topicreeksen is voor mensen die nog niet uit de kast durven komen.quote:
Als je hier niet normaal mee kan posten raad ik je aan niet hier te komen om te trollen.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:03 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, deze topicreeksen is voor mensen die nog niet uit de kast durven komen.
Als ze er klaar voor zijn, gaat hun droom
HIER
in vervulling.
wat is "hier" eigelijk preciesquote:
"Hier" is deze reeks, althans dat is mijn intensie als ik "hier" zeg.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:06 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
wat is "hier" eigelijk preciesJullie gedragen je alsof ik me in een twilight zone met aliëns bevindt
Snakeyquote:
Anders krijg je het ff aan je hart.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:00 schreef OldJeller het volgende:
Jullie droom gaat in vervulling --->
Hier!
Oh, ik bedoel eigenlijk in deze reeks... de anderen zijn meestal een beetje moeilijk met nieuwkomers dus probeer ik me als verwelkomer op te stellen...quote:Op woensdag 21 september 2005 18:06 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
wat is "hier" eigelijk preciesJullie gedragen je alsof ik me in een twilight zone met aliëns bevindt
Ga jij weer eens terug onder je steen.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:10 schreef ChOas het volgende:
Oh, ik bedoel eigenlijk in deze reeks... de anderen zijn meestal een beetje moeilijk met nieuwkomers dus probeer ik me als verwelkomer op te stellen...
Bij deze dus.... Welkom!!
Jij bent hier zo minimaal dat we jouw eigenlijk ook als een nieuwkomer moeten gaan zien.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:10 schreef ChOas het volgende:
[..]
Oh, ik bedoel eigenlijk in deze reeks... de anderen zijn meestal een beetje moeilijk met nieuwkomers dus probeer ik me als verwelkomer op te stellen...
Bij deze dus.... Welkom!!
Waar maak je je zorgen om, je hebt je ziel verkocht.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:19 schreef -Struikrover- het volgende:
Kan ik nu alles van die harde schijf donderen of ben ik dan ook Live gegevens kwijt?
Waarheid + 10quote:Op woensdag 21 september 2005 18:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waar maak je je zorgen om, je hebt je ziel verkocht.
Je xbox is pleithene, LIVE kan je wel shaken, PGR2 is een NO-GO voor jou geworden, de gezelligeid die we vorige week nog kenmerkte met "Dit is zooo gaaaf he.. hele server vol" is voorbij.
Dus vraag ik jou: wat doen die rankings jou dan nog?
Zijn Live account blijft gewoon bestaan totdat hij die weer configureerd op zijn 360. Mits die Britse ezel zijn Live account ook stopzet !quote:Op woensdag 21 september 2005 18:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je xbox is pleithene, LIVE kan je wel shaken, PGR2 is een NO-GO voor jou geworden, de gezelligeid die we vorige week nog kenmerkte met "Dit is zooo gaaaf he.. hele server vol" is voorbij.
Ik zal wat games selecteren die ik ga verkopen maar de console blijft.... helemaal de PSone en de Xbox.... beide start machines van 2 nieuwe console providers....quote:Op woensdag 21 september 2005 18:26 schreef Strolie75 het volgende:
2x in mijn leven een console + games verkocht om geld te hebben voor de volgende generatie.
2x achteraf spijt gehad
Ja de Atariquote:Op woensdag 21 september 2005 19:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zal wat games selecteren die ik ga verkopen maar de console blijft.... helemaal de PSone en de Xbox.... beide start machines van 2 nieuwe console providers....
Wou dat ik de Atari of MSX nog van vroeger had.
Ja gijs kom nouquote:Op woensdag 21 september 2005 19:20 schreef Chocobo het volgende:
Ik moet nog een nieuwe naam bedenken voor mijn nieuwe Live account ! Hulp graag....
Ja kop ze maar in
van mij mag je weer vaker onder die steen uitkomen gijs!quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:33 schreef Strolie75 het volgende:
OchtendDip
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:20 schreef Chocobo het volgende:
Herinner me eraan hoe kut laptops typen als ik er ooit 1 wil kopen Gijsjes
Ik heb het plaatje iddquote:Op woensdag 21 september 2005 20:27 schreef Bastard het volgende:
Kvind het ook niks.. en dan sturen met die klit in het midden, of met je vinger over dat plaatje heen wrijven, beide kut.
nou ja ook laptops kunnen muizen hebben... werk ik dus ook mee want dat plaatje is een grote ellende.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:27 schreef Bastard het volgende:
Kvind het ook niks.. en dan sturen met die klit in het midden, of met je vinger over dat plaatje heen wrijven, beide kut.
nee eerst klaar zijn met de badkamerquote:
Klit in het midden en dan met m'n vinger over het gaatje wrijven geeft juist de beste resultaten!!!quote:Op woensdag 21 september 2005 20:27 schreef Bastard het volgende:
Staat er dikke ezel op mijn voorhoofd en zie jij Silver Surfer boven mijn Avatar staanquote:Op woensdag 21 september 2005 20:33 schreef QueenR het volgende:
[..]
nee eerst klaar zijn met de badkamer![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:34 schreef ChOas het volgende:
[..]
Klit in het midden en dan met m'n vinger over het gaatje wrijven geeft juist de beste resultaten!!!
....
Oh... wacht
Ik ben nog bezig met mn Max onthechtingsproces eigenlijkquote:Op woensdag 21 september 2005 20:31 schreef QueenR het volgende:
[..]
ps B, er komt zodadelijk een nieuw katje hierheen.ik zal wel snel fotootjes spammen
nummer 1... checkquote:Op woensdag 21 september 2005 20:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Staat er dikke ezel op mijn voorhoofd en zie jij Silver Surfer boven mijn Avatar staan![]()
wat ben je eigenlijk toch een grote lieverd hequote:Op woensdag 21 september 2005 20:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met mn Max onthechtingsproces eigenlijk
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:52 schreef -Struikrover- het volgende:
Ze hebben net m`n Xbox opgehaald
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cuntquote:Op woensdag 21 september 2005 19:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zijn Live account blijft gewoon bestaan totdat hij die weer configureerd op zijn 360. Mits Tenzij die Britse ezel zijn Live account ook stopzet !
Je hebt groot gelijk, maar anders geen 360 met PGR 3 voor mijquote:Op woensdag 21 september 2005 18:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat voelt zeker wel aan als een groot gat nu.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:52 schreef -Struikrover- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al spijt? Hoeveel heb je er uiteindelijk voor gekregen?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:52 schreef -Struikrover- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
10 Euro bijbetalen, chemisch afval hequote:Op woensdag 21 september 2005 21:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Al spijt? Hoeveel heb je er uiteindelijk voor gekregen?
We hebben het niet over jouquote:Op woensdag 21 september 2005 21:10 schreef ChOas het volgende:
[..]
10 Euro bijbetalen, chemisch afval he
ja en heel mooi die blauwe kleur. echt een prachtbeest.quote:
Hij wilt jequote:Op woensdag 21 september 2005 20:46 schreef QueenR het volgende:
[..]
wat ben je eigenlijk toch een grote lieverd he
![]()
![]()
Leuk zeg....quote:Op woensdag 21 september 2005 22:12 schreef QueenR het volgende:
[afbeelding] hier is dan de nieuwe aanwinst. Lijkt heeeeeel groot, is ook wel een stuk flinker dan wat er normaal komt maar is 12 weken. Kater en omdat ie net een panter is heb ik hem maar Baghera gedoopt.
wil jij me nu ook?quote:
[Noot mode]quote:
zolang het maar geen ownen isquote:Op woensdag 21 september 2005 22:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[Noot mode]
Ik zal je eens laten uhmen en owen
[/Noot mode]
alles resetten, anders gaan ze dadelijk je live account gebruikenquote:Op woensdag 21 september 2005 17:19 schreef -Struikrover- het volgende:
Kan ik nu alles van die harde schijf donderen of ben ik dan ook Live gegevens kwijt?
ik ben al te laat zie ikquote:Op woensdag 21 september 2005 23:56 schreef kepler het volgende:
[..]
alles resetten, anders gaan ze dadelijk je live account gebruiken
Heb ik gedaanquote:Op woensdag 21 september 2005 23:56 schreef kepler het volgende:
[..]
alles resetten, anders gaan ze dadelijk je live account gebruiken
nee werk vanuit Ehv maar heb eik liever niet dat er hier teveel over geouwehoerd wordquote:Op woensdag 21 september 2005 22:18 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja en heel mooi die blauwe kleur. echt een prachtbeest.
(ik heb nog geen doos kunnen vinden waar alles inpastheb er een paar leuke handige babydingen bij gedaan. jij zit toch niet op het bureau bij ons in brouwhuis he? anders kan ik het wel gewoon ff komen dumpen)
haha ok dan ga ik op speurtocht naar een passende doos.quote:Op donderdag 22 september 2005 07:05 schreef Magneet het volgende:
[..]
nee werk vanuit Ehv maar heb eik liever niet dat er hier teveel over geouwehoerd word
Hij is ook een beetje ziekies he? Zijn oogjes staan zo wazig namelijk..quote:Op woensdag 21 september 2005 22:12 schreef QueenR het volgende:
[afbeelding] hier is dan de nieuwe aanwinst. Lijkt heeeeeel groot, is ook wel een stuk flinker dan wat er normaal komt maar is 12 weken. Kater en omdat ie net een panter is heb ik hem maar Baghera gedoopt.
Ik geloof, tot in tegenstelling van andere mannen, wel in een vriendschap die mogelijk is tussen een man en een vrouw zonder dat daar een sexuele gedachte aan hangt.quote:
Ik ga niet zeggen dat je voor de CIA werkt hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 07:05 schreef Magneet het volgende:
[..]
nee werk vanuit Ehv maar heb eik liever niet dat er hier teveel over geouwehoerd word
quote:Op donderdag 22 september 2005 07:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik geloof, tot in tegenstelling van andere mannen, wel in een vriendschap die mogelijk is tussen een man en een vrouw zonder dat daar een sexuele gedachte aan hangt.
ja dat dommequote:
dat valt nogal mee hoor, hij was alleen een beetje moe van alles wat er gebeurd was. De fletsheid van de ogen is denk ik gewoon mijn photografiekwaliteitquote:Op donderdag 22 september 2005 07:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij is ook een beetje ziekies he? Zijn oogjes staan zo wazig namelijk..
Maar heeft wel iets weg van een karthuizer of een blauwe rus, hebben een heel lief en zacht karakter
ja iddquote:Op donderdag 22 september 2005 08:47 schreef QueenR het volgende:
[..]
dat valt nogal mee hoor, hij was alleen een beetje moe van alles wat er gebeurd was. De fletsheid van de ogen is denk ik gewoon mijn photografiekwaliteit![]()
ik weet niet of het een ras is, maar lijkt het wel op, zijn kop ed is iig veel smaller dan de "normale" europese korthaar die we krijgen. Ik zal het in dat kattentopic ook weleens navragendaar zitten een paar profs bij.
tuurlijk kan dat. vrouwen kunnen ook gewoon aardig en gezellig zijn, ach jullie bewijzen het zelf toch ook, je hebt een vriendschap met elkaars vrouwen, maken er misschien grapjes over, maar willen echt niet met elkaar naar bed. (toch? mag ik hopen?)quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 08:49 schreef QueenR het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat. vrouwen kunnen ook gewoon aardig en gezellig zijn, ach jullie bewijzen het zelf toch ook, je hebt een vriendschap met elkaars vrouwen, maken er misschien grapjes over, maar willen echt niet met elkaar naar bed. (toch? mag ik hopen?)
Serieus, heb jij wel eens wat te melden hier?quote:Op donderdag 22 september 2005 08:29 schreef mr_Brown het volgende:
oh ja joh
stoor me nietquote:Op donderdag 22 september 2005 08:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Serieus, heb jij wel eens wat te melden hier?
quote:Op donderdag 22 september 2005 08:49 schreef QueenR het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat. vrouwen kunnen ook gewoon aardig en gezellig zijn, ach jullie bewijzen het zelf toch ook, je hebt een vriendschap met elkaars vrouwen, maken er misschien grapjes over, maar willen echt niet met elkaar naar bed. (toch? mag ik hopen?)
*pets*quote:Op donderdag 22 september 2005 08:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Serieus, heb jij wel eens wat te melden hier?
quote:Op donderdag 22 september 2005 08:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
stoor me nietheb het druk hier
.... ga ff Joey verder afkijken..... nog 3 afleveringen te gaan
quote:Op donderdag 22 september 2005 08:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
stoor me nietheb het druk hier
.... ga ff Joey verder afkijken..... nog 3 afleveringen te gaan
Ik zal eens de hele dag naar jou kijken!quote:Op donderdag 22 september 2005 09:01 schreef silver-surfer het volgende:
[..]... gewoon de hele dag tv kijken ook
quote:Op donderdag 22 september 2005 09:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zal eens de hele dag naar jou kijken!
Zijn inderdaad altijd wat grote statige blauwgrijze katten, erg lief ook.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:07 schreef QueenR het volgende:
Ik heb hem eens goed bekeken B en volgens mij is hij een Blauwe Rus. En nog een mooie ook....
nopequote:Op donderdag 22 september 2005 09:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
![]()
Heb je niet wat wasknijpers in elkaar te zetten.
moet nog 3 afleveringen en dan heb ik alle afleveringen gezienquote:Op donderdag 22 september 2005 09:01 schreef silver-surfer het volgende:
[..]... gewoon de hele dag tv kijken ook
quote:Op donderdag 22 september 2005 09:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
moet nog 3 afleveringen en dan heb ik alle afleveringen gezien
daarna ga ik Arie & Sylvester kijken
en daarna Ong Bak als ik nog tijd heb
Doen de telefoons het niet bij jullie ofzoquote:Op donderdag 22 september 2005 09:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
oh en ondertussen doe ik ook nog het meeste werk hierquote:Op donderdag 22 september 2005 09:33 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Doen de telefoons het niet bij jullie ofzo![]()
Best lekker zo!!
Ik poep op Kameoquote:Op donderdag 22 september 2005 09:36 schreef Chocobo het volgende:
Nieuw Kameo level te zien
http://www.xboxyde.com/leech_1696_en.html
No waaaaaaaaaaaayquote:Op donderdag 22 september 2005 07:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik geloof, tot in tegenstelling van andere mannen, wel in een vriendschap die mogelijk is tussen een man en een vrouw zonder dat daar een sexuele gedachte aan hangt.
Ziet er geinig uit die film!quote:Op donderdag 22 september 2005 09:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Het ontwikkelde zich bij mij ook pas na mn 22e levensjaar, dus er is hoop voor je.quote:
Misschien dat als ik ooit een vaste relatie heb, maar nu nog echt niet neequote:Op donderdag 22 september 2005 10:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het ontwikkelde zich bij mij ook pas na mn 22e levensjaar, dus er is hoop voor je.
Arie en Sylvesterquote:Op donderdag 22 september 2005 09:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Rammen ... misschien ken ik em al, maar dat maakt niet uit....quote:
quote:
Lijkt me vreselijk cool.... moet House of the flying daggers ook nog zienquote:Op donderdag 22 september 2005 09:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
max 125kg gijsquote:
Ja he?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lijkt me vreselijk cool.... moet House of the flying daggers ook nog zien
van wie heb je dat gehoord?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
condooms zijn al een lastig oponthoud,
die is goed gijsquote:Op donderdag 22 september 2005 11:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lijkt me vreselijk cool.... moet House of the flying daggers ook nog zien
Stilte gevolgt door............ OOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 22 september 2005 11:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
En ik zal jou eens laten meemaken hoe dat voelt.
Eigenlijk een slechte Surfer grap nu ik hem goed bekijk.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Stilte gevolgt door............ OOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
[afbeelding]
Motto: STAP IIIIN DAN !!!!
ik heb uit beleefdheid ook maar niet gereageerdquote:Op donderdag 22 september 2005 11:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eigenlijk een slechte Surfer grap nu ik hem goed bekijk.
quote:Op donderdag 22 september 2005 11:58 schreef Chocobo het volgende:
Hadden we het over jou??
Zo gelachen om die opmerking van B. tegen Struik afgelopen zondag ! !!
quote:Op donderdag 22 september 2005 12:25 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
En dat gezicht ook van hem toen
Nee?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:25 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
En dat gezicht ook van hem toen
*Maroc belt*quote:Op donderdag 22 september 2005 13:02 schreef kepler het volgende:
de olieprijs
Gelukkig heb ik een fiets
en ze werden daar al link toen een aantal jaar geleden de gallon boven de 1 dollar uitkwam.. vorig jaar was ik nog geen 2 dollar per gallon daar kwijt... pfff!!!quote:Op donderdag 22 september 2005 13:02 schreef kepler het volgende:
de olieprijs
die orkaan RIta gaat richting Texas waar een kwart van de amerikaanse olie productie aanwezig is... de prijs per gallon benzine gaat daar van 3 dollar naar 4-5 dollar... Dit zal waarschijnlijk ook effect hebben op onze benzineprijzen denk ik. Gelukkig heb ik een fiets
Deze winter: >100 dollar per vatquote:Op donderdag 22 september 2005 13:02 schreef kepler het volgende:
de olieprijs
die orkaan RIta gaat richting Texas waar een kwart van de amerikaanse olie productie aanwezig is... de prijs per gallon benzine gaat daar van 3 dollar naar 4-5 dollar... Dit zal waarschijnlijk ook effect hebben op onze benzineprijzen denk ik. Gelukkig heb ik een fiets
Een Maroc is nooit alleen...quote:
En wij maar stokenquote:Op donderdag 22 september 2005 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Deze winter: >100 dollar per vat![]()
Briljante BLOG.... je bestequote:Op donderdag 22 september 2005 13:31 schreef Bastard het volgende:
Geblogd.. en ik voel me eigenlijk kutter door
Van het padquote:Op donderdag 22 september 2005 14:16 schreef Bastard het volgende:
Gamer veroordeeld na neersteken baby
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:19 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news/596(...)tbeleid_kabinet.html
Blablablablablalbla...
VAN HET PAD!!!!!
Mijn wereld is een paradijsquote:
Dat geen idee hebben gewoon he...quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat geen idee hebben gewoon he...
WAKE UP CALLLLL
De wereld is niet zoals het onschuldige geblieb van een nintendo spel!!!
[..]
WAKE UP CALLLLL
[..]
WAKE UP CALLLLL
Als ik goed liplees is het iets van FUCK YOUquote:
Eindelijk kon ik m een keer gebruikenquote:Op donderdag 22 september 2005 15:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als ik goed liplees is het iets van FUCK YOU
Ik word gewoon politicus, geen probleemquote:Och och die last die jij gaat krijgen als je in de grote mensenwereld komt te staan..
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat eeuwige Nintendo en/of Mario erbij halen komt me ondertussen de strot uit
Ja doeiiquote:Op donderdag 22 september 2005 15:16 schreef mr_Brown het volgende:
ik ben klaar .... alle afleveringen gezien
ben benieuwd naar seizoen2
nope..... moet 3 kwartier zitten hierquote:Op donderdag 22 september 2005 15:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja doeii
Moet je nog niet naar huis?
Ik snap m welquote:Op donderdag 22 september 2005 17:06 schreef kepler het volgende:
struikrover
ik zei nog zo geen asfalt over mensen heengooien! Reclasseringsambtenaar overgoten met asfalt
Hoor jij niet keurig in bed te liggen, patientje?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:18 schreef ChOas het volgende:
Iets voor een paar Gijsjes ? : http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/007874.html
Als je je leven zeker wil zijn.. ga naar bed!quote:Op donderdag 22 september 2005 17:24 schreef ChOas het volgende:
Tandjes!
*weer naar bed terug kruipt*
Neequote:Op donderdag 22 september 2005 17:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Nou zeg ik ben verder best lief heur.
Laat je niet teeel beinvloeden door mijn boosaardige avatar en dito onderschrift.
Mijn mening weet je inmiddelsquote:Op donderdag 22 september 2005 19:02 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe camera besteld
7 MP
[afbeelding]
Maar dat heb je niet voor niks.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Laat je niet teeel beinvloeden door mijn boosaardige avatar en dito onderschrift.
Om juist te verdoezelen dat ze zo leuk en lief isquote:Op donderdag 22 september 2005 19:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar dat heb je niet voor niks.
Dat kan ook, soort masker dus zeg maar dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 19:16 schreef QueenR het volgende:
[..]
Om juist te verdoezelen dat ze zo leuk en lief isduhhhh
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 19:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat kan ook, soort masker dus zeg maar dan?
quote:Op donderdag 22 september 2005 19:20 schreef Strolie75 het volgende:
Werkdag van 13 uur gehad."Even" naar de CWI's in Heerlen en Sittard geweest om een presentatie te geven.
quote:Op donderdag 22 september 2005 19:19 schreef QueenR het volgende:
[..]
Oliver EN Baghera zijn vandaag weer opgehaald... nu ff katloos dus.![]()
Moet jij niet met je poes spelen?quote:Op donderdag 22 september 2005 19:21 schreef QueenR het volgende:
werkdag, mag ook wel eens een keer
Cho:quote:Op donderdag 22 september 2005 19:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet jij niet met je poes spelen?
Cho: Nee maar bedanktquote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 19:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet jij niet met je poes spelen?
ChO:quote:
Godverquote:Op donderdag 22 september 2005 19:02 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe camera besteld
7 MP
[afbeelding]
Spuit elf reactie: ja inderdaad!quote:Op donderdag 22 september 2005 19:16 schreef QueenR het volgende:
[..]
Om juist te verdoezelen dat ze zo leuk en lief isduhhhh
![]()
Alstie zo door gaat komt tie daar nooitquote:Op donderdag 22 september 2005 15:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als ik goed liplees is het iets van FUCK YOU
Och och die last die jij gaat krijgen als je in de grote mensenwereld komt te staan..
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrr ding!quote:Op donderdag 22 september 2005 21:27 schreef Thor-Nexium het volgende:
hoi allemaal
Ik vond je gezelligquote:Op donderdag 22 september 2005 17:32 schreef cinnamongirl het volgende:
dank je, ach is gewoon super om te doen. is niets schattiger dan lieve klein babytjes van elk ras en soort toch?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:02 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Spuit elf reactie: ja inderdaad!![]()
Hey Queenr, hoe is het? Wat een goed werk doe je met al die poezelewoekies!!!
quote:Op donderdag 22 september 2005 21:34 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
heerlijk om dat van jou te horen![]()
Ook met ons?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:21 schreef cinnamongirl het volgende:
Thanks![]()
Ik vond het ook gezellig met jullie!
Keileweg is dicht gijsquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, ik ga naar mn project, tot zo dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |