Yeps heb ik vorige week ook gepost ik had hem echter niet herkend trouwensquote:Op woensdag 21 september 2005 11:20 schreef pyl het volgende:
Da's Pieter Jelles Troelstra (opnieuw) en zijn eega, de al zo vaak hier vergeefs genoemde Sjoukje Maria Diderika Bokma, ofwel Nienke van Hichtum, als ik het wel heb.![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:20 schreef pyl het volgende:
Da's Pieter Jelles Troelstra (opnieuw) en zijn eega, de al zo vaak hier vergeefs genoemde Sjoukje Maria Diderika Bokma, ofwel Nienke van Hichtum, als ik het wel heb.![]()
Als ik zie hoe hij 'm vasthoudt zou ik denken van nietquote:Op woensdag 21 september 2005 11:58 schreef Bolkonsky het volgende:
Speelt Pierre Bokma ook wel eens viool?
Een beetje kerel houdt z'n contrabas op bovenstaande wijze vastquote:Op woensdag 21 september 2005 12:09 schreef dolle_hond het volgende:
het gaat pierre natuurlijk om de strijkstok
Of je hangt 'm gewoon om je nek:quote:Op woensdag 21 september 2005 12:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Een beetje kerel houdt z'n contrabas op bovenstaande wijze vast![]()
Dat zeg jij niet als-ie pal voor je neus staat...quote:Op woensdag 21 september 2005 12:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Da's geen echte kerel,
Mooi is dat, hè ?quote:dat is langharig werkschuw tuig
Hij verstaat me vast nietquote:Op woensdag 21 september 2005 12:51 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat zeg jij niet als-ie pal voor je neus staat...
quote:Mooi is dat, hè ?
Een echte duif zegt koeroekoe koeroekoequote:Op woensdag 21 september 2005 12:48 schreef Tokay het volgende:
roekoe... roekoe...
Zou een koe nou ook 'roe-duif' zeggen, vraag ik me zo af...quote:Op woensdag 21 september 2005 12:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Een echte duif zegt koeroekoe koeroekoe
Peter Steele is bij mijn weten toch echt geen Brabander...quote:
Een echte koe wel, denk ik, vermoedelijk, waarschijnlijk... of nietquote:Op woensdag 21 september 2005 12:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zou een koe nou ook 'roe-duif' zeggen, vraag ik me zo af...
Brabanders verstaan mij juist wel, dat is nou net het probleemquote:Op woensdag 21 september 2005 12:55 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Peter Steele is bij mijn weten toch geen Brabander...
Misschien heb je bij Limburgers dan meer succes...quote:Op woensdag 21 september 2005 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Brabanders verstaan mij juist wel, dat is nou net het probleem
Zondermeer. Er was ooit eens een Limburgs meisje die me, zo bleek later, vertelde dat ze me leuk vond terwijl ik dacht dat ze het over lantaarnpalen hadquote:Op woensdag 21 september 2005 12:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Misschien heb je bij Limburgers dan meer succes...
neenquote:Op woensdag 21 september 2005 12:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zou een koe nou ook 'roe-duif' zeggen, vraag ik me zo af...
ga je het nu over je fysische eigenschappen hebbenquote:Op woensdag 21 september 2005 13:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zondermeer. Er was ooit eens een Limburgs meisje die me, zo bleek later, vertelde dat ze me leuk vond terwijl ik dacht dat ze het over lantaarnpalen had![]()
Ik kijk wel uit, ik ben net ziek geweestquote:Op woensdag 21 september 2005 13:01 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ga je het nu over je fysische eigenschappen hebben
Nou; als dát geen basis voor een gezonde relatie is...quote:Op woensdag 21 september 2005 13:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Zondermeer. Er was ooit eens een Limburgs meisje die me, zo bleek later, vertelde dat ze me leuk vond terwijl ik dacht dat ze het over lantaarnpalen had![]()
'God is goed.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kijk wel uit, ik ben net ziek geweest![]()
Dat realiseerde ik me pas laterquote:Op woensdag 21 september 2005 13:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nou; als dát geen basis voor een gezonde relatie is...
Maar toen stond zij zeker al tegen een andere lantaarnpaal op te rijden ?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat realiseerde ik me pas later![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 13:04 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'God is goed.
Scrutinizer is beter.'
Neuh, toen zag ik haar nooit meer. Ze is de filmacademie gaan doenquote:Op woensdag 21 september 2005 13:05 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Maar toen stond zij zeker al tegen een andere lantaarnpaal op te rijden ?
Dat had zo maar een Spinvis zinnetje kunnen zijnquote:Op woensdag 21 september 2005 13:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, toen zag ik haar nooit meer. Ze is de filmacademie gaan doen![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 13:08 schreef Z het volgende:
[..]
Dat had zo maar een Spinvis zinnetje kunnen zijn
Christina Applegate, het überdomme blondje uit Married... With Childrenquote:Op woensdag 21 september 2005 13:22 schreef Z het volgende:
Cristina Appelgate?
Tuurlijk wel, maar we moeten even laten bezinken dat ook Kelly ouder is geworden....quote:
For old time's sake, dan maar...quote:Op woensdag 21 september 2005 13:52 schreef Berkery het volgende:
Tuurlijk wel, maar we moeten even laten bezinken dat ook Kelly ouder is geworden....![]()
Tja, of rijp:quote:Op woensdag 21 september 2005 14:33 schreef Diaan73 het volgende:
ze is echt oud geworden
Ja dat is helemaal waar Pylquote:Op woensdag 21 september 2005 14:43 schreef pyl het volgende:
[..]
Tja, of rijp:
[afbeelding]
T'is toch allemaal een kwestie van semantiek. Of niet dan?![]()
Of de chirurgen hebben schijt aan haar, want het ziet er naar uit dat ze het mooi verprutst hebben....Lang leve de hamster-lookquote:Op woensdag 21 september 2005 14:46 schreef Berkery het volgende:
Blijkbaar heeft ze schijt aan plastische chirurgen, da's toch zeldzaam in Hollywood nowadays
Bimmel, ouwe society-trivia kenner!quote:
not yetquote:Op woensdag 21 september 2005 16:16 schreef peaceman het volgende:
Hey Dolle heb je Scrut al opgepakt?![]()
Je kon haar zeker niet goed verstaan?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:20 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
not yet
ik dacht dat hij bij die lantaarnpaal stond
dat had ik begrepen van een limburgs meisje
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:20 schreef dolle_hond het volgende:
not yet
ik dacht dat hij bij die lantaarnpaal stond
dat had ik begrepen van een limburgs meisje
Pylquote:Op woensdag 21 september 2005 16:19 schreef pyl het volgende:
[..]
Bimmel, ouwe society-trivia kenner!Vertel, wat is een hamster-look?
NIET ZEGGEN...alsjeblieft NIET ZEGGEN!!quote:Op woensdag 21 september 2005 16:49 schreef peaceman het volgende:
Vanessa en ik heb daar een schokkend bericht over gelezen...
Zullen we niet doen; we willen je kerst niet bederven...quote:Op woensdag 21 september 2005 16:50 schreef Bimmel het volgende:
NIET ZEGGEN...alsjeblieft NIET ZEGGEN!!
ok, my lips arequote:Op woensdag 21 september 2005 16:50 schreef Bimmel het volgende:
[..]
NIET ZEGGEN...alsjeblieft NIET ZEGGEN!!
LEZEN OP EIGEN RISICO!!!quote:Op woensdag 21 september 2005 16:55 schreef Diaan73 het volgende:
SPOILER!!!! dan misschien?
ben ook wel nieuwsgierig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderbouwd, onderlegd, ondergewaardeerd, B-IJ-Z-ondergoed
Zie je nou wel....quote:
Niet Gabrielle Anwar is.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Lijkt op Gabrielle Anwar.
Nee, niet Julia Ormond.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Julia Ormond?
Nee hoor. Ze is bekend van een leuke BBC-serie.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Zeker iemand uit The Nanny?
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:19 schreef pyl het volgende:
Tokay: vertel eens iets wat ik nog niet wist........![]()
Nee mr_aquote:Op woensdag 21 september 2005 19:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Billy Piper?
Is Barclay goed?quote:
Nee, maar ik ga je een beetje op weg helpen want je doet zo je best!quote:Op woensdag 21 september 2005 19:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Desperate Housewives?
quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Abfab?
Zeg ik lekker niet!quote:
In dat geval gaat de eer naar pyl, hoor!quote:Op woensdag 21 september 2005 19:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Zeg ik lekker niet!
Is goed hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:41 schreef Tokay het volgende:
[..]
In dat geval gaat de eer naar pyl, hoor!![]()
quote:
Nee, maar wel de goede nationaliteit.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:50 schreef pyl het volgende:
Gokje op Wiltord.
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:52 schreef Sloggi het volgende:
Makalélé geloof ik.
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:54 schreef Sloggi het volgende:
Ze hadden Davids moeten kopen.
Weten ze niet waar-ie is gebleven?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Sinds zijn vertrek is Real zoekende.
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Tara Reid.
Lijkt mij een zaak voor DH en Peacemanquote:
Chelsea. Maar zo'n type speler als Claude is moeilijk te vervangen. Eentje die ballen afpakt en het gat tussen middenveld en verdediging dicht loopt.quote:
Volgende verhaaltje dus rechercheur DH en Peace op zoek naar de vermiste Makeléléquote:Op woensdag 21 september 2005 19:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Lijkt mij een zaak voor DH en Peaceman
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:58 schreef Tokay het volgende:
Bleeeh, da's die dame van die vieze borstvergroting!![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Stitch
Sommige vrouwen...quote:Op woensdag 21 september 2005 20:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Laat ze binnenkort ook een X-ray van haar Harry's zien?
Net mijn zus dus.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Link beestje, gaat er wel eens met paraplu's vandoor.
Is je zus ook blauw?quote:
Regelmatig.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:19 schreef Tokay het volgende:
Rechtsonder, Britney Spears?
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:24 schreef Treinhomo het volgende:
De Mickey Mouse club.
Staat nota bene in 't plaatje...
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:31 schreef Tokay het volgende:
Is dat echt een oude foto, brother52?
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:31 schreef Treinhomo het volgende:
Wetenschapper ?
Justin Timberlakequote:Op woensdag 21 september 2005 20:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Justin Timberland, Christina Aguilera en Ryan Gosling staan ook op het plaatje.
Ach wat maakt het uit. Zoutje is een betere benaming voor hem.quote:
Niet!quote:Op woensdag 21 september 2005 20:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Ach wat maakt het uit. Zoutje is een betere benaming voor hem.
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:37 schreef Treinhomo het volgende:
Faraday.
Ai nu wil je vast niet meer met mij playstationnen.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:39 schreef Tokay het volgende:
[..]
Niet!Ik vind hem leuk (en een goede artiest).
Of jij niet meer met mij, natuurlijk.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Ai nu wil je vast niet meer met mij playstationnen.![]()
Nee hoor. Je mag goed vinden wie je wil, als ik maar slecht mag vinden wie ik slecht vind.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:42 schreef Tokay het volgende:
[..]
Of jij niet meer met mij, natuurlijk.
Niet steeds alleen maar van die vechtspellen, mr_a.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee hoor. Je mag goed vinden wie je wil, als ik maar slecht mag vinden wie ik slecht vind.
Pro Evo spelen? Of liever Tekken?
Pro Evo is het beste voetbalspel dat er is. Geen knokken hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:45 schreef Tokay het volgende:
[..]
Niet steeds alleen maar van die vechtspellen, mr_a.
Ik heb ook Singstar, zullen we dat doen?![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
misthoorn rechercheur Peace.
Singstar is een karaokespel en gezien jouw zangkwaliteiten als misthoorn werden.quote:
Verhaaltje of 3 geleden;quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Pro Evo is het beste voetbalspel dat er is.
Nog een fan! Mijn neefjes spelen allemaal Fifa. Als je Pro Evo gewend bent is dat echt niet leuk meer.quote:
Ow ja, dat had dat schrijvertje bedacht he...quote:Op woensdag 21 september 2005 20:51 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Verhaaltje of 3 geleden;
Je zat mee te neurieën met de Kaiser Chiefs op je MP3-speler.
Klonk volgens juf Diaan als een misthoorn...
Ik speelde eerst alleen Fifi, een tijdje geleden kreeg ik Pro Evo.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nog een fan! Mijn neefjes spelen allemaal Fifa. Als je Pro Evo gewend bent is dat echt niet leuk meer.
Juffrouw Diaan bevestigde het.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow ja, dat had dat schrijvertje bedacht he...![]()
Mensen in het onderwijs zijn eigenwijs en betwetersquote:Op woensdag 21 september 2005 20:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Juffrouw Diaan bevestigde het.
Qua graphics zijn is de Fifa Serie wel beter maar de gameplay van Pro Evo is zo veel beter. Als het heet is zijn je spelers sneller moe en als het regent is het veld gladder en verlies je de bal eerder. Echt een goed voetbalspel.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik speelde eerst alleen Fifi, een tijdje geleden kreeg ik Pro Evo.
Pro Evo is veel beter te besturen. Bijna alle passes komen aan.
Jij krijgt straks met de bordlineaal.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mensen in het onderwijs zijn eigenwijs en betweters![]()
Ach ik heb een gummiknuppel om terug te slaanquote:Op woensdag 21 september 2005 21:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij krijgt straks met de bordlineaal.
Ik vind de graphics van Fifa 2005 niet eens zoveel beter dan die van Pro Evo 4. Maar de keuze tussen betere graphics of betere gameplay is niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Qua graphics zijn is de Fifa Serie wel beter maar de gameplay van Pro Evo is zo veel beter. Als het heet is zijn je spelers sneller moe en als het regent is het veld gladder en verlies je de bal eerder. Echt een goed voetbalspel.
En een busje pepperspray en een geladen Walther.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach ik heb een gummiknuppel om terug te slaan![]()
Precies!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind de graphics van Fifa 2005 niet eens zoveel beter dan die van Pro Evo 4. Maar de keuze tussen betere graphics of betere gameplay is niet zo moeilijk.
preciesquote:Op woensdag 21 september 2005 21:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En een busje pepperspray en een geladen Walther.
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:12 schreef Treinhomo het volgende:
Eén of andere Talpa-Josti ?
Wel iets Big brother/De bus/Expeditie Robinson/Idols/noem-al-die-andere-pulp-maar-op achtigs ?quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:19 schreef wyccie het volgende:
Da's een DJ met een Hollandse naam. Ik zag hem in de Muziek trivia.
Ik ook, maar de naam weet ik al niet meerquote:Op woensdag 21 september 2005 21:19 schreef wyccie het volgende:
Da's een DJ met een Hollandse naam. Ik zag hem in de Muziek trivia.
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:25 schreef mr_anonimous het volgende:
DJ Hans?
DJ Reve?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:28 schreef wyccie het volgende:
Was zijn voornaam niet Gerard?
Bekend van de Reve-parties...quote:Op woensdag 21 september 2005 21:29 schreef brother52 het volgende:
DJ Reve?
Mijn dag was ook saai. Gelukkig geen vervelende klanten.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:28 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ja; 't was weer 's een ouderwetse, saaie kutdag op de zaak.
'k mis het buiten werken...![]()
Het is een DJ van beroep, niet deel van zijn naam....quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:33 schreef wyccie het volgende:
Mijn dag was ook saai.
Wat voor spullen probeer jij eigenlijk aan de man/vrouw te brengen ?quote:Gelukkig geen vervelende klanten.
Met 'buiten' bedoel ik overigens niet letterlijk buiten, maar dat ik m'n werkzaamheden elders verricht; niet op de zaak.quote:Misschien mag je morgen wel buiten werken, misschien wel één van de laatste warme dagen.
Het is trouwens morgen pas officieel herfst.![]()
Wyccie werkt in een boekwinkel. Heeft ze al vaak gezegd.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:38 schreef Treinhomo het volgende:
Wat voor spullen probeer jij eigenlijk aan de man/vrouw te brengen ?
Ik durf het haast niet te zeggenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:38 schreef Treinhomo het volgende:
Wat voor spullen probeer jij eigenlijk aan de man/vrouw te brengen ?
In Nijmegen bijvoorbeeldquote:Met 'buiten' bedoel ik overigens niet letterlijk buiten, maar dat ik m'n werkzaamheden elders verricht; niet op de zaak.
Hmmm....dan heb ik daar blijkbaar steevast overheen gelezen.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Wyccie werkt in een boekwinkel. Heeft ze al vaak gezegd.
Mr. A. heeft je al verraden...quote:
Mag ik dan bij je op dequote:In Nijmegen bijvoorbeeld
Ik probeer het, maar was Gerard goed of niet? En mag ik het in FMT terugzoeken?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:42 schreef peaceman het volgende:
Hey wie raadt het plaatje?
Van mij moet je 't niet hebben; in deze...quote:Op woensdag 21 september 2005 21:42 schreef peaceman het volgende:
Zo lijkt het wel of ik een kroongetuige ben in een RICOrechtzaak.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mr. A. heeft je al verraden...
Dat is algemeen bekend...quote:Op woensdag 21 september 2005 21:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Van mij moet je 't niet hebben...
Niemand denk ik.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:42 schreef peaceman het volgende:
Sssst !quote:Op woensdag 21 september 2005 21:45 schreef peaceman het volgende:
Dat is algemeen bekend...
Als ik mijn rotzooi opgeruimd heb misschienquote:
Ja, da's het concertgebouw. Ik heb er jaren geleden een keer een tentamen gehad!quote:'k heb wel vaker in Nijmegen gewerkt. o.a. in de Vereeniging. Ken je dat ?
Bij deze is het tegendeel bewezen.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:47 schreef peaceman het volgende:
Tsss..... hij is toch best wel bekend...
Ik heb alweer een lading Knauf besteldquote:Op woensdag 21 september 2005 21:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo lijkt het wel of ik een kroongetuige ben in een RICOrechtzaak.
Nóg iets wat we gemeen hebben...quote:Op woensdag 21 september 2005 21:47 schreef wyccie het volgende:
Als ik mijn rotzooi opgeruimd heb misschienIk maak er altijd een bende van
![]()
'k heb daar ooit 's Type O Negative gezien.quote:Ja, da's het concertgebouw. Ik heb er jaren geleden een keer een tentamen gehad!
Moet je me eerst vinden.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb alweer een lading Knauf besteld![]()
Dan doet de heer op mijn plaatje zijn PR toch niet goed...quote:Op woensdag 21 september 2005 21:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bij deze is het tegendeel bewezen.![]()
ik heb m vanmiddag al gewetenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:47 schreef peaceman het volgende:
Tsss..... hij is toch best wel bekend...
Als ik hem was zou ik dat ook doen; krasjes op het parket en de 80 dB-grens overschreden !quote:Op woensdag 21 september 2005 21:50 schreef Treinhomo het volgende:
'k heb daar ooit 's Type O Negative gezien.
De zaalmanager was me toch 'n partij zenuwachtig heen en weer aan 't drentelen.
En er werd nog gerookt ook !quote:Op woensdag 21 september 2005 21:58 schreef wyccie het volgende:
Als ik hem was zou ik dat ook doen; krasjes op het parket en de 80 dB-grens overschreden !![]()
Nee, maar ik ga anoniem door het leven en binnenkort wordt ik door de Witnessprotectionprogram verhuisd naar een geheime locatie.quote:
Schin-op-Geul ?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee, maar ik ga anoniem door het leven en binnenkort wordt ik door de Witnessprotectionprogram verhuisd naar een geheime locatie.
Rookmachine? De heren van Type O Negative? Of de fans? Jij niet hè?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:00 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En er werd nog gerookt ook !
Terwijl dat daar binnen toen al niet mocht...
Ik ga de loopjongen van de gevreesde Wyccie niet zeggen waar ik naar toe gerelocate wordt. En als jullie mij vinden beschermd Tokay in Caviapak met zweep mij.quote:
Het publiek.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:05 schreef wyccie het volgende:
Rookmachine? De heren van Type O Negative? Of de fans? Jij niet hè?
Volgens mij niet. Was in '96, dus ik weet niet meer precies hoeveel 't kostte.quote:Kost zo'n concert dan ook veel meer dan normaal?
Oh jaquote:Op woensdag 21 september 2005 22:07 schreef peaceman het volgende:
PR = dus Paul Rabbering....
ja!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:07 schreef peaceman het volgende:
PR = dus Paul Rabbering....
Loopjongen ?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga de loopjongen van de gevreesde Wyccie niet zeggen waar ik naar toe gerelocate wordt. En als jullie mij vinden beschermd Tokay in Caviapak met zweep mij.
Wyccie's errandboy dan.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:10 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Loopjongen ?![]()
Dan is 't nog altijd 'Mazda 121-jongen'.
'k vind 't prima;quote:Op woensdag 21 september 2005 22:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Wyccie's errandboy dan.
Lopen is ook gezond. Ik loop altijd naar mijn werk. Maar ja, ik woon er ook maar 10 minuten vandaan.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k vind 't prima;
Als ik maar niet hoef te lopen...
Blauw.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:15 schreef wyccie het volgende:
Welke kleur?
Ook vlugger dan een flitspaal?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:17 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Blauw.
Als ik 't dak en de kofferbak wit zou verven, lijkt 't net alsof er een Smurf vliegensvlug voorbij komt rennen...
Vast wel, flitspalen zijn over het algemeen niet zo snel.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:21 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Allicht; flitspalen staan stil...
Werkelijk?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:23 schreef Treinhomo het volgende:
Henri Dunant.
Jazeker wel.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:23 schreef wyccie het volgende:
![]()
Pas je wel een beetje op in het verkeer?![]()
Net nog wel.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:24 schreef pyl het volgende:
Werkelijk?
Alleen tegen pyl, niet tegen jou...quote:Op woensdag 21 september 2005 22:25 schreef wyccie het volgende:
Nee, hij liegt.
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:25 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Alleen tegen pyl, niet tegen jou...![]()
Nope. Nederlandse sportster.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:28 schreef wyccie het volgende:
Pyl, is het een schrijfster?
Nope.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:31 schreef wyccie het volgende:
Mia Audina?
Eh, nee. En ik weet ook niet hoe je dat schrijft.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Gong Ruina? Of hoe je het ook schrijven mag.
Hehe Berkery!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:41 schreef Berkery het volgende:
IS zij Nederlands Schaakkampioene of iets dergelijks?
Nope. Van sport heb ik nagenoeg geen Edammer verorberd.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:38 schreef wyccie het volgende:
Ik ken d'r niet.
TH, jij kent meer Aziatische vrouwen dan ik. Jij een idee?
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:47 schreef wyccie het volgende:
'k Heb wel ooit 1 potje geschaakt, en gewonnen van degene die het me toen uitgelegd had.
Ik heb ooit een vriend van me schaken geleerd, en die maakte me een maand later inquote:Op woensdag 21 september 2005 22:47 schreef wyccie het volgende:
Ik kan hooguit een potje dammen.
'k Heb wel ooit 1 potje geschaakt, en gewonnen van degene die het me toen uitgelegd had.
Die ander was gewoon niet zo heel goed denk ik. En we waren toen 10 ofzo.quote:
En triviant toch?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die ander was gewoon niet zo heel goed denk ik. En we waren toen 10 ofzo.
Ik ben wel heel goed in Pim Pam Pet![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb ooit een partij van een Oostenrijker gewonnen die beweerde dat hij grootmeester was. Die ging behoorlijk af
quote:
Omdat jij onze tbs'er Falco met magneetpasje bent. Die Mini Cooper was om het komisch te maken.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Zeg mr_anonimous, waarom ben ik een crimineel in jouw verhaaltjes? En waarom heb ik in godsnaam een grijze regenjas aan en een gleufhoed op? En waarom rijd ik in een, godbetere het, Mini Cooper?
Neequote:Op woensdag 21 september 2005 22:56 schreef tong80 het volgende:
Loek van Wely lijkt me. Of was dat al geraden of de vraag niet ?
Terwijl ik toch irl in de ultieme mafia-staff-car rijdquote:Op woensdag 21 september 2005 22:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Die Mini Cooper was om het komisch te maken.
Scruthibitionist ?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Zeg mr_anonimous, waarom ben ik een crimineel in jouw verhaaltjes? En waarom heb ik in godsnaam een grijze regenjas aan en een gleufhoed op? En waarom rijd ik in een, godbetere het, Mini Cooper?
Wat voor auto? Dan verwerk ik die er voortaan in.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Terwijl ik toch irl in de ultieme mafia-staff-car rijd![]()
Alleen in mr_anonimous' fantasieënquote:Op woensdag 21 september 2005 23:00 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Scruthibitionist ? [afbeelding]
Jij rijdt in een Cadillac Escalade ?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Terwijl ik toch irl in de ultieme mafia-staff-car rijd![]()
Zwarte Alfaquote:Op woensdag 21 september 2005 23:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat voor auto? Dan verwerk ik die er voortaan in.
Dat is maffia ipv mafiaquote:Op woensdag 21 september 2005 23:01 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij rijdt in een Cadillac Escalade ? [afbeelding]
Oh; de 'nette tak' ?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is maffia ipv mafia
quote:De paniek was groot in de Fok!straat. Burgermeester BwennieBren was erg boos. Twee kinderen ontvoerd in haar stad door een enge boef die uit de gevangenis was ontsnapt. Ze droeg rechercheur DH en rechercheur Peaceman op ze zo snel mogelijk te vinden. Tokay en Andy wilde ook zoeken maar de politie vond dat ze binnen moesten blijven. Tokay zat op haar kamer. Ze knuffelde Tokavia en moest hard huilen. Andy was op zijn kamer en stompte tegen zijn bokszak. Hij was nog steeds kwaad op TH maar wou hem toch bevrijden uit handen van die schurk Scrutinizer. Hij belde Tokay op. Morgen gaan we op zoek naar Wyccie en TH. De volgende ochtend sneakte Andy uit zijn raam en klom via het dak op de schuur. Hij sloop vervolgens naar het huis van Tokay. Hij gooide steentjes tegen het raam. Tokay klom via de regenpijp naar beneden. Samen slopen ze door haar tuin richting de straat. Rechercheur Peaceman en rechercheur DH ook op onderzoek uit. Ze hadden de auto gevonden maar verder ontbrak elk spoor. Ze zette een speurhond in. Ze moesten snel met resultaten komen van Burgermeester BwennieBren. Andy en Tokay waren de straat uitgeslopen. Ineens hoorde ze iemand achter hun. Het was Berk. Berk wou ook mee, zo kon hij een mooie scoop versieren dacht hij. Berk haalde Treinsharpei op. Als een hond TH zou kunnen vinden was het Treinsharpei wel. De kinderen gingen op zoek naar TH en Wyccie. Juffrouw Diaan moest het de kinderen in haar klas vertellen. Dat was erg moeilijk. Ineens merkte ze dat Berk, Andy en Tokay er niet waren. Juffrouw Diaan belde direct rechercheur Peaceman op. Die schrok zich rot. Nog 3 kinderen vermist. Dat zou burgermeester BwennieBren niet leuk vinden. De speurhond had ineens beet hij trok ze naar verse sporen. Rechercheur Peaceman en rechercheur DH stapte in de auto en volgde het spoor. Andy, Tokay en Berk kwamen bij een oude woonboot. Treinsharpei begon weer keihard te blaffen. Tokay probeerde zijn bek dicht te houden maar hij stonk te erg uit zijn bek dus liet ze weer los. Scrutinizer kwam naar buiten en zag de kinderen. Hij wou ze ook grijpen maar hoorde sirenes in de verte. Hij rende naar binnen en haalde TH en Wyccie. Hij stapte op een motorboot en voer er vlug vandoor. Rechercheur Peaceman en rechercheur DH hadden het nakijken. Jullie grijpen mij nooit!riep Scrutinizer hard en vals.
Scrutty Crockett...quote:Op woensdag 21 september 2005 23:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ah, een speedboat. Dat begint er op te lijken![]()
Maar natuurlijk....quote:Op woensdag 21 september 2005 23:11 schreef wyccie het volgende:
Oh ik ben zo bang.TH hou je me goed vast?
Wel een ideetje voor als rechercheur Peace en Juf Diaan gaan trouwen. Gaan ze in een woonboot wonen.quote:
Komt die misthoorn mooi van pas...quote:Op woensdag 21 september 2005 23:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Wel een ideetje voor als rechercheur Peace en Juf Diaan gaan trouwen. Gaan ze in een woonboot wonen.
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Komt die misthoorn mooi van pas...
Bedoel je daarmee of het een Europeaan is?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
@wyccie: Is het er één van het oude volk?
Nee een Torah lezer.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee of het een Europeaan is?
laat scrut jou maar houdenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Komt die misthoorn mooi van pas...
Jij zou dus zo het onderwijs in kunnen?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mensen in het onderwijs zijn eigenwijs en betweters![]()
Het oude volk is een benaming voor het joodse volkquote:Op woensdag 21 september 2005 23:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee of het een Europeaan is?
Had ik moeten weten, vroeger nog bijbelverhalen gelezenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het oude volk is een benaming voor het joodse volk
ik zou een prima onderwijzer zijn jaquote:Op woensdag 21 september 2005 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij zou dus zo het onderwijs in kunnen?![]()
![]()
En nooit kwam daar een eenduidig antwoord opquote:Op woensdag 21 september 2005 23:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
[Pierre van Ostade]
'En, Nederlands publiek; houden of weggeven ?!'
[/Pierre van Ostade]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |