Yeps heb ik vorige week ook gepost ik had hem echter niet herkend trouwensquote:Op woensdag 21 september 2005 11:20 schreef pyl het volgende:
Da's Pieter Jelles Troelstra (opnieuw) en zijn eega, de al zo vaak hier vergeefs genoemde Sjoukje Maria Diderika Bokma, ofwel Nienke van Hichtum, als ik het wel heb.![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:20 schreef pyl het volgende:
Da's Pieter Jelles Troelstra (opnieuw) en zijn eega, de al zo vaak hier vergeefs genoemde Sjoukje Maria Diderika Bokma, ofwel Nienke van Hichtum, als ik het wel heb.![]()
Als ik zie hoe hij 'm vasthoudt zou ik denken van nietquote:Op woensdag 21 september 2005 11:58 schreef Bolkonsky het volgende:
Speelt Pierre Bokma ook wel eens viool?
Een beetje kerel houdt z'n contrabas op bovenstaande wijze vastquote:Op woensdag 21 september 2005 12:09 schreef dolle_hond het volgende:
het gaat pierre natuurlijk om de strijkstok
Of je hangt 'm gewoon om je nek:quote:Op woensdag 21 september 2005 12:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Een beetje kerel houdt z'n contrabas op bovenstaande wijze vast![]()
Dat zeg jij niet als-ie pal voor je neus staat...quote:Op woensdag 21 september 2005 12:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Da's geen echte kerel,
Mooi is dat, hè ?quote:dat is langharig werkschuw tuig
Hij verstaat me vast nietquote:Op woensdag 21 september 2005 12:51 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat zeg jij niet als-ie pal voor je neus staat...
quote:Mooi is dat, hè ?
Een echte duif zegt koeroekoe koeroekoequote:Op woensdag 21 september 2005 12:48 schreef Tokay het volgende:
roekoe... roekoe...
Zou een koe nou ook 'roe-duif' zeggen, vraag ik me zo af...quote:Op woensdag 21 september 2005 12:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Een echte duif zegt koeroekoe koeroekoe
Peter Steele is bij mijn weten toch echt geen Brabander...quote:
Een echte koe wel, denk ik, vermoedelijk, waarschijnlijk... of nietquote:Op woensdag 21 september 2005 12:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zou een koe nou ook 'roe-duif' zeggen, vraag ik me zo af...
Brabanders verstaan mij juist wel, dat is nou net het probleemquote:Op woensdag 21 september 2005 12:55 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Peter Steele is bij mijn weten toch geen Brabander...
Misschien heb je bij Limburgers dan meer succes...quote:Op woensdag 21 september 2005 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Brabanders verstaan mij juist wel, dat is nou net het probleem
Zondermeer. Er was ooit eens een Limburgs meisje die me, zo bleek later, vertelde dat ze me leuk vond terwijl ik dacht dat ze het over lantaarnpalen hadquote:Op woensdag 21 september 2005 12:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Misschien heb je bij Limburgers dan meer succes...
neenquote:Op woensdag 21 september 2005 12:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zou een koe nou ook 'roe-duif' zeggen, vraag ik me zo af...
ga je het nu over je fysische eigenschappen hebbenquote:Op woensdag 21 september 2005 13:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zondermeer. Er was ooit eens een Limburgs meisje die me, zo bleek later, vertelde dat ze me leuk vond terwijl ik dacht dat ze het over lantaarnpalen had![]()
Ik kijk wel uit, ik ben net ziek geweestquote:Op woensdag 21 september 2005 13:01 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ga je het nu over je fysische eigenschappen hebben
Nou; als dát geen basis voor een gezonde relatie is...quote:Op woensdag 21 september 2005 13:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Zondermeer. Er was ooit eens een Limburgs meisje die me, zo bleek later, vertelde dat ze me leuk vond terwijl ik dacht dat ze het over lantaarnpalen had![]()
'God is goed.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kijk wel uit, ik ben net ziek geweest![]()
Dat realiseerde ik me pas laterquote:Op woensdag 21 september 2005 13:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nou; als dát geen basis voor een gezonde relatie is...
Maar toen stond zij zeker al tegen een andere lantaarnpaal op te rijden ?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat realiseerde ik me pas later![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |