ff pauze..........quote:Op woensdag 21 september 2005 12:23 schreef Esmeetjuhh het volgende:
Zijn ze niet meer met de weekopd8 bezig of hebben ze ff pauze????
forget it....quote:Op woensdag 21 september 2005 12:34 schreef Knurkie het volgende:
nou iedereen zit babbelen maar!!!
quote:Op woensdag 21 september 2005 12:53 schreef schatje het volgende:
Tanja zei dat ze het geen 8 uur volhoudt, waarop Linda zei dat ze dan naar de dagboek kamer moest gaan.
groepjes hebben ze zelf samengesteldquote:Op woensdag 21 september 2005 12:51 schreef Kolomo het volgende:
Hebben ze trouwens zelf de groepjes moeten maken? Was tof geweest als BB dat deed en iedere dag nieuwe groepjes de groep in gooide...
quote:Op woensdag 21 september 2005 12:53 schreef schatje het volgende:
Tanja zei dat ze het geen 8 uur volhoudt, waarop Linda zei dat ze dan naar de dagboek kamer moest gaan.
Ach ja... Ik hoor liever dit dan het herrie maken van vanochtendquote:Op woensdag 21 september 2005 13:08 schreef Kolomo het volgende:
Jee, ze zijn er wel gul mee zeg...
hoezo?? wat gebeurt er dan?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:12 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Als blikken konden doden was Joost geloof ik nu dood geweest![]()
Ja, nóg een donderwolkje erbij zodra de muziek begon.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:10 schreef Dropvetertje20 het volgende:
En Tanja wordt meer en meer chagie![]()
Ze draaien muziek nu... en tanja kijkt niet blij omdat ze meezingenquote:Op woensdag 21 september 2005 13:12 schreef Sassefras het volgende:
[..]
hoezo?? wat gebeurt er dan?
ikje is nieuwsgierig
als BB nou ook nog gratis alcohol erbij zou doenquote:Op woensdag 21 september 2005 13:13 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, nóg een donderwolkje erbij zodra de muziek begon.
Ze staat op instorten volgens mij.
Als je een potloot heeel scherp slijpt en 'm dan met volle kracht door je trommelvlies heenrost krijg je hetzelfde resultaat denk ik inderdaad.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:16 schreef Kimsomnia het volgende:
Ach, wat leuk. De bewoners ontdekken een gemeenschappelijk kenmerk: ze kunnen geen van allen zingen. Mijn oren! Make... it... stop!!!
Ik prijs mezelf gelukkig dat ik dat niet live heb meegekregen dan...quote:Op woensdag 21 september 2005 13:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
Daar waren ze al dagen geleden achter hoorKimsomnia
Dat idee heb ik ook inderdaad. De regie was gisteravond ook helemaal kut.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:18 schreef jette het volgende:
Ik vind de regie opeens een stuk beter nu. Valt dat jullie ook op of verbeeld ik me dat?
Ja duh, ze hebben het geprobeerd, Tanja heeft zichzelf volledig afgesloten en verdraagt niets meer.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:15 schreef Sassefras het volgende:
owwww...
maar als de rest niets zegt, kijkt tanja ook niet blij geloof ik...
Eh..quote:
dit is Guus?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:19 schreef Foreverblue het volgende:
De regie is wel fan van Guus Meeuwis... of dit is gewoon sluikreclame
Jamiroquai - Starchild. Toost met kaas en komkommer. Geen college's meer de rest van de week. Let the show begin.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja duh, ze hebben het geprobeerd, Tanja heeft zichzelf volledig afgesloten en verdraagt niets meer.
quote:Op woensdag 21 september 2005 13:25 schreef CartWOman het volgende:
Liedje voor Tanja!
"Oh was ik maar bij moeder thuisgebleven..."
Toch zit ik denk ik liever aan dat zure zilte wijf vast dan aan Linda, denk ik... Dat valse, schorre gelal zal maar op 30 cm van je oor plaatsvinden!quote:Op woensdag 21 september 2005 13:22 schreef mamapan het volgende:
Ik heb ontzettend te doen met Ralph, wat heeft hij gedaan dat hij op deze manier gestraft wordt. Je zal maar zulk werk moeten doen en vast zitten aan zoooo'n sjacherijn.
quote:Op woensdag 21 september 2005 13:27 schreef mamapan het volgende:
Ja, Linda ik wou ook dat je NU bij je moeder thuis zat! Dit is niet om aan te horen!!!
Volgens mij is het gewoon een karaoke-cdquote:
Zag laast Joling & Gordon op de Vinkeslag en daar draaien ze de muziek ook!quote:Op woensdag 21 september 2005 13:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Tanja of all people zou dit wel goede muziek moeten vinden. Kampers draaien dit soort muziek toch altijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |