quote:Op woensdag 21 september 2005 11:54 schreef scanman01 het volgende:
Als Tanja vandaag gewoon goed meewerkt, gaan ze helemaal niet meer met haar praten verwacht ik.
Ik dacht juist dat Scan de foto's zo plaatste om te laten zien dat er méér mensen niet vrolijk kijken vandaag.... Maar ik kan het natuurlijk mis hebben.quote:
Dan zijn ze wel dom... Als ze Tanja op de bank zetten zorgen ze ervoor dat degene die náást haar zit (of zitten) bijna zeker naar huis gaat...quote:Op woensdag 21 september 2005 11:59 schreef newsman het volgende:
2 daagjes wachten en Tanja krijgt een paar nominaties
Geloof ik nog steeds niet. Ze hebben ook helemaal niet geprobeerd om Tanja positief in beeld te brengen, dus onze Tan gaat ook gewoon exit als ze de minste stemmen krijgt. Ik heb er alle vertrouwen inquote:Op woensdag 21 september 2005 12:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan zijn ze wel dom... Als ze Tanja op de bank zetten zorgen ze ervoor dat degene die náást haar zit (of zitten) bijna zeker naar huis gaat...
Wij als dag en nacht streamers vinden dat ergens wel jammer dat tanja toch weer lekker mee doet. BTW al dat mooie filmpie van Lieske gezien in het Tiettuh draadje?quote:Op woensdag 21 september 2005 11:49 schreef scanman01 het volgende:
Ik zet net de streams weer aan en zie dat Tanja weer gezellig met de groep meedoet.
Tja.... ach.....
Jazeker... ik heb al een cap-collage gemaakt in lieske's topicquote:Op woensdag 21 september 2005 12:12 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Wij als dag en nacht streamers vinden dat ergens wel jammer dat tanja toch weer lekker mee doet. BTW al dat mooie filmpie van Lieske gezien in het Tiettuh draadje?
Ik ook.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:12 schreef scanman01 het volgende:
Geloof ik nog steeds niet. Ze hebben ook helemaal niet geprobeerd om Tanja positief in beeld te brengen, dus onze Tan gaat ook gewoon exit als ze de minste stemmen krijgt. Ik heb er alle vertrouwen in
Nou, tegen Dido weet ik het niet. Die scoort de laatste weken zeer slecht. Is op de fok poll ook gekelderd van 1e plaats naar 8e plaats ofzo. Maar tegen Roel en Ralph en Lieske maakt Tanja geen schijn van kans (als het goed is).quote:Op woensdag 21 september 2005 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook.
Zet Tanja naast een Roel of een Dido op de bank en het is back to minimum voor Tanja.
Okay, dat heb ik niet meegekregen. Zelf zie ik trouwens ook liever een naieve maar echte Lieske dan een berekende Dido.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:17 schreef scanman01 het volgende:
Nou, tegen Dido weet ik het niet. Die scoort de laatste weken zeer slecht. Is op de fok poll ook gekelderd van 1e plaats naar 8e plaats ofzo. Maar tegen Roel en Ralph en Lieske maakt Tanja geen schijn van kans (als het goed is).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |