groepjes hebben ze zelf samengesteldquote:Op woensdag 21 september 2005 12:51 schreef Kolomo het volgende:
Hebben ze trouwens zelf de groepjes moeten maken? Was tof geweest als BB dat deed en iedere dag nieuwe groepjes de groep in gooide...
quote:Op woensdag 21 september 2005 12:53 schreef schatje het volgende:
Tanja zei dat ze het geen 8 uur volhoudt, waarop Linda zei dat ze dan naar de dagboek kamer moest gaan.
Ach ja... Ik hoor liever dit dan het herrie maken van vanochtendquote:Op woensdag 21 september 2005 13:08 schreef Kolomo het volgende:
Jee, ze zijn er wel gul mee zeg...
hoezo?? wat gebeurt er dan?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:12 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Als blikken konden doden was Joost geloof ik nu dood geweest![]()
Ja, nóg een donderwolkje erbij zodra de muziek begon.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:10 schreef Dropvetertje20 het volgende:
En Tanja wordt meer en meer chagie![]()
Ze draaien muziek nu... en tanja kijkt niet blij omdat ze meezingenquote:Op woensdag 21 september 2005 13:12 schreef Sassefras het volgende:
[..]
hoezo?? wat gebeurt er dan?
ikje is nieuwsgierig
als BB nou ook nog gratis alcohol erbij zou doenquote:Op woensdag 21 september 2005 13:13 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, nóg een donderwolkje erbij zodra de muziek begon.
Ze staat op instorten volgens mij.
Als je een potloot heeel scherp slijpt en 'm dan met volle kracht door je trommelvlies heenrost krijg je hetzelfde resultaat denk ik inderdaad.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:16 schreef Kimsomnia het volgende:
Ach, wat leuk. De bewoners ontdekken een gemeenschappelijk kenmerk: ze kunnen geen van allen zingen. Mijn oren! Make... it... stop!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |