Kom ik net thuis, ik denk; inkoppertje.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:08 schreef Hopey het volgende:
is dina meyer?
Hopey +2quote:Op woensdag 21 september 2005 01:08 schreef Hopey het volgende:
is dina meyer?
Ik heb net een avond van inkoppertjes gemist zag ik net.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:09 schreef wyccie het volgende:
Besluit ik net te gaan slapen, wordt het geraden! Twee keer zelfs (voor twee punten)
Doei!![]()
Omdat jij anders vragen stelt over films die alleen jij, de regisseur en de regisseurs moeder heeft gezien.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:11 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik heb net een avond van inkoppertjes gemist zag ik net.
Waarom stellen jullie ook altijd de vragen die ik wèl weet als ik weg ben.
quote:Op woensdag 21 september 2005 01:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Omdat jij anders vragen stelt over films die alleen jij, de regisseur en de regisseurs moeder heeft gezien.![]()
Plaatje doet het prima hier.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:33 schreef Hopey het volgende:
Tot morgen! Toedels.. zien jullie het plaatje wel, op de 1 of andere manier laadt hij niet...![]()
meneer leeft nogquote:Op woensdag 21 september 2005 10:40 schreef EricusMaximus het volgende:
Kan zo snel alleen Michael Haneke en Fritz Lang bedenken
quote:Op woensdag 21 september 2005 12:00 schreef Sokolsky het volgende:
Anatomie?
quote:Op woensdag 21 september 2005 12:23 schreef Sheridana het volgende:
4 films...haal uit elke film een acteur of actrice...en uit eentje een regisseur....zet ze bij elkaar en je krijgt een film die ze samen hebben gemaakt.....welke film?Silence of the Lambs The Godfather part Three The Last Emperor
En ja hoor..hij scoort!!quote:Op woensdag 21 september 2005 13:03 schreef Patch het volgende:
pure gok: Little Budha ?
Niets bij jou is een pure gokquote:Op woensdag 21 september 2005 13:03 schreef Patch het volgende:
pure gok: Little Budha ?
9 dusquote:Op woensdag 21 september 2005 13:22 schreef Sheridana het volgende:
5 aan de ene 6 aan de andere, waar Inigo Montoyas vader dat zwaard speciaal voor moest maken...
Jahaa. Want vijf plus zes is negen.quote:
En als je gelijk hebt, dan had het over bijna willekeurig elke andere film kunnen gaan.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:50 schreef Sokolsky het volgende:
Gillingham doet gewoon ook een gok.
Dan gok ik 10
quote:Op woensdag 21 september 2005 14:11 schreef Mennosson het volgende:
Uit de buurt van water houden
niet voeren na midnight
en uit het daglicht houden
These days they put Gizmo´s in everything!quote:Op woensdag 21 september 2005 14:14 schreef Sheridana het volgende:
Een Mogwai verandert in een Gremlin...als je hem voert na middernacht....
Menno +1
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 21 september 2005 14:19 schreef Sheridana het volgende:
The Shawshank Redemption
Correct, 5 + 6 - 2 = 9quote:Op woensdag 21 september 2005 13:34 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jahaa. Want vijf plus zes is negen.
En de acteur.....quote:
Da's net zoiets als: Hoeveel tanden heeft een mens? 32. Nee, 12, want kiezen zijn geen tanden.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:20 schreef Gillingham het volgende:
Correct, 5 + 6 - 2 = 9
Duimen zijn geen vingers. Ik dacht, misschien is dat wel het addertje onder het gras.
En weer teveel he....quote:Op woensdag 21 september 2005 14:44 schreef Mennosson het volgende:
Fargo
Boogie Nights
Jurassic Park III
Magnolia
Wag the Dog
Air Force One
William H. Macy
Je zit nu al aan je avondeten?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:56 schreef Mennosson het volgende:
Moest even opscheppen!
Huh? Dit zijn bestaande acteurs?quote:Vind het ook een top acteur. En Fargo staat hoog in mijn favo lijst!
Vincent Hanna
Neil McCauley
Chris Shiherlis
Welke film?
Dat vroeg ik me ook al af..quote:Op woensdag 21 september 2005 15:03 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je zit nu al aan je avondeten?
[..]
Huh? Dit zijn bestaande acteurs?
Och natuurlijk! Daarom kwam Vincent Hanna me zo bekend voor. Da's gewoon DeNiro!quote:Op woensdag 21 september 2005 15:15 schreef Sheridana het volgende:
Heat?
Damn, dacht dit duurt wel even en dan geef ik uiteindelijk nog de namenquote:Op woensdag 21 september 2005 15:15 schreef Sheridana het volgende:
Heat?
Jij weet wel hoe je haar achternaam moeten spellen?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:38 schreef Sheridana het volgende:
nee en Hjeljeljeljelelalalalaaaaaa ook niet
Nee, geen flauw idee....quote:Op woensdag 21 september 2005 15:42 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jij weet wel hoe je haar achternaam moeten spellen?
't Is gewoon een musical!quote:Op woensdag 21 september 2005 15:49 schreef Mennosson het volgende:
IH = Isaac Hayes?
IH = Ian Holm....quote:Op woensdag 21 september 2005 15:52 schreef Mennosson het volgende:
LORD OF WAR van Andrew Niccol
Nicolas Cage
Bridget Moynahan
Jared Leto
IH alleen?????
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:50 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
't Is gewoon een musical!
NC=Nick Cave
BM=Barry Manilow
JL=John Lennon
Maar geen punten...quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:10 schreef RuneRose het volgende:
Lifeboat?
Hier is zeg maar geen schaduw van twijfelquote:Op woensdag 21 september 2005 16:16 schreef dolle_hond het volgende:
jamaica inn
Speelt hij een kaartspel in de treinquote:Op woensdag 21 september 2005 16:17 schreef RuneRose het volgende:
Shadow of A Doubt?
* RuneRose gokt erop los.![]()
Windt de klok op in de woning van van de songwriterquote:Op woensdag 21 september 2005 16:21 schreef ranja het volgende:
Volgens mij heb ik dat al eens gehoord, of in een oude vraag. Maar niet onthouden natuurlijk.
Rear window?
Zat Jamaica In daar niet bij dan?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:31 schreef Sheridana het volgende:
Ik heb een keer een box met 10 oude Hitchcocks gekregen...
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:31 schreef Sheridana het volgende:
Ik heb een keer een box met 10 oude Hitchcocks gekregen...
dat is juistquote:Op woensdag 21 september 2005 16:46 schreef Sheridana het volgende:
Dit zijn films....
Weet ik, maar afkortingen in titels ben ik ook slecht in.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:46 schreef Sheridana het volgende:
Dit zijn films....
jazekerquote:Op woensdag 21 september 2005 17:09 schreef Mennosson het volgende:
Zijn het Amerikaanse films?
Hoe dan ook, een hele fijne avond mensen.
Succes nog en tot morgen...![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Sean Penn?
8 jaar jonger dan Hurt.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:30 schreef victorinox het volgende:
John Hurt?
oh nee, daar kwam iets anders uitgekropen.![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:51 schreef wyccie het volgende:
Oh, die heb ik nog niet gezien. Die man kijkt wel heel blij, die is niet goed bij zijn hoofd! Ik zou toch wel even heel hard gillen en mezelf amputeren als er zoiets uit mijn buik komt.
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:56 schreef dolle_hond het volgende:
jeremy irons?
Ik lach je niet uit. Niet huilen hoor. het is toch maar een pop?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat lach je me uitZou jij niet schrikken dan?
Ik huil niet meer.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik lach je niet uit. Niet huilen hoor.
Ik leef me in in de hoofdpersoon.quote:het is toch maar een pop?
Gelukkig maar. Wil geen huilende dames op mijn geweten hebben.quote:
Het is een foto die niet uit de film komt. Ze hebben de pop net op zijn buik geplaatst denk ik.quote:[..]
Ik leef me in in de hoofdpersoon.
Gebruik je IE?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:20 schreef Frank79 het volgende:
ik zie hem anders gewoon hoor..
quote:
Jij was er niet overdag...dus heb ik een-tweetjes gedaan met Mennosson....quote:Op woensdag 21 september 2005 23:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Onze rechercheur is slapen denk ik.
Ha mevrouw Palmer
Geeft niks. Heb ze soms met TM als jij er niet bent.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:09 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Jij was er niet overdag...dus heb ik een-tweetjes gedaan met Mennosson....
helaas is t niet goedquote:Op woensdag 21 september 2005 23:19 schreef wyccie het volgende:
Vast niet. Ik denk eerder dat haar computer kuren heeft.
Maar ik wil nu eigenlijk wel mijn punt krijgen van D_H. Tenminste...als ik het goed heb
Nee gekkie, hoe kom je daar nou weer bij...?quote:
Welke film?quote:Ego te absolvo in nomine Patris, et Filiii, et Spiritus Sancti. Amen
Je was zo stil na mijn biecht vandaar.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:40 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Nee gekkie, hoe kom je daar nou weer bij...?
Boondock saints?quote:Welke film?
Bingo!! Das snelquote:Op woensdag 21 september 2005 23:43 schreef wyccie het volgende:
wat betekent absolvere hier nou.... zeker uitdrijven, laten verdwijnen.
Exorcist?
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Wyccie je verpest het een- tweetje! Ga je vriendje knuffelen ofzo!
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Wyccie je verpest het een- tweetje! Ga je vriendje knuffelen ofzo!
Huillie!quote:
Nu vind ik je niet meer lief! Krijgen we zo'n k*tvraag over een of andere poolse film die in het oost Duits is nagesynchroniseerd!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:54 schreef wyccie het volgende:
Gelukkig maar.
Oh ja, moet nog een vraag stellen. ik ga een lastige verzinnen
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nu vind ik je niet meer lief! Krijgen we zo'n k*tvraag over een of andere poolse film die in het oost Duits is nagesynchroniseerd!![]()
quote:F1: Hey! Hey! Her head don't come off!
S: Of course it doesn't!
F2: Hey, lady! Where are you going with a head like that?
F3: Hey, man! I know what we can do! Take off her head! Ha-ha!
voor vol.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kijk geen Poolse films die in het oost-Duits zijn nagesynchroniseerd. Waar zie je me voor aan?
Scary Movie?quote:
Wauw...dat is een mooi compliment!!quote:
Ben ik dan altijd zo'n eikel?quote:Op donderdag 22 september 2005 00:07 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Wauw...dat is een mooi compliment!!
Wist niet dat je zo aardig kon zijn.....
Nou nee...laat ik het zo zeggen...je bent nog aardiger dan ik dacht.....Oke, heeft iemand een emmer of een teiltje? wat een GESLIJM!!quote:Op donderdag 22 september 2005 00:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben ik dan altijd zo'n eikel?
quote:
Zo lastig was het dus nietquote:Op donderdag 22 september 2005 00:10 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Nou nee...laat ik het zo zeggen...je bent nog aardiger dan ik dacht.....Oke, heeft iemand een emmer of een teiltje? wat een GESLIJM!!![]()
OT
Klinkt als Labyrinth.... :
Gracias! En hier is je emmer:quote:Op donderdag 22 september 2005 00:10 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Nou nee...laat ik het zo zeggen...je bent nog aardiger dan ik dacht.....Oke, heeft iemand een emmer of een teiltje? wat een GESLIJM!!![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Silence of the Lambs
Flightplan
Un long Dimanche de fiancelles
Little man Tate
Anna and the king
Taxidriver
The Accused
Napoleon and Samanthaa
Tres bienquote:Op donderdag 22 september 2005 00:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Silence of the Lambs
Flightplan
Un long Dimanche de fiancelles
Little man Tate
Anna and the king
Taxidriver
The Accused
Napoleon and Samanthaa
Damn! BB nieuwe vraag!quote:Op donderdag 22 september 2005 00:42 schreef BwennieBren het volgende:
Pulp Fiction
Grease
Battlefield Earth
Look whos talking
Look whos taling now
Look who talking too
Staying alive
Face/off
Generals Daughter
Michael
Ladder 49
A civil action
Swordfish
Carrie
Primary Colors
Tin Red Line
Phenomenon
Oh je bedoelt hier een nieuwe vraag!quote:
Dan had ik om een nieuwe plaat geroepen!quote:Op donderdag 22 september 2005 00:55 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Oh je bedoelt hier een nieuwe vraag!
Ik dacht bij RJP!
En da'squote:Op donderdag 22 september 2005 00:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Italian Job
Dr Snugglesquote:Op donderdag 22 september 2005 01:04 schreef Hopey het volgende:
Als er een verfilming van Dr Snuggels zou zijn... dan zou deze acteur het zijn..
Maar wie die dude is.. no clue..
Michael Ironside?quote:
ArtyShock +1quote:
Ok is kans groot dan dat hij fok leest?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dr Snuggleslaat het hem maar niet horen.
Die man heeft een kop en een blik uit duizenden. (En hij lijkt op m'n oomquote:Op donderdag 22 september 2005 01:06 schreef mr_anonimous het volgende:
ArtyShock +1
Nee, denk niet dat hij Nederlands kan. Maar ik zou geen Dr. Snuggles tegen hem durven zeggen in zijn gezicht.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:07 schreef Hopey het volgende:
[..]
Ok is kans groot dan dat hij fok leest?
Jah weet niet.. al laat.. rare mind associaties..
Brute oom heb je dan.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:07 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Die man heeft een kop en een blik uit duizenden. (En hij lijkt op m'n oom)
Mwoah, valt mee hoor. Laat ik zeggen, hij hééft er iets van. Alleen verliest 'ie wat minder vaak een arm bij de uitvoer van z'n werk.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Brute oom heb je dan.
Maar Mike zonder arm klaart nog wel een stuk of tien mannetjes denk ik.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:11 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Mwoah, valt mee hoor. Laat ik zeggen, hij hééft er iets van. Alleen verliest 'ie wat minder vaak een arm bij de uitvoer van z'n werk.
Kun je íets minder vaag zijn?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik weet dat ie danser was bij Paula Abdul, Cuba dan.
quote:Op donderdag 22 september 2005 01:13 schreef wyccie het volgende:
Ik zie Matt Damon niet zo gauw dansen
bij concerten.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Achtergronddansers bij Paula Abdul?
Oh, stik. Ik ben nog even aan het googelen enzo... en eh, 't schijnt eigenlijk dus niet helemaal te kloppen wat ik vanuit meerdere bronnen had gehoord. Dus eh. Andere vraag maar even.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Achtergronddanser bij Paula Abdul?
Hij heeft onder andere breakdance acts gedaan bij concerten van Lionel Ritchie...quote:Op donderdag 22 september 2005 01:15 schreef mr_anonimous het volgende:
bij concerten.
Makkiequote:Op donderdag 22 september 2005 01:18 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oh, stik. Ik ben nog even aan het googelen enzo... en eh, 't schijnt eigenlijk dus niet helemaal te kloppen wat ik vanuit meerdere bronnen had gehoord. Dus eh. Andere vraag maar even.![]()
Zowel Cuba als Matt zouden aan breakdancing hebben gedaan. Alleen blijkt het verhaal van Matt verzonnen te zijn en dat verhaal is een eigen leven gaan leiden. Sowwy.![]()
Noem mij drie films waarbij Michael Ironside één of meer armen verliest.
Ik weet er maar éénquote:Op donderdag 22 september 2005 01:18 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Noem mij drie films waarbij Michael Ironside één of meer armen verliest.
Dat was ook het lijstje wat ik uit m'n hoofd kon opdreunen.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Makkie
Total recall 2 armen
Star Ship Troopers 1 arm
The Machinist
In Highlander 2 zijn knar.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat was ook het lijstje wat ik uit m'n hoofd kon opdreunen.
mr_anonimous + 1
Zouden er misschien zelfs meer films zijn?
En in Starship Troopers ook nog eens zijn benen. Vreemde type-casting...quote:Op donderdag 22 september 2005 01:22 schreef mr_anonimous het volgende:
In Highlander 2 zijn knar.
Die was laatst nog op teevee....quote:Op donderdag 22 september 2005 01:24 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En in Starship Troopers ook nog eens zijn benen. Vreemde type-casting...
Stellan Skarsgaard?quote:
Hij moet echt in 24 als bad guy vind ik. Als ik nog een punt scoor post ik ook nog een andere potentiële 24 bad guy.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:24 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En in Starship Troopers ook nog eens zijn benen. Vreemde type-casting...
ArtyShock +1quote:
't Is net ping-pong.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is Jon Favreau
Replacements
Deep Impact
Very Bad things.
quote:Op donderdag 22 september 2005 01:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Moest voor zijn naam wel efkes The Replacements op zetten.
Ja dat is toegestaan volgens mij. Je mag geen IMDB of andere websites gebruiken.quote:
3 films met hem?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:41 schreef Sokolsky het volgende:
Ik wordt altijd zo moedeloos van die foto's. Ik ken ze (bijna) allemaal, maar die namen hè...
Skarsgaard wist ik net wel, maar toen was ik offline.
Ik vind het ook niet zo'n probleem hoor. 't Kost tenslotte ook extra tijd om een DVD op te zetten. Ik merk zelf dat ik soms weet dat ik een antwoord zou moeten weten, maar dat ik een héél klein mentaal duwtje nodig heb. Initialen, een bepaalde filmscène, whatever... Dan vind ik dit ook kunnen.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:40 schreef Sokolsky het volgende:
Daar zijn de meningen over verdeeld. Volgens de OP wel, want 't is geen website. Volgens veel FMT'ers valt het ook onder opzoeken. Zelf vind ik dat als je die DVD hebt aangeschaft, je daar best voordeel uit mag halen
Oh. Bekende kop. Z'n naam gaat waarschijnlijk niet lukken, maar waar zag ik 'm ook alweer in...quote:Op donderdag 22 september 2005 01:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Deze man moet echt in 24 als bad guy. Wie kent zijn naam? 3 films waarin je hem zag mag ook
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |