En de acteur.....quote:
Da's net zoiets als: Hoeveel tanden heeft een mens? 32. Nee, 12, want kiezen zijn geen tanden.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:20 schreef Gillingham het volgende:
Correct, 5 + 6 - 2 = 9
Duimen zijn geen vingers. Ik dacht, misschien is dat wel het addertje onder het gras.
En weer teveel he....quote:Op woensdag 21 september 2005 14:44 schreef Mennosson het volgende:
Fargo
Boogie Nights
Jurassic Park III
Magnolia
Wag the Dog
Air Force One
William H. Macy
Je zit nu al aan je avondeten?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:56 schreef Mennosson het volgende:
Moest even opscheppen!
Huh? Dit zijn bestaande acteurs?quote:Vind het ook een top acteur. En Fargo staat hoog in mijn favo lijst!
Vincent Hanna
Neil McCauley
Chris Shiherlis
Welke film?
Dat vroeg ik me ook al af..quote:Op woensdag 21 september 2005 15:03 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je zit nu al aan je avondeten?
[..]
Huh? Dit zijn bestaande acteurs?
Och natuurlijk! Daarom kwam Vincent Hanna me zo bekend voor. Da's gewoon DeNiro!quote:Op woensdag 21 september 2005 15:15 schreef Sheridana het volgende:
Heat?
Damn, dacht dit duurt wel even en dan geef ik uiteindelijk nog de namenquote:Op woensdag 21 september 2005 15:15 schreef Sheridana het volgende:
Heat?
Jij weet wel hoe je haar achternaam moeten spellen?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:38 schreef Sheridana het volgende:
nee en Hjeljeljeljelelalalalaaaaaa ook niet
Nee, geen flauw idee....quote:Op woensdag 21 september 2005 15:42 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jij weet wel hoe je haar achternaam moeten spellen?
't Is gewoon een musical!quote:Op woensdag 21 september 2005 15:49 schreef Mennosson het volgende:
IH = Isaac Hayes?
IH = Ian Holm....quote:Op woensdag 21 september 2005 15:52 schreef Mennosson het volgende:
LORD OF WAR van Andrew Niccol
Nicolas Cage
Bridget Moynahan
Jared Leto
IH alleen?????
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:50 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
't Is gewoon een musical!
NC=Nick Cave
BM=Barry Manilow
JL=John Lennon
Maar geen punten...quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:10 schreef RuneRose het volgende:
Lifeboat?
Hier is zeg maar geen schaduw van twijfelquote:Op woensdag 21 september 2005 16:16 schreef dolle_hond het volgende:
jamaica inn
Speelt hij een kaartspel in de treinquote:Op woensdag 21 september 2005 16:17 schreef RuneRose het volgende:
Shadow of A Doubt?
* RuneRose gokt erop los.![]()
Windt de klok op in de woning van van de songwriterquote:Op woensdag 21 september 2005 16:21 schreef ranja het volgende:
Volgens mij heb ik dat al eens gehoord, of in een oude vraag. Maar niet onthouden natuurlijk.
Rear window?
Zat Jamaica In daar niet bij dan?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:31 schreef Sheridana het volgende:
Ik heb een keer een box met 10 oude Hitchcocks gekregen...
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:31 schreef Sheridana het volgende:
Ik heb een keer een box met 10 oude Hitchcocks gekregen...
dat is juistquote:Op woensdag 21 september 2005 16:46 schreef Sheridana het volgende:
Dit zijn films....
Weet ik, maar afkortingen in titels ben ik ook slecht in.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:46 schreef Sheridana het volgende:
Dit zijn films....
jazekerquote:Op woensdag 21 september 2005 17:09 schreef Mennosson het volgende:
Zijn het Amerikaanse films?
Hoe dan ook, een hele fijne avond mensen.
Succes nog en tot morgen...![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Sean Penn?
8 jaar jonger dan Hurt.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:30 schreef victorinox het volgende:
John Hurt?
oh nee, daar kwam iets anders uitgekropen.![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:51 schreef wyccie het volgende:
Oh, die heb ik nog niet gezien. Die man kijkt wel heel blij, die is niet goed bij zijn hoofd! Ik zou toch wel even heel hard gillen en mezelf amputeren als er zoiets uit mijn buik komt.
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:56 schreef dolle_hond het volgende:
jeremy irons?
Ik lach je niet uit. Niet huilen hoor. het is toch maar een pop?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat lach je me uitZou jij niet schrikken dan?
Ik huil niet meer.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik lach je niet uit. Niet huilen hoor.
Ik leef me in in de hoofdpersoon.quote:het is toch maar een pop?
Gelukkig maar. Wil geen huilende dames op mijn geweten hebben.quote:
Het is een foto die niet uit de film komt. Ze hebben de pop net op zijn buik geplaatst denk ik.quote:[..]
Ik leef me in in de hoofdpersoon.
Gebruik je IE?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:20 schreef Frank79 het volgende:
ik zie hem anders gewoon hoor..
quote:
Jij was er niet overdag...dus heb ik een-tweetjes gedaan met Mennosson....quote:Op woensdag 21 september 2005 23:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Onze rechercheur is slapen denk ik.
Ha mevrouw Palmer
Geeft niks. Heb ze soms met TM als jij er niet bent.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:09 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Jij was er niet overdag...dus heb ik een-tweetjes gedaan met Mennosson....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |