en dan een slotje erop doenquote:

Jezus.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:00 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
en dan een slotje erop doen

Ze zijn opquote:Op woensdag 21 september 2005 00:01 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Doe eens een gastslotje, even testen of het werkt enzo.

quote:Op woensdag 21 september 2005 00:00 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
en dan een slotje erop doen.

tis hier geen tmfquote:Op woensdag 21 september 2005 00:03 schreef Fok_you het volgende:
[..]
![]()
*wil voor diverse modjes een hot or not poll openen maar weet niet hoe*![]()
![]()

eeeh..quote:Op woensdag 21 september 2005 00:05 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
wat is er mis met tmf?![]()

maar das lastig om dan antwoord op die vraag te geven.....quote:Op woensdag 21 september 2005 00:06 schreef Pool het volgende:
Dat slotje had ik al gezet. IJsmeis kan dan nog gewoon doorposten, omdat ze zelf ook rechten heeft. Niet haar schuld dus.

Ik heb een filmpje van jou gezien! Bij TMF op zo'n TMF party! en ontken het maar niet!!!!quote:

ook? wie nog meer dan?quote:Op woensdag 21 september 2005 00:06 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg TheSwooshdockSaints, jij hebt ook een layoutverneukende username he?
[afbeelding]

Ga mailen ofzo.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:07 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
maar das lastig om dan antwoord op die vraag te geven.....

Dan is het idd lullig voor IJsmijsquote:Op woensdag 21 september 2005 00:06 schreef Pool het volgende:
Dat slotje had ik al gezet. IJsmeis kan dan nog gewoon doorposten, omdat ze zelf ook rechten heeft. Niet haar schuld dus.

ga je lekker op je scooter met neon terug naar polen manquote:

Met "ook" doel ik niet direct op een tweede persoon.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:08 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ook? wie nog meer dan?

ik had niet echt een antwoord maar ik wou even een punt makenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:08 schreef Pool het volgende:
Geef het antwoord hier maar.
Zij had tijdens haar post nog niet gezien dat het na mijn slotje kwam.

Ah. Verrassend hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:08 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ga je lekker op je scooter met neon terug naar polen man

het ging ook niet echt om het verassingsgehaltequote:

Ow.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:10 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
het ging ook niet echt om het verassingsgehalte

dat zijn slowchat topicsquote:Op woensdag 21 september 2005 00:11 schreef Jaguarized het volgende:
[PTA SC] Mercedes-benz Sprinter 616 CDI
PUB SlowChat #225: Bans typeren een echte baggeraar!
2 heb ik zo ff.

ja, goed he.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:11 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
dat zijn slowchat topics![]()

ze doen het nog steeds nie hequote:

Wacht niet tot morgen! Draai dit topic zijn nekkie om! Zoals ik graag die Swoosh dat had gedaan!quote:

Nee, ze zijn opquote:Op woensdag 21 september 2005 00:12 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ze doen het nog steeds nie he

En paultjuhhh is niet meer teruggekomenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:08 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Ik heb een filmpje van jou gezien! Bij TMF op zo'n TMF party! en ontken het maar niet!!!!

leen er een paar van ijsmeis!quote:

Wowquote:Op woensdag 21 september 2005 00:11 schreef Jaguarized het volgende:
[PTA SC] Mercedes-benz Sprinter 616 CDI
PUB SlowChat #225: Bans typeren een echte baggeraar!
2 heb ik zo ff.

Mag ik een slotje van je lenenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wow!
Ik wist niet dat je niet mocht slowchatten in slowchattopics!
Zal ik er dan maar een slotje op doen?.
Ziejewel, zoveel slowchat ik niet! Muahahhaa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |