Ze zeggen dat wij nederlanders zo arrogant zijn.quote:Op maandag 26 september 2005 20:51 schreef tong80 het volgende:
Esther is erg intelligent. Mooi hoe ze dit "dilemma" oplost.
Ik had al een hekel aan Belgen maar dat wordt steeds meer. Goed dat we ons ooit hebben afgescheden. Wat een huigelachtig volk is het toch.
inderderdaadquote:Op maandag 26 september 2005 20:53 schreef golfer het volgende:
Die domme jonge Belgen hebben niet door dat als ze de proef weer verliezen er eentje van hun uiteindelijk de pineut zal zijn bij het wegstemmen.
Volgens mij hadden ze er in de vorige afleveringen lang niet zoveel moeite mee.quote:Op maandag 26 september 2005 20:47 schreef trepper het volgende:
Esther wil zowaar een alliance vormen, maar die belgen zijn echt te stom en slaan het aanbod af
Dat zien ze wel. Maar het is typisch Belgisch om zich te laten manipuleren.quote:Op maandag 26 september 2005 20:53 schreef sjak het volgende:
En toch blijf ik het niet begrijlpen. Als ik esther zo zie vind ik het een onwijs leuk mens. Waarom vinden die lui in kamp zuid dat nou niet? wat zien we niet?
Dat zei ik ook alquote:Op maandag 26 september 2005 20:53 schreef golfer het volgende:
Die domme jonge Belgen hebben niet door dat als ze de proef weer verliezen er eentje van hun uiteindelijk de pineut zal zijn bij het wegstemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |